Sari la conținut

Postări Recomandate

Ha,ha...A prins si la noi,fenomenul café-racer...Ieri,m-a sunat un fost client,cã vrea altã sea,model specific genului ãsta,pt...CB 750 ! De fãcut complet,inclusiv buretele (la fel cum e-n lucru si-a lui @essad). Si azi,alt fost client,vrea si el,pt. un Kawasaki KZ 650,aceeasi treabã. Prima,i-o fãcusem pt. Drifter de 1500 cc (my dream machine)...Abia astept s-o re-stilizez si pe-a mea : GS 850G...



Na si-o Davida la care bãlesc eu...Da-i scumpã ca dracuuuu...http://www.ebay.com/itm/290703231750?var=590063471596&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ha,ha...A prins si la noi,fenomenul café-racer...Ieri,m-a sunat un fost client,cã vrea altã sea,model specific genului ãsta,pt...CB 750 ! De fãcut complet,inclusiv buretele (la fel cum e-n lucru si-a lui @essad). Si azi,alt fost client,vrea si el,pt. un Kawasaki KZ 650,aceeasi treabã. Prima,i-o fãcusem pt. Drifter de 1500 cc (my dream machine)...Abia astept s-o re-stilizez si pe-a mea : GS 850G...

 

Na si-o Davida la care bãlesc eu...Da-i scumpã ca dracuuuu...http://www.ebay.com/itm/290703231750?var=590063471596&ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649.

:) Frumoase vesti mai dai! Abia astept sa avem si noi un club Cafe! Am o casca d-aia luata nevesti-mii; e pe verde-military cu steaua US Army pentru ca visam s-o vad cocotata pe Triumph. S-a urcat o data apoi mi-a zis ca are doua fete de crescut si ca tati se gasesc, cati vrea muschii ei, dar mama-i una... Nu-i asa ca ma adora?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dariane...ia intreaba-l pe tipul cu KZ-ul..cum se descurca...ca essad zicea ca e jale cu peisele:D

 

Dar fac si eu ca Essad...ptiu ptiu...gata m-am hotarat pe SR500...gata asta ramane....mai pun vreo 2 banuti si o iau ceva mai noua....si gata:D...si cand oi mai prinde la km....poate mi-oi face si eu vreun CB de revista...pana atunci....o sa si niste ghidoane...si gata:D

 

Dariane da-i tare cu shaua lu Essad ca vrem poze si vrem muulte....eventual...si din timpul procesului...stiu ca nu e bine pt afaceri..da asa pt fratii cafengii:D...poate n-au bani saracii :D

 

Hai spor la lucru dragi tovarashi si pretini!

Asflat uscat,

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haules Baules! Maine-i 8 Martie, adica Ziua Femeii? Pi#&@ ma-sii! 8 Martie trebuia sa fie Ziua Vopsitului, nu Ziua Femeii! Cum pana mea ma manjesc io cu de toate ca mai apoi s-o scot pe doamna la un cico? 'tu-i sarbatorile lui Peste! Te pomenesti ca vine si Pastele acu'!...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-i fac poze acuma,cã-i mâzgãlitã toatã,cu markerul.L-am pus pe @essad,sã decidã forma finalã.Mâine,sper sã am timp sã croiesc si sã lipesc niste rame de plastic,pe dedesubtul tablei,ca sã am în ce sã capsez...Seaua KZ-ului,o sã aibe fundul din lemn,tocmai în scopul ãsta. La mobra mea,o sã fie mai simplu...Vreau carenã cu cocoasã-n spate,pe care-o modific,si-acolo va fi un compartiment "secret'. Acolo,vreau s-ascund bateria,rezervorul frânei spate si alte matze.Din cauza spatiului limitat,cred c-o sã trebuiascã sã-i cumpãr si-o baterie de-aia ultimu' rãcnet,cu Li-polimer,ultra-micã si ultra-usoarã.Bine-nteles,si ultra-scumpã....

@essad: dac-am înteles eu bine,acuma,poti sã-ndoi tablã ...?! Adicã,o sã poti sã modifici un rezervor ? Ãsta de pe GS-u,e combinatie de tablã+fibrã de sticlã.Si c-o grãmadã de chit,mi-a arãtat mecanicul.Vreau numai din tablã.Poate si mãrit ,pe verticalã.Trebuie si-altã prindere-n spate,c-asta pe care-o are,e cam distrusã.Cel original (rest in peace demult),avea 22L.Ãsta,de Marauder,avea 13 L. Prin modificare, are acuma 17 L..Mi-ar plãcea sã mai am încã vreo 2-3 litri...Vreau sã merg pânã-n Vama Veche,fãrã re-alimentare.Ah,si-o sã-mi trebuiascã si-un ornament în partea din fatzã,care sã mascheze cablul electric al sondei de benzinã.Am cumpãrat un bord electronic sofisticat (Acewell 2853),care are si indicator de combustibil.Pt. el,existã sondã universalã .Are careva vreo idee mai bunã ,de cum sã maschez firul? Prin constructie,nu poate fi scos decât pe partea de deasupra,pe lângã busonul de benzinã. Pt. varianta café-racer,o sã folosesc alt rezervor.Aceeasi mascare a cablului,o s-o aplic si la ãstãlalt.

Editat de darian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumpãrat un bord electronic sofisticat (Acewell 2853),care are si indicator de combustibil.Pt. el,existã sondã universalã .Are careva vreo idee mai bunã ,de cum sã maschez firul?

Salut,

 

Poti masca firul fix la vedere; Ca sa ma-ntelegi mai bine, gandeste-te la capota unei masini de raliu, NASCAR sau street-race, bunaoara a unui Mustang Shelby, si adu-ti aminte ca bordul de atac al capotei (care, daca-mi aduc aminte bine, se deschide clasic) este asigurat de doua cabluri metalice, stanga-dreapta, fiecare prins intr-un "guler" din aliaj c-un pin-lock ca sa nu i se "umfle" ca o parasuta pilotului accidental in nas de la viteza, denivelari si trepidatii. Cum Cafe Racerele, in esenta, sunt tot niste masinarii de curse, desigur pe doua roti si mult mai golanesti, prepararea lor trebuie facuta in acelasi spirit al vitezei si al performantei pe circuit asa ca n-ar trebui sa surprinda pe nimeni doua fire metalice asezate simetric pe gas-tank, mai inspre furca, unul cu functie si celalat la misto, abil mascate sub infatisarea de cabluri de siguranta cu pin-lock. Ar constitui niste elemente de detaliu de mare efect care ar accentua teribil imaginea de fiara de curse pur-sange. Ceea ce-ar surprinde cu adevarat ar fi niste multe cruciulite cu tot cu matanii, circa 50 la numar, care ar ranji gang-nam style de pe parbrizul carenei... Ala da "Hcafe Rhacer" de mare clasa. E o sugestie... O alta ar fi sa-l tragi printr-un furtun (negru, rosu etc) care ar sugera ca e vorba de un rezervor de ulei, ceva tehnic... oricum, unui privitor neavizat furtunelul ala o sa-i trezeasca un mare respect si o adanca admiratie pentru ca i-ar sugera ca indeplineste o functie complicata, de neinteles si ca atare ca e foarte important... E o chestiune de optica... Daca lipesti o vana uriasa din fonta de tencuiala unei sufragerii, una d-aia Victoriana, toata lumea se va mira si-ti va cere explicatii. Dac-o prinzi insa de peretele unei cladiri tehnice, tot la misto, ea va fi in mod firesc asimilata functiilor cladirii si privita ca un "must have". Deci, stai linistit. :)

 

Numa bine

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta de frumusete asa :D

Salut,

 

Funky rau de tot mobreta aia! Maniera in care a interpretat Cafe-ul e super originala! Nu e pe gustul meu dar mi-a atras atentia ceea ce pentru mine inseamna ca autorul si-a atins scopul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare! In ultima saptamana au avut loc niste schimbari in jurul meu...si se pare ca trebuie sa-mi iau ceva cu care sa ajung la munca si inapoi! Tinand cont ca ruta mea trece prin Geneva....si vine si vara. Ma gandeam sa imi iau ceva de 125 cc fiindca nu am permis A ci doar B! Din cate stiu eu...n-ar fi o problema....stiti ceva de legislatia franceza?

Daca da se poate...atunci numai bine imi fac perioada de invatacel pe ceva mic...si cand oi da A-ul oi trece pe ceva mai mare!

 

So revenind la intrebare/intrebari ce imi recomandati? Stiti pe cineva prin zona Genevei(roman ) care sa ma ajute? Imi trebuie in cam 2 sapt! Ma gandeam sa raman pe SR dar de 125...e bine nu e bine? Am vazut si multe nonamuri gen 2002-2006 pana intro mie de euro...se merita?

 

PS: if i'm gonna ride..i'm gonna ride withstyle so...lookul retro....cafe...e o necesitate:D

 

Multam si asfalt uscat,

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Pari nehotarat rau de tot si chiar nu te putem ajuta in sensul asta pentru ca nimeni nu poate intui ce ti-ar putea placea, ce ti s-ar potrivi, ce buget ai la dispozitie si ce ocazii ti se arata la orizont. Cand iti alegi iapa trebuie sa iei in calcul toti factorii care-ti trec prin minte, de la inaltime si greutate, conditie fizica, experienta pe doua roti, cojones etc pana la taxe si impozite in tara de resedinta, informatii pe care doar tu le detii. Ce am aflat pana acum e ca iti place Cafe-ul si ca inca nu ai categoria A. Faptul ca intri pe forumurile de motociclisti inseamna ca ai Chemarea in tine, dar doar Determinarea de care vei da dovada mai departe va face diferenta. Solutia ta ar fi: baby steps. Intai vezi ce te atrage mai tare: scooterul sau motocicleta; Apoi vezi daca te poti tine pe ele; Afla cat te costa scoala si care sunt riscurile daca te inscrii la examen moto si pici - in Franta, daca pici examenul de Categorie A pierzi si dreptul la Categoria B asa ca ai grija- ; Vezi ce buget ai si apoi urmareste Piata locala, mobile.de, etc...cam asa au facut toti cei de pe aici si s-au descurcat care cum a putut. Ca-i chopper, cafe, vitezana, cruiser, enduro sau Dzeu stie mai ce, tu hotarasti...E o alegere intima pentru ca pana la capat te reprezinta...Prietenul meu care si-a luat Transalp-ul acu o luna n-a avut permis moto pana toamna trecuta iar singurele sale experiente pe doua roti au fost scooterele intamplator picate pe mainile lui, iar doar in ultimii doi ani, unul pe care si-l cumparase la ocazie. Avea toate categoriile inafara de motocicleta, de tramvai si de tractor; NOTA BENE: pana la varsta lui de peste 40 de ani, din care mai bine de 20 mecanic auto, nu a mers pe o motocicleta niciodata! Cu sase ani in urma a trecut pe la el un amic care avea o Honda Transalp, tip care i-a permis sa se urce-n seaua mobrei ca sa vada si Dan cum e... omului meu atat i-a trebuit. Pentru el a fost dragoste la prima vedere si nimic n-ar mai fi de adaugat... daca te duceai peste el noaptea-n casa si-i dadeai un sut in somn intrebandu-l care-i motocicleta lui, buimac ti-ar fi raspuns fara nicio ezitare: TRANSALP. A cautat cu o rabdare incredibila ani de zile pana si-a gasit "armasarul ideal" si cu un efort financiar aproape neomenesc, refuzand orice ajutor din partea mea, si l-a cumparat cu banii lui, cash pe masa. In cazul meu a fost aproape la fel. In jur de 40 si cu permis de 21 de ani, cu peste 500 mii de km experienta pe soselele Europei. Anul trecut am vazut un Triumph intr-un showroom iar trei luni dupa achizitie luam si permisul Categoria A.

Motocicleta te alege nu tu pe ea...e cam ca o logodna cu promisiune de casatorie asa ca good luck!

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Essadbey- felicitari, arata f bine.....totusi si eu vreau sa vad cum va arata cea cu rezervorul aerografiat....

Dar de asta ce ziceti?! :D

post-46044-0-74018500-1362782301_thumb.jpg

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Tare BMW-ul asta! Ma fascineaza ideea ca pe artist l-a durut fix in p...apadie de detalii precum modelarea seii pe linia cadrului sau de infatisare in general, desi referitor la ultima observatie am o usoara senzatie ca ma-nsel...s-ar putea sa-i fi pasat chiar mai mult decat am crede insa si-a mascat destul de abil intentia. Ce sa mai, i-a iesit o bestie infricosatoare... chiar si cand sta cuminte parcata si acoperita cu-n strat de praf, tot impune respect.

 

Asfalt uscat

 

 

"Apa, apa, apa,

Yeah la la la la la la la

La la la la la la la,

La la la la la la la.

........................................

O-mbrăţişaaareeee, o sărutareeeee...."

 

 

N-am reusit sa vopsesc motorul din motive lesne de-nteles: 8 Martie. Toate femeile (dar nici cu barbatii nu mi-a fost prea rusine) se tot agitau ca vezi Doamne e ZIUA FEMEII, 8 martie, ziua celei mai gingase dintre fapturi, sarbatoare c-o traditie care vine inca din vremea grecilor antici etc...am in minte cateva exemplare de gingasie feminina care aproape ca ma obliga sa bag in gura cu viteza o juma' de lamaie numa' ca sa nu vomit pe covor... Singurul individ care a avut nebunia sa zica pe Guerrilla FM ca un pic de corectie aplicata gingasiei nu-i chiar o drama, oricum, nu sunt sigur ca asta a vrut sa spuna tipu' ala dar asta s-a-nteles, a fost linsat pe toate mediile de socializare, urcat pe rug si incendiat ca un eretic adevarat ce e in uralele descreierate ale tuturor ascultatorilor postului respectiv, condamnat la viata vesnica in Iad in lava si pucioasa de mi se si facuse mila de omul ala... Sunt impotriva violentei in general si cu precadere impotriva celei indreptate asupra femeilor pentru ca-n opinia mea recurgerea la metodele punitive fizice e apanajul oratorilor de slaba calitate, a celor care n-au argumentele la ei...insa nu se cade sa judeci lucrurile in pripa si doar in alb si negru, pentru ca in viata mea, scurta sau lunga, nu conteaza, am cunoscut si cazuri de "intruchipari ale gingasiei" care-si pocneau cu palmele, isteric, proprii copii in plina strada. Cand priveam micutii aia cu mutrisoarele lor deja inrosite ca focul de la atatea lovituri, descumpanite si scufundate-n tristete cum isi acceptau situatia grabindu-si pasii pe langa tartori ma umpleam de furie si in cateva randuri am si intervenit, facandu-le mai mult ca sigur un defavor... femeile alea parca s-ar cere batute bine, nu? ..zic si io...da' ce faceti cu chibritul ala aprins??? Wow, ce morman urias de lemne vad in fata ochilor! Facem un gratar??? De cand se pune benzina pe gratar? N-o sa stricam carnea de mititei? ...:)

 

Diseara pun mastile pe piese, maine vopsesc motorul iar luni il calesc in cuptor. O ora de cafecito si gargara apoi ...cling!...gata cu motoru', hop cu el in portbagaj si fuga la atelier. Cred ca pana vineri il montez aproape de tot , nu pe tot cum mi-as dori pentru ca-mi lipsesc cateva garnituri si o patina...vad eu cum ma misc...improvizez...

 

Poate ne auzim mai tarziu...

 

Asfalt uscat

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu dau A-ul decat cand ajung acasa....In Franta pot sa merg cu 125cc cu B-ul daca are minim 2ani! De aici si schimbarea de la 500 la 125! Vroiam ceva info si/sau sugestii despre 125cc in general( toate modelele )! Tinand cont ma cam grabesc(stiu nu e bine)...as vrea sa ma orientez rpd si in max 2 sapt sa o cumpar! Am in buzunar 1500 de euro!

 

Am 1.,77 /70 kg/ conditie normala(not skinny not fat)/0 km pe 2 roti! Cojones de plimbare...tot ce-i peste 140-150 ma sperie...si nu vreau sa stiu cum e la 200....

Imi trebuie URGENT niste sfaturi de achizitie....al ce sa ma uit...sau vreun frate motorist pe langa geneva cu multa bunavointa!

 

 

PS: Proiectul ramane in picioare...doar ca pana atunci o sa ma dau cu drujba! NECESITATE....altfel nu fac bani! :(

 

Va multumesc!

Fanu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cateodata am impresia ca lumea nu citeste postarile...ci doar raspunde....

125 OBLIGATORIU>>Nu pot merge cu 500...cu permis B!! Doar 125 cc daca permisul B are cel putin 2 ani!!!

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'Neata,

 

De la 11:00 PM pana acu' zece minute am vopsit trei din cele mari patru piese care constituie motorul. Maine mai am o piesa si gata cu vopsitul. Luni direct la calit cu ele. Pana atunci insa, ma duc la culcare ca sunt Zombie.

 

Noapte buna



Nu te nerva hombre, eu ma refeream pentru cand vei lua A-ul. Cauta Sachs Roadster 125.

Salut frate,

 

In Franta ai voie pe autostrada cu 125cc?? Poate doar pe "judetenele" lor...ma rog...Man, tu poti construi o carena de la zero sau ai nevoie de o "baza" de la care sa pleci? Am niscaiva idei care nu-mi dau pace si vreau sa ma consult cu tine.

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E ok! cu alea de 49cc nu ai voie pe autoroute!

2002 Honda CG125 pareri?

Yamaha YBR ? sau e mica si as sta inghesuit?

 

sachs-ul mi l-a mai recomandat cineva...la cat de in gaura is....crek asta o sa fie...

 

PS: cand tre sa fii la munca la ora asta, da nu ai cum ajunge si stai in pat....iti vine sa-ti cumperi si un cal:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bonjourica Fratilor,

 

Acu' am belit si io ochii si ma simt de parca m-a trosnit unu cu paru' in cosu' pieptului...Norc ca a venit naibii caldura ca altminteri ma baga-n mormant vopsitul asta. Pana la iarna-mi fac io o cabina "a la carte" si scap de Fukishima pentru intotdeauna. Deci, unde eram? A!...Am vopsit trei piese mari din patru si in juma de ora ma voi arunca cu urlete de lupta pe ultima dintre ele cu tomahawk-u' invartosat gata sa-i iau scalpul. Le-am examinat indeaproape pe cele vacsuite azi noapte si n-a fost rau deloc ca deh, le-am fasait din toate unghiurile pentru ca mi se rupea-n paispe ca eram afara-n curte, supravegheat de la distanta respectabila doar de cateaua mea care-mi arunca priviri nedumerite...

 

Maine dupa ce ma-ntorc de la calit cu piesele motorului dau o fuga si pe la prietenul meu la care am vopsit tank-ul ca sa-i duc suportii care tin scaritele si tobele de esapament pentru ca am niste planuri mari pentru dansele. Una peste alta lucrurile incep sa se lege iar rezultatul final se anunta multumitor, cu mici regrete, desigur...dar ce sa-i faci? e primul proiect de natura asta pentru subsemnatul... Las' ca ma fac io mare...

 

Pe mai tarziu cu poze...

 

Asfalt uscat

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maestre Essad, ridica te rog receptorul cela sau da-mi un semnal cu fum ori o telegrama. Cu ce te pot ajuta eu te ajut. Nu sunt maestru dar ma pricep catusi de putin. Spune-mi te rog, la ce carena te-ai gandit sa construiesti?

 

On: Cum si pe mine m-a luat febra asta cu cafe-urile...bine al meu nu e unul autentic nici pe departe dar ii dau o alura asa...mai moderna de cafe racer, si vorba ceea, cafe racer fara improvizatie nu este cafe racer, va prezint tentativa mea de windshield. L-am facut dintr-o aripa rupta de CB1000R (nu am furat-o de la clienti, daca la asta va ganditi :crack:) si am vopsit-o ieri cu niste spray-uri ramase, in pauza de uscare a fibrei pe niste carene ale clientelei.

Cool maître! Cu cat mai multi, cu atat mai bine! N-am receptie la telefon pentru ca mi-a cazut repetitorul de la Vodafone si nu mai beneficiez nici de GPRS-u' ala obosit daramite de 3G sau Doamne Fereste 4G... Ma poti suna dar de vorbit nu pot vorbi...deh, in reclama lor aia tineau nunta din varful muntelui dar eu, aici colea langa Bucuresti nu pot schimba o vorba fara repetitor de semnal...

Am terminat cu motorul si sunt in extaz total! Abia astept sa-l calesc la cuptor si vruuuuum, pun totul la loc. Am comandat pistonasele de frana pentru ca alea vechi aveau niste superciupituri de rugina-n ele si nu mai mergeau folosite neam...Saptamana asta o sa curga curierii pe la mine cu tot felul de bunataturi si delicatese comandate inca de mai acu o saptamana si-mi frec mainile de bucurie pentru ca ador sentimentul ala de Craciun cand rupi hartia ca sa deschizi cutiile de cadouri...moama, ma inebunesc dupa asta... :)... Electrica-mi mai da batai de cap dar ma tratez si de asta cat de curand pentru ca m-a plesnit peste ochi un tupeu fantastic, domle'... M-am infuriat pe subiect si l-am apucat de ciuf ca sa-l privesc mai atent in ochi si, pe loc, m-am decis ca ce P!$&@ ma-sii, am ridicat doua case ca sa ma lovesc de un cacaolu de electrica?... Ori eu, ori dansa, electrica... Daca maine ma suna Darian ca-i gata seaua o sa fac tumbe-n aer de bucurie.

 

Rock'n'Roll Baby!

 

Poze

post-70651-0-24501200-1362931207_thumb.jpg

post-70651-0-12143900-1362931323_thumb.jpg

post-70651-0-03151200-1362931246_thumb.jpg

post-70651-0-05231300-1362931284_thumb.jpg

 

Buna seara,

 

Am calit motorul si maine ma apuc de montat la el imediat dupa ce lustruiesc suruburile...

 

Asfalt uscat

 

'Neata Boys,

 

Ieri am calit motorul intr-un cuptor-container, incinta care era incalzita cu un injector care ardea uleiuri uzate... si cum mi-am facut de lucru non-stop pe langa containerul ala de parca l-ar fi ajutat cu ceva, dupa doua-trei ore, probabil de la expunerea prelungita la noxe, m-am ales c-o migrena de zile mari care m-a lasat abia pe la 2 dimineata. Anyfuck, am scapat de subiectul vopsit motor si acum mi-a mai ramas doar sa-l pun la loc. Insa daca totul ar fi atat de usor, n-ar mai fi vorba de mine, nu? Ca sa-l pun la loc trebuie sa confectionez patru brate reglabile pentru suportul meu universal de motoare pana-n 350kg, suport care e intr-atat de universal incat se potriveste pe toate motoarele, mai putin pe al meu, fireste. Dar ce e asta pe langa celelalte provocari de care am avut parte pana acum? Fix o frectie! De trei saptamani tot vorbesc cu tipul ala care m-a tot ajutat cu sculele rugandu-l sa nu ma uite si sa-mi rezolve bratele alea insa acesta de fiecare data mi-a raspuns cu aceeasi privire plina de repros care parca spunea: "te rog, ai senzatia ca nu stiu cat de mult le vrei? O sa le ai numaidecat asa ca nu ma mai bate la cap!"...Ei bine, la fel cum Soarele rasare dupa ce Luna apune sau tot asa cum nasterea e inevitabil urmata de moarte, respectand cu strictete cutumele romanesti, tipul a reusit sa ma amane pana a uitat de mine iar acu' am sa-i bat din nou la usa cautand sa-l asigur ca nu e chiar atat de grav ca nu m-a rezolvat in timp util si ca pana la capat, intr-o oarecare masura e chiar vina mea...de fapt, daca stau stramb si cuget drept realizez ca de fapt sunt singurul raspunzator pentru toata situatia si am sa-i cer iertare..:) Asta e, nu? Daca intocmesc pe hartie o lista cu toate cele trebuincioase unui atelier complet autonom, care sa te scuteasca de nevoia de a apela la "ajutorul" altora pai sigur mi-as pierde mintile cand as trage linia doar sub numarul de scule; stati asa, sa ne-ntelegem, nu vorbesc de sumele de bani pentru ca daca privesc din perspectiva investitiilor in Euro probabil ca mi-as trece flexul peste vene...sau mai intai sa mi le las sa creasca urmand ca mai apoi sa le tai? Ca tot vorbiram de scule, tocma' ce le-am batut cu unghia-n geam unora de prin Germania, asa, ca sa-i deranjez si io c-o intrebare daca au ceva scule second-hand uitate prin depozit, prafuite...zece minute mai tarziu dau de un site care le vindea sculele, chiar si pe alea second-hand si-mi pica maselele cand citesc exact sub utilajul cautat de mine o serie numerica impresionanta despre care nu stiam sigur sa ma pronunt daca-i cod de bare sau pret...si, nota bene, era vorba de o scula din 1978 reconditionata de aceeasi firma producatoare...asa ca ma repliez urgent si trec pronto la PLAN G:

Pentru neinitiati, Planul G este cel mai vechi truc din carte...cum care carte? Vorbesc de "Arta Razboiului" scrisa de Sun-Tzu in secolul al 6-lea care spune clar in alb si negru: "cand n-ai bani de scule noi, ia-ti vechi caci sunt la fel de bune; cand n-ai bani nici de scule vechi, ia-ti altele, si mai vechi; cand n-ai bani nici de alea, "go vintage" c-un ciocan si o nicovala pentru ca altminteri iti cam expira optiunile si vei fi nevoit sa capitulezi"...Frumoase si intelepte vorbe! Am s-o apuc pe calea super-vintage spre deliciul cititoarelor de Vogue sau Cosmopolitan...

 

Ne auzim mai tarziu pentru ca trebuie sa plec la treaba.

 

再见 zài jian...Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-70651-0-66275600-1363187186_thumb.jpg

 

Asta e un proiect englezesc de Cafe, scos dintr-un BMW, pe care mi l-a trimis un amic de peste Canalul Manecii...mistocuta rau mobreta...

 

Pe mai tarziu..



Buna dimineata,

 

Proiectul lancezeste de peste doua zile pentru ca de orice m-as apuca nu pot incheia din lipsa de piese. Am un pachet ratacit in meandrele Postei Romane inca din data de 25 Februarie (dupa spusele expeditorului), alte doua pachete din UK, unul plecat dupa celalalt la interval de o zi inca de acum o saptamana, care se tot lasa asteptate de luni incoace si inca unul tot din UK, plecat abia ieri dupa mailul de confirmare primit dis de dimineata... Fiecare sfant pachet in parte contine, printre alte piese de importanta secundara, cate o piesa "dureroasa" ca de exemplu pistoanele de la etrierii frana fata fara de care nu pot incheia fata sau cele doua garnituri mici cat un bob de cafea care-mi tin motorul deschis...Cam asa stau lucrurile si-n cazul echipamentului electric sau al vopsitului...da, mai am de vopsit doua elemente si se lasa asteptate de ceva vreme...Nu mai zic de levierul de frana fata care "la spartul targului" descopar ca desi e misto si scump rau de tot, dansul are si niscaiva lipsuri: n-are lacas pentru switch de frana; de pus frana, pui frana, nu zic nu, da' stie-n pana mea si ala din spate??? De aprins se va aprinde ceva da' va fi cu siguranta o lumanare pentru fraier pentru ca nimeni nu va realiza ca opresti, din lipsa de stop aprins, nu? Hoochie mama...treci la treaba si inventeaza ceva elegant la levier...ma trec transpiratiile deja... Ma omoara detaliile astea!...La electrica inca dau din colt in colt pentru ca nu m-am dumirit de lista completa de inventar ca sa comand tot odata si sa scap de povara pachetelor asa ca ma mai asteapta cel putin inca o sedinta porno cu Posta Romana si tremur de placere la gandul asta... Nu-mi ramane decat sa frec suruburile...

O, mi-am amintit: ieri mi-a venit unul din cei doi robineti de rezervor comandati (apropos, iaca inca un pachet care tre' sa vina...USA...p!$#@ ma-sii) iar o ora mai tarziu mi-a picat un colet pe care-l asteptam cu interes: un dispozitiv de curatat cu ultrasunete. Baeti, scutura ala rugina de pe suruburi intr-un mare fel! M-am jucat cu el mai bine de doua ore si am facut bec un pumn de suruburi cu rugina pe ele de numa' numa'...L-am luat special pentru carburatoare ca sa le curat in toate gaurile, tat, tat, tat, de jur-imprejur si sunt tare mandru de achizitia facuta pentru ca-si face treaba "biniditat". Bagi piesele in cuva umpluta cu apa, dai drumu' la bazaitoare si astepti intre zece minute si nu mai mult de o ora. Poti repeta sedinta la nesfarsit cu pauze, pana curata tot jegul de pe piesa. Nu tu frectii, nu tu zgarieturi de la perie, nu tu dureri in degete si-n brate...doar apesi un buton si gata! Poti sa-l ajuti cu putin detergent, cu otet sau cu un solvent non inflamabil da' nu-i musai; depinde de cat de afectata-i piesa de rugina sau si de rugina...

 

Acu stau cu ochii-n geam ca mosii dupa postasul cu pensia asteptand coletele alea si injur de mama focului ca ala de mana caii trasurii pe bulivar... si vremea-i de cacao asa ca nu-mi prea da mana sa ies cu mobra la plimbare; cine dracu' vrea o tranteala pe asfaltul rece intr-o zi fara soare?

 

Ne auzim mai tarziu.

 

Asfalt uscat

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, cat te a costat aparatul de curatat cu ultrasunete si de pe ce sait l ai comandat,poze ceva.

Salut,

 

Cauta-l pe ebay.co.uk la "ultrasound cleaning" devices si pretul porneste de la 150 si ceva de GBP plus speze transport si ajunge la cateva mii de lire sterline, in jur de 4000 si ceva...poate chiar ceva mai mult, depinde de aplicatie si dimensiuni... Merita investitia. Vezi pe youtube ce face dracovenia aia de curatat si ai sa te convingi cu ochii tai...

 

Asfalt uscat

 

poze pun mai tarziu...am uitat sa pomenesc de asta in postarea de mai sus...

 

Numa bine!

 

erata: ultrasound se va citi ultrasonic...p!$#@ ma-sii de editor incompetent...acu il dau afara de nu se vede!

 

Urgent telegram

 

Salut.Stop.Azi am frecat menta big style.Stop.Piesele n-au venit.Stop.!@#@$$$#UPS#@!DHL!!!Posta Romana &*(()@*@^TNT^@%!! in dosurile alea mari azi, maine si-n vecii vecilor amin!.Stop.Nici seaua mea nu e inca gata. Stop.Coletul ratacit a ramas in continuare ratacit.Stop.Lua-v-as @#!$!#@$$!#!#!#!#!!!!!**&&^^!&*((!&!!))) Postei Romane cu tot.Stop.Privesc cu speranta catre ziua de maine.Stop.!$@#!$@%!^!&*(!*&!^%!@(!)!)))!(!*!&^%@$ in curieratul vostru rapid, cu cratimele de rigoare, desigur.Stop.Sa ma @%#^@%#&@*()_(&@^% la micul dejun, brunch, pranz, 5 o'clock si cina de vagabonzi ce sunteti.Stop.Fratilor, daca Moartea vrea sa vina la mine, sper sa foloseasca serviciile parnaiasilor astia de Curieri.Stop.Murphy zice ca si maine e o zi de la Bunul Dzeu.Stop.Asfalt uscat!.Stop.

 

End transmission....................

 

- "Whose motorcycle is this?"

- "It's not a motorcycle, baby, it's a chopper."

- "Whose chopper is this?"

- "It's Zed's."

- "Whose Zed?"

- "Zed's dead, baby, Zed's dead."

 

Maine incep sa pun motorul la loc; piesa cu piesa si garnitura cu garnitura pana-l inchid...ma rog, sper ca garniturile alea mici cat unghia si nevenite inca sa nu fie de jos de undeva...sincer, nici n-am idee de unde ma-sa sunt alea insa cui ii mai pasa? Maine inchid motorul...Chiulasa e lasata inca de azi la reglat supapele si de ridicat o ridic marti sau miercuri...boboc! Daca o ridic miercuri, tot miercuri ii pun si capacul chiulasei si ales bules! Vad eu cum ma descurc de zambucurile alea de garnituri... Miercuri vin si coletele mele si stiu asta pentru i-am calarit pe englezi pana s-au interesat la UPS iar cand am aflat m-am tuflit atat de tare incat nici n-am mai avut nervi sa ma cert cu ei...Asta e mersul Lumii, ce sa-i faci? So close and yet so far...

Azi am frecat la suruburi de mi se face sila numai cand ma gandesc la ele...bleah...le-am bagat la ultrasonice, le-am frecat cu sticla, le-am frecat cu creme speciale si, Doamne, cat am mai frecat la ele ca sa le scot giugiuc si tot n-am incheiat subiectul... maine inca mai am de lucru la ele.

 

Pana maine, numa' bine Fratilor!

 

Buna seara,

 

Azi m-am apucat de motor asa ca mi-am continuat rutina cu suruburile... Am curatat si pistoanele daca tot aveam bancul plin de chestii, nu c-as fi avut nevoie de ele acum insa am facut-o ca sa mai scap de piesele alea de care ma tot impiedic prin atelier. Am montat cuzinetii de palier, transmisia si restul de piese ramanand ca pe luni sau marti sa pun chiulasa pe dansul si apoi hop cu el pe cadru. Garniturile lipsa care-mi dadeau emotii au fost inlocuite cu altele exact pe aceeasi masura, luate de mine de la Wemoto inca de prin Noiembrie, piese de care uitasem ca le aveam asa ca va imaginati ce bucurie pe mine cand am dat de ele. Motorul inca nu-i gata insa am tras cateva poze asa cum se prezinta dansul acum...

post-70651-0-01279700-1363468918_thumb.jpg

post-70651-0-47172700-1363468946_thumb.jpg

post-70651-0-97457000-1363468974_thumb.jpg

post-70651-0-58672000-1363469005_thumb.jpg

post-70651-0-44690600-1363469037_thumb.jpg

post-70651-0-26397900-1363469072_thumb.jpg

 

Pe luni...

 

Asfalt uscat!

 

 

 

Azi e zi de doliu in atelierul meu; am rupt un surub in carter. Am setat dinamometrica pe valorile scrise-n carte, am verificat si paraverificat sa nu cumva sa fi gresit si da-i inainte cu tupeu. Strang unul...tzac, tzac...strang doi...tzac tzac...strang trei....trosc si nati-o rupta ca ti-am dres-o...Ce naiba sa-i mai faci? Am desfacut motorul la loc si l-am trimis de urgenta la doctor sa-i scoata srapnelul din rana si am dat fuga la Honda sa-i comand un altul care vine abia joi...Ptui, bata-l-ar cu levieru' indoit pe la dos sa-l bata de surub vagabont ca mi-a taiat aripile de numa' numa' asa ca incepand de azi am sa beu...si am sa tot beu cu intrerupere miercuri cand ajung piesele de la engleji...apoi continui sa beu de suparare pana ma suna sa-mi iau tinicheaua de la doctor...apoi ma las de beut si-mi vad mai departe de viata. Numa' cine nu incearca nu greseste, nu?...

 

Pe mai tarziu...si Afalt Uscat!

 

Buna seara,

 

Scuze de greselile de ortografie din postarea de mai sus insa nu prea mai sunt in apele mele de cand cu surubul ala trosnit in carter. M-am dat de ceasul mortii sa-mping lucrurile in directia dorita, si in ritmul meu, insa inca odata constat ca nu te poti pune de-a curmezisul mersului firesc al Universului. Daca faci pipi impotriva vantului e mai mult ca sigur ca te vei stropi pe bombeuri ne zic intelept stramosii si n-ar strica sa-i mai si ascult din cand in cand. Instinctul meu imi dicta sa cumpar, pe langa toate garniturile, o-ringurile si simeringurile alea, si suruburile, insa ratiunea a intervenit la mijloc cu autoritate si m-a oprit din cheltuiala spunandu-mi ca e o prostie, ca ce naiba, doar sunt fiare nu cauciucuri obosite...miercuri vin (cu greu, nene) piesele plecate de mai bine de zece zile din UK iar din pacate suruburile nu se vor numara printre dansele, asa ca voi fi fortat sa le strang tot pe alea vechi, cu o mana pe cheia dinamometrica in timp ce cu cealalta mana probabil ca o sa strang la piept o Biblie... Daca mai plezneste unul o sa albesc de tot!. Ca un Tango Argentinian, nu alta...cam asa evolueaza proiectul meu; rafale violente de pasi inainte, o pauza lunga si erotica, trei-patru pasi inapoi, o rasucire ferm controlata, un crac sexy intre picioarele lui, o fandare c-o semi-rasucire lenta pe spate, o pipaiala atent studiata aplicata stiintific formelor dansei, trei patru inclinari de cap in directii opuse celor ale partenerului urmate de o alta rafala de pasi intr-o directie surprinzatoare cu-n tempo usor diferit....Ei bine, Cafe-ul meu e undeva in zona pauzei erotice de care pomeneam mai inainte. :)

 

Cum apare o schimbare de situatie va anunt...Vive La Resistance!

 

Asfalt uscat

 

Salut,

 

Ia uite ce-am descoperit azi:

 

 

Cool, ha?

 

Astept coletele care tre' sa-mi pice azi...

Numa bine

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm ... foarte interesant si cred ca ar fi extrem de utila la casa omului, dar ma gandesc ca s-ar putea la moto sa nu fie foarte bun, ca din moment ce se intareste la caldura sunt curios cum ar reactiona la temperaturile din motor. ma gandesc sa nu se crape sau sa imbatraneasca din cauza caldurii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Azi am montat motorul (cele doua cartere), maine pun pistoanele si daca-i gata si chiulasa nu ma las pana nu-l urc cu totul pe cadru. Am montat etrierii si am confectinat o prindere pentru farul pe care-l aveam in dotare. Acu 15 minute am intrat in casa si inca sunt casatorit ceea ce e bine insa sunt cu adevarat curios sa aflu cat timp voi mai putea deschide usa casei cu cheia din dotare...

 

Poze cu motorul meu varianta 2.0 (cu surubul frant scos dintr-insul)

post-70651-0-93524800-1363904362_thumb.jpg

post-70651-0-44629000-1363904385_thumb.jpg

post-70651-0-24987100-1363904411_thumb.jpg

 

si cu etrierii

 

post-70651-0-31983200-1363904436_thumb.jpg

post-70651-0-81468500-1363904465_thumb.jpg

 

Abia astept ziua de maine...

 

Asfalt...nu prea merge cu ce e afara...

 

Numa bine

 

 



ai asamblat etrierii?

Salut Frate,

 

Victorie! Da, nene. I-am legat de numa' numa' cu exceptia banjo bolt-ului din stanga pe care vreau sa-l inlocuiesc cu switch-ul de frana.. Mi-am cam prins urechile in rahaturile alea de garnituri ciudate insa le-am dat de capat pana la urma. Acu' sa vezi ce frumoasa arata live, nu pozata cu trompeta aia de camera de pe telefonul din dotare. Ma gandeam sa-i rasucesc prinderea farului sa vad cum arata cu el nitel mai jos...ma gandesc c-o sa arate putin mai agresiva...inca nu e hotarata treaba si daca stau stramb si judec drept, farul e ultima mea problema. Acu ma-nfurii si-mi iau unul cu LED-uri...

Zici ca "fairing-ul" ala negru o face naspa? Mi-e zau ca-mi place cum arata si parca parca... Noaptea e un sfetnic bun.

 

Pe maine, bro'

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...