Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Salutare .

 

Am nevoie de ajutorul vostru.

Um prieten de al meu are un MZ de 125. Are nevoie de cauciucuri .Imi puteti spune va rog :

 

- dimenisiunile originale

- de unde pot achizitiona cauciucurile .

 

Multumesc anticipat

Florin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai...banuiesc ca te referi la mz 125 rt, ca la astea mai noi nu cunosc :).Daca este vorba de cel in cauza, atunci avem asa:

 

Pe fata 19 x 2.75 , veneau din fabrica..se pot pune foarte bine si de 3.00 sau 3.25.

Pe spate am impresia ca veneau din fabrica ceva mai mari 19 x3.0, merge pana la 3.5 desi este la limita.

 

Cat despre achizitionarea lor itit recomand acest topic, nu mai gasesc dar am postat si eu pe acolo si aveam preturi cu dimensiuni.Oricum daca intrebi acolo , intr-o zi primesti raspuns cu pret si oferte. Mai erau si pe aici de vanzare niste cauciucuri ok, la jumatate de pret :

 

/index.php?/topic/148178-anvelope-noi-reloaded/

 

Oricum pt cele noi, recomand...de acolo mi-am luat si camere.

 

 

PS ..NEA Petcu buna aia cu salutul...va gaditi la ele sau va vin asa pe loc ? :laugh:

Editat de master_alexut
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai...banuiesc ca te referi la mz 125 rt, ca la astea mai noi nu cunosc :).Daca este vorba de cel in cauza, atunci avem asa:

 

Pe fata 19 x 2.75 , veneau din fabrica..se pot pune foarte bine si de 3.00 sau 3.25.

Pe spate am impresia ca veneau din fabrica ceva mai mari 19 x3.0, merge pana la 3.5 desi este la limita.

 

Cat despre achizitionarea lor itit recomand acest topic, nu mai gasesc dar am postat si eu pe acolo si aveam preturi cu dimensiuni.Oricum daca intrebi acolo , intr-o zi primesti raspuns cu pret si oferte. Mai erau si pe aici de vanzare niste cauciucuri ok, la jumatate de pret :

 

/index.php?/topic/148178-anvelope-noi-reloaded/

 

Oricum pt cele noi, recomand...de acolo mi-am luat si camere.

 

 

PS ..NEA Petcu buna aia cu salutul...va gaditi la ele sau va vin asa pe loc ? :laugh:

 

Daca nu ma insel, dimensiunile cauciucurilor pe care le-ai dat, sunt valabile doar pentru MZ 125 RT 1, ulterior modelele RT 2, RT 3 avand jantele la fel si pe roata din fata si pe roata din spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ei, parcă mi-ar plăcea Âşi mie o vopsea de-asta :). Să-ți tot faci freza-n cutia de scule. Of...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu ma insel, dimensiunile cauciucurilor pe care le-ai dat, sunt valabile doar pentru MZ 125 RT 1, ulterior modelele RT 2, RT 3 avand jantele la fel si pe roata din fata si pe roata din spate.

Te înșeli.

 

Salutare .

 

Am nevoie de ajutorul vostru.

Um prieten de al meu are un MZ de 125. Are nevoie de cauciucuri .Imi puteti spune va rog :

 

- dimenisiunile originale

- de unde pot achizitiona cauciucurile .

 

Multumesc anticipat

Florin

 

 

Ai aici un tabel cu dimensiunile dintr-o carte tehnică luată de pe net.

 

 

și aici cartea pusă de un enoriaș.

http://s1217.photobucket.com/albums/dd394/marczello_b/Intructiuni%20de%20exploatare%20pentru%20MZ%20RT%20125%203/

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca si in Germania exista pasionati si chiar evenimente de acest gen :

 

post-28174-0-20691100-1311846806_thumb.jpg post-28174-0-54444100-1311846855_thumb.jpg

 

post-28174-0-53241200-1311847079_thumb.jpg

 

ES-ul 250, Simson-ul AWO si RT-ul 125 inca mai "zburda" in voie...

 

dar nu ne lasam nici noi :oilleak:

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca si in Germania exista pasionati

 

Credeai că suntem singuri? Că dacă nu erau ei, nu eram nici noi. Mă refer la ușurința cu care găsim piese.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Credeai că suntem singuri? Că dacă nu erau ei, nu eram nici noi. Mă refer la ușurința cu care găsim piese.

 

 

Nicidecum nu credeam ca suntem singurii, doar aveam senzatia ca nemtii sunt mai "pretentiosi" si se arunca la EMW sau BMW la restaurari :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc in numele amicului si astept vestea cea buna! Veti avea o surpriza (MZ-istii!) cind o sa va postez poze dupa reparatie cu MZ-ul lui Vali! :bigstar:

 

Vezi că a apărut o epavă de MZ ES 175 la Bursa comunistelor, care are tot ce-ți trebuie pentru amicul tău.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi că a apărut o epavă de MZ ES 175 la Bursa comunistelor, care are tot ce-ți trebuie pentru amicul tău.

Saru' mina! I-am transmis prietenului meu mesajul si numarul de telefon pentru a discuta direct cu proprietarul detaliile! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc in numele amicului si astept vestea cea buna! Veti avea o surpriza (MZ-istii!) cind o sa va postez poze dupa reparatie cu MZ-ul lui Vali! :bigstar:

Am dat o informație greșită. Epava de ES 175 nu e pe bursa comunistelor ci într-un topic separat

/index.php?/topic/666028-un-ij-planeta-5-un-mz-es-175-ceva-piese-ij-56/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricum am gasit-o, deja am transmis datele de contact amicului si sper sa-si rezolve astfel problema! Inca un dat, multumiri si plecaciuni! :cheers: :bigstar:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum v-am obisnuit deja, eu imi continui lucrarile la MZ. Cu multa migala si mare atentie la detalii lucrurile merg incet dar sigur.

Am montat aripa fata :

post-28174-0-40863300-1312050540_thumb.jpg post-28174-0-70282500-1312050599_thumb.jpg

 

Cricul lateral cu modificarile necesare pentru a functiona corect tija de la frana:

post-28174-0-40329800-1312050382_thumb.jpg

 

Aripa spate cu cheder intre codita :

post-28174-0-01239500-1312050438_thumb.jpg post-28174-0-09392100-1312050486_thumb.jpg

 

..cu garnitura la intrarea cablurilor electrice.

 

Atentia la detaliu primeaza in munca mea :rolleyes:

 

post-28174-0-99334900-1312050677_thumb.jpg post-28174-0-48110000-1312050728_thumb.jpg

 

...va continua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Epilogul epilogului

 

1. Cu bobină nouă face la fel

2. Cu condensaror nou face la fel

3. Cu platină nouă face la fel

4. Cu carburatorul de pe MZ-ul de cross nu mai face la fel, l-am încins azi prin oraș cu una dintre bujiile afumate sâmbăta trecută și când am scos-o, avea o culoare ca și cărămida

 

A fost doar o iluzie; Red Bull face la fel. Vreo două zile m-am amărât cu Banditul, am luat la mână un sac de carburatoare, am împerecheat piese și face la fel, se oprește brusc când ți-e lumea mai dragă. Mi-a venit să-l bag în mă-sa pe termen nelimitat. Am demontat farul și am alimentat bobina de inducție pe direct, bănuind că în "contact" ar fi un contact împerfect. Face la fel.

 

Mai mult decât atât, a apărut un simptom nou:

- pornește și când o dau jos de pe cric se oprește

- dacă nu se oprește, când mă sui pe ea se oprește

- dacă mă sui pe ea și nu se oprește, se oprește când bag în viteză să plec

- dacă nu se oprește când plec, se oprește când virez la stânga sau în sens trigonometric.

 

Am parcurs circuitul de la Socrello de mai multe ori:

- în sensul acelor de ceasornic nu s-a oprit niciodată, doar mici întreruperi.

- în sens trigonometric s-a oprit în grădină la acul de măr, iar în virajul de la poartă a dat să se oprească dar când am îndreptat ghidonul și-a revenit.

 

What a fuck? That's the question?

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cablu intrerupt in instalatia electrica ?

 

Așa am crezut inițial. Ieri dimineață m-am dus la garaj cu gândul să dau jos benzina, șaua șoferului și rezervorul și să verific instalația.

Pe drum am evaluat situația: motorul întrerupe sau se oprește dacă se mișcă ceva, iar singurele chestii care se mișcă atunci când o dau jos de pe cric, mă sui pe ea sau virez la stânga sunt cablurile de frână, ambreiaj, șoc și accelerație. În nici un caz partea de aprindere din instalația electrică, care e fixată cu coliere de plastic. Se mișcă doar tronsonul care vine de la comutatorul de lumini, care nu are absolut nici o treabă cu aprinderea.

 

L-am chemat pe Bandit și am pornit motorul în întunericul garajului, transformându-l astfel în cameră de gazare. Eu am pornit, m-am suit pe motor și l-am hâțânat în toate felurile, iar Banditul, lungit pe covor, admira pe sub rezervor scânteile false dintre căciula metalică de la ieșirea din bobina de inducție și cablul de accelerație. L-a pus dracul (adică eu) și a băgat mâna pe acolo; poate vă povestește el senzația.

 

Când dădeam jos de pe cric și se comprimau amortizoarele, în unele cazuri cablul de la frâna față apăsa pe cele de accelerație și soc, ducându-le aproape de căciula metalică a bobinei, rezultând astfel o mică scânteie.

Când viram stânga, la fel.

În mers, 5 - 6 scântei dădea la bujie una la cabluri, benzina se acumula, tușea, bășea, bujia se afuma și la un moment dat nu mai putea.

Tot ce am avut de făcut a fost să tăiem colierele de plastic și să dăm cablurilor alt traseu, lucru care s-a făcut în câteva minute.

Cercetarea științifică s-a efectuat cu ajutorul neprecupețit al Banditului, a arhivei de poze și durat două săptămâni, fix.

 

Editat de petcudan55
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Face la fel.

What a fuck? That's the question?

Are un scurt undeva unde nu sta tot timpul pe scurt...platina ce izolator are...de plastic? cam aceiasi hiba a avut si ivanul meu pana am schimbat izolatorii de fabrica cu unii home made de textolit....cand plecam la un drum mai lung trebuia sa iau cu cu mine cateva bujii (cat de multe) de rezerva ca sa pot ajunge inapoi, dupa...nu a mai fost cazul.

spor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa este :scratch: si noaptea visam ca descoperim misterul MZ-ului.

Pentru ca atunci cand mergea iti era mai mare dragul, m-am ambitionat mai tare sa desecoperim "mica" hiba.

...iar senzatia traita in garaj la verificarea scanteilor false din bobina de inductie a fost fenomenala. O busitura in mana dreapta cu recul pana in cot, senzatie dealtfel traita pe la 16-17 ani cand "mesterisem" un turometru electronic din revista Tehnium si ii faceam proba pe Dacia din dotare :yikes: . Fiind singur la comenzi am alimentat montajul, am pornit motorul si am pus contactul pe bobina de inductie 'la ruptor" - cu mana . Asta da ADRENALINA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...