Sari la conținut

Postări Recomandate

Ma bucur sa vad ca in ultimii ani fenomenul custom ia amploare si la noi ,desi suntem la inceput ,fapt pentru care cel mai des apar unele motociclete ale caror proprietari fac abuz de termeni ca CHOPPER ,BOBBER ,STREETFIGHTER si/sau CAFERACER ...insa ce am vazut azi aici este intradevar o demonstratie de pasiune ,talent si dedicatie .. RESPECT !

 

Imi place grozav cum decurge proiectul tau ,in special atentia la detalii :10: ...oricine poate sa arunce pe o "batrana" o coditza monopost din fibra cu 50euro si niste semighidoane sa iasa un caferacer ,insa nu oricine poate sa duca asta la un asa nivel .

 

Ce sa mai zic ... welcome to the family si baftaaaa in continuare ! (this thread is now on my every day "to do" list) ;)

 

Sa-ti prezint si cafelele mele :

 

1980 DUCATI gtv 350

 

before:

gtv350.JPG

after :

File0052.JPG

 

 

1994 DUCATI ss350 (under construction) :

 

before :

IMGP6301.JPG

after:

DSC03369.JPG

 

TON UP !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Salut Brother in Arms!

 

Wow! WTF!!! Oh, no, no, no...please, allow me to show you RESPECT! Moama ce proiecte misto ai dus la capat, m-ai spart! Acum mi-ai ridicat stacheta atat de sus incat mi-e si jena sa visez ca pot sari peste ea, cat despre vorbe, ce sa mai zic...De la tine venite sunt cu atat mai pretioase pentru ca nu se-ntampla in fiecare zi ca un profesor sa-ti dea o nota mare, nu?...:) Nu-mi ramane decat sa sper ca-mi voi umple de acum inainte carnetul numai cu asemenea note bune....

 

Pe curand! Bafta!



'ziua!

 

De cand m-am trezit azi, adicatelea de pe la sase dimineata-ncoa' tot calesc la galerii si la suruburi la foc continuu.. Acu' zece minute am putut atinge cu mainile ultima sarja de galerii pe care am si ambalat-o repejor si azvarlit (cu grija) in masina, iar in clipa asta astept cu sufletul la gura sa mi se caleasca si ultimele suruburi puse la cuptor.

 

Darian m-a sunat sa-mi confirme ca seaua mea e gata si eu fac treispe-paispe pe langa vatra cuptorului...la naiba cu sincronizarea asta de cacao... azi o sa montez tobele si seaua, chit ca temporar, doar sa vad daca se pupa asa cum mi le-am imaginat c-o vor face...wow, sunt in fibrilatii, fratilor...va tin la curent...

 

Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Am luat seaua .......................................................................................

 

Deci, sa continuam. Tobele arata bine...................................................nu mai pot continua pentru ca sunt prea deprimat................................

 

Pe altadata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Time: twenty two fifteen hundred zulu time...

Location: Somewhere in Budapest, Romania

Mission: annihilate exhaust system

 

De doua ore ne chinuiam sa asezam galeriile pe motor in ordinea lor fireasca si nu ne prea iesea; ele sunt numerotate de la 1 la 4 si exista o ordine savanta in care se monteaza pe cadrul si asa aglomerat deja de diversele piesea montate la loc, asa ca incep sa pun la bataie logica mea superbeton: "deci, Dane, fii atent la mine; daca studiezi atent galeriile, amanpatru sunt impartite in doua grupe: lungi si mai scurte. Apoi, fiecare grupa e constituita din aceeasi piesa insa fabricata in oglinda fata de cealalta. Daca e sa judecam chipul in care sunt fiecare dintre ele curbate precum si orientarea gurilor de evacuare de pe motor, dupa mine, ordinea lor este urmatoarea: Pe laterale sunt 1 cu 4, iar in interior sunt 2 cu 3. Follow me!" Dar care e 1 si care e 4??? Incepem noi asa si... o p^&@!... Nu ieseau neam..."sa fie 1 cu 3 si 2 cu 4???"...p*!@ din nou... Ne-am chinuit cu alea de ne-a iesit pe nas si nu ieseau nene nicicum. Atata ne-am zapacit incat nici nu mai stiam combinatiile parcurse deja si ni se ridicase sangele in capatani de nervi...de am deschis larg ferestrele ca se facuse insuportabil de cald in atelier... Dan se opreste, scoate tot ce am montat si o ia de la capat insa din partea stanga a motocicletei...dupa o jumatate de ora de joaca cu tevile, EVRIKA...erau 1, 2, 3, 4 (logic), de la stanga spre dreapta, insa a nimerit unghiul in care ele ieseau din galerie multumita unei ramificatii care "prinde intre cracii sai" cricul lateral...acolo o dadeam rasol: la unghiul ramificatiei! Noi o asezam paralel cu solul fara sa tinem cont ca nu montasem inca capacul baii de ulei asa ca normal ca nu ne iesea nimic...Amandoi obositi si amandoi varza cu nervii. Am mozolit cu vaselina toata ceramica aia insa o s-o curat azi dupa ce montez capacul baii de ulei, apoi o s-o strang Dumnezeieste in colierele ei originale si trec s-o infasor in banda aia din fibra...N-ar fi dat rau deloc nici lasata asa, alba...era sexy...

 

...apoi, trec la un capitol intunecat pe care l-am asteptat atata timp cu inima indoita: montatul pedalelor... Fu$@%@$@^*@*^@^&*( de italieni sa va f$# cu piesele voastre figurante dar de tot cacaolu-ul si moronic concepute...Pedalele Tarozzi sunt fix o P#!@. N-au nicio treaba cu comenzile originale ale Hondei...Eu am banuit ceva dupa ce le-am vazut scoase din cutie insa din disperare ca aruncasem o caruta de bani pe ele parca-mi blocasem judecata si undeva in sinea mea tot mai speram la un dram de bafta...bafta, o p#!@... N-are nicio legatura cu bafta...Pur si simplu ele sunt dintr-o alta poveste, un basm cu zmei cu mult gel in par si cu Ray Ban-ii pe mecle, cu camasile mulate pe ei, cu manecile suflecate pana pe la jumatatea antebratului si cu un pulover subtirel aruncat pe umeri care are manecile petrecute la misto in jurul gatului...Din basmul ala au venit comenzile mele de picior. "Tu-fa" rasa-n derrière sa va "tuf" de balerini trogloditi ce sunteti...bai, fratilor, da' nimic de la ei nu e cum trebuie??? Comenzile de mana n-au lacas de switch-uri, pedalele sunt d-am p^7#@ facute, care in buna traditie a casei, nici alea n-au prevazute un mecanism de declansare a luminilor de frana, par example... Nici n-am mai verificat-o pe cea de schimbat vitezele... Nu pot fi montate pentru ca lovesc tobele desi sunt, cica, gandite sa vina pe piesa originala de prindere iar parghiile de franare si de schimbat vitezele sunt dintr-o alta galaxie, far far away, care te obliga la modificari structurale serioase... Back to square one. Am constatat cu soc si groaza ca trebuie sa le reabilitez pe cele vechi si e ceva de munca nu gluma...

 

...ma uit la ceas si e 22:15...mi-aduc aminte ca sunt casatorit si ca am copii asa ca intru-n panica si ma spal repejor pe unde pute si pe un' se vede, alunec ca-n Matrix inspre banc, iau cheile masinii si telefonul caruia brusc i se aprinde ecranul... timpul s-a oprit in loc...Dan a incremenit si eu la fel...mi-e frica sa ma uit sa vad cine ma apeleaza insa trebuie s-o fac...curaj... cerul s-a prabusit in capul meu instantaneu: e sotia mea...timpul nu mai curgea si doar bataile inimii mele se mai auzeau in incapere... "tu ne mai cunosti?"... E bine! Puteau fi alte patru cuvinte, muult mai rele ca astea, ca de exemplu: "nu mai veni acasa!"..."cea mare s-a maritat"..."vecinu' sforaie langa mine"..."semneaza actele cand ajungi"...etc... Dan zice ceva si incepe sa rada isteric iar eu il dojenesc apasat ca sa auda si consoarta mea ca deplang amarnic situatia respectiva... "Puiule, in 30 de minute ai sa-mi simti mangaierile dragastoase"

Ma urc in masina mea nemteasca, pun centura de siguranta si "WARP 5 Commander!...Engage!" ..Starșip Entărprais era o roaba ruginita cu roata belalie pe langa masina mea care rula cu viteza superluminica catre galaxia familiei mele, nene! Fara sa exagerez, cand am ajuns acasa am constatat ca ceasul meu de bord arata 21:45 si ma-ntrebam daca povestea cu calatoria in timp e valabila in situatii extreme insa din pacate era doar o iluzie...nu-l reglasem pe ora de vara, doar atat...si cat mi-as fi dorit sa nu fie asa...

 

Anyfuck, inca sunt casatorit, cea mare inca are 12 ani, vecinul meu sforaia in patul lui de acasa iar de semnat, n-am semnat nimic... What if?...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maestre, cum mai stai cu moralul? Eu deja cred ca ca o sa omor pe cineva...si acel cineva e un mecanic zica-se. Asa mi-a dereglat carbelitoarele de nici nu mai porneste. Nici cu manualul in fata si nu i-am dat de cap. Poate voi aveti mai mult noroc cu mecanicosii pe la buc, dar in C-ta...nici nu stiu la cine sa mai apelez...


Cum zicea, pe 9-12 sunt la buc, poate pe 10-11 (seara candva, nu stiu exact cand scap, revin cu un PM in seara de 9), ne vedem si tragem si noi un suculete alaturi cu ceilalti surubaristi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Moshi Moshi Banzay San,

 

Am discutat cu GoodKat si mi-a zis ceva de intalnirea asta. OK, chiar astept sa ne cunoastem si in carne si oase nu numai virtual...O sa-i aduc si pe Dan, prietenul meu de suferinta si, daca vrea si poate, pe Black Wolf. Misto!



Gud evning Ză Cafegii Notorii,

 

Desi nu-mi propusesem asta azi toata ziulica m-am ocupat de strans materiale trebuicioase proiectului meu... rezultat? m-am ales c-o mandrete de nicovala pentru batut tablariile de mi-au si dat lacrimile de bucurie la vederea ei, si cu niste foi de tabla din aluminiu. Urma ca mai tarziu sa ma duc cu un prieten la vestitul "in spate la Obor" insa s-a amanat treaba pentru maine. Wow, sunt in extaz! Ma simt ca Harry Poker in drum spre Hogwarts, nu alta! Tineti minte peronul ala secret, invizibil oamenilor de rand din filmul cu Harry Vrajeala ala? Ei bine, asa tre' sa fie si cazul misteriosului "in spate la Obor"... Trebuie sa fii cu adevarat initiat ca sa ai habar pe unde se intra acolo iar eu m-am asigurat ca voi fi insotit de un veritable connaisseur, un mason adevarat intr-ale cumparaturilor "in spate la Obor" si nu mai pot de bucurie... Un adevarat taram al basmelor tre' sa fie locul ala, Disneyland-ul surubaristilor, cu de toate pentru toti, sau cel putin asa mi-a fost descrisa locatia aia in timp ce eu sorbeam cuvintele amicului cu ochii cat cepele in cap si cu bale la gura! Micrometre, sublere, menghina mare, suruburi de toate dimensiunile pentru prins tabla, clesti old school, lere, ciocanele pentru tinichigii...Doamne, tre' sa ma linistesc pentru ca diseara nu mai dorm!

 

Ma rog, dupa ce m-am intors la atelier m-am decis sa planez nicovala si s-o dichisesc cum se cuvine cu peria din sarma, si asta am si facut pentru ca urmeaza s-o folosesc la confectionarea protectiei de lant. Ideea asta mi-a venit dupa ce am auzit recent de un frate motociclist care si-a prins mana dreapta in pinionul spate. Problema mea e ca incidentul asta vine colac peste pupaza dupa un altul, similar, petrecut prin noiembrie trecut, cand un alt frate si-a prins laba piciorului intre lant si pinion de a ajuns la spital c-o super rana deschisa, infectie si alte alea de contempla deja amputarea. Ambele incidente mi-au dat serios de gandit astfel ca, desi initial planuisem sa renunt total la protectia respectiva, m-am razgandit aproape instantaneu si am si trecut la schitat una noua inspirandu-ma dupa cea montata deja pe Triumph-ul meu... Nu vreau sa-mi asum riscuri inutile, mai ales ca seaua mea e pentru doua persoane...mda...seaua... anyfuck, ideea e ca in acest moment nu mai vreau sa vad un lant liber ca pasarea cerului cum ameninta fara greturi matinale integritatea corporala a oricarei persoane care are ghinionul de a se afla prin preajma...

 

Am primit o instiintare de la TNT ca pachetul meu cu linia de carburatoare e pe drum si ca se estimeaza ca pe data de 8 un curier o sa-mi bata-n geam cu busuioc in par sa mi-l inmaneze...mira-m-as sa fie asa insa ce mai am de pierdut?

 

galeriile...azi trebuia sa le montez insa n-a fost sa fie...mai sunt si astfel de zile, nu? Maine sigur le montez pentru ca totu-i pregatit in sensul asta. Tot maine avem si catwalk session asa ca sigur postez si poze.

 

Cred ca azi sau maine comand componentele electrice asa ca-mi framant palmele in asteptarea momentului. Hau ecsaiting mai dir Uatsăn! Rili luching foruard to zat moment, brozărs! Ai uil chip iu postid.

 

Ta-ta, sii iu leităr! Teicher!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Gud evning Ză Cafegii Notorii,

Urma ca mai tarziu sa ma duc cu un prieten la vestitul "in spate la Obor" insa s-a amanat treaba pentru maine. Wow, sunt in extaz! Ma simt ca Harry Poker in drum spre Hogwarts, nu alta! Tineti minte peronul ala secret, invizibil oamenilor de rand din filmul cu Harry Vrajeala ala? Ei bine, asa tre' sa fie si cazul misteriosului "in spate la Obor"... Trebuie sa fii cu adevarat initiat ca sa ai habar pe unde se intra acolo iar eu m-am asigurat ca voi fi insotit de un veritable connaisseur, un mason adevarat intr-ale cumparaturilor "in spate la Obor" si nu mai pot de bucurie... Un adevarat taram al basmelor tre' sa fie locul ala, Disneyland-ul surubaristilor, cu de toate pentru toti, sau cel putin asa mi-a fost descrisa locatia aia in timp ce eu sorbeam cuvintele amicului cu ochii cat cepele in cap si cu bale la gura! Micrometre, sublere, menghina mare, suruburi de toate dimensiunile pentru prins tabla, clesti old school, lere, ciocanele pentru tinichigii...Doamne, tre' sa ma linistesc pentru ca diseara nu mai dorm!

A fost odata, ca-n povesti,

A fost, ca nicodata,

In spate la Obor, „la rusi”,

O preavestita piata.

 

Si era una-n Bucuresti,

Si mandra pentru piese,

Cum e Vitanul pentru blugi,

Si Hanul pentru bere.

 

Zdarova!

Karroce, ultima oara cand am fost pi acolo nu mai era nimic la „rusi”,tipa dovedisera totul. Poate s-au mutat (in Cecenia). Vaabşce, daca afli pi undi s-au pitit patzanii sa ne spui si noua?

 

Hai davai paka!

Misha

 

(P.S. pentru traducere consultati dictionarul )

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Wow...azi am fost cu Dan la Show-ul din Piata Parlamentului si pot spune ca atmosfera a fost tare misto. Multe motoare, multi frati impatimiti, super motoare si altele pe care nu le pomenesc din ratiuni de securitate domestica...:)...apoi am fost la o carciuma unde am mancat in compania unor priteni buni de tot...atat am facut azi. In rest m-am plimbat pana m-am saturat si nu regret deloc pentru ca focul trebuia stins cu asa ceva...

 

atat am facut azi...a fost o zi pe gustul meu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil ca nu a iesit cum isi inchipuia... si eu sunt curios, aveam mare incredere in darian - mie imi facuse o sa asa de calumea si de confortabila, mai mult am plans dupa sa, decat dupa motoreta cand am dat-o :)

 

Si daca tot e topic de cafe-uri, merge si o poza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata, fratilor

 

Duc in carca o mahmureala cu raza medie de actiune, suficienta cat sa-mi creeze un disconfort accentuat si asta numai pentru ca doua zile la rand am facut niste alegeri proaste. Aia e!.. De mult n-am mai tinut-o asa, langa cu beutura si na de pofteste acu' dispozitie de milioane!.. am ales prost si m-am bucurat, azi platesc si sunt trist...:) Pentru azi mi-am propus sa recuperez muncitoreste tot ceea ce n-am intreprins in a doua jumatate a saptamanii trecute, ca sa nu mai vorbesc de weekendul tocma' incheiat si dedicat in intregime spiritului ludic; De asta nu mai pomenesc pentru ca deja mi se face rau... Daca acum eram plecat cu mobra in deplasare aiurea prin tara nus' cum pana mea mai ajungeam io azi acasa intreg pentru ca ș'aolică dodă, am o greață-n mine de zile mari. Rușine să-mi fie!

 

Deci, azi recuperam. Tobele, seaua, lustruim...wow ce bucurie!!!... taiem si fasonam o tabla-suport pentru componente electrice cum ar fi, par example, bobinele si CDI-urile apoi vad cum evoluez mai departe la Dansez cu Surubelnita...dar hai sa nu mai visez ca fac atatea chestii pentru ca oricum n-o sa le duc pe toate la capat...moama ce greata am!...sunt prea batran pentru poop-uri d'astea... Numa' bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

essad, niste inspirationale ca sa-ti mai ridice moralu :P

post-68651-0-41964200-1365406808_thumb.jpg

post-68651-0-85567600-1365406814_thumb.jpg

 

Prima este un cb 750, sper sa gasesc si mai multe poze cu el pt ca mi se pare a arata extraordinar

A doua, daca iti vine sa crezi e facuta dintr-o KTM 525 EXC :love:

http://

 

si sa nu uit de acest site http://www.cb750cafe.com/ desi cred ca stii de el.

 

PS: nu mai inteleg deloc acest forum, odata imi pune linkurile de pe youtube bine odata nu ... :-L

Editat de Zven
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare...

 

Frate, nu am habar ce ma-sa sunt alea insa pe pagina web a lui David Silver Spares sunt trecute ca "CDI/`spark unit" si asa le-am si luat... :) Cele vechi n-aratau deloc in forma asa ca m-am decis sa le inlocuiesc pentru a ma scuti de niste nervi suplimentari; ultimul lucru de care am nevoie acum e sa-mi pun intrebari pe marginea unui eventual sughiț la motor in conditiile in care l-am belit bombonele, bombonele...Inlocuind cat mai multe posibile cauze de functionare neconforma imi fac un posibil serviciu pentru ca limitez astfel si numarul suspectilor de serviciu, nu?

 

Mi-a venit coletul mult asteptat si sunt super impresionat de cum arata...Sunt curios nevoie mare sa aflu pe ce ma-sa am spart pușculița copiilor... Sper ca si functioneaza pe cat de bine se laudau aia de mi-au vindut-o...

post-70651-0-29124900-1365407189_thumb.jpg

 

ta-ta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca in momentul de fata sunt eu mai curios decat esti tu ... :)) ...

in alta ordine de idei ... dupa ce am vazut pe acest site www.rolandsands.com am ramas prost ... :eek:

vand tot si aplic la aia pt postul de om de servici, numa sa ma primeasca sau ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara,

 

Azi a fost o zi fructuoasa pentru ca am mai avansat cu proiectul; Am conceput, taiat si slefuit macheta buretelui seii (forma pe care mi-o doream inca de la bun inceput!!!), obiect care o sa serveasca drept model pentru buretele pe care o sa-l taie 3D o firma specializata in taierea scaunelor auto; mi s-a promis ca e la mine inapoi in maxim doua zile gata pentru imbracat in piele. Mi-a ajuns cu joaca de-a uite seaua nu e seaua...acum subiectul asta a devenit prea personal ca sa-l mai las pe mana oricui. Soarta a facut ca langa mine sa se mute un tapiter auto specializat in pielarie auto custom si el m-a luminat in sensul asta. Dealtfel, el o va si inveli in piele dupa ce e gata...

Am sablonat, taiat si pregatit piesele din tabla care vor deveni protectia de lant si vreau sa spun ca nu-mi displace deloc ce mi-a iesit din mana. Protectia aia o sa fie chiar funky... Maine le sudez si finisez pentru ca pregatesc un ultim asalt la vopsitorie cu cele cateva piese ramase neterminate. Sunt tentat sa experimentez pe protectia aia niste tehnici pe care le-am vazut (si cica invatat) pe un dvd scos de un gagiu din UK, un vrajitor in batut tabla cum n-am mai vazut insa sunt constient ca s-ar putea s-o dau in bara; sper sa-mi iasa ca altminteri va trebui sa muncesc sa le refac si n-a fost chiar usor. Ma rog, vad eu...

 

Ce altceva am mai facut azi?...a!...Am descoperit intrarea in "Hogwarts" :)... Acum stiu unde este faimosul "in spate la Obor". Un tames-balmes de spanacuri claie peste gramada, noi, vechi, chinezesti sau mai rau de atat, aratoase sau varza de ruginite...de toate; nimeni nu te pregateste in viata pentru un asa spectacol. Trebuie sa fii un explorator experimentat, un adevarat Indiana Jones nene sa descoperi comorile intre toate toroapele alea (:) merci Black Wolf!!)... Nu m-am avantat prea adanc in taramul ala de basm pentru ca aveam coburii plini cu chestii si mi-a fost teama ca-mi umbla careva prin ei insa data viitoare ma duc pregatit de expeditie, nu gluma...Bani marunti, haine ponosite si tupeu cat cuprinde pentru ca altminteri te miros lepriconii, hobitii si restul de fiinte magice care-si fac veacul pe acolo si-ti cresc exponential preturile in mai putin de doua secunde. Acolo-ti trebuie timp, rabdare si nervi de otel sa cauti cu atentie in maldarele de ruginituri care zac imprastiate ca dupa un bombardament, ma rog, un bombardament ingrijit ce-i drept, nu pot spune ca nu e ingrijit, as minti...

 

Tot azi, mai pe seara, Black Wolf m-a ajutat sa bag lichidul de frana in instalatia hidraulica si ma bucur c-am taiat chestia asta de pe lista cu "must do", lista mea deloc neglijabila cu rahaturi care trebuie rezolvate cat grabnic daca vreau s-o scot pe strada in mai putin de o luna. "Mai e putin" e o expresie inselatoare pentru ca desi lucrurile par sa duca la concluzia ca nu mai este mult, in realitate, treaba e mai complicata...Englezii au un cuvant pentru asta: understatement... "mai e putin" e un understatement in toata splendoarea sa. Nu stiu cum sa ma explic; numai cine lucreza un proiect de genul asta stie ce vreau sa spun pentru ca fir-as al naibii daca nu la fiecare surub pe care vreau sa-l pun la locșorul lui n-am parte de cate o surpriza neplacuta, uneori mai subtire iar alteori groasa rau... Cateodata stau si ma-ntreb cum de ma-sa de a stat intreaga pana am pus eu mana pe ea ca numai dupa aceea sa faca nazuri peste nazuri la fiecare surub in parte??? Stiu ca pentru o fieratanie oarecare, varsta de 34 de ani nu-i de colea si ca fiecare anisor in parte si-a cam spus cuvantul insa nu-i corect, nene...figurile astea de fata mare m-au scos din minti de-a binelea... Ma rog, vedem noi care pe care...

 

Pe maine



Buna seara,

 

Azi m-am ocupat cu precadere de protectia de lant, piesa pe care am tinut mortis s-o lucrez cu atentie pentru ca troneaza la vedere si tocmai de aceea trebuie sa arate intr-un fel anume, nu? Adica fara pliuri, fara urme de lovituri de ciocan, fara defecte de cote etc....si e un picut mai tricky decat ma asteptam. Nu-i de nefacut, insa trebuie sa umbli cu manusi. Protectia initiala are o fanta 3D in dreptul amortizorului pentru a preveni frecarea intre cele doua componente, gol pe care trebuie sa-l reproduc cu grija daca nu vreau s-o fac tandari tablaria; apoi mai are si niste prinderi ambutisate si profilate pe care trebuie sa le copiez, sa sa le adaptez la piesa noua si sa le prind la aceleasi cote de bascula... si ar mai fi cateva detalii de care trebuie sa tin cont daca vreau sa arate profi. Oricum, sunt supermultumit de cum evolueaza confectionatul piesei in cauza si asta numai multumita sfaturilor lui Redneck Welder...El mi-a tot zis ce sa fac si abia intr-un final mi-am echipat aparatul de sudura cu ceea ce-i trebuia cu adevarat; astfel mi-au reusit niste suduri atat de fine incat m-am oprit putin din lucru pentru a le scuipa de deochi si admira cu gura cascata; pe bune, un electrod bine ales combinat cu un amperaj dozat ca la carte apoi ajustat in sus sau in jos cu cateva procente, asa, "la ochi" cum s-ar spune, peste care daca adaugi o mana usoara si un ritm cadentat la inaintare, va zic, toate astea fac minuni, fara misto. Sunt super recunoscator omului aluia care m-a invatat abecedarul sudurii TIG. Redneck Welder, oriunde ai fi, sa-mi traiesti boierule!

Maine sper sa termin aparatoarea de lant si finisatul seii insa nu inainte de a face o vizita celor care incarca buteliile cu argon...bleah, tocma' la Cuca Macaii, la intrare pe Autostrada Soarelui...Iar tre' sa ma rog cu cerul si pamantul de tipii aia sa nu ma plimbe cu zilele ca sa-mi umple nenorocirea aia de butelie de 10 l... dar vorba aluia din reclama la Dufa: "da' ce-am băi nene?!" nici nu pricep de ce dracu' ma mai si plang pentru ca nimic din toate astea nu-s noi pentru mine...o sa fie ca de fiecare data cand am mers acolo; pur si simplu intru in incinta intreprinderii, dau binete, spun ce vreau si reiau rutina rugamintilor fierbinti urmate de deja clasicii 10 lei "pentru baiatu" si iata cum, asemenea povestirii lui Alladin, faza cu "sesam deschide-ti potofelu' si marca banu" rezolva intr-o ora ceea ce era de nefacut in mai putin de 24 de ore...Atentie insa: sa nu cumva sa-ti treaca prin cap sa scurtcircuitezi faza cu rugamintile si sa faci o nefacuta sarind direct la cos cu darul...nu, nu, nu, nu...asa ceva nu se face!...Intai rugamintile si abia mai apoi, banii...Exista un firesc al lucrurilor care se cere respectat intocmai altminteri dezechilibrezi naibii CHI-ul Universului si ne ducem de rapa iar noi nu ne dorim asa ceva, nu?... Nimic si totu-i special in "Tara lui Andrei".

 

Au demain, fratilor



Ton-Up big time boys!

 

Promitandu-mi-se pentru a doua zi cer senin si fara de ploaie aseara m-am avantat cu inima tanara spre casa pe Triumph-ul meu batran dar sprinten ca un adolescent. Si cum alaturi de mine galopau si gandurile mi-am amintit de teroarea la care ma autosupusesem de buna voie acum cateva luni pe Autostrada Pitesti, cand am incercat sa bat "tona", viteza pe care aproape c-am si atins-o la un moment dat...aproape...zic aproape pentru ca pe la 155 km/h m-am "cacaolu" pe mine de frica pentru ca Iadul se dezlantuia in jurul meu si am lasat-o moale terifiat de rafalele de vant care ma loveau ca talazurie Atlanticului infuriat. Anyfuck, dupa experienta aia mi-am zis ca asta e, motocicleta asta nu-i facuta pentru asa ceva asa ca ia s-o las mai moale ca nu miroase a bine daca insist... Aseara insa, asa cum si povesteam, mi-am amintit de acele momente. Soseaua era neagra si goala ca dosul unui rege Zulu iar eu eram echipat si mai pregatit ca oricand sa reeditez experienta de anul trecut asa ca i-am dat un bobarnac ingerasului bun care statea pe umarul meu drept, i-am urat bafta dracsorului de pe umarul stang si dai baiete cu gazul la podea... 120 si parca stateam la semafor, coifura rezista...140 e mult mai bine, coifura sta batz, niciun fir nu s-a clintit...155 fuck it, nu-i chiar asa de rau...150 Mortii m@-%!! de caine fix pe mijlocul soselei...sau era un magar???...dracu' stie ca era ditai vaca...155 draci! groapa...fandare eleganta si n-am pierdut nimic...165 Rock'n'Roll Baby, I'm a ton-up guy!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inteleg ca e chiar talentat. o sa te caut cand imi aduc masina mai aproape si-i dau bice la treaba.

pana atunci, imi aduc aminte ca prima ta postare despre triumph era exact despre 160 la ora si cat de scary e..

nu reusesc sa inteleg senzatia asta cand mobra mea, japaneza, banaleza, ajunge acolo repejor si azvarle vantul peste mine cat sa nu ma deranjeze nimic..

cred ca t100 e facut pentru viteze mai decente si cruizat la relaxare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Man, pe un Triumph T100 stai ca o vela de catamaran in bataia vantului asa ca orice viteza care sare de 130km/h e un death wish nerostit insa foarte acolo asa ca e destul de usor de imaginat de ce sunt atat de incantat acum. Ideea e ca pe o motocicleta Triumph de serie, deci nemodificata cu semighidoane si alte bunataturi cafe, si cu statura si greutatea mea care serveau drept handicap serios inca din start (192cm cu 105kg dus la toaleta si cu unghiile taiate), am reusit sa bat "tona" aia vestita, viteza pe care orice japoneza moderna o "mesteca" lejer in timpul unei banale manevre de parcare. Asta e marele meu act de vitejie :) Mititica m-a incununat cu laurii Cafe-ului si-i sunt recunoscator pe viata pentru asta. Long live my Queen!...Steve McQueen! :)

Editat de EssadBey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...