Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...

Salutare.

In ciuda unei absente remarcabile pe forum noi ne vedem de treaba in continuare.

Ultima iesita de pe "banda de productie" .... :hug::


» Post actualizat in 27 Jul 2016 07:22

...

post-28174-0-75754300-1469603264_thumb.jpg

post-28174-0-28316800-1469603291_thumb.jpg

post-28174-0-03163800-1469603311_thumb.jpg

post-28174-0-58165600-1469603328_thumb.jpg

post-28174-0-10704900-1469603341_thumb.jpg

post-28174-0-96670100-1469603352_thumb.jpg

post-28174-0-47700700-1469604136_thumb.jpg

post-28174-0-22622400-1469604155_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

salut. poate sa ma lamureasca si pe mine cineva cum se desfac telescoapele fata de la mz rt 125?

Salut! Sunt doua variante de amortizoare: unele se asigura cu o siguranta si altele cu un capac cu gaura de trecere, filetat la exterior.Pentru ambele variante, dsefaci colierul de sus al burdufului de cauciuc si il tragi catre partea din jos amortizorului.

Pentru varianta cu siguranta, vei observa la partea dinspre roata a jumatatii superioare a amortizorului, doua sau trei cleme(facute prin niste crestaturi) indoite catre interior. Le indrepti cu grija, pentru ca va trebui sa le indoi inapoi la final,si poti scoate siguranta. Dupa ce ai scos siguranta, tragi efectiv de cele doua jumatati ale amortizorului, si acesta se va desface, dandu-ti acces la piesele din interior.Vei gasi inauntru un arc lung, compus din doua bucati, cu o piesa de legatura filetata intre ele. Arcul il desfiletezi(nu te speria daca nu se desface de jos, ci din piesa de legatura, nu e nicio problema, se va strange la urma,cand strangi surubul din partea superioara a amortizorului). Dupa ce ai scos arcul, prinzi partea inferioara a mortizorului in menghina, si in partea de sus a acestuia vei observa o piulita, care are filet la interior si numai doua laturi paralele,nu are hexagon. Cu o cheie potrivita, desfiletezi acea piulita si apoi vei putea scoate bucsile de textolit,bucsile de cauciuc si seibile de metal dintre ele.Atentie la ordinea in care le scoti,- pentru montaj.

Pentru vaianta cu capac cu gaura de trecere filetat,nu vei mai gasi acele cleme indoite catre interior,ci partea suprioara a amortizorului va fi lisa de la un cap la altul, dar in capatul dinspre roata, vei observa capacul de care ti-am spus. Il vei recunoaste pentru ca are o manseta de cativa mm randalinata la exterior. Desfiletezi acel capac si amortizorul se va desface in doua bucati, ca mai sus. Mai departe procedezi ca in cazul primei variante. Spor la treaba! Daca intimpini greutati, iti stau la dispozitie si cu alte sfaturi! O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Sunt doua variante de amortizoare: unele se asigura cu o siguranta si altele cu un capac cu gaura de trecere, filetat la exterior.Pentru ambele variante, dsefaci colierul de sus al burdufului de cauciuc si il tragi catre partea din jos amortizorului.

Pentru varianta cu siguranta, vei observa la partea dinspre roata a jumatatii superioare a amortizorului, doua sau trei cleme(facute prin niste crestaturi) indoite catre interior. Le indrepti cu grija, pentru ca va trebui sa le indoi inapoi la final,si poti scoate siguranta. Dupa ce ai scos siguranta, tragi efectiv de cele doua jumatati ale amortizorului, si acesta se va desface, dandu-ti acces la piesele din interior.Vei gasi inauntru un arc lung, compus din doua bucati, cu o piesa de legatura filetata intre ele. Arcul il desfiletezi(nu te speria daca nu se desface de jos, ci din piesa de legatura, nu e nicio problema, se va strange la urma,cand strangi surubul din partea superioara a amortizorului). Dupa ce ai scos arcul, prinzi partea inferioara a mortizorului in menghina, si in partea de sus a acestuia vei observa o piulita, care are filet la interior si numai doua laturi paralele,nu are hexagon. Cu o cheie potrivita, desfiletezi acea piulita si apoi vei putea scoate bucsile de textolit,bucsile de cauciuc si seibile de metal dintre ele.Atentie la ordinea in care le scoti,- pentru montaj.

Pentru vaianta cu capac cu gaura de trecere filetat,nu vei mai gasi acele cleme indoite catre interior,ci partea suprioara a amortizorului va fi lisa de la un cap la altul, dar in capatul dinspre roata, vei observa capacul de care ti-am spus. Il vei recunoaste pentru ca are o manseta de cativa mm randalinata la exterior. Desfiletezi acel capac si amortizorul se va desface in doua bucati, ca mai sus. Mai departe procedezi ca in cazul primei variante. Spor la treaba! Daca intimpini greutati, iti stau la dispozitie si cu alte sfaturi! O zi buna!

multumesc mult

» Post actualizat in 13 Sep 2016 09:48

salut. stie cineva cum pot separa oglinda farului de sticla la rt 125 sau la es ? caci la mine pare lipita cu ceva gen silicon si vreau sa o trimit la cromat

» Post actualizat in 15 Sep 2016 18:09

salut nu mai este niciun mezerias pe aici care sa ma ajute cu raspunsuri la intrebari, sau poate am deranjat pe cineva?

daca am facut asta imi cer scuze puplic si promit sa ma revansez

VA ROG

cine poate sa imi explice cum pot monta saua (CAUCIUCUL care este nou) pe cadru metalic, caci deja am f...t unul X-(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am inceput un nou proiect: mz es 250/0 -1958, vreau sa-l fac militar, v-a avea camuflaj la far, ghidoane originale inaltate si atas cu accesorii

 

vopsea mată olive green RAL 6006

 

post-12587-0-11799300-1474311316_thumb.jpgpost-12587-0-70680900-1474311331_thumb.jpgpost-12587-0-44371100-1474311343_thumb.jpgpost-12587-0-33678100-1474311363_thumb.jpgpost-12587-0-18630200-1474311408_thumb.jpgpost-12587-0-77413300-1474311417_thumb.jpg

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inceput un nou proiect: mz es 250/0 -1958, vreau sa-l fac militar, v-a avea camuflaj la far, ghidoane originale inaltate si atas cu accesorii

 

vopsea mată olive green RAL 6006

 

attachicon.gif20160911_153751.jpgattachicon.gif20160911_154228.jpgattachicon.gif20160911_162339.jpgattachicon.gif20160914_171149.jpgattachicon.gif20160914_191813.jpgattachicon.gif20160914_191801.jpg

Cu siguranta va fi senzatie cand va fi gata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut,

Sunt un nou pasionat MZ si vreau sa imi reconditinez un es 250. In general am vazut ca se pot gasi, ori fara acte ori cu niste acte vechi pe numele unei persoane diferite de propietarul actual... À avut cineva experienta cu astfel de acte? Si ati reusit sa obtineti numere?

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Functioneaza asa: propietar in miscare , talon nou sau vechi pe numele propietarului , fiscalul ... este important altfel nu mai faci nimic , nu se poate trece pe numele tau la primarie mobra care sa fie cit de cit functionala altfel te mai costa macar de doua ori sau mai mult decit ai dat pe ea (asta in cazurile cele mai fericite) .

Spor .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, la acele acte nu era nici un alt fel de act aditional . Se poate face ceva cu o radiere din circulatie , dar nu radiere pentru demolare .... aceeia este doar donatoare sau nu se poate folosi pe drumuri publice .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cumpăr pedala de frana cu tot cu ax si piesa din partea opusă (foto, ca nu stiu cum se numeste) de care se leagă tija de frânare spate pt un MZ ES 250.
Multumesc.

post-60568-0-29371900-1477945233.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Idee proiect de iarna :

 

Smecher schimbatorul de viteze si manerul ambreiaj !!!

 

post-12587-0-20917800-1478551333_thumb.jpgpost-12587-0-73133300-1478551333_thumb.jpgpost-12587-0-34011600-1478551334_thumb.jpgpost-12587-0-87359100-1478551334_thumb.jpg

post-12587-0-33506000-1478551335_thumb.jpgpost-12587-0-79397700-1478551335_thumb.jpgpost-12587-0-26344700-1478551336_thumb.jpgpost-12587-0-75355200-1478551336_thumb.jpg

post-12587-0-18187400-1478551337_thumb.jpgpost-12587-0-89599800-1478551337_thumb.jpgpost-12587-0-39271800-1478551349_thumb.jpgpost-12587-0-45086200-1478551350_thumb.jpg

 

componente:

 

· Rahmen teilweise Simson , 80 % Eigenbau

· Gabel von einer 98 Zündapp (neu gelagert, neue Buchsen und Schmiernippel)

· Scheinwerfer/Lampe von Bosch (mit integrierter Ladekontrolleuchte , LED) , Halterung Kette geschweißt eigenbau

· Lenkerhalter von einer MZ RT 125 kombiniert mit den originalen von Zündapp

· Lenker von Magura mit eingebauten Gaszugschlitten, (innenliegender Bowdenzug)

· Tank Simson SR 2 gestretcht mit Tankdeckel von einem 5 Liter Benzinkanister, neuer Benzinhahn + Harley Davidson Benzinfilter

· Sitz Eigenbau, Stahlplatte + ordentliche Sattlerarbeit, Feder vom Simson SR 2

· Werkzeugrolle von einer Wanderer ( denke ich) darin ist die Batterie (neu) und ein kickdown Schalter zum Zündung einschalten.

· Rücklicht von NSU

· Hinterrad und Vorderrad schwarz pulverbeschichtet, neu eingespeicht

· Vorderrad SR2 mit amerikanischer Dragsterbereifung (neu)

· Hinterrad , Nabe S 51 , Felge MZ 250 , Bremse , Schwalbe , Antriebsritzel S 83 Enduro , fette Schlappe drauf

· Motor von MZ TS 150 , komplett überholt und regeneriert

· Vergaser regeneriert ( Ultraschallbad gereinigt ) , Ansaugstutzen geknickt und poliert

· Luftfiltertrichter Eigenbau

· Chokezug eigenbau plus Griff von MZ

· Ständer , seltenes Zubehör von Simson für Mittelständer

· Auspuff kompletter Eigenbau

· Bremse Eigenbau , Pedal vom Dacia 1300

· Lackierung braun Hammerschlag + 5 mal farbloser Lack , Rahmen grün

Editat de BLACK SPIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut, referitor la '' Idee proiect de iarna :" doar de design si expozitie, functionalitate zero, nu mai zic de umblat cu ea pe strada, plus ca la motoarele 2T sistemul de evacuare este foarte important in functionalitatea motorului fiind influentat atat consumul cat si puterea motorului, la cele in 4T se poate pune si o simpla teava daca iti place zgomutul in exces.

Este ok doar daca ai bani, atelier, scule si mult timp liber.

Spor cu proiectul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,de unde ai luat anvelopele si ce pret au avut?am si eu nevoie pt mz-ul meu.

Le-am luat din Cluj, le-am comandat dintr-un catalog, 3,5x16 dar nu mai stiu modelul: 0744607480 D-nul Vultur

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...