Sari la conținut

Bestia De Oras


Tytus The VIRUS
 Share

Postări Recomandate

relantiul normal e reglat ok sta la 1300 aprox dar dupa ce se incalzeste un pic, adica dupa ce intra socul ala automat si coboara incet pana la 1300 si ramane acolo.

 

daca la prima pornire il las asa la 900-1000rpm si nu moare apoi urca pana la 1500rpm max dar de la pornire pana la aia 1500 merge parca neregulat. daca il opresc in cam 4-5 sec si il pornesc din nou intra socul si sta un pic sub 2000 rpm si apoi coboara la relantiul normal.

 

ideea e ca atunci cand era noua intra la 2000rpm la prima cheie(la rece, dimineata)...si acum nu...sunt eu nebun sau?

 

am mai auzit ca ar fi de la bujii problema, dar la 5000km cat are motocicleta e un pic cam suspect. ar fi prea simplu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 556
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

bai tata, un rodaj cum m-a sfatuit reprezentanta si cum scria in carte...cat despre ochi,nu are legatura cu calcularea consumului.

succes.

Tocmai de-asta sunt si eu mirat - am exact acelasi tip de motor ca si voi, am citit acelasi manual ca si voi. Singura variabila ramane efectuarea rodajului _in amanunt_ .

Ca doar nu ne-am luat Dacia inainte de '89 si unu are noroc de una mai "buna" ca alta, nu?

p.s. aciditatea duce la ulcer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost mai atent la pornire si la ralanti-ul meu care (m-a atentionat un prieten) e cam mic - 1ooo->12oo.

Asa ca de pornit porneste cu vreo 1ooo turatii si dupa alea 2-5 secunde sare pana la ~14oo si apoi scade incet pana se incalzeste. Joaca-te cu ralanti-ul.

p.s. La manual scrie ca bujiile se inlocuiesc la 12ooo km.

Editat de BogdanSHA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p.s. La manual scrie ca bujiile se inlocuiesc la 12ooo km.

 

Sau la 24k(urmeaza in curand) :blink:

 

Cu consumul chiar te invidiez....O sa incerc zilele astea sa mai verific inca o data.

Referitor la problema ta cu socul, mi se pare -am vrut sa zic o mare timpenie-tipic romanesc sa nu stie service-ul ce are...E clar ca noi romanii avem fete de fraier din moment ce serviciile lasa asa mult de dorit. Si stii care e culmea ?! Ca si aia care presteaza servicii sint tot romani ca si noi, si practic ne dam teapa roman la roman, ca probabil daca asigura service-ul direct japonezu, eram tratati altfel. Incearca si tu la mai multe service-uri.

 

Dl roman Doru!,va rugam sa nu va mai aranjati la slitul protector in timpul mersului pe Strada Roma,spre Dorobanti,Lunea in miezul zilei cu soare,jigniti comunitatea GSR privind bunele maniere vizuale,separat de riscul sigurantei la urechiile cu blana de pe ca(p)sca.

Va multumim anticipat! :angry:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dl roman Doru!,va rugam sa nu va mai aranjati la slitul protector in timpul mersului pe Strada Roma,spre Dorobanti,Lunea in miezul zilei cu soare,jigniti comunitatea GSR privind bunele maniere vizuale,separat de riscul sigurantei la urechiile cu blana de pe ca(p)sca.

Va multumim anticipat! :angry:

 

Pe bune daca imi aduc aminte de asa ceva! Doamne fereste, eu sint un domnisor fooaaarte manierat...daca era dimineata probabil inca dormeam, asa s-ar explica... :blink:

Sint curios daca au fost baietii la Cimpina sa verifice consumurile...ca eu mor pe loc daca sint gsr-uri cu consum de 5-6 l la suta. Sau macar sa o reglez si io pe a mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haha! N-am fost la Campina - nu mi-a raspuns nimeni la "provocare" asa ca facem consumul tot din ochi :eek:

In alta ordine de idei - i-am facut consumul iar cu plinul si mi-a iesit ~5,8 - mers frumos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor .

Deci , pana acum cateva saptamani vroiam sa imi iau prima mobra SV650 ...erau la oferta de 5000 respectiv 5500 cu abs , pana m-am hotarat eu deja s-au vandut .

Acum cand deja la un pret mai mare pot lua un GSR ,intrebarea este : e bun GSR-ul pentru un incepator cumpatat ? mentionez ca la diferenta mica de banii mai este varianta XJ6 diversion de la yamaha , model 2009 cu o semicarena.

poate nu ar trebui sa aduc vorba de yamaha pe un post de GSR insa nu cer decat ceva opinii. mai ales ca mi-a placut mereu GSR-ul,insa cand m-am urcat pe el in reprezentanta parca imi era teama de el .

 

multumiri anticipate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, la mine e prima motocicleta si m-am inteles foarte bine cu GSR-ul, in toti cei 6000km de pana acum. Daca ai ceva experienta de trafic si esti in stare sa nu te infigi in gaz din prima zi, esti ok.

 

Gandeste-te bine ce vrei. Daca vrei naked de oras, GSR-ul este campion. Afara insa, se schimba treaba, protectie la vant 0. Diversion-ul probabil sta mult mai bine la capitolul asta.

 

Sfat: mai ales daca esti incepator, investeste in ABS.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate nu ar trebui sa aduc vorba de yamaha pe un post de GSR insa nu cer decat ceva opinii. mai ales ca mi-a placut mereu GSR-ul,insa cand m-am urcat pe el in reprezentanta parca imi era teama de el .

multumiri anticipate

 

E docila ca un Pegas domestic, bicicleta :D ,lasa lookul,daca iti place go for it! :P

Editat de Tytus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reinceput antrenamentele saptamanele de pe Cheia, cu scuterul la inceput,de incalzire(am inceput un tuning carbon look pe 2009,se vede in poze),sunt bucuros ca pentru prima oara am dat capat la gume :) ,intr-o curba am simtit cum ma salta si fuge spatele(de la rulajul pe muchie, intre partea de rulare si flancul lui)cam scary, dar s-a redresat repede din gaz semi-inchis instant,oricum interesant,o sa pozez si cauciucul la mobra,si acum poze(in poze mai apare si mobra unu amic):

dsc7613.jpg

dsc7614k.jpg

dsc7619.jpg

dsc7618.jpg

dsc7622.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Gata; impresii: nu-mi mai vine vantul sub centura ci numai de la buric in sus. Daca vreau sa-mi vina aerul numai in casca trebuie efectiv sa ma culc pe rezervor (am 1.86). In fine, adevaratul test va fi pe prima ploaie - asa, l-am testat la 35 de grade de-mi doream sa nu-l fi avut :rock: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata; impresii: nu-mi mai vine vantul sub centura ci numai de la buric in sus. Daca vreau sa-mi vina aerul numai in casca trebuie efectiv sa ma culc pe rezervor (am 1.86). In fine, adevaratul test va fi pe prima ploaie - asa, l-am testat la 35 de grade de-mi doream sa nu-l fi avut :rock: .

Sa inteleg ca nu se simte diferenta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, nu, exagerez eu. Inainte-mi venea aerul peste tot. Acum imi vine de la gat in sus parca. Nu mi-am putut da seama ca era foarte cald si nu mai intelegeam nimic :bounce:

 

Oricum (cu parbriz sau fara) GSR-ul tot un motor de oras ramane... iar daca ai de gand sa te plimbi pe afara mai mult... pune bani si ia-ti ceva carenat. Nici nu incape alta discutie, oricate parbrize ti-ai pune, deja cunosc doi gsr-isti care s-au convins dupa incercare de parbrize ca singurul parbriz ok este carena altui motor.

GSR-ul insa ramane minunea motoarelor de oras, mai ales pentru doua locuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Si-a pus cineva top case pe GSR? Daca da, de unde, cat costa, impresii etc..

Multumesc si asfalt uscat!

Are un tip care mai vine la Arc (poti incerca miine) si il luase de la Elfi, si am mai vazut un topcase pe un gsr argintiu la un tip, parca Silviu ii zice (ii tot vad motoru pe Iancu de Hunedoara)-pe care parca il stie Tytus.

M-am interesat si io ici colo si imi iesise pe la 8 milioane unul(cu tot cu suport bineinteles) de 38 l parca...(in toamna trecuta la Scorpio A-Z).

Chiar ma intererseaza si pe mine asa ca anunta-ma daca ai gasit ceva satisfacator.

Plimbari placute...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut ieri prin Ploiesti pe la baietii de la Paula's si aduc de la germani suport de top case care costa intre 100 si 185 euroi. Problema e ca ala la 100 e arata cam nasol iar cel la 185 are si suportii laterali care nu imi trebuie(in schimb arata super). Top case au de la shad, simpaticute, cam 3 mil unul la 37 l. Sper sa iti fie de folos informatiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns de la Romi: (coduri Louis)

Suport top case

10022193 si potriveste pe ea cutiile cu sistem mono-key

10024640 si potrivesc pe el doar cutiile krauser

10023786 si potrivesc pe el hepco, givi, kapa, moto detail. In fuctie de cutie se cumpara adaptorul.

 

Am vorbit si cu Sebi. El le-a luat din ungaria (www.shox.hu). Daca suni acolo, vorbesc romaneste. Costa ~364 euro suport+cutie neagra. Daca vrei cutia colorata, costa ~480 euro.

Editat de baspri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Raspuns de la Romi: (coduri Louis)

Suport top case

10022193 si potriveste pe ea cutiile cu sistem mono-key

10024640 si potrivesc pe el doar cutiile krauser

10023786 si potrivesc pe el hepco, givi, kapa, moto detail. In fuctie de cutie se cumpara adaptorul.

 

Am vorbit si cu Sebi. El le-a luat din ungaria (www.shox.hu). Daca suni acolo, vorbesc romaneste. Costa ~364 euro suport+cutie neagra. Daca vrei cutia colorata, costa ~480 euro.

[/quote

Multam de informatii. Am vazut si io pe Louis cod 10023530 la 114 euro si cod 10023521 la 39 euro da cum sint la pamint cu germana nu stiu sigur cu ce se maninca. Daca totusi suportii astia se pupa cu shad-urile iesi la jumate de pret fata de unguri...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, stie cineva cam la ce pret este o revizie de 1000 de KM ? Am sunat la BS si mi-au zis 110 EUR... cam scump pentru vremurile de criza, avand in vedere ca am citit mai demult un pret de 320 RON sau pe acolo. Si inca ceva, deja am depasit 1000 de km, am 1250 si ceva, cei din Timisoara (adica omul de la service) cica nu stiu pe unde sunt plecati si pot sa-mi faca revizia abia saptamana viitoare. Oare sa mai umblu cu motorul asa fara revizie ? Sa mai strang km ?

Iarasi stau cu el in garaj si ma enerveaza la culme, am mai stat si dupa numere doua saptamani sa-l admir ce frumos ii shade in garaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hello, stie cineva cam la ce pret este o revizie de 1000 de KM ? Am sunat la BS si mi-au zis 110 EUR... cam scump pentru vremurile de criza, avand in vedere ca am citit mai demult un pret de 320 RON sau pe acolo. Si inca ceva, deja am depasit 1000 de km, am 1250 si ceva, cei din Timisoara (adica omul de la service) cica nu stiu pe unde sunt plecati si pot sa-mi faca revizia abia saptamana viitoare. Oare sa mai umblu cu motorul asa fara revizie ? Sa mai strang km ?

Iarasi stau cu el in garaj si ma enerveaza la culme, am mai stat si dupa numere doua saptamani sa-l admir ce frumos ii shade in garaj.

 

 

Pe mine revizia de 6000 m-a costat 670 RON.

Manopera, ulei, filtru ulei, filtru aer, curatat si gresat lant..

 

 

Multam de informatii. Am vazut si io pe Louis cod 10023530 la 114 euro si cod 10023521 la 39 euro da cum sint la pamint cu germana nu stiu sigur cu ce se maninca. Daca totusi suportii astia se pupa cu shad-urile iesi la jumate de pret fata de unguri...

 

Eu l-am intrebat pe Romi ce se gaseste pentru GSR. El mi-a dat codurile. Presupun ca alea sunt singurele bune pt GSR.

Editat de baspri
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...