Sari la conținut

Despre Honda SLR 650, FX 650 Vigor si FMX 650


Postări Recomandate

a incercat cineva 15 ?

Mesaj completat

Hello again, intr-un final am pus si eu 10w motorex in furci, am schimbat semeringuri ulei si semeringuri praf ca sa fiu impacat :wacko:

Din cauza ca am schimbat ghidonul si acum iau tot vantul in piept, am nevoie de ajutorul vostru ca sa imi aleg un parbriz, vreau sa stiu ce modele aveti voi montate si poze daca se poate cu sistemul de prindere, eventual cod louis etc...

Am schimbat si foaia de la 45 la 42, mentionez ca regimul de croaziera este de 140km/h doar daca nu bate vantul din fata, cursele sunt mai lungi motorul mai protejat, are destul cuplu cu pasager in spate, nu am incercat si cu bagaj, ca atare am scurtat si 2 zale din lant si acum lantul e la punctul minim de intindere.

 

Stiu ca s-a mai intrebat si pe forumul de Domi, dar voi parere proprie si personala, ce ulei ati folosit la motor si ce recomandati !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • Răspunsuri 392
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu am folosit pana anul asta Yacco sintetic MVX 1000 10w50. Am aflat de la un mecanic ca pt. Dominatoare si ce avem noi SLR, FX 650 Vigor sau FMX 650 nu e chiar asa bun asta full sintetic, ca nu lucreaza cutia cum trebuie, asa ca o sa incerc pt anul asta Yacco semisintetic MVX 500 15w50. Sa vedem cum merge.

Editat de cturturica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit pana anul asta Yacco sintetic MVX 1000 10w50. Am aflat de la un mecanic ca pt. Dominatoare si ce avem noi SLR, FX 650 Vigor sau FMX 650 nu e chiar asa bun asta full sintetic, ca nu lucreaza cutia cum trebuie, asa ca o sa incerc pt anul asta Yacco semisintetic MVX 500 15w50. Sa vedem cum merge.

si cat e litru sau bidonu de 4l !?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am o prietena care si-a cumparat de curand o honda vigor. Merge si arata foarte bine (motocicleta), dar daca o lasi cateva zile porneste extraordinar de greu. Stie cineva cum se poate remedia problema asta?

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Presupun ca filtrul de aer e cat de cat curat iar carburatia e reglata cum trebuie.

 

Ar putea fi cablul de soc prost reglat, gripat, sau ceva pe la soc aiurea. Oricum dupa o saptamana pleaca greu mobrele astea, dar de obicei nu te chinui.

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, am o prietena care si-a cumparat de curand o honda vigor. Merge si arata foarte bine (motocicleta), dar daca o lasi cateva zile porneste extraordinar de greu. Stie cineva cum se poate remedia problema asta?

Cu socul tras si cu baterie in regula nu ar trebui sa fie probleme. A mea porneste bine si dupa cateva luni. Anul trecut dupa hibernarea de iarna a pornit imediat (cu bateria legata la masina - ca a ei era descarcata). Trebuie sa o vada cineva care se pricepe (a se citi mecanic moto cu sau fara diploma - important e sa stie ce face).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Participam si noi la a 2-a Dominatoriada !?

Nu am nicio sansa sa ajung. Daca era mai aproape de Bucuresti veneam, dar acolo nu merg. Nu am cum. Am bebe mic si nu pot pleca de acasa mai mult de vineri pana duminica. Asta inseamna ca daca plec vineri dimineatza ajung vineri noaptea (rupt). Sambata zac. Duminica dimineatza plec spre casa. Nu bat atata drum pt o zi de stat acolo... Mai ales ca bebe nu ma lasa sa dorm mai mult de 5 ore pe noapte. O sa merg cu prietenii prin Fagaras.

Mesaj completat

Ce liniste...!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
am intrat si eu in club...cu un slr :)

sper sa facem multe mii de km cu cat mai putine si grave accidente :)

Hmm, ai trecut cumva pe la Arc saptamanile trecute? :D Chiar admiram un SLR intr-o zi si ma gandeam cat de dor imi e de asa ceva!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am intrat si eu in club...cu un slr :smoke:

sper sa facem multe mii de km cu cat mai putine si grave accidente :lol:

Bine ai venit!

Vezi ce prostii scrii!!! ("sper sa facem multe mii de km cu cat mai putine si grave accidente"- ce scrii tu aici inseamna ca vrei sa avem accidente putine si grave)

Eu sper sa nu facem nici macar un accident!

Mesaj completat

Vad ca stai in Dristor, mai exact pe unde?

Eu stau pe Fizicienilor.

Mesaj completat

Nu a mai trecut nimeni pe aici de mult...

Mesaj completat

Nimic nou?...

 

Mesaj completat

A disparut toata lumea?!

Mesaj completat

Cum dracu salt topicul asta?!...

Ca postez azi si apare acum mii de ani!

Parca ar fi o bucla temporara... Postez pe 02.12.2010 si apare ca fiind postat in Iunie...

post-9333-1291288675_thumb.jpg

post-9333-1291288922_thumb.jpg

post-9333-1291289028_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 months later...
  • 2 months later...
Te pomenesti ca am ramas singurul care mai are o asemenea motocicleta. :)

 

N-ai ramas singur, da' daca n-are nimeni nimic de zis... :P

Si daca tot am zis ceva, ce parere aveti de Racetech Cartridge Emulators ? M-ar tenta sa-mi pun niste emulatoare in furca fata. Inca n-am aflat daca se afla si in Europa treburile astea (nici nu m-am agitat cu cautatu').

Amortizorul spate l-am schimbat anul trecut cu unul de la Wilbers. Cel vechi a pierdut presiunea si parca ma dadeam cu barca.

Am vazut la unul dintre user (poate Purice) ca are o prelungire la aripa fata. Oare e homemade sau cumparata? As vrea sa inalt aripa fata cu cativa centimetri si sa-i pun o prelungire ca si asa cum e arunca mizerie pe motor si pe picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te pomenesti ca am ramas singurul care mai are o asemenea motocicleta. :)

 

N-ai ramas singur, da' daca n-are nimeni nimic de zis... :P

Si daca tot am zis ceva, ce parere aveti de Racetech Cartridge Emulators ? M-ar tenta sa-mi pun niste emulatoare in furca fata. Inca n-am aflat daca se afla si in Europa treburile astea (nici nu m-am agitat cu cautatu').

Amortizorul spate l-am schimbat anul trecut cu unul de la Wilbers. Cel vechi a pierdut presiunea si parca ma dadeam cu barca.

Am vazut la unul dintre user (poate Purice) ca are o prelungire la aripa fata. Oare e homemade sau cumparata? As vrea sa inalt aripa fata cu cativa centimetri si sa-i pun o prelungire ca si asa cum e arunca mizerie pe motor si pe picioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
N-ai ramas singur, da' daca n-are nimeni nimic de zis... :laugh:

Si daca tot am zis ceva, ce parere aveti de Racetech Cartridge Emulators ? M-ar tenta sa-mi pun niste emulatoare in furca fata. Inca n-am aflat daca se afla si in Europa treburile astea (nici nu m-am agitat cu cautatu').

Amortizorul spate l-am schimbat anul trecut cu unul de la Wilbers. Cel vechi a pierdut presiunea si parca ma dadeam cu barca.

Am vazut la unul dintre user (poate Purice) ca are o prelungire la aripa fata. Oare e homemade sau cumparata? As vrea sa inalt aripa fata cu cativa centimetri si sa-i pun o prelungire ca si asa cum e arunca mizerie pe motor si pe picioare.

Ce sunt chestiile alea?

Eu ma gandeam sa fac rost de o furca de FMX.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce sunt chestiile alea?

Eu ma gandeam sa fac rost de o furca de FMX.

Chestiile alea inlocuiesc gaurile prin care trece uleiul in amortizor (care sunt cu diametru fix in cazul nostru). Gaurile din emulatoare se mentin mici daca viteza de compresie a suspensiei e mica (cand mergi pe un drum fara denivelari) => suspensie tare si isi maresc diametrul, permitand sa treaca mai mult ulei prin ele, daca se mareste viteza de compresie (cand mergi pe drum rau cu gropi si damburi) => suspensie mai moale.

Uite aici se explica cum functioneaza si aici este un tutorial cu instalarea pe Dominator.

Ti-ai desfacut vreodata furca? Daca da, ai masurat arcurile? Ale mele aveau cu 10cm sub limita de service de la SLR si aveau un spacer astfel incat sa ocupe tot spatiul din tub. Poate au fost schimbate de fostul proprietar sau chiar sunt diferite arcurile la Vigor fata de SLR.

Mie mi-ar placea o furca reglabila si cu cursa mai mare, dar ma gandesc ca ridica fata si modifica unghiul furcii, manevrabilitatea..etc. Deocamdata raman la furca standard ca oricum nu am buget.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...