Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • 4 weeks later...
  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut. ma poate ajuta cineva cu o idee cum as putea restaura siglele de pe rezervorul de mz 125??

ma refer la vopseaua cea verde care era pe ele

dai jos vechiul email (cu ceva foarte ascutit din aproape in aproape o sa vezi ca sare), degresezi, aplici vopsea verde si apoi un lac

post-12587-0-10391400-1482427744_thumb.jpgpost-12587-0-42807800-1482427767_thumb.jpg

post-12587-0-68460300-1482427860_thumb.jpgpost-12587-0-46405800-1482427874_thumb.jpg

 

spor la treaba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dai jos vechiul email (cu ceva foarte ascutit din aproape in aproape o sa vezi ca sare), degresezi, aplici vopsea verde si apoi un lac

attachicon.gifCAM00115.jpgattachicon.gifCAM00129.jpg

attachicon.gifCAM00382.jpgattachicon.gifDSCN2796.JPG

 

spor la treaba

iti multumesc de idee insa ma gandeam ca exista ceva email ca cel cu care au dost vopsite pt prima data

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

...nu am avut ocazia sa masor asa ceva , dar primarul ar trebui sa fie undeva sub 10-20 ohm(AB) iar secundarul in jur de 3-5Kohm(C_A-B)

Eventualele strapungeri sau pierderi de izolatie sunt mai greu de masurat cu un multimetru....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da!

cu rezerva ca nu se poate sti eventuala stare a izolatiei pe partea de inalta tensiune decat in functionare , cu bobina calda , motor turat....

La bobina mea,cea din poza este in felul urmator:
AB=1,9 ohm
AC=3,5 Kohm
BC=3,5 Kohm
E bun bobina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am hotarat sa reconstruiesc cutia inca nu stiam ce material voi folosi. Intamplator am gasit aceasta pasta pentru reparatii cu care am obtinut niste rezultate foarte bune. Urmeaza sa vopsesc in negru si gata.

post-81472-0-72725900-1485157393_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , e bine de stiut , citeodata un produs de genul acesta te scoate dintr-o problema dificila . Am si eu doua 125 rt dar unul este serie 1 si unul serie 2 , nu stiu care este mai fiabil , care merita sa fie restaurat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai oameni buni ma bagati in boale , muncesc la restaurarea unui simson 425 1958 cu atas pe bune , cind am cite un pic de timp facut toata mecanica , tablaria 2 motoare unul totul original , deh da dragul vitigiului (cum mai spunea un coleg) si unul cu aprindere electronica ... inaintez cu viteza melcului ,doua mz es complete 95% cu toate hirtoagele, un carpati din 61 cred, 85 % original , cu tot cu vopsea si majoritatea filigramelor din fabrica , cu ceva probleme la carburator un minsk cu 350 km la bord si inca alte avione pe banc la reparat (dacia 1100) si inca o mini dihanie de tractoras gen taf 4/4 ,un liliac de velosolex .... si doi copilasi foarte zbenguitori si o sotie ... cind le fac pe toate .... :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu mai am mult numai că m.am cam lovit de două probleme. 1 când am vrut sa descarc chiuloasa pt a verifica pistonul și cămașa mi sa.a rupt un prezon în caratar și ma chinui de două zile sa îl scot și 2 m-am hotărât să schimb toți rulmenți in motor și nu reușesc să scot ambielajul din cartarul stang. Are ceva siguranțe pe acolo?

Editat de cornelilinca84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, in carterul drept nu are nici un fel de sigurante. Dar demontarea se face doar cu carterul cald (la 100oC) si cu o placa-presa speciala fixata pe carterul drept.

Rulmentii au fost montati la cald cu strangere atat in cartere cat si pe fusurile ambielajului.

Doar la modelul RT 125/2 rulmentii erau de tipul NJ 203 (demontabili) si mergea demontarea fara presa.

 

Prezonul rupt se scoate mai usor tot cu carterul cald (pe plita). Dupa ce sudezi ceva de prindere pe capatul rupt daca nu au ramas spire libere pe care sa poti bloca piulite M6.

salut multumesc de sfaturi, am rezolvat problemele de pana acum insa ma confrunt cu una mare de tot Instalatia Electrica.

deoarece vechea instalatie era praf a trebuit sa o refac si m-am ghidat dupau urmatoarea schema. pot spune ca am facut legaturile ca acolo insa sunt unele probleme si as vrea sa te intreb daca ceea ce am eu este corecta si daca ma poti ajuta cu o alta pentru comparatie.

post-79436-0-90310200-1487784704_thumb.jpg

Editat de cornelilinca84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Mersi, am luat evident cea romaneasca.

 

Vreau sa-l pornesc, am o aprindere de la gotronic pt. 6V si...

 

1) porneste doar 2-3 secunde, dupa ce dau multe pedale, apoi moare - bujia e uda, scanteie are, baterie la fel (e noua ~ 6.7 V)

2) caburatorul banuiesc ca e original, plutitorul e intr-un "pahar" lateral, nu prea am gasit nici un reglaj, decat aer/relanti.

 

Ce as mai putea face? Imi suna a amestec bogat, desi si aprinderea gotronic e noua pusa pe el.

As mai incerca sa schimb bujia eventual carburatorul (am unul de etz dar nu stiu dc are loc)

 

Am atasat si ceva poze cu aprinderea si carburatorul.

 

mersi

post-17689-0-38502600-1488313716_thumb.jpg

post-17689-0-55742800-1488313738_thumb.jpg

Editat de dorinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...