Sari la conținut

Club Vespa


corado_c
 Share

Postări Recomandate

Am primit si eu mailul... daca bine imi aduc aminte.Dar doar nu te asteptai sa vin la Bucuresti cu adevarata frumusete de 50 LX. Ar fi trebuit sa ma anunti prin iarna :P

 

 

:P acu asta e ... o sa incercam sa stabil ceva saptamana asta pt iunie 2011

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • Răspunsuri 506
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Pt cei care vor sa mergem impreuna la SMAEB, ne intalnim sambata dimineata, la ora 10, la Piata Charles de Gaulle, la intrarea in Herastrau ( langa statia de metrou). Astept mailurile voastre de confirmare pt cei care vin la adresele: radu.sava@yahoo.com sau vespaclubromania@gmail.com

 

Asfalt uscat si sper sa ne intalnim sambata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare !

Tristete mare pe aici !

Am intrat si eu in club !

Am o vespa gts 250 si sunt foarte multumit de ea, avad in vedere ca vin de pe Gilera Fuoco :) !

post-3339-0-43345100-1311963875_thumb.jpeg

post-3339-0-98292100-1311963905_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos si sa nu ai evenimente neplacute. Te astept sa ajungi la Pitesti sa facem o tura pe TFsau mai nou pe Transalpina. Bafta si asfalt uscat ca acum chiar iti trebuie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte frumoasa, sa o stapanesti sanatos si sa nu ai evenimente neplacute. Te astept sa ajungi la Pitesti sa facem o tura pe TFsau mai nou pe Transalpina. Bafta si asfalt uscat ca acum chiar iti trebuie.

 

Da domnu RAY...acum ca ai Fuoco, nu mai ai nevoie de "asfalt uscat"!!!...ai 3 roti si nu ai treaba pe ploaie...daca e Fuoco de la Fanel, ca asa deduc, sa stii ca am mers si eu cu el vreo 2 km si da o mare senzatie de siguranta; sa-l stapanesti sanatos si sa mergi si iarna cu el, ca bine imbracat cred ca se poate...

 

Si vezi ca lui Fuoco ii cam place sa mearga in excursii cu Burgmanistii... :cheers: ...ca nu sint prea multe exemplare...si practic nu ai grup de asa ceva....deci! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc asa e l-am luat de la Fanel. Deci... astept sa vedem cand putem sa facem o excursie de 1-2 zile cu traseul ales de voi. Eu maine plec la Busteni si vin luni, iar dupa astept propuneri de traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa spun ca e frumos...:

 

http://www.vespannunci.altervista.org/joomla/modelli-vespa

 

...nu am, dar mi-ar place...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

in principiu, daca nu intervine ceva, maine imi iau o vespa px 150cc din 89 :) momentan am un lx 2008 care este de vanzare. cine vrea sa ni se alature in vespa club ne gaseste momentan p facebook (se lucreaza si la un site) cautati GRUPUL "Club Vespa Ro"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

in principiu, daca nu intervine ceva, maine imi iau o vespa px 150cc din 89 :) momentan am un lx 2008 care este de vanzare. cine vrea sa ni se alature in vespa club ne gaseste momentan p facebook (se lucreaza si la un site) cautati GRUPUL "Club Vespa Ro"

 

Am vrut sa fac schimb cu un prieten. Sa dau LX50-ul meu 2007 pe un PX125 2003. Am facut o tura de vreo 10 km si nu m-a convins.Mai mult imi place LX-ul cum se comporta in oras. PX-ul are 1600 de km , in pefecta stare. Dar, frane greu dozabile, schimba treptele arhaic, obositor si brutal.Ambreiajul dupa ce se incalzeste motorul cupleaza on-off, daca cumva pleci mai turat ai sanse mari sa pleci pe o roata. Nu m-am simtit de loc in siguranta cu el in oras.

post-72-0-26205700-1314976918_thumb.jpg

post-72-0-58947700-1314976976_thumb.jpg

Editat de edi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Am vrut sa fac schimb cu un prieten. Sa dau LX50-ul meu 2007 pe un PX125 2003. Am facut o tura de vreo 10 km si nu m-a convins.Mai mult imi place LX-ul cum se comporta in oras. PX-ul are 1600 de km , in pefecta stare. Dar, frane greu dozabile, schimba treptele arhaic, obositor si brutal.Ambreiajul dupa ce se incalzeste motorul cupleaza on-off, daca cumva pleci mai turat ai sanse mari sa pleci pe o roata. Nu m-am simtit de loc in siguranta cu el in oras.

 

Dupa ce am mers cu ea de mai bine de 2 sapt, pot sa spun ca sunt f multumit ... Ce i drept nu e cel mai bun scuter pt traficul din Bucuresti dar ... imi place tare mult! Ziceai ca risti sa pleci pe o roata... chestia asta dispare cu timpul, te obisnuiesti cu vitezele si nu mai ai probleme. Eu acum nici nu ma mai uit la schimbator, mai gresesc ocazional viteza, insa mai rar ca la inceput cand ma mai si uitam la schimbator :D Schimbarea a fost destul de majora pt mine, sunt multe chestii diferite, viteze, pozitie, ambreiaj, frana picior ... dar am inceput sa ma obisnuiesc. Singura chestie care inca nu imi confera o f mare siguranta sunt franele, si pe fata si pe spate sunt pe tambur si nu sunt tocmai bune dar asta e riscul meseriei :)

Editat de corado_c
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare !

Tristete mare pe aici !

Am intrat si eu in club !

Am o vespa gts 250 si sunt foarte multumit de ea, avad in vedere ca vin de pe Gilera Fuoco :) !

 

Foarte tare, a mea e aceeasi culoare dar nu are topcase. Inca nu am apucat sa ma dau prea bine cu ea dar primele impresii sunt foarte bune, exact asa cum ma asteptam :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...

Va salut, mandri posesori ai vespelor!

 

Vin si eu cu o rugaminte.

Detine cineva, sau stie unde pot achizitiona urmatoarele elemente de pe o vespa 150 et4?

lista ar fi urmatoarea:

> farul, (sa fie bun, iar oglinda sa nu fie palita)- pentru ca asa este al meu , in stadiul actual ,

> cadrul farului (elementul oval cromat) ,

> semnale fata (stg si dr) - stau sticla doar,

> ornamentul plastic de pe furca fata(pe care este inscriptionat vespa)

> siglele cu vespa, de pe laterale si de pe trapa de la genunchi,

> oglinzi originale

> un parbriz si un cadru pt acesta.

 

Va multumesc si sper sa reusesc sa gasesc cateva elemente.

Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Niste oglizni am eu ... putin zgariate.

Am si un ornament toba.

Ele au fost pe un gt 250.

Nu le-am facut pret inca.

 

Deasemenea as avea nevoie de emblema de pe aripa fata. Mi-a cazut sau mi-a furat-o cineva :)

post-3339-0-82635300-1335109921_thumb.jpg

post-3339-0-78729900-1335109942_thumb.jpg

post-3339-0-61766500-1335109972_thumb.jpg

post-3339-0-46945900-1335110007_thumb.jpg

post-3339-0-09529200-1335110030_thumb.jpg

Editat de Fanel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

dezmembrez piagio VESPA model LX 50 2T din 2011 accidentata partea fata are doar 475 de kmm rulati , este noua pacat de ea nu se mai poate recupera din cauza asta o dezmembrez farul si bordul nu esta atins,detalii pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 4 months later...

salut la toata lumea, am luat de curand un Vespa LX50 si caut un motor de 49 sa ii pun ca acum are un 125 si nu pot face rar la el...

modelul de motor care a fost inainte C382M nici nu stiu daca era in 2T sau 4T, cum pot afla? Irol ma ajuti cu motorul tau imi trebuie complet cu aprindere si tot ce ma are ca asta de 125 nu cred ca ii se potrivesc multe . sau altcineva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare ... pt cei interesati ... intrati si pe site ul http://www.clubvespa.ro/, avem si grup pe facebook http://www.facebook.com/groups/clubvesparo/ va asteptam alaturi de noi. Anul asta organizam si o excursie in Balcani ... http://www.clubvespa.ro/articole-vespa/vespa-west-balkan-tour-2013

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Dragă iubitor de Vespa,

 

Mersul cu Vespa a fost dintotdeauna sinonim cu libertatea, exploatarea agilă a spaţiului şi cu stabilirea rapidă de relaţii sociale. Și aşa s-a transmis de-a lungul timpului, până în prezent. Vespa a devenit simbolul unui lifestyle care şi-a lăsat puternic amprenta în perioada sa de glorie în cinematografie, literatură sau publicitate. Nimic nu poate fi mai urban, mai elegant și mai boem decât un El şi o Ea pe un scuter retro, Ea cu părul în vânt, fluturând de sub cască!

 

Vespa s-a născut din dorinţa lui Enrico Piaggio de a realiza un vehicul ieftin pentru mase şi, în timp, a devenit o declaraţie de stil. A fost nevoie doar de câteva zile pentru a pregăti primele schiţe, Produsă pentru prima dată în aprile 1946, Vespa a fost un vehicul complet original şi revoluţionar faţă de oricare alt mijloc de transport pe două roţi. Modelul a fost „botezat” de Enrico Piaggio, care uitându-se la prototipul MP6 cu partea centrală lată, loculul conducătorului şi „mijlocul” înguste, a exclamat: “Arată ca o viespe!”. Şi astfel s-a născut Vespa! Publicaţia The Times a numit-o „ un produs complet italian, cum nu s-a mai văzut de la carele romane”. Vespa a rămas combinaţia perfectă de stil, design şi funcţionalitate elegantă.

 

Şi pentru că şi tu, asemenea scuterului tău, preferi să fii diferit, te invităm să ni te alături, ca membru exclusiv al comunităţii Vespa Club România, locul unde iubitorii de Vespa îşi pot împărtăşi pasiunea pentru istorie, eleganţă şi frumos. Alătură-te clubului nostru şi împreună vom descoperi lumea Vespa şi spiritul italian pe străzile României, iar tu te vei bucura de beneficii exclusive asigurate de Vespa Club România.

Iată ce îţi oferim, dacă accepţi să ni te alături.

 

Pentru a marca intrarea ta în club, vei primi un card de membru exclusiv, 2 stickere cu logo-ul Vespa Club România cu care să te mândreşti în plimbările tale urbane şi alte 2 stickere reflectorizante cu www.clubvespa.ro. Nu uita să îţi verifici căsuţa poştală pentru că vei primi scrisoarea noastră de întâmpinare, împreună cu o vedere.

 

Dacă dai de necaz, îţi oferim asistenţă pentru piese, accesorii şi service Vespa, aşa că plimbă-te fără griji.

 

Dacă ai nevoie de asistenţă pentru obţinerea certificatului de vehicul istoric, noi îţi suntem alături.

 

Îți oferim sfaturi personalizate în momentul achiziţionării de piese şi accesorii specifice pentru scuterul tău, astfel încât să te poţi bucura pe deplin de experienţa de condus.

 

Vei beneficia de reduceri în toate locaţiile partenere Vespa Club România, precum şi pentru achiziţionarea de materiale promoţionale ale clubului. În plus, îţi oferim discounturi pentru participarea la cele mai importante evenimente locale şi internaţionale.

 

Iar pentru merite deosebite aduse universului Vespa, noi avem grijă să te recompensăm.

 

Vei primi un newsletter lunar, astfel încât să rămâi la conectat la cele mai importante noutăţi din domeniu.

 

Dacă te-am convins să ni te alături, tot ce trebuie să faci pentru a te înscrie în Vespa Club România este să parcurgi 2 paşi simpli.

 

1. Completează online Formularul de înscriere membru VCR2013 aici.

2. Achită taxa anuală, pentru anul 2013, în valoare de 50 lei[1].

Între timp, pregătim evenimentul de lansare oficială a Vespa Club România şi ne-ar face deosebită plăcere să ne fii alături. Ne vom întâlni cu toţi pasionaţii de scutere Vespa, vom admira modele vintage şi, bineînţeles, îți vom oferi o mulțime de surprize. Vei primi toate detaliile evenimentului pe adresa de mail, iar acestea vor fi publicate şi pe pagina de Facebook precum şi pe site-ul nostru la secţiunea Evenimente.

 

Te aşteptăm alături de noi în comunitatea Vespa Club România.

 

Până atunci, asfalt uscat!

Echipa

Vespa Club Romania

Adresa: Str. Plaviei, nr. 34,

Sector 1, Bucuresti, Romania, 014575

E-mail: contact@clubvespa.ro

Web: www.clubvespa.ro

Tel: 00 40 735 977 929


[1] Taxa de membru se achită după cum urmează:

 

1. Ordin de plata

BANCA: BCR

BENEFICIAR: Asociatia “VESPA SCOOTER CLUB ROMANIA”

CONT IBAN RON: RO61 RNCB 0082 1343 5037 0001

DESCRIERE: TAXA INSCRIERE MEMBRU 2013

2. Numerar, la una din sucursalele BCR in contul RO61 RNCB 0082 1343 5037 0001, menţionând în secţiunea de descriere a ordinului de încasare: “Taxă înscriere membru 2013”

3. Numerar oricarui membru al consiliului director..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...