Sari la conținut

MZ


alexandru1771
 Share

Postări Recomandate

Salut,

 

Am cumparat de curand un MZ RT 125 din 1959 de la un om in varsta, nu mai are acte la el dar nu e problema. M-am apucat de restaurarea lui si mi-ar trebui burdufurile de la telescoape pe fatza, cabluri frana fatza si spate si vitezometru. Daca stiti de unde se pot procura. Multumesc.

 

P.S. Pot dona piesele din interiorul motorului celor care au nevoie pentru ca vreau sa fac moto electric cu bateria de litiu-ion ascunsa in rezervor iar motorul electric ascuns in carcasa exterioara al celui actual. Ideea e sa arate precum unul original dar sa mearga full electric.

mz-electric.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Acum 4 ore, bolbo a spus:

Salut,

 

Am cumparat de curand un MZ RT 125 din 1959 de la un om in varsta, nu mai are acte la el dar nu e problema. M-am apucat de restaurarea lui si mi-ar trebui burdufurile de la telescoape pe fatza, cabluri frana fatza si spate si vitezometru. Daca stiti de unde se pot procura. Multumesc.

 

P.S. Pot dona piesele din interiorul motorului celor care au nevoie pentru ca vreau sa fac moto electric cu bateria de litiu-ion ascunsa in rezervor iar motorul electric ascuns in carcasa exterioara al celui actual. Ideea e sa arate precum unul original dar sa mearga full electric.

mz-electric.jpg

nu mai bine iti cumperi tu una electrica de-a gata si pe asta o lasi asa cum a facut-o fabrica?...a rezistat peste 60 de ani merita si ea putin respect.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intre timp am facut rost de burdufuri si cabluri de frana. Am luat de mobra si cu mici modificari se potrivesc.

 

Imi trebuie un vitezometru care sa se potriveasca, daca stie cineva. Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 30.01.2021 la 11:14, bolbo a spus:

Salut,

 

Am cumparat de curand un MZ RT 125 din 1959 de la un om in varsta, nu mai are acte la el dar nu e problema. M-am apucat de restaurarea lui si mi-ar trebui burdufurile de la telescoape pe fatza, cabluri frana fatza si spate si vitezometru. Daca stiti de unde se pot procura. Multumesc.

 

P.S. Pot dona piesele din interiorul motorului celor care au nevoie pentru ca vreau sa fac moto electric cu bateria de litiu-ion ascunsa in rezervor iar motorul electric ascuns in carcasa exterioara al celui actual. Ideea e sa arate precum unul original dar sa mearga full electric.

mz-electric.jpg

BLASFEMIE!

Iarta-l Doamne caci nu stie ce face!

 

Daca tot sunteti asa de inteligent de ce nu faceti una de la zero?

Dati aceasta motocicleta cuiva care o merita, e clar ca dumneavoastra nu o intelegeti nici in litera si mai ales in spiritul sau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am subliniat in litera si spiritul lor, al motocicletelor.

De ar fi montat un piston de Kawa, sau Honda nu m-ar deranja, poate cu ocazia asta facea 1000km/an la o viteza de 80, desi iti spun ca acel motor este muult peste ceea ce a vomitat rusnacul.

Toate modificarile pe care le aduc motoarelor le fac pentru a castiga fiabilitate, si pe toate le fac incercand sa raman cu parfumul, arhitectura si farmecul lor.

Daca kill-area un Nipru nu m-ar deranja, ala si-o cere.

Norocul nostru ca nu si-a ales victima un DKW de 125 sau un Puch fara a mai spunem de altele care se preteaza atat de bine la motorase electrice.

Editat de m72story
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

relax, știm ce o să se întâmple în final: o căruță cu un cal costeliv, mânată de un țigan ușor beat, cară fier vechi spre REMAT. Și deasupra fierului vechi, tronează o epavă de MZ RT125, dezasamblat, fără acte.

S-a întâmplat de prea multe ori. E firea umană. Prea ușor abandonăm când dăm de greutăți.

In rezervor intră acumulatorul. Teoretic. Doar că trece un cadru prin rezervor. Iar tabla aia subtire ține masă lichidă nu solidă. Dar în principiu nu e problema insurmontabilă.

Ascunderea motorului electric. Unde? Cel mai logic e să rămână cutia de viteze nemodificată, fiindcă scapi de o grămadă de modificări și rămâi cu avantajele.

Așa că ambielaj si piston zboară, iar motorul electric trebuie să încapă exact în carter. 2 lucruri de rezolvat: ventilația motorului electric, dar să poți merge și pe ploaie. Al doilea e cuplarea motorului la cutia de viteze. Să zicem că renunți la ambreiaj, că pui PWM. Dar tot trebuie să îl cuplezi la cutia de viteze. Strungar, dibăcie, piese potrivite. 

...Si apoi dupa ce ai terminat de băgat banii și munca și vine momentul să te bucuri a) nu are acte, deci nu poți merge nici la biserică b) oricum nu te remarcă nimeni că nu te aude. Trebuie să porți reflectorizantă ca să te vadă șoferii.

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 years later...
  • 4 weeks later...

site-uri de afara au. ost2rad, guesi, - mai de calitate.

Iti asumi ca imbatranesti pana o faci originala. Spor! 

Editat de owene
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...