Sari la conținut

Kawasaki EL-250


f_zoltan
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Pe mine ma intereseaza NUMAI acest model ca si prima motocicleta. Din pacate, oferta e cam slabuta. Am ceva intrebari:

1. Care sa fie cel mai mic an vechime sub care sa nu cobor? De ex, una din 1991 e ok? Cum ar fi asta http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-el-din-1991-499722.html

2. Pe unde gasesc de vanzare un motor pentru acest model in caz ca trebuie sa-l inlocuiesc la aceasta? Si la ce pret? http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-el%20250%20b-din-1994-501471.html

 

M-am indragostit de acest model asa ca am postat aici. Daca e cazul, rog un moderator sa mute postarea unde trebuie sau sa-mi zica unde sa repostez.

Salut, eu am un El din 1994 si sunt foarte multumit de aceasta mobra. Si la mine a fost dragoste la prima vedere. In privinta anului nu cred ca trebuie sa iti faci prea multe probleme, important e sa nu fie foarte tavalita si motorul sa mearga bine.E vident ca si pretul trebuie sa fie in concordanta cu anul. Motor sh nu stiu unde poti gasi, eventual la dezmembrari sau sa vorbesti cu un importator de mobre sa iti gaseasca una pentru dezmembrat. Sper sa iti gasesti ce cauti. Stima.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...
  • 4 months later...

Salutari tuturor !
Sunt si eu posesor de Kawasaki EL250, varianta B din 1996. Frumoasa motocicleta, se comporta bine, usoara, e numai buna pentru stilul meu de condus.
Totusi, am intampinat o problema, poate cineva ar putea sa ma ajute, macar cu un sfat. Deci, de vreo cateva saptamani, motorul se opreste din mers. Se aprind ledurile "temp" si "oil" si gata, nu mai merge. Trag pe dreapta, dau de la buton, si nu vrea sa porneasca. Astept 5-10 min, si atunci porneste, mai merge cativa km, de la 2 la 30 si iarasi face figura.. :(. La inceput am crezut ca se supraincalzeste (umplusem eu radiatorul de noroi o data..), dar si dupa ce i-am spalat radiatorul, tot face pe nebuna...E o chestie absolut aleatorie, ori mi se opreste de 4-5 ori in 10 km, alta data merg 300 km si nu am probleme...chiar nu stiu ce poate fi..Doar ce am observat ca se opreste cand schimb vitezele, iar ultima data la o intersectie, cand am intrat in nul, atunci s-a oprit...Lichid am, ulei am (i-am bagat acum 3 luni Motul 5100)...chiar nu stiu ce poate fi. Orice sfat sau idee este binevenita.
Multumiri anticipate, si asfalt uscat tuturor! (atasez ceva poze cu mobra mea)

post-71091-0-39320100-1406465124_thumb.jpg

post-71091-0-40446800-1406465151_thumb.jpg

post-71091-0-27819700-1406465202_thumb.jpg

Editat de sattyr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred că trebuie urmărită instalaţia electrică să nu fie strivite firele, pare o atingere între firul de neutral care duce la becul verde şi un altul pe la cheia de contact sau CDI.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Penetru, multumesc, o sa verific. Dupa spusele unora, e posibil sa fie de vina si fluxul de carburant, probabil am ceva infundat pe acolo, imi aduc aminte ca ultima data, inainte sa-mi faca figura cu opritul, simteam ca motorul nu mai trage, ca si cum nu ar mai primi carburant. Am oprit, am pus pe rezerva, desi aveam carburant destul, si cand am dat sa porneasca, a luat-o dar greu, ca si cand nu ar fi fost benzina in carburator...ciudat..Multumesc oricum pentru raspuns. O zi buna!

Editat de sattyr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salut, nu mai deschid topic nou pentru o simpla nelamurire. Stiu, de asemenea, ca userul vladf zicea ca ramane cam repede fara benzina pe ON. Care e treaba cu rezervorul si cele 2 furtunuri de benzina? La a mea am constatat ca nu ma pot folosi de toata benzina din rezervor chiar daca sunt pe RES; ramane cam multa. E normal? Ce-i pot face? La voi cum e?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Caut ceva piese pentru un kawasaki el 252 sau 250.

Eu sunt din Bucuresti.

Am nevoie de radiator apa si furca fata( sau ansamblu complet fata furca+ roata)

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

post-81609-0-97960500-1480263129_thumb.jpgEu am avut varianta de 40 de cai ,la inceput mi se parea super fortoasa dar odata cu trecerea timpului vei vedea ca se termina acceleratia cam repede. Am ramas tot la Kawasaki , un EN 500 si apropo ,am peste jumatate de secol.

Editat de Gabi24
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...