Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut,

 

Ambele documentare-mi sunt familiare pentru ca in cautarea mea disperata despre tot ceea ce-nseamna Triumph am dat intamplator si peste ele. Inspirationale, romantice si pline de adevaruri istorice, amandoua m-au convins de insemnatatea Cafe Racing-ului ca si curent socio-filosofic (wow!), daca vrei, explicand in marea sa parte manifestarea generatiei Baby-Boom de dupa razboi si culmea, desi ai fi tentat sa crezi ca s-a incheiat, Cafe-ul e in continuare viu si binemersi iar dovada afirmatiei mele este interesul viu manifestat fata de fenomen pe care-l afiseaza si tinerii de azi. Multumesc pentru ele deoarece revederea lor ma-npinge de la spate sa termin odata proiectul meu.

Numa bine!

 

Buna seara Fine Cafe Society,

 

Ieri am lucrat in Photoshop o gramada de combinatii cromatice si ceva ma tot deranja fara sa-mi dau seama ce anume...Am stat in cap, intr-o rana, mai de aproape, mai de departe si m-am prins intr-un sfarsit ce ma deranja: seaua. Stand in picioare langa motocicleta, seaua nu era nasoala deloc insa din unghiul in care facusem poza era evident ca e prea mare si patratoasa asa ca m-am decis ca musai trebuie sa umblu la dansa pentru ca era prea agresiva, ca sa nu zic, hmmm, grosolana fata de rest. Azi am extirpat surplusul de material si ma declar 90% multumit pentru ca intotdeauna e loc de mai bine, nu? Ca sa nu mai fiu tentat de alte modificari am trecut la Level Two si am si invelit polistirenul in banda de hartie pentru a-l pregati de intins fibra de sticla. Maine intind fibra asa ca inspre seara sper sa pot tine victorios trofeul in brate! Doamne Ajuta!

Iata cam cum se prezinta dansa in clipa de fata:

post-70651-0-05353900-1354573712_thumb.jpg

post-70651-0-40775200-1354573683_thumb.jpg

 

Numa' bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ s@rpe,

 

Salut,

 

Multumesc pentru incredere. Chiar doresc sa fie ceva iesit din norma pentru a dovedi ca si in tara asta se poate, nu numai in afara. Sper sa ma duca balamalele in ritmul asta pentru ca nu-i tocmai un sport ieftin iar bajbaiala prelungita costa, nu gluma.

Azi e zi importanta. Azi confectionez seaua si vreau sa-mi iasa din prima ca altminteri ma dezumflu. Mi-am propus sa externalizez cat mai putine servicii cu putinta pentru ca ce faci cu mana ta e lucru manual si bine facut. Daca azi imi iese, ma arunc vesel si pe capace, aripi si alte alea...

Doamne Ajuta!

 

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Howdy Cafe Racer Cowboys,

 

Wow! Mi-a venit masina de sablat!...Inca n-am vazut-o dar cica asteapta pe la Shumoto de ceva timp!!! Incredibil! Mie-mi ardea buza dupa sablat iar cica ea sedea la dansii in depozit. Nu mai cred nimic. Si ei ma mai si certau ca n-am luat elevatorul, sculele si restul de echipamente de la dansii insa eu ma felicit pentru asta. Si acum as fi stat in fund turceste si cu bratele incrucisate uitandu-ma lung la mobra fara sa fi facut nimic altceva, intr-o asteptare d-aia contemplativ-meditativa. Peste o luna juma'! Bine c-o s-o vad azi. De maine intru-n paine serios.

Astept fibra de sticla si rasina preparand intre timp seaua pentru aplicarea ei. @ Goodkat, mersi mult pentru sugestie! E buna! Am sa caut ceva de intins pentru scoaterea bulelor. Am niste mici raclete pentru chituit si cred ca ma pot folosi de ele in sensul asta.

Numa bine Forum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revizia la modelul seii a iesit binisor. Mie imi place sa fie cat mai rotun spatarul sezutului. Fata de piesa initiala este lux. :)

 

 

off: Super sa vedem cum se contureaza castorul. Cred ca Triumph-ul va avea competitie serioasa la primavara cand vin decizii grele. Pe care sa o incaleci? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, Astept pozele.

 

Numa' bine, man!

Salve!

Uite o poza cu oglinzile, ti-am lasat si un PM pentru mai multe.

 

Apropo, o pompa de frana cu bidonas separat prezinta ceva interes pentru proiectul tau? :D

 

Ca si sugestie, incearca sa nu lasi furca fata originala - vino cu una de Hornet cu doua discuri de frana, sau cu un up-side-down de Fireblade.

post-20786-0-09797600-1354634594_thumb.jpg

post-20786-0-39619000-1354634753_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!

Uite o poza cu oglinzile, ti-am lasat si un PM pentru mai multe.

 

Apropo, o pompa de frana cu bidonas separat prezinta ceva interes pentru proiectul tau? biggrin.png

 

Ca si sugestie, incearca sa nu lasi furca fata originala - vino cu una de Hornet cu doua discuri de frana, sau cu un up-side-down de Fireblade.

 

Salut,

 

Oglinzile sunt marfa. Da-mi un ms cu pretul.

 

Numa bine

 

Nu folosi raclete de intins chit. Foloseste trafalet micut cum iti zic eu, te invat de bine biggrin.png. E ieftin si eficient, nu te chinui.

 

Salut,

Lista cumparaturi:

Trafalet- check

Ceara- check

Gata, am inteles. Nici nu ma mai ating de racleta. Promit!. :)

Azi am cam zguduit-o pentru ca fibra mi-a venit la 3 iar cum la 5 PM aveam de ridicat plozii n-am mai riscat si am lasat-o pe maine, cross my heart hope to die. N-am irosit chiar toata ziua pentru ca pana pe la 3 adaugasem deja un cablu pe conturul seii pentru a construi un "caus" cat mai bun pentru sezut iar cu ajutorul lui Black Wolf mi-am tras si un sistem de prins seaua de cadru. Cool! Thanks Mr. Black Wolf!

Update: Am primit masina de sablat!!! O montez maine dupa ce intind fibra.

Pe maine

Numa bine man!

 

 

Ca si sugestie, incearca sa nu lasi furca fata originala - vino cu una de Hornet cu doua discuri de frana, sau cu un up-side-down de Fireblade.

Salut din nou,

E tarziu deja pentru ca am si inlocuit bratele furcii cu unele noi asa ca nu pot irosi banii aiurea. Am sa retin sugestia ta si am s-o aplic la cea de a doua motocicleta careia vreau sa-i dau un usor aer de bobber. Inca nu m-am hotarat. Desigur, daca furca pomenita de tine a misto rau poate ma razgandesc insa inca n-am vazut-o... Am sa studiez problema.

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca o furca USD pe CB cu siguranta nu o sa-i imbunatateasca semnificativ specificatiile, dar odata montata castigi cateva plusuri la aspect plus ca astfel ai janta pe fata cu doua discuri unde le poti inlocui pe cele standard cu un set de wave-uri, mai adaugand cateva plusuri la capitolul estetica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ideea e ca o furca USD pe CB cu siguranta nu o sa-i imbunatateasca semnificativ specificatiile, dar odata montata castigi cateva plusuri la aspect plus ca astfel ai janta pe fata cu doua discuri unde le poti inlocui pe cele standard cu un set de wave-uri, mai adaugand cateva plusuri la capitolul estetica.

Salut,

Pai are doua discuri pe fata, standard, iar ele sunt inlocuite deja cu unele perforate, moderne. Ma rog, inca nu le-am vazut la fata deoarece Wemoto inca nu mi le-a livrat insa asa "suna" promisiunea facute in poze. M-am uitat la furca aia si nu e rea deloc. Arata chiar usor mai indesata si mai agresiva. O sa vad cum iese asta a mea dupa ce o sa sablez si vopsesc jambele apoi ma hotarasc. Ai dreptate cand sustii ca punctele de frumusete sunt importante.

Totul e ca furca aia sa fie de 35mm altfel ma trezesc ca arunc cat colo clip-on-urile si bratele farului; cat despre prinderea ceasurilor nici nu mai zic pentru ca ele sunt montate pe noul top-tree al furcii vechi, piesa scumpa adusa din State pe care n-as indrazni s-o dau de pereti pentru ca e mistocuta rau...nu mai zic de rotile deja achitate si asteptate cu unghii roase pana la carne...Intai sa gasesc o furca de care vorbesti pe undeva, s-o probez apoi ma pronunt. Sugestia ta insa, e vorba englezului: "food for thought".

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cele de fireblade par cam butucanoase. Pe o motocicleta de talie medie/mica, nu stiu cat de bine da o astfel de furca. Dar usd-uri cam gasesti pe toate drumurile sigur gasesti ceva sa se potriveasca la fix. Bun gust este, deci te descurci.

 

Partea a 2-a: ma cam faci si pe mine sa transform un VF750F in ceva gen cafe, ca si asa sunt cu el desfacut tot. Ar trebui cam multe piese totusi, ca in starea originala, nu prea are alura de cafe :) Dar... ma cam atrage si look-ul ala vechi de curse si deocamdata cred ca o las originala. Si inca ceva daca imi permiti, care e faza cu aparatul ala de sablat? M-ar interesa si pe mine o chestie de genul, poti da cateva detalii? Ce compresor ai, ce volum baga, cu ce vrei sa sablezi? Eventual daca ai si vreun link, un pret, (chiar si pe pm) as fi recunoscator!

 

PS: vad ca ziceai si de fibra; eu nu am avut probleme cand am folosit pensula. De fapt, un set de pensule, mai mici si mai mari, iti dai seama cand si cum sa le folosesti. Nu am incercat cu trafaletul, insa daca zice pisoiul, trebuie sa fie ceva bun, am vazut ca si lui ii cam place sa mestereasca si se pricepe.

Editat de banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revizia la modelul seii a iesit binisor. Mie imi place sa fie cat mai rotun spatarul sezutului. Fata de piesa initiala este lux. smile.png

 

 

off: Super sa vedem cum se contureaza castorul. Cred ca Triumph-ul va avea competitie serioasa la primavara cand vin decizii grele. Pe care sa o incaleci? biggrin.png

Salut,

 

Ai dreptate de doua ori. Castor sau triumph...hmm...greu de spus. Apoi, prima sea nu era chiar stralucita. Si mie-mi plac asa, mai "rontujoare" insa am fost conditionat de stopul cumparat deja. A doua mobra o sa aibe o sea atat de rotunda si de mica incat o sa se apropie ca stil de un cafe/bobber modern.

Nu-i bai, pana la capat, fac alta si am una de rezerva..:)

Numa bine

 

Cele de fireblade par cam butucanoase. Pe o motocicleta de talie medie/mica, nu stiu cat de bine da o astfel de furca. Dar usd-uri cam gasesti pe toate drumurile sigur gasesti ceva sa se potriveasca la fix. Bun gust este, deci te descurci.

 

Partea a 2-a: ma cam faci si pe mine sa transform un VF750F in ceva gen cafe, ca si asa sunt cu el desfacut tot. Ar trebui cam multe piese totusi, ca in starea originala, nu prea are alura de cafe smile.png Dar... ma cam atrage si look-ul ala vechi de curse si deocamdata cred ca o las originala. Si inca ceva daca imi permiti, care e faza cu aparatul ala de sablat? M-ar interesa si pe mine o chestie de genul, poti da cateva detalii? Ce compresor ai, ce volum baga, cu ce vrei sa sablezi? Eventual daca ai si vreun link, un pret, (chiar si pe pm) as fi recunoscator!

 

Salut,

Uite, mi-am luat o cabina de sablat de la Shumoto Romania, cabina e BikeLift Italy si a costat in jur de 600-650 euro. Problema e insa termenul de livrare care la mine s-a lungit peste o luna si jumatate. Cat de buna e, nu stiu sa-ti spun pentru ca inca e-n cutie. Abia maine o montez si probabil in cateva zile o s-o si folosesc pentru ca nisip de sablat nu mi-au livrat, si nici eu n-am cumparat din lipsa de informatii legate de produs. Singurul lucru pe care l-am stiut sigur a fost ca nu merge cu sticla, ci doar cu nisip.

Chiar acum juma de ora am descoperit o alta firma care vinde asa ceva si chiar nitel mai ieftin...sau nu...inca nu stiu sigur nici asta. Le-am luat nr de telefon ca sa cumpar nisip de la ei ca ailalti sunt facuti gramada si-ti spun mai tarziu, daca vrei, ce si cum, nu pe ghicitelea. Aiai au tot felul de medii de sablat, una mai marfa ca alta. Compresorul e de 8 atmosfere cu rezervor de 100l (parca) cu presiune de lucru la 5atm. Verific maine.

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi frumos pt raspuns colegu'! Vad ca mi-ai raspuns si aici in legatura cu compresorul. Daca e de 100l cam cunosc, am si din asta unul la munca (V2 :crack: ), insa cred ca e cam mic pt. sablat serios. Chiar sunt curios ce randament ai la sablat si chiar te rog sa mai impartasesti cu noi si experientele tehnice, nu numai cele de surubarit la moto, daca ai timp bineinteles. Eu am vorbit cu cineva care se ocupa candva cu sablatul si mi-a zis ca un sablat serios se face cu compresor care baga in jur de 1mc/min. Si mi-a recomandat compresor cu surub, dar alea sunt cam scumpe :) Ce sa mai zic, spor la treaba si inca o data multumesc pt. timpul rapit sa imi raspunzi! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi frumos pt raspuns colegu'! Vad ca mi-ai raspuns si aici in legatura cu compresorul. Daca e de 100l cam cunosc, am si din asta unul la munca (V2 crackup.gif ), insa cred ca e cam mic pt. sablat serios. Chiar sunt curios ce randament ai la sablat si chiar te rog sa mai impartasesti cu noi si experientele tehnice, nu numai cele de surubarit la moto, daca ai timp bineinteles. Eu am vorbit cu cineva care se ocupa candva cu sablatul si mi-a zis ca un sablat serios se face cu compresor care baga in jur de 1mc/min. Si mi-a recomandat compresor cu surub, dar alea sunt cam scumpe smile.png Ce sa mai zic, spor la treaba si inca o data multumesc pt. timpul rapit sa imi raspunzi! beer.gif

 

Salut,

 

de nada amigo!. Si eu am auzit de compresorul pe surub si intentionez sa verific informatia. N-am idee cum si cand insa o s-o fac. O sa-l obosesc pe asta pe care-l am si am sa pomenesc de performante.

 

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, in general, furcile USD au peste 40 mm diametru la jambele superioare. Asa ceva implica o regandire totala de la inceput: roti, discuri, etrieri, juguri, prinderea ghidonului (desi recunosc ca mi-ar placea niste semighidoane pe asa ceva), prinderea farului si a bordului, samd....

 

Cat despre VFR facut cafe e un pic cam ciudatel din cauza celor doua radiatoare de pe lateral. Si eu m-am gandit sa-mi "dezbrac" VTR-ul, dar radiatoarele laterala ar strica orice aspect si ar implica costuri mari pentru a face acest gen d motocicleta sa aibe o linie cat de cat decenta. Fazerul am reusit sa-l convertesc la nakded, dar la VTR e mai dificil.

 

Si mie-mi plac modificarile pe motociclete, dar, decat sa fac o carpeala si improvizatii de prost-gust, prefer sa o la ca de la mama ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

FELICITARI ,altceva nu-mi trece prin minte ,jos palaria

va pun un vfr facut cafe racer imediat ,poate inspira pe cineva ,am mintit , va pun 2 modificate unu terminat altu in curs de...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maistre, am o matrita de codita fleat track daca te ajuta da pe la mine pe la garaj si ti-o pot imprumuta cateva zile sa iti torni piesa, am si o piesa turnata ca sa iti faci o idee despre cum arata le final ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Profit si eu de acest topic , pentru a ma baga in seama.

 

Vreau sa-mi trasnform Aprilia RSV intr-un cafe racer....o sa sar peste povestioare ,motive,texte si o sa trec la partea practica:

 

Ce vreau sa fac:

 

Nu umblu deloc la cadru (sasiu), furca,roti. Momentan am dat jos motoru' pentru ca mi s-a dus distributia la cilindru spate si prioritatea va fi sa-i gasesc alt motor complet.

 

Am dat deja jos toate carenele, cu far,cu semnalizari.

 

1) stiti ceva site cu faruri pt naked (vreau sa-i pun un far naked,rotund,ceva mai mare, gen asta (cred ca e de 9" ?) Posesorii de SV uri,ce dimensiune e faru' vostru pe naked? (presupun ca-i la fel indiferent ca-i SV 650 sau SV 1000).Nu prea m-ar tenta sa dau bani multi pe un far nou. As putea sa ma uit pe ebay dupa faruri SH, da' nu stiu toate tipurile de motoare naked ale caror far as putea sa-l folosesc (orice sugestie e binevenita).

 

2) cu suportu de far/bord ma invart eu cumva, o sa vreau sa-i folosesc bordu' original (chiar daca arata cam ca dracu pe naked,gasesc eu o cale sa-l pun sa dea mai bine, il maschez/palmez cumva, sa nu fie asa proeminent cum e la SV urile naked generatie noua (dupa 2003)

 

3.nu stiu ce sa fac la spate. RSV ul,cu codita ei si cu monopostu pus,are ca o cocoasa (seamana cu TLR/Hayabusa) doar ca-i mai ascutita la fund (datorita pleoapelor de la stopuri). Nu prea as avea chef sa ma gandesc la alt cadru de codita. Iar ca sa-l folosesc pe asta si sa incerc sa fac alt carenaj spate, ma costa ceva bani (si ca sa pun ceva din metal, adaug masa inutila in spate). Ma gandeam sa folosesc carena de codita actualasi sa dau jos stopurile din spate si sa-i rotunjesc varfu din spate (acolo unde ar fi fost stopurile) (inca nu stiu cum exact,stiu cam cum vreau sa arate, nu stiu cum o sa ajung acolo).Oricum chiar daca-mi compromit carena de la codita, nu ma intereseaza. Tot ce fac nu plec de la gandul ca va fi REVERSIBIL.

 

4. Evacuarea stock sare din schema prima. Pe langa faptu ca are peste 12 kg lejer, va fi ca nuca in perete pe motocicleta.. La evacuare nu m am gnadit. Sa fac ceva scurt (gp style,dar nu cu look sportiv), sau ceva gen cea de pe motocicleta din pozele de mai jos . Oricum, la evacuare o sa ma coste ceva bani,vad eu cum fac..Nu vreau sa pun o evacuare care sa-i strice tot looku' (si nici una sa ma scoata din minti).

 

5. Va trebui sa gasesc ornamentele de pe Aprilia Tuono (naked ul de la RSV), ca sa-mi maschez bobinele de inductie de pe cadru,dar si sa-mi pun 'gurile' de ram air (ca altfel ramane gaura urata in sasiu,si nu e vorba doar de 'estetica').

 

Astea cam in mare...

 

In poza 5. cam asa arata mobra cand am adus-o acasa (ulterior am zgariat carena dreapta la o cazatura pe pietris

in poza 2 (80 % din piese prin casa)

in poza 3 si 4 m-a ajutat cineva sa dau jos motoru de pe ea (si carenaj,bord, far,tot tot)

in poza 1: as vrea sa o aduc ceva in genu asta

 

Imi bag pwla cum uploadeaza forumu pozele, in ordine complet random :(

post-66203-0-89538400-1354662563_thumb.jpg

post-66203-0-02135700-1354662593_thumb.jpg

post-66203-0-27466100-1354662639_thumb.jpg

post-66203-0-38699900-1354662676_thumb.jpg

post-66203-0-97435900-1354662692_thumb.jpg

Editat de Adrian B
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merita sa pui furca USD pe motocicleta aia, de ce spun asta: va trebui sa regandesti totul, iar furca + roata/discuri/etrieri/semighidoane/juguri (top/bottom triple tree) costa cam 400-500 eur. Sfatul meu, conducte cu insertie metalica pentru frana fata, sunt mai aspectuoase si ofera o franare mai eficienta, si niste arcuri progresive pentru greutatea ta. Pastrezi si aspectul old school.

Salut,

 

Zambesc pentru ca vad ca suntem in acord total. Am conductele cu insertie metalica iar arcurile sunt progressive. Pe spate am luat Hagon reglabile, negre. Roata spate proaspat achitata are nevoie de un kit drum to disk insa din pacate, pentru certitudine deoarece costa destul, am nevoie de ea aici mai intai ca sa-i dau bataie cu kitul respectiv, deci alte trei saptamani de asteptare dupa astea 2-3 pana vin rotile. Ma omoara termenele astea!

 

Numa bine

 

maistre, am o matrita de codita fleat track daca te ajuta da pe la mine pe la garaj si ti-o pot imprumuta cateva zile sa iti torni piesa, am si o piesa turnata ca sa iti faci o idee despre cum arata le final wink.png

 

Salut,

Noi doi trebuie sa ne vedem la o cafea...

Numa bine

 

terminata - http://www.dezmo.com...sc/bikes/jance/

 

 

post-33534-0-67986500-1354659263_thumb.jpgpost-33534-0-45850300-1354659131_thumb.jpgpost-33534-0-74487100-1354659129_thumb.jpg

sper sa va placa ,poate gasiti o inspiratie ceva ...

Salut,

Kickass bike, nene! Honda aia cu nr de State cu seaua scurta e rea de tot! Nu e genul meu dar trebuie sa marturisesc ca in ea e inginerie pura asa ca jos palaria!

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele motociclete sunt facute pentru a fi transformate in cafe racere, altele risca sa se transforme in street fightere! Trebuie inteleasa foarte bine ideea care sta la baza cafe-urilor :)

 

Un cafe autentic, dupa parerea mea

Honda%20CB350%20Caf%C3%A9%20Racer.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unele motociclete sunt facute pentru a fi transformate in cafe racere, altele risca sa se transforme in street fightere! Trebuie inteleasa foarte bine ideea care sta la baza cafe-urilor smile.png

 

Un cafe autentic, dupa parerea mea

Honda%20CB350%20Caf%C3%A9%20Racer.jpg

 

Draga Mos Craciun.... :).... balesc pe tastatura si sunt incoerent...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi place prea mult Honda cu evacuarile si sub motor si sub sa. Farurile nu prea se pupa cu designul, multe chestii nu sunt in armonie cu linia generala a motorului.

 

Sunt de acord, nu totul pe doua roti se poate transforma in cafe racer, respectiv o sportiva din ultimii 20 ani nu prea se paote transofrma cu bani putini decat in fighter. La cafe-uri vrei sa ai si acel feeling de motor antic dar functional printre multe alte aspecte.

 

Cat au costat arcurile progresive? E varianta mult mai buna decat un USD si wave-uri pe acest motor. Arata mai autentic.

 

Mie imi plac stopurile in stripuri, nu neaparat LED-urile acele mega bright dar ceva care se incadreaza usor in coditele rotunjite fara sa strice liniile motorului.

http://farm5.staticf..._97317ea3d9.jpg

http://www.cafematty...tail-lights.jpg doar ca si idee de incadrare in coada nu neaparat aspectul :)

 

 

Idee pentru baterii la racere:

http://www.cafematty...ery-relocation/

 

@adidas: tambur pe fata.... epic! un motor facut pentru suflet, nu pentru performanta.

Editat de mistery
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...