Sari la conținut

Kawasaki EL-250


f_zoltan
 Share

Postări Recomandate

De ieri am intrat in posesia unui Kawa EL250 B din 94. Date comerciale am gasit eu pe net, sa ma ajute sa ma decid, acum caut date tehnice, de intretinere, proprietari de ceva similar sa ne unim saracia :friends: Orice adresa, informatie, sfat vor fi bine primite. Help the helpless.

Chopperistilor inraiti, stiu ca e mai aproape de un tourer decat un chopper pur sange, dar am auzit ca nu sunteti asa exclusivisti :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun motor. Acum cu datele...

 

- fisele tehnice le gasesti la buykawasaki.com

- un user manual costa cam 7 GBP (daca bine tin minte)

- un manual de service costa 59 GBP

 

Daca vei avea nevoie de piese si nu gasesti in romania, iti recomand Cradley Kawasaki. Eu de acolo imi cumpar ce-mi trebuie. Tot piese (si accesorii) se mai gasesc si la bike-teile.de.

 

Pune si tu niste poze sa-l admiram.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am un astfel de motor, dar am un prieten care are. Am mers si eu cu el si mi-a placut mult.

Acum sa iti spun niste chestii valabile la motorul prietenului meu.

- motorul nu se mai numeste Eliminator ci Ejaculator, datorita senzatiilor care ti le provoaca.

- daca dai gauri cu un spiral de 10 in toba vei auzi un sunet mult mai fioros decat cel pe care il are acum, si daca vrei, poti da niste rateuri care suna atat de misto, incat imita perfect zgomotul unei pusti de vanatoare care se descarca, si risti sa te alerge militienii, sa te opreasca si sa-ti faca o perchezitie corporala cautand "arma" cu care ai tras. Prietenul meu a patit-o, si Oreste poate sa confirme acest lucru.

- poate fi transformata in chopper foarte usor, si modificarile pe care le faci sunt reversibile. O sa-ti trimit o poza cu el savezi cum arata acum.

 

Ma mai gandesc la ce ar trebui sa stii si cred acar fi bine sa-ti spun ca vei trece foarte rar pe la pompa de benzina, ca este foarte comfortabila la drum lung.

Bafta si ne mai auzim!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru informatii, am si vizitat linkurile. Le-am trecut la favorite. Intre timp am descoperit ca la http://www.kawasaki.ro exista un forum al prop'etarilor de Kawa, se recomanda ca cei interesati sa se inregistreze si acolo, ca e slaba activitate deocamdata. Exista loc de mai bine :friends:

Boierule, multam' de vorbele bune, m-ai distrat copios cu denumirea "tunata". Partea de comenzi avansate chiar ma intereseaza, ca ar fi mai comode, nu ar mai trebui sa stau ghemuit in sa. Nu sunt amator de modificari masive, imi place motorul asa cum a sosit, da' comenzile avansate nu sunt moft.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut ! Felicitari pentru motor.Am avut si eu unul dar era prea mic pt dimensiunile mele.Totusi am ramas cu gandul la el si cred ca pasul urmator e unul de 900 da' trebuie sa mai strang putin cureaua la bani.

In Europa de vest dar si in america sunt cluburi de "Eliminatoristi" , care sunt extrem de mandri de motoarele lor.

Una din devizele lor este : "mororbykes transport the body, Eliminators - the soul".

Cel mai mare club si care organizeaza si intruniri la care vin din toata Europa este in Olanda.Mai sunt in Germania, Anglia si Statele Unite.

Poti sa te inscrii in unul din cluburi (online desigur0 si vei primi absolut toate informatiile care le doresti.Eu eram inscris in Eliminator Club Holland pe vremea cand aveau un site bilingv (flamanda/engleza) dar acum e doar in flamanda.

Uite si niste adrese la care sa intri :

- www.eliminator.org

- eliminator.nl

- eliminatorgb.com

Pe eliminator.nl, la links ai zeci de adrese.

Bafta inca o data si ai grija de EL.

Si nu uita ca berea eliminator-istilor este Heinekenul.Deh, e olandeza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Blackridere. cred ca asemenea motoarelor ne comparam si noi doi :friends: La asa oameni asa motoare :laugh: Nu sunt un suplu, nici pe departe, da' la 1.67 mi-a ajuns si puiul Vulcanului. Recunosc cinstit ca nici sa ma fi ajutat buzunarul nu stiu ce as fi facut cu un motor de 800-1500 cmc. Al tau e 800 parca.

Ai dreptate, EL250-urile din 96 incoace sunt cu motor in V, parca. Iar EL-400 sunt pe cardan, nu cu lant.

Roadrunner, linkurile-s tare faine. Singurul care-l gasisem si eu era eliminator.org, da' am fost dezamagit ca nu discuta si de 250, numai de 125. La cel olandez, daca nu ma descurc o sa cer ajutorul catorva prieteni olandezi, sau pur si simplu recurg la babelfish.altavista.com. Le-am marcat in favorite ca si pe ale lui Boieru. Daca strang ceva informatii, o sa le plantez pe pagina mea de net, si asa e golasa rau.

Privitor la bere, preferata mea e o belgiana, nu o olandeza. Daca bei Leffe bruna, nu te mai pasioneaza altceva :cheers: Si nici irlandeza Guiness nu e rea deloc. Atat ca-s scumpe rau de tot :laugh: Ceea ce este clar ca bautul de bere e necesar unui chopperist. Un chopper fain cu un slabanog pe el arata neterminat. Daca exista insa o accesorizare optionala, gen burta hranita cu bere... incepe sa mearga treaba. Si o burta impozanta cu cheltuiala se tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu totdeauna iasa treburile cum le planifici, Blackridere, dar eu sunt genul care ma bucur de ce am.:cheers:

Caut din toamna ceva potrivit mie, am trecut prin cateva variante, inclusiv o Honda CX (E, nu chopper, dar faina tare) si din toate cele mi s-a parut cea mai potrivita Kawa asta. Chiar daca motorul e mai micut, si nu e V, nu prea-mi pasa, atata timp cat merge ca lumea si ma duce cum si unde vreau. Cred ca cel putin la momentul de fata nu am de ce mai trage cu ochiul altundeva. Probabil daca aveam fonduri substantial mai mari, imi puteam pune problema sa fac mofturi sau sa satisfac pretentii. Dar nu e cazul.:friends:

Nu ma consider chopperist, de fapt eu nu ma etichetez in nici un fel, dar imi place sa caut suflete pereche, si ca si motoare tourerele si chopperele sunt cele care-mi plac. Sufleteste sunt la fel de chopperist ca baietii care modifica din greu batranele comuniste, dar nu-mi pasa de formalisme.

Sa stii ca imi place postura de "fratele mai mic" :laugh: Si mi-am insusit critica, am updatat profilul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand ai nevoie de ceva,potzi sa te uiti si pe ebay...majoritatea trimit si-n Romania.Acu' imi licitez pentru setul motor pentru a mea.Sa-ti traiasca! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Baga si tu ceva poze cu el, sunt curioasa cum arata un El de 250. Eu am avut de 600, am invatat cu el toate ghidusiile. Mi-a parut rau ca l-am dat insa a ajuns pe maini bune, e bine intretinut si e si in orasul meu asa ca ma mai urc pe el cand il vad prin zona :grinbandit:

Numai bine,

Katy

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Dupa ce m-am plans ca nu sunt date despre puiu' de Vulcan, am descoperit ca daca stii sa ceri, primesti. Nu mai stiu ce am primit aici si ce dincolo, la forumul-pereche, dar multumesc tituror celor care m-au contactat. Multumiri speciale lui Cezar, care a dat tot ce a avut, atat sfaturi cat si documentatie si la fel olandezului Emile din Amsterdam, care a dezgropat el stie de unde varianta electronica a manualului tehnic al EL-250 atat de cautat de mine.

Pentru ca cel ce da primeste si el, tot ce am cules va ajunge pe pagina mea, http://zoli.cda.ro, sa aiba si altii.

Deasemenea, posesori de Eliminatoare de tot soiul, vizitati neaparat paginile lui Emile, http://www.eliminator.nl, http://www.emilinator.com, http://www.musclebikes.nl, pline de informatii utile privitoare la gama asta de motoare.

Manualul EL-250 il gasiti la http://www.emilinator.com/ZL250manual.shtml, iar pe site-ul Kawasaki exista un parts catalogue, cu imagini detaliate ale tuturor componentelor pentru motocicletele Kawasaki. Eu am gasit exploded view pentru EL250 modelul 1989, EL250B, la adresa http://www.kawasaki.com/Default.asp?strCon...ID=2&intParts=0

Editat de f_zoltan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos motorul tau. Are si engine guard ceea ce-i foarte bine. Serios, as putea sa ma uit la EL-uri ore in sir. Iubesc motorul asta...

 

Iaca si niste poze mai vechi cu motorul meu (EL252 din '96):

http://img.photobucket.com/albums/v193/nec...in/100_0004.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v193/nec...in/100_0005.jpg

http://img.photobucket.com/albums/v193/nec...in/100_0006.jpg

 

 

Eu am user manual-ul de EL252 in engleza si in germana, deci daca are cineva nevoie pot sa le scanez. Intentionez sa-mi iau si un service manual, dar la 60 GBP cat costa, trebuie sa mai astept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat o chestie interesanta, da' nu stiu daca e realitatea sau numai o parere. Imi pare ca toate Kawele EL-250 fabricate intr-un anume an au aceeasi culoare. De exemplu nu am vazut motocicleta fabricata in 1994 altfel decat albastra ca a mea, cu desen identic pe rezervor. La fel, cele de '93 toate sunt rosii. Daca stiti mai multe, ziceti-mi si mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...

Mama, asta e iubirea mea.Imi place la nebunie Eliminatorul de 250, ma simt bine pe el si e pe dimensiunile mele. VREAU SI EU!!!!! numai ca la mine deocamdata e foame dah bani...

 

NIce bike man! :cheers:

Mi-am luat si eu unul de doua saptamani.

 

E o motocicleta foarte buna pentru incepatori daca stii sa misti de acceleratie ca de micrometru (eu am peste 8000km facuti pe scuter in Bucuresti dar doar putin peste 500km pe motocicleta in afara de ce am facut in scoala).

 

Are un motor destul de puternic (27CP la max 159kg fara accesorii), de fapt este exact motorul de Kawasaki Ninja 250 dar pe cu totul alt sasiu (cu centrul de greutate foarte jos, astfel incat un posesor de "capra" de 110kg spunea ca este extraordinar de usoara) si dotat cu cu totul alta cutie de viteza (la care dupa carte schimbi vitezele la 20, 25, 30, 35, 40) astfel ca de la 40km/h se conduce cam ca un scuter (numai din acceleratie)...

 

Partea proasta pentru un incepator pur sange e ca daca ii bruschezi acceleratia, cred ca stie sa se ridice pe o roata si in viteza a VI-a..

 

Desi in principiu prinde 135km/h (dupa fabricant) sau 145km/h (dupa omologarea mea din Germania, dar aceasta viteza probabil ca poate fi atinsa usor cu un singur ocupant ca mine la 54kg, pe deal in jos si cu vant din spate), sigur merge cu 130km/h cu pilot plus pasager relativ usori (sotia mea are sub 60kg) si la 110-120km/h are cuplu maxim (adica la 11000rpm ca producatorul spune sa nu treci de 12000rpm dar a mea nu are turometru ca e din '94, asa ca asta merge la ureche muzicala si la diapazon); de fapt sincer sa fiu cred ca mai aveam cel putin 5mm daca nu un centimetru cursa la gaz la 130km/h, asa ca poate chiar prinde 145km/h, dar la 130km/h trebuie sa stai pe ea aplecat tare (si sa-ti dai picioarele inapoi astfel incat nu mai posti calca cum trebuie pe frana) ca altfel te suge vantul pentru ca nu are de loc carene...

 

Ideea e ca asta e o motocicleta nemaipomenita pentru plimbare, care de la mai mult de 40km/h nu mai necesita schimbat de viteze si care iti permite in afara localitatii sa depasesti masini mici in 1-2 secunde...

 

Eu duminica asta eram depasit de 3-4 masini una cate una prin localiatati pe DN1A ca imi tineam distanta de 20-30m fata de masina din fata (la 60km/h si ei ma depaseau cu 61 sau 62 ca un sofer de obicei nu se simte bine daca nu sta la 5m de masina din fata ca sa poata sa o indoaie macar un pic pe frana de urgenta), si cand ieseam din localitate depaseam macar cate 4 masini pe o linie dreapta odata (trebuie sa recunosc rable de genul Matiz, Dacia bartaneasca, Dacia Logan, Folkswagen Polo, dar si Renault Megane sau Ford Focus, dar nu masini tari gen BMW, Mercedes marisor, Volkswagen Passat sau diverse SUV-uri care au motor si posesori cu bani carora nu le pasa de amenzi)...

 

Pe DN1 e deosebit de enervant ca viteza maxima admisa e de 70km/h si toata lumea merge cu 75km/h, pentru ca aceasta motocicleta (cel putin a mea) vibreaza maxim inte 70 si 75...

 

Kawa EL250B e oricum ideala pentru incepatori sau mosi ca mine care merg prin oras cu scuterul si nu isi doresc prea tare sa vada cum e pe motocicleta la mai mult de 130km/h...

Editat de pmoldovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am observat o chestie interesanta, da' nu stiu daca e realitatea sau numai o parere. Imi pare ca toate Kawele EL-250 fabricate intr-un anume an au aceeasi culoare. De exemplu nu am vazut motocicleta fabricata in 1994 altfel decat albastra ca a mea, cu desen identic pe rezervor. La fel, cele de '93 toate sunt rosii. Daca stiti mai multe, ziceti-mi si mie.

mai ai eliminatorul?uite-l si pe al meu insa e in Japonia.e micuts dar frumos

Editat de yono_chan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de o saptamana am si eu unul

statea trist intr-un parc in germania si m-am gandit ca e pacat sa nu il iau acasa

tehnic e super ok insa se vede ca a stat mult timp e oxidat peste tot nu mai are de loc stralucire

insa imi place e manevrabil ascultator si ideal de plimbare

post-12412-1188317427_thumb.jpg

post-12412-1188317462_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un EL 125...este prima mea motocicleta...am luat`o SH si are 20 000 de km....hmmzz...sunt la inceput...nu prea stiu mare lucru despre partea tehnica.... ati putea sa`mi dati si mie niste manuale ptr kawa? eu unul, n`am gasit :D....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

Si eu am un Kawasaki 250 EL, si imi place la nebunbie...merge cu 130km/h lejer, care pt mine (o fata) e ok. Nici nu trebe mai mult...deocamdata, ca-s la inceput...am permis cam de 3 luni...:what: Pt incepatori e foarte buna, dar dupa 2-3 luni deja as vrea ceva mai mare...dar sper ca la anu...pana atunci ma mai duc cu ea...:)

 

Asfalt uscat tuturor!

 

 

Niste poze de la mine...:scratch:

post-19486-1188888966_thumb.jpg

post-19486-1188888987_thumb.jpg

post-19486-1188889007_thumb.jpg

post-19486-1188889072_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

SI UITE ASA REVIN CU MODIFICARI FACUTE ELIMINATORULUI MEU IN JAPONIA.SI CE ANUME?

 

-GHIDON YAMAHA DRAGSTAR 22 mm

-OGLINZI CUSTOM

-GENTI HEAVY METAL LA FEL CA SI CASCA SI MANUSHILE

-I-AM PUS CAUCIUC DE 100/90/17 CUM AR FI TREBUIT SA AIBA DE LA INCEPUT.FOSTUL PROPRIETAR PE SEMNE CA NU A AVUT BANI SI A PUS UNUL MAI SUBTIREL.SCHIMBANDU-I CAUCIUCUL I-AM DAT ALTA INFATISARE APOI GHIDONUL IMENS A SCHIMBAT SI CONDITIA ECHILIBRULUI IN MAI BINE SI RELAXANT .CE IMI TREBUIE E SA MUT COMENZILE IN FATA .STIE CINEVA CUM SI CE AM NEVOIE?AM VAZUT EU CEVA INSA PENTRU HONDA STEED YAMAHA DRAGSTAR DAR CUM SA FAC ELIMINATORULUI?APOI ARE CINEVA O IDEE DESPRE BARE DE PROTECTIE MOTOR?CRED CA I-AR DA UN ASPECT MAI MARE .

 

SARACUTUL MEU ELIMINATOR STATEA DEZMENBRAT DE 2 ANI DE ZILE.L-AM CUMPARAT SI AM MERS CU EL DOAR 2 SAPTAMANI INAINTEA IERNII 2005/2006 APOI L-AM FACUT BUCATELE CA AVEA CEVA PROBLEMUTE(SUSPENSIA FATA PLANGEA DE ULEI...CEVA RUGINA....SI AM ZIS SA IL SI VOPSESC PENTRU PROTECTIE ANTIRUGINA INSA NU AM MAI AVUT TIMP)

 

ACUM M-AM INTORS IN JAPONIA SI LOCUIND INTR-UN ORAS UNDE MOTOCICLETA E O NECESITATE AM ZIS SA IL REPAR SI SA MA INVAT SA CONDUC PE EA.E NEMAIPOMENITA PENTRU INCEPATORI.EU SUNT CAM MARICEL SI PICIOARELE MA CAM JENEAZA =185 CM/85 KG....CAM MICUTA PENTRU MINE DAR MARIMEA MEA NU EXPRIMA SI EXPERIENTA PE MOTOR ASA CA INCETISHOR....AM REPARAT-O TIMP DE 34 ORE IN CONTINUU...IMPLICAND SI UITAREA UNOR PIESE...ERA SA FAC 2 MOTOARE IN LOC DE UNUL SI UITE ASA AM REUSIT SA O ANSAMBLEZ.NU AM PUTUT SA MA OPRESC PANA NU AM AUZIT MOTORUL.SI DACA MA OPREAM UITAM CUM SI CE SA MAI FAC...PARTEA ELCTRICA ETC..

APOI CE SA FAC?HAI SA MAI MODIFIC CEVA....SI I-AM PUS CC BAR DE HONDA STEED INSA CU MODIFICARI-AM PASTRAT SUPORTUL DE PRINDERE DE LA AL MEU CACI CC BARUL VENEA PREA IN FATA LA JUMATATEA SCAUNUI PASAGERULUI.

ASA AM REUSIT SA INVAT DESPRE MOTORASHUL MEU SI CRED CA A IESIT FRUMUSHEL.O SA VAD CUM FAC CU MODIFICAREA COMENZILOR MAI IN FATA.

AVEA 23.300KM CAND AM LUAT-O SI AM REUSIT SA O ADUC LA 24.000KM ...CE SA FAC?INCET INCET....

SI TOTUSI E CAM MICA PENTRU MINE.....DAR FAPTUL CA ABIA O POT CONTROLA PE ASTA IMI INTERZICE A OPTA PENTRU CEVA MAI MARE PANA NU MA INVAT MAI BINE CU MOTOR MIC,USOR.MA SPERIE UNELE ACCIDENTE ASA CA TUTUROR BAFTA SI ASFALT USCAT,FARA ACCI-INCIDENTE

 

AM ATASAT MAI MULTE POZE SI ROG PE CINE ARE POZE CU ELIMINATOARE..MODIFICARI ARATATI-NE SI NOUA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

APOI ARE CINEVA O IDEE DESPRE BARE DE PROTECTIE MOTOR?

Vezi "Tank-/MotorschutzbĂźgel chrom" la

http://hepco-becker.de/_eng/wahlModell1.ph...teller=KAWASAKI unde alegi modelul "EL 250"; in principiu sunt niste anti-crash bars de otel cromat si cred ca e singurul loc unde poti sa le gasesti (cam la 90 Euro).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 years later...

Salutare,

 

Pe mine ma intereseaza NUMAI acest model ca si prima motocicleta. Din pacate, oferta e cam slabuta. Am ceva intrebari:

1. Care sa fie cel mai mic an vechime sub care sa nu cobor? De ex, una din 1991 e ok? Cum ar fi asta http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-el-din-1991-499722.html

2. Pe unde gasesc de vanzare un motor pentru acest model in caz ca trebuie sa-l inlocuiesc la aceasta? Si la ce pret? http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-kawasaki-el%20250%20b-din-1994-501471.html

 

M-am indragostit de acest model asa ca am postat aici. Daca e cazul, rog un moderator sa mute postarea unde trebuie sau sa-mi zica unde sa repostez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...