Sari la conținut

Jetting Kit, Carburator, Modificari?


Postări Recomandate

salut,

 

e cineva pe aici care s-a jucat cu jetting kituri? jiglere, etc...

 

am un ktm 300exc, mi-am luat un jetting kit si am modificat ceva parametri la carburator.

 

mai are cineva asa ceva? vroiam ceva schimb de experienta pt ca sunt multe optiuni/posibilitati.

 

mai mult... am schimbat si arcul de la PV, oricum e o mare diferenta la motor, la felul in care merge.

se tureaza extrem de rpd, vitezele nu mai sunt asa de lungi, dar cred ca rupe aderenta foarte usor si ... oricum, mai sunt teste de facut.

 

din cate mi-am dat seama, cred ca oricum aveam motorul era prea bogat in combustibil... si oricum trebuia setat acul de dozaj mai jos.

 

in fine, PM cei care sunt interesati de schimb de impresii sau care au mai facut asa ceva.

 

tk!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

am si eu un lc4 din '98 facut supermoto si ash vrea sa ii pun un jet kit (cu toate ca nu stiu ce inseamna kitul asta, cred ca e vorba de cuiul din carburator. mai e si altceva?)

 

De unde ai cumparat kitul si cu cat?

 

Ce poti sa spui de consumul motorului acum, dupa ce lai modificat, fatza de inainte. si de felul cum porneste la rece.

 

 

Merci!

 

Dani

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kitul contine mai multe:

 

needle jet - 2 bucati

main jet - 6 bucati

pilot jet - 2 bucati

 

l-am luat din state, ca pe la noi nu se gaseste si am vazut ca nu e la moda. JD Jetting.

 

normal, dupa ce-ti setezi carburatorul, motorul tre sa mearga super, sa raspunda imediat la gaz, etc,etc, consumul sa fie unul bun.

 

despre pornirea la rece nu stiu ce sa-ti zic pt ca al meu porneste la primul sfert de kick :ok:

 

acum, fiecare dintre cele 3 stadii tre sa le nimeresti, adica sa fie amestec perfect, nici prea bogat nici prea sarac. tre sa citesti bujia. nu e mare lucru, dar tre sa faci mai mutle incercari la inceput si tot asa.

 

bafta!

Editat de lucian.n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci de link.

Din pacate nu vad nici un kit pentru motorul meu :|

 

Al meu porneste acum la 1a sau a 2a pedala dimineata la 5grade, deci e ok. doar ca nu imi place cum se accelereaza.. parca ar putea mai bine :eek:

 

Daca mai ai si alte linkuri cu kituri, te rog posteazale, ma gandesc ca ai studiat problema cat de cat.

 

Danke! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce carburator ai?

 

cauti pt el, si setezi in functie de cum raspunde si cum arata bujia :eek:

Din curiozitate, toata aceasta "jmecherie" nu se face alaturi de schimbarea filtrului de aer si al evacuarii?.

M-ar interesa si pe mine sa aflu mai multe detalii, caci vreau ca animalu sa raspunda prompte la acceleratii si sa aiba un consum mai decent, mai alest pt supermoto :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am carburator Dellorto PHM 40.

 

Azi dimineata, am plecat de acasa ok, am oprit la colt la benzinarie, plin, plecat 100m si se opreste motorul. Tras pe dreapta, cateva pedale, mergea 2secunde dar cand il acceleram murea. Pana la urma nu a mai pornit deloc, asa ca am impins motorul acasa. In weekend o sa desfac carburatorul, probabil e ceva mizerie in el. :ok:

 

O sa incerc mai multe setari cand il pun inapoi pe motor, si va anunt ce rezultate am avut.

 

Weekend placut! :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

setarile date de jicloare sunt extraordinar de importante, raspunsul la acceleratie si comportamentul motorului fiind rezultate directe ale "jetting" ului.practic , presonalitatea motoretei se modifica din inlocuirea jicloarelor.in mod normal se modifica si filtrul de aer precum si toba. schimbari importante sunt date si de inlcuirea pompei de acceleratie(membrana, arcuri).sunt de parere ca acest tip de modificari, impreuna cu reglajul suspensiilor, sunt apanajul mecanicilor cu experienta. si eu sunt hotarat sa incerc totusi o mica modificare de cuie, insa probabil ramane pentru primavara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin eu cu ceva mai multe informatii. mai dureaza putin.

 

:ok:

 

 

--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 22:00 -------------
Incerc sa prezint in mare notiunea de jetting. Cunoscatorii o considera foarte importanta pentru un motor mai ales in 2t. Imi cer scuze pentru greselile facute, nu sunt un specialist!! 

 

Notiuni de Baza pt Setarea Carburatorului

 

Carburatorul are rolul de a crea un anumit amestec de combustibil si aer pe parcursul celor 3 sau chiar 4 stadii, de la relanti pana la acceleratia maxima(maxim deschis). Majoritatea carburatoarelor au 3 circuite principale.

1) Circuit Relanti

2) Circuit de Mijloc

3) Circuit Final (deschis la maxim,”gazul la maxim”)

 

post-12303-1192819980_thumb.jpg

 

Aceste circuite se suprapun foarte putin, ca urmare tranzitia de la unul la altul e foarte putin sesizabila. Ca urmare, altitudinea, presiunea atmosferica, umiditatea si temperatura afecteaza in mod direct carburatorul.

 

Un lucru foarte important este sa-ti notezi setarile carburatorului intr-un carnetel sau chiar setarile actuale cu un marker pe capacul carburatorului. Toate modificarile care le faci sa le notezi, dupa cum urmeaza:

a ) Marimea Jiglor principal:

b ) Pozitia Clipsului pe acul de dojaz (prima de sus #1, ... ultima de jos #5)

c ) Pozitia Surubului de aer,(cel care face amestecul la relanti. Insurubati surubul pana in capat, nu fortati si numarati cate rotiri deschideti. Masurati in sferturi sau chiar optimi de rotire. In general pozitia surubului este undeva intre 1-1/2 si 2-1/4. Deasemenea exista si un jiglor care influenteaza direct relantiul. Se numeste „Pilot Jet” (scuze chiar nu stiu cum sa-i spun in romana). In carburator se afla exact langa Main Jet (Jiglor Principa). Si aceste este de marimi diferite, inscriptionate pe el undeva intre: 20 si 60, in functie de carburator. (20 – sarac, 60 bogat, o sa vedeti mai tarziu ce inseamna).

 

Este foarte important sa notati aceste setari, iti creaza o baza de la care pleci cu setarile ulterioare si o sa sti ce ai modificat si cum a influentat.

Sa trecem la fapte, mai exact la tuningul carburatorului.

 

In general ai nevoie de asta dupa ce ai schimbat o anumita piesa care afecteaza performantele motorului. (filtru aer, evacuare, etc..) Ti-ai notat in carnetel setarile curente:

19.10.2007

Jiglor Principal(main jet): 165

Ac dozaj: pozitia 3

Pilot Jet: 35

Surub Aer(air scew): 1-1/2

Bujie: BR8ES

 

Sa incepem cu Jiglorul Principal (Main Jet)

 

Jiglorul principal lucreaza doar pt partea de final a acceleratiei, adica de la aproximativ ¾ pana la maxim deschis (acceleratie la maxim). ESTE FOARTE INDICAT SA INCEPI CU O BUJIE NOUA! Scoate motorul la o tura scurta sa fie incalzit. Dupa ce s-a incalzit, trage o tura de cateva sunte de metri cu acceleratia la maxim dupa care opreste motorul din butonul de stop, inchide acceleratia pune-l pe liber si opreste(nu stiu daca am explicat cum trebuie dar intelegeti sigur). Acum e timpul sa scoti bujia si sa o „citesti”. Cum arata bujia dupa o tura cu acceleratia la maxim? Ce culoare are electrodul? (altii zic sa ocitesti partea de jos a portelanului cu o lanterna si o lupa)

Daca este negru, atunci e prea bogat. Micsoreaza marimea Jiglorului Principal cu o unitate.

Daca este alb, atunci e prea sarac. Mareste marimea Jiglorului Principal cu o unitate.

Electrodul trebuie sa aiba o culoare maronie, ca si cum ar fi copt. Modificarea Jiglorului Principal cu o unitate in plus sau in minus inseamna ca daca trebuie sa maresc un Jiglor Principa de 165 cu o unitate trec la un Jiglor de 167.(micsorarea sau marirea cu o unitate inseamna trecerea de la 165 la 167 si nu de la 165 la 166, sper ca se intelege  ). Dupa ce ati schimbat Jiglorul Principal nu uitati sa notati in carnetel. Mergi si fa o noua proba cu motorul dupa care citeste bujia. Daca e alba inseamna ca e inca sarac, daca e neagra e inca bogat. Schimba marimea Jiglorului pana ajungi sa ai o bujie maronie. Normal poti folosi aceeasi bujie dupa fiecare incercare dar trebuie curata bine. Ideal pentru o citire cat mai exacta si buna sa folosesti o bujie noua.

 

Acum sa trecem la partea de jos a acceleratie

In general, carburatoarele de 2t au un surub de ajustare a aerului care este amplasat pe partea cu filtru de aer a carburatorului. In general surubul este deschis cam la 1-1/2 rotatii, este un punct de plecare pt setare. La inceput incepeti cu pozitionarea surubului in unitati de ½, apoi ¼ pana ajungei la setari de ordinul 1/8 rotatii. Porneste motorul si lasa-l sa mearga la relanti. (asta dupa ce a fost incalzit in prealabil). Intzeapa acceleratia repede, trecand de la relanti la acceleratie maxima nu brutal dar nici incet. Normal, motorul ar trebui sa reactioneze odata cu acceleratia si sa raspunda prompt. Asta se va vedea exact atunci cand carburatorul este setat corect.

Cum a raspuns motorul tau?

A facut o mica pauza si apoi s-a accelerat?

La revenirea catre relanti ramane putin turat pt o vreme si apoi coboara complet si merge la un relanti normal?

Daca se intampla asa, atunci este prea sarac la Surubul de aer. Trebuie sa-l „imbogatesti” prin insurubarea surubului ½ , si repeta testul. Ajusteaza cat e necesar, repeta testul de mai multe ori daca este necesar.

SAU

Suna de parca s-ar inneca putin?

La revenirea din acceleratie, coboara mai mult decat trebuie, sub nivelul relantiului (sau chiar moare) si apoi revine la normal?

Daca se intampla asa, atunci esti prea bogat. Desurubeaza surubul ½. Ajusteaza cat e necesar si repeta testul.

Retineti: Incepi cu reglare in marimi de ½, apoi ¼ pana ajungi la setare exacta in 1/8 insurubari/desurubari. Repeta testul si modifica surubul de aer pana cand va raspunde imediat si coboara direct la relanti fara intarziere sau revenire. NOTEAZA SETAREA GASITA. Te poti astepta sa faci cel putin trei patru incercari pana sa ajungi sa gasesti pozitia ideala a surubului de aer.

Acum avand o baza a setarilor, te poti juca cu surubul, insurubandul o tura intreaga sa vezi cum reactioneaza motorul. Poti observa cum influenteaza surubul de aer. Avand notata pozitia ideala, poti reveni oricand la ea.

 

Partea de mijloc a Acceleratiei – Acul de Dozaj

Acum ca sunt setate partea de sus si cea de jos acceleratiei, care a fost directia in care a mers setarea? Adica ai terminat prin imbogatirea amestecului atat in partea de jos cat si cea de sus? Daca da, atunci sansele sunt foarte mari ca si in partea de mijloc sa fie nevoie tot de imbogatire. Aici intra la lucrul Acul de Dozaj. Acul este sustinut in capat de un clips care se poate prinde in mai multe pozitii(5) mai sus sau mai jos. Prin urmare, daca vrei sa imbogatesti va trebui ca pozitia acului sa fie mai sus, adica muti clipsul un rand mai jos. ( ACUL URCA, POZITIA CLIPSULUI COBOARA). Invers in cazul in care vrei sa fie mai sarac, acul trebuie coborat adica muti clipsul o pozitie mai sus. ( daca clipsul este deja in ultima pozitie de sus a acului dar esti inca prea bogat atunci trebuie sa schimbi acul cu unul mai sarac). Trage o tura cu motorul de cateva sute de metri cu acceleratia cam la ¼ apoi accelereaza ( incepi sa accelerezi timp de 1-2 secunde, rapid dar nu brusc la maxim).

Ce se intampla?

Turatia se reduce/scade pana la un punct dupa care incearca sa traga?

Atunci esti prea bogat – Coboara acul prin urcarea clipsului cu o pozitie.

Motorul incearca sa tureze dar nu are putere, nu are viata? Atunci e prea sarac.

Ridica acul prin coborarea clipsului cu o pozitie mai jos.

NOTEAZA POZITIA CLIPSULUI DUPA CE AI TERMINAT!

 

In functie de ce setari ai in carburator, se poate sa faci multe incercari cu setarile surubului de aer, acului de dozaj, jiglorul principal. Nu renunta si nu te ingrijora daca nu-ti iese din prima incercare.

 

Pentru o setare buna a carburatorului, motorul trebuie sa fie in stare buna de functionare ( compresie buna, etc..)

 

Sunt foarte multe de spus, eu am cautat pe net si am gasit informatiile astea pe la baietii din USA. Am incercat sa le prezint in mare, sa intelegeaga fiecare, fara notiuni de mecanica, pe care nici eu nu le am.

 

Sunt multe alte chestii pe care nu le-am spus dar ... e forum, discutia e inca deschisa. Dar... merita sa te joci cu carburatorul si sa ajungi sa-l setezi asa cum trebuie. Diferenta e enorma. Eu am patit de mai multe ori, in cele mai multe cazuri eram mult prea bogat iar motorul dadea sa se innece. Nu stiam ce se intampla si am tot cautat sfaturi pe net si am ajuns la asta.

Eu m-am referit la motorul in 2t dar din cate am citit nu e foarte mare diferenta fata de 4t. Gasiti info... peste tot 

Am scris cam mult? Va zic eu ca nu, am incercat sa scurtez atat de mult cat sa se inteleaga.

 

Feedback?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin eu cu ceva mai multe informatii. mai dureaza putin.

WOW. Pe mine m-ai scos din ceata. Clar voi face asta in primavara cand schimb si toba si voi posta impresiile. Pt informatiile aste dau :ok: cand ne zarim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 years later...

pun o intrebare stupida: cum se maresc jiglerele astea pentru ca la mine la runner cand ajung la o anumita turatie da un fel de rateuri :-??

[/quote

 

parerea mea este sa comanzi altele mai mari, nu sa le maresti...

 

foarte bun topicul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 12 years later...
La 19.10.2007 la 15:41, lucian.n a spus:

revin eu cu ceva mai multe informatii. mai dureaza putin.

 

:ok:

 

 

--- Mesaj completat în 19 Oct 2007 22:00 -------------
Incerc sa prezint in mare notiunea de jetting. Cunoscatorii o considera foarte importanta pentru un motor mai ales in 2t. Imi cer scuze pentru greselile facute, nu sunt un specialist!! 

 

Notiuni de Baza pt Setarea Carburatorului

 

Carburatorul are rolul de a crea un anumit amestec de combustibil si aer pe parcursul celor 3 sau chiar 4 stadii, de la relanti pana la acceleratia maxima(maxim deschis). Majoritatea carburatoarelor au 3 circuite principale.

1) Circuit Relanti

2) Circuit de Mijloc

3) Circuit Final (deschis la maxim,”gazul la maxim”)

 

post-12303-1192819980_thumb.jpg

 

Aceste circuite se suprapun foarte putin, ca urmare tranzitia de la unul la altul e foarte putin sesizabila. Ca urmare, altitudinea, presiunea atmosferica, umiditatea si temperatura afecteaza in mod direct carburatorul.

 

Un lucru foarte important este sa-ti notezi setarile carburatorului intr-un carnetel sau chiar setarile actuale cu un marker pe capacul carburatorului. Toate modificarile care le faci sa le notezi, dupa cum urmeaza:

a ) Marimea Jiglor principal:

b ) Pozitia Clipsului pe acul de dojaz (prima de sus #1, ... ultima de jos #5)

c ) Pozitia Surubului de aer,(cel care face amestecul la relanti. Insurubati surubul pana in capat, nu fortati si numarati cate rotiri deschideti. Masurati in sferturi sau chiar optimi de rotire. In general pozitia surubului este undeva intre 1-1/2 si 2-1/4. Deasemenea exista si un jiglor care influenteaza direct relantiul. Se numeste „Pilot Jet” (scuze chiar nu stiu cum sa-i spun in romana). In carburator se afla exact langa Main Jet (Jiglor Principa). Si aceste este de marimi diferite, inscriptionate pe el undeva intre: 20 si 60, in functie de carburator. (20 – sarac, 60 bogat, o sa vedeti mai tarziu ce inseamna).

 

Este foarte important sa notati aceste setari, iti creaza o baza de la care pleci cu setarile ulterioare si o sa sti ce ai modificat si cum a influentat.

Sa trecem la fapte, mai exact la tuningul carburatorului.

 

In general ai nevoie de asta dupa ce ai schimbat o anumita piesa care afecteaza performantele motorului. (filtru aer, evacuare, etc..) Ti-ai notat in carnetel setarile curente:

19.10.2007

Jiglor Principal(main jet): 165

Ac dozaj: pozitia 3

Pilot Jet: 35

Surub Aer(air scew): 1-1/2

Bujie: BR8ES

 

Sa incepem cu Jiglorul Principal (Main Jet)

 

Jiglorul principal lucreaza doar pt partea de final a acceleratiei, adica de la aproximativ ¾ pana la maxim deschis (acceleratie la maxim). ESTE FOARTE INDICAT SA INCEPI CU O BUJIE NOUA! Scoate motorul la o tura scurta sa fie incalzit. Dupa ce s-a incalzit, trage o tura de cateva sunte de metri cu acceleratia la maxim dupa care opreste motorul din butonul de stop, inchide acceleratia pune-l pe liber si opreste(nu stiu daca am explicat cum trebuie dar intelegeti sigur). Acum e timpul sa scoti bujia si sa o „citesti”. Cum arata bujia dupa o tura cu acceleratia la maxim? Ce culoare are electrodul? (altii zic sa ocitesti partea de jos a portelanului cu o lanterna si o lupa)

Daca este negru, atunci e prea bogat. Micsoreaza marimea Jiglorului Principal cu o unitate.

Daca este alb, atunci e prea sarac. Mareste marimea Jiglorului Principal cu o unitate.

Electrodul trebuie sa aiba o culoare maronie, ca si cum ar fi copt. Modificarea Jiglorului Principal cu o unitate in plus sau in minus inseamna ca daca trebuie sa maresc un Jiglor Principa de 165 cu o unitate trec la un Jiglor de 167.(micsorarea sau marirea cu o unitate inseamna trecerea de la 165 la 167 si nu de la 165 la 166, sper ca se intelege  ). Dupa ce ati schimbat Jiglorul Principal nu uitati sa notati in carnetel. Mergi si fa o noua proba cu motorul dupa care citeste bujia. Daca e alba inseamna ca e inca sarac, daca e neagra e inca bogat. Schimba marimea Jiglorului pana ajungi sa ai o bujie maronie. Normal poti folosi aceeasi bujie dupa fiecare incercare dar trebuie curata bine. Ideal pentru o citire cat mai exacta si buna sa folosesti o bujie noua.

 

Acum sa trecem la partea de jos a acceleratie

In general, carburatoarele de 2t au un surub de ajustare a aerului care este amplasat pe partea cu filtru de aer a carburatorului. In general surubul este deschis cam la 1-1/2 rotatii, este un punct de plecare pt setare. La inceput incepeti cu pozitionarea surubului in unitati de ½, apoi ¼ pana ajungei la setari de ordinul 1/8 rotatii. Porneste motorul si lasa-l sa mearga la relanti. (asta dupa ce a fost incalzit in prealabil). Intzeapa acceleratia repede, trecand de la relanti la acceleratie maxima nu brutal dar nici incet. Normal, motorul ar trebui sa reactioneze odata cu acceleratia si sa raspunda prompt. Asta se va vedea exact atunci cand carburatorul este setat corect.

Cum a raspuns motorul tau?

A facut o mica pauza si apoi s-a accelerat?

La revenirea catre relanti ramane putin turat pt o vreme si apoi coboara complet si merge la un relanti normal?

Daca se intampla asa, atunci este prea sarac la Surubul de aer. Trebuie sa-l „imbogatesti” prin insurubarea surubului ½ , si repeta testul. Ajusteaza cat e necesar, repeta testul de mai multe ori daca este necesar.

SAU

Suna de parca s-ar inneca putin?

La revenirea din acceleratie, coboara mai mult decat trebuie, sub nivelul relantiului (sau chiar moare) si apoi revine la normal?

Daca se intampla asa, atunci esti prea bogat. Desurubeaza surubul ½. Ajusteaza cat e necesar si repeta testul.

Retineti: Incepi cu reglare in marimi de ½, apoi ¼ pana ajungi la setare exacta in 1/8 insurubari/desurubari. Repeta testul si modifica surubul de aer pana cand va raspunde imediat si coboara direct la relanti fara intarziere sau revenire. NOTEAZA SETAREA GASITA. Te poti astepta sa faci cel putin trei patru incercari pana sa ajungi sa gasesti pozitia ideala a surubului de aer.

Acum avand o baza a setarilor, te poti juca cu surubul, insurubandul o tura intreaga sa vezi cum reactioneaza motorul. Poti observa cum influenteaza surubul de aer. Avand notata pozitia ideala, poti reveni oricand la ea.

 

Partea de mijloc a Acceleratiei – Acul de Dozaj

Acum ca sunt setate partea de sus si cea de jos acceleratiei, care a fost directia in care a mers setarea? Adica ai terminat prin imbogatirea amestecului atat in partea de jos cat si cea de sus? Daca da, atunci sansele sunt foarte mari ca si in partea de mijloc sa fie nevoie tot de imbogatire. Aici intra la lucrul Acul de Dozaj. Acul este sustinut in capat de un clips care se poate prinde in mai multe pozitii(5) mai sus sau mai jos. Prin urmare, daca vrei sa imbogatesti va trebui ca pozitia acului sa fie mai sus, adica muti clipsul un rand mai jos. ( ACUL URCA, POZITIA CLIPSULUI COBOARA). Invers in cazul in care vrei sa fie mai sarac, acul trebuie coborat adica muti clipsul o pozitie mai sus. ( daca clipsul este deja in ultima pozitie de sus a acului dar esti inca prea bogat atunci trebuie sa schimbi acul cu unul mai sarac). Trage o tura cu motorul de cateva sute de metri cu acceleratia cam la ¼ apoi accelereaza ( incepi sa accelerezi timp de 1-2 secunde, rapid dar nu brusc la maxim).

Ce se intampla?

Turatia se reduce/scade pana la un punct dupa care incearca sa traga?

Atunci esti prea bogat – Coboara acul prin urcarea clipsului cu o pozitie.

Motorul incearca sa tureze dar nu are putere, nu are viata? Atunci e prea sarac.

Ridica acul prin coborarea clipsului cu o pozitie mai jos.

NOTEAZA POZITIA CLIPSULUI DUPA CE AI TERMINAT!

 

In functie de ce setari ai in carburator, se poate sa faci multe incercari cu setarile surubului de aer, acului de dozaj, jiglorul principal. Nu renunta si nu te ingrijora daca nu-ti iese din prima incercare.

 

Pentru o setare buna a carburatorului, motorul trebuie sa fie in stare buna de functionare ( compresie buna, etc..)

 

Sunt foarte multe de spus, eu am cautat pe net si am gasit informatiile astea pe la baietii din USA. Am incercat sa le prezint in mare, sa intelegeaga fiecare, fara notiuni de mecanica, pe care nici eu nu le am.

 

Sunt multe alte chestii pe care nu le-am spus dar ... e forum, discutia e inca deschisa. Dar... merita sa te joci cu carburatorul si sa ajungi sa-l setezi asa cum trebuie. Diferenta e enorma. Eu am patit de mai multe ori, in cele mai multe cazuri eram mult prea bogat iar motorul dadea sa se innece. Nu stiam ce se intampla si am tot cautat sfaturi pe net si am ajuns la asta.

Eu m-am referit la motorul in 2t dar din cate am citit nu e foarte mare diferenta fata de 4t. Gasiti info... peste tot 

Am scris cam mult? Va zic eu ca nu, am incercat sa scurtez atat de mult cat sa se inteleaga.

 

Feedback?

Foarte interesant tot ce ai scris, as avea 2 intrebari daca se mai poate,

1. cum se regleaza corect nivelul din plutitor? (stiu ca se indoaie tablita care vine in contact cu cuiul poantou)

Si de unde se pot cumpara jiglere (Mikuni VM20)

Multumesc frumos!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

User-ul nu a mai intrat de 5 ani pe forum,iar mesajul ce l-ai citat e de 16 ani. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

15 minutes ago, rudy said:

Am inteles si multumesc, poate imi poate raspunde altcineva!

 

Încearcă aici pentru jiglere. Eu am cumpărat diverse de la ei, chiar dacă livrarea nu se mișcă foarte repede cei de la prăvălie sunt băieți de nota 10.

 

Baftă!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

27 minutes ago, rudy said:

 

Si de unde se pot cumpara jiglere (Mikuni VM20)

 

https://www.motomike.eu/autonet/ro/category/10412051000/

Vezi in link-ul de mai sus, daca gasesti ce iti trebuie. Eventual masori jiglerele actuale pentru comparatie.

Apoi notezi codul (de exemplu: 721.54.11) si ti-l poate aduce cam orice magazin de piese moto - le spui ca e cod de Motomike prin distribuitorul Autonet. 

Eu am luat 

Editat de emilian_rks
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 15 minute, rudy a spus:

Si de unde se pot cumpara jiglere (Mikuni VM20)

 Eu am luat o mână de jicloare de pe Aliexpres, dar pentru Keihin. Sigur găsești ce-ți trebuie. Desfă-le de pe carburator și compară-le vizual. https://www.aliexpress.com/item/1005003499625559.html?

Dacă n-ai suficientă răbdare, mai sunt kituri de reparație pe bashanmotor.ro https://www.bashanmotor.ro/index.php?id=search&keyword=reparație carburator

 

Acum 13 minute, rudy a spus:

cum se regleaza corect nivelul din plutitor? (stiu ca se indoaie tablita care vine in contact cu cuiul poantou)

Păi, da... Trebuie ca plutitorul să aibă o poziție cât mai orizontală când cuiul este închis.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Multumesc tuturor pt. raspunsuri, am o problema pe care nu reusesc nicicum s-o rezolv.

Am un scuter Piaggio Typhoon 125 cc 2T si merge minunat, singura problema e pornirea  doar dimineata indiferent daca e vara sau iarna porneste foarte greu si se ineaca am incercat foarte multe (soc manual, cui poantou nou, carburator nou) nici o diferenta!!!

In rest merge perfect porneste la sfert de cheie! Orice sfat este binevenit! 

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...