Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

seria de cadru este stantata in zona ghidonului intre jugul superior si jugul inferior pe partea dreapta - langa locasul de blocare a ghidonului, iar la motor este pe partea stanga a motorului pe carter in partea din fata langa suruburile de prindere pe cadru.

Editat de sharky_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici un reglaj nu ai gasit? :) :scratch:

Ca idee ar trebui mai intai sa verifici avansul de aprindere pe Gotronic la cam 2,5 mm inainte de PMS (rotatia spre dreapta).

Apoi sa verifici nivelul din carburator (plutitorul chiar mai pluteste si chiar inchide?)

Ca reglaje ai surubul de turatie de relanti pe capacul carburatorului, langa reglajul tensiunii camasii de la cablul de acceleratie.

Apoi ai surubul lateral de raport aer/benzina / relanti (reper 2,5 rotatii stanga dupa insurubarea completa).

Apoi ai crestaturile cuiului din obturator (pozitia 3 = mijloc e cea normala).

Dupa ce porneste revii din nou fin cu toate reglajele +/-.

» Post actualizat in 04 Mar 2017 02:16

Dar in poze arata tare jalnic biata "mobra", nu o stergi macar de praf? Asaaa... macar pentru poze

 

Ma asteptam sa am ceva similar caburatorului de etz, gen cui pontou...cel de aer e 2.5 deschis, iar cel de ralanti nu m-am atins, ca nu ma ajuta cel putin in stadiul asta. Plutitorul e ok si inchide.

Legat de cuiul cu crestaturile, acum am aflat, o sa-l ajustez.

 

Pana la avans ar trebui sa apropii senzorul mai mult de ax, la mine e mult peste ce zice recomandarea gotronic de sub.1 mm.

 

Legat de praf, asa e...motorul sta de 6 ani, sper sa reusesc sa-l aduc la viata, apoi sa ma ocup si de restul.

 

Mersi de sfaturi.

Editat de dorinn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. poate cineva sa imi zica daca la motorul de rt /125 bucsa de bronz dinimagien trenuie sa aiba joc in catrer si pe ax sau trebuie sa fie fixa?

inteleg ca trebuie ca axul sa se invarta insa am o diferenta bizibila intre ax si bucsa ca si intre ax si bucsa.

post-79436-0-08709100-1489078793_thumb.jpg

post-79436-0-25867300-1489078933_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut.Acea bucsa in carter trebuie sa fie fixa iar fata de ax sa aibă toleranță max 0,3 zecimi,ala este un lagăr fix.

fix, nefix nu mai am rabdare sa caut caci am luat toate saituriile pe care le stia la mana si nu am gasit nicaieri acea bucsa, prin urare am anasmblat motorul cu ea si abia astept sa ii fac proba.

p.s. caut soclul becului de far caci ceea ce am eu nu prea se potriveste in oglinda farului si mai caut acea siguranta (sarma) ce fixeaza suportul de bec in far

Editat de cornelilinca84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu site trebuie sa cauti,un strungar bun ,ala deja are uzura,gaura din carter se va mai mari iar funcționarea cutiei va fi aiurea....daca tu ai 42 la picior si te incalt cu 46 poti fugii???pentru o bucsa de 10 lei risti sa strici cutia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu intră,nu forța,caută un ciocan mai mare...prietenii știu de ce!!

» Post actualizat in 18 Mar 2017 11:35

Ce mai contează câteva zecimi,se pot convinge sa intre,sau să iasă,cu un ciocan mai mare,la unii le-a reușit,la alții nu,după caz,după cât au fost de hotărâți în luarea deciziei.....a...am uitat berile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă nu intră,nu forța,caută un ciocan mai mare...prietenii știu de ce!!

» Post actualizat in 18 Mar 2017 11:35

Ce mai contează câteva zecimi,se pot convinge sa intre,sau să iasă,cu un ciocan mai mare,la unii le-a reușit,la alții nu,după caz,după cât au fost de hotărâți în luarea deciziei.....a...am uitat berile.

salut. jocul nu era mare intre ax si bucsa iar intre ea si carter nu avea deloc insa daca fortai putin cu mana iesea. am mers cu ea la un strungar si mi-a zis ca nu poate sa o faca deoarecce nu are material (cica e din bronz grafitat) iar pe interior are niste canale de ungere pe care a zis ca nu are cum sa le faca. astazi profitand de timpul liber am facut toate legaturile electrice necesare si totul pare functional mai putin martorul de neutru. m tot incercat sa ii dau de cap si am ajuns in cele din urma la contactul de neutru care pare sa nu functioneze caci daca pun firul la masa becul se aprinde insa cand e legat la contactor nu vrea si pace. acum vreau sa va intreb, deoarece mie imi cam da cu virgula ceva, asa trebuie sa arate contactorul sau ii lipseste ceva ?

» Post actualizat in 19 Mar 2017 20:50

Contactor neutral

post-79436-0-75778900-1489956235_thumb.jpg

post-79436-0-74181300-1489956535_thumb.jpg

post-79436-0-85570200-1489956592_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.Glumeam și eu,încearcă să faci un lucru bine și de calitate,chiar dacă masori de zece ori și montezi tot de atâtea ori,la montajul final să ai o piesă buna si montarea ei corectă.În legătura cu contactorul,nu știu pe dinafară exact cum arată,dar din câte știu eu ai un plus la bord izolat de el,și un minus de pe motor tot izolat.Când apeși pedala de schimbare a vitezei,la liber,tablița face contact între masa motor,cadru adică minus și contactor,trebuie să se aprindă becul.Scriu de pe tel.,cer scuze de eventuale greșeli.

Editat de cosminx11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. multumesc la toti pt sfaturi. astazi am facut ceva ture cu "mobra", vreo 10 km, insa am remarcat cateva probleme la care nu prea am reusit sa le dau de cap. una dintre ele ar fi reglarea aprinderii la care ,recunosc, nu prea ma pricep caci porneste bine, nu adrunca piciorul insa da rateuri si nu prea urca in ture iar cand o face parca se gatuie. cea de-a doua ar fi reglarea amestecului de carburant si a ambreiajului. deci, am nevoie de cineva din zona Brasov-Ghimbav care ma poate ajuta cu asa ceva, contra cost bineinteles. cat despre contactul de neutral am comandat unul de la crestopher si astept sa soseasca.

Editat de cornelilinca84
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca porneste usor dar se gatuie in turatie si mai da si rateuri, este putin probabil sa fie doar reglarea avansului

 

Mie imi suna a probleme pe partea de incarcare. E foarte sensibil Rt-ul la acest subiect.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu iti dau un sfat , care sa te scuteasca de multe probleme. In toti cei 12 ani in care am mers cu rt-ul cu instalatia originala pe 6v , un singur releu mecanic de incarcare din foarte multe testate a functionat correct 100%. In rest toate cele aparent bune, au ca si simptome ceea ce ai descris tu (accelerare gatuita si eventual rateuri) - Chiar daca el incarca bateria , nu este gestionata corect excitatia pe dinam)- si de aici probleme .

 

 

Exista 2 variante :

 

- ramai pe instalatie originala 6v dar cumperi un releu electronic de incarcare (face totii banii). aproximativ 80 - 100 de lei

 

- treci pe magnetou si scapi de toate problemele pentru totdeauna ( scapi inclusiv de platina) - eu am facut asta anul trecut si nu m-as mai intoarce la dinam niciodata.- eu folosesc magnetou de 6v 45W(motoreta Riga/ Carpati)

 

Asta este ce mi s-a intamplat mie. Exista posibilitatea sa fie ceva si pe parte de carburatie , nu bag mana in foc .

 

Sper sa te ajute informatiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult de sfat. nu vreau sa creez polemici sau sa par eu inteligent si cunoscator in ale motocicletelor dar nu inteleg legatura releului de incarcare cu rateurile. cu gatuirea inteleg caci in dinam exista niste forte magnetice care pot sa infraneze motorul dar cu rateurile...

inca o data MULTUMESC pentru faturile date si fi sigur ca am sa tin cont de ele in conditia in care nu e din reglajul carburatorului si a avansului. ma voi indrepta spre ceea ce mi-ai spus, chiar daca sunt unul care tine la originalitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai am o nelaurire. am trimis cilindrul la alezat iar cat timp e la prelucrat am desfacut motorul caci ma enerva faptul ca nu aceam indicator de neutru. am descoperit ca imi lipseste acea tabla de pe selectorul de viteze si in plus cu totate ca am facut circa 15 km cu motorul, fiind schimbat tot ce inseamna rulmenti in motor cu unii noi SKF, am descoperit ca rulmentul din partea dreapta de pe ambielaj uruie deja. e ceva normal sau??? din cate ma pricep eu nu e o treeaba ok ceea ce s-a intamplat si as vrea sa rectific problema asta caci rulmentul intra si iasa usor si cred ca localul de pe cartaree este largit.

stie cineva, daca ajustez locasurile de pe cartrer ce rulment ar rebuii folosit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am fixat rulmentii in carter in felul urmator : Am incalzit carterul si la cald am bagat rulmentii cu un adaos de cate 2 jumatati de lama de ras asezata pe exteriorul rulmentului diametral opus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

multumesc pentru sfatruri. cum zicea un prieten <primii 100 de km sunt mai grei!> . cu ajutorul vostru dar nu numai am reusit ca ieri sa fac primii 100 km ,intr-o zi si farfa oprire cu aceasta bijuterie de motor. dupa ce am rezolvat aproape toate problemele, zic eu, am avut placerea sa calaresc acest motor si sa merg pana la batranul (are 80 de ani) de la care l-am cumparat, care la vederea lui a izbucnit in plans..... vorbele sunt de prisos aici. deci, de la asta s-a inceput


» Post actualizat in 07 May 2017 08:01

iar rezultatul final

post-79436-0-02306000-1494143506_thumb.jpg

post-79436-0-68720700-1494143574_thumb.jpg

post-79436-0-94903600-1494143616_thumb.jpg

post-79436-0-29316900-1494143723_thumb.jpg

post-79436-0-61486500-1494143787_thumb.jpg

post-79436-0-25174400-1494143886_thumb.jpg

post-79436-0-98421000-1494143946_thumb.jpg

post-79436-0-78328500-1494144080_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc mult pentru aprecieri. cine poate sa imi zica care este viteza unde se simte motorul bine si care e cea maxim posibil de atins in conditii normale, nu la vale :))?


» Post actualizat in 09 May 2017 19:20

sicare sunt valorile normale de incarcare la baterie caci am impresia ca imi fierbe bateria. bateria mea este noua luat de la barner 6v, 8A insa tot gasesc ud in cutia bateriei. cu motorul oprit pe voltmetru imi arata 5,98- 6,05v iar cu motorul pornit si cu consumatori porniti imi arata maxim 6,36v

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut, am un releu regulator de MZ adaptat la o cutie electrică de IJ49.

 

Mă poate ajuta cineva din București cu un releu doar pentru comparație, să mă asigur că al meu are legăturile făcute corect și e funcțional?

 

Vin eu cu releul meu oriunde in București și doar mă uit și masor cu multimetrul releul funcțional.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...