Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Salut, am si o intrebare, imi puteti recomanda pe cineva, eventual un garaj care sa fie specializat in motociclete vechi, eventual cafe racer. Scopul este de a-mi restaura motorul, schimbat garnituri, curatat, eventual vopsit. Este vorba de un motor de yamaha xj550. Important e sa fie competenti si de incredere

emoticon smile

. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercati la Bandisca. Ii gasiti pe facebook sub aceeasi denumire sau pe net la adresa www.bandisca.ro (site-ul e in reconstructie vad). Ca si locatie sunt in bucuresti. Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercati la Bandisca. Ii gasiti pe facebook sub aceeasi denumire sau pe net la adresa www.bandisca.ro (site-ul e in reconstructie vad). Ca si locatie sunt in bucuresti. Spor!

Alf de la Bandisca nu repara,din cate stiu,doar le cumpara si customizeaza.

Dar merita incercat.Suna-l la 0740317699.

Editat de CRISTIAN 1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Zenklawa Garage

Un mic proiect facut cu ajutorul SRZ Powdercoating, sudura-aluminiu.ro si Motosoft :

Yamaha XJ 550 model 1984

Ghidon tip clubman

Vopsit electrostatic tuburi jambe si arcuti amortizoare cu vopsea de tip 3D

Vopsit motor, far rezervor

Saua brat style

Numar lateral

Codita rotunjita

Galerii evacuare bandajate cu banda rezistenta la temperatura

Mansoane si oglinzi AM

 

Cu ocazia modificarilor s-a facut o revizie generala la furca, instalatia electrica, carburatoare si s-au repozitionat anumite componente.

S-au inlocuit consumabile (ulei motor, filtru aer, bujii) dar si manetele de frana si ambreiaj.

 

Vom mai avea putin de lucru la capacele laterale si urmeaza o revizie la instalatia de franare (conducte de frana racing si placute noi).

Dupa cum se zice, munca la un custom nu se incheie niciodata!

 

Nu avem pretentia ca suntem un atelier de custom, este un mic proiect facut la cerere, dar suntem bucurosi ca aceasta cultura poate fi promovata si prin intermediul garajului nostru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta va mai beneficia de alte imbunatatiri: Vom înlocui anvelopele , evacuarea finala si este foarte posibil sa renuntam la airbox in favoarea unor filtre conice, dar asta presupune un rejetting pe masura la carburatoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baietii, imi recomanda si mie cineva o persoana sau un atelier in Craiova care ar putea sa-mi mestereasca si mie un pic pe la mobra? E vb de un Suzuki GSX750 (Inazuma) pe care as vrea sa il transform in cafe racer. De asemenea, as mai vrea o recomandare: ghidon clasis de cafe racer (aceman, clubman) sau mai bine ii schimb toata fata cu furca si clipons de la un GSXR din aceiasi perioada?

 

Multam fain si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati vazut canalul asta de youtube? https://www.youtube.com/channel/UC75V5b1wgQgf0cU_QN6Vw2g

 

Prezinta in fiecare saptamana cate un cafe racer, dar sunt si clipuri cu info utile despre construirea lor.

 

Eu il stiu de ceva vreme. Are continut foarte bun, prezinta numai motociclete tari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A doua varianta. cauta Inazuma facutavde Ace Custom si o sa te convingi ca aia e solutia.

Ai idee cam care vor fi problemele la montat, daca sunt vreunele? Lovesc ghidoanele in rezervor cumva? Handling-ul cum va fi afectat? Cineva imi zicea ca e riscanta varianta cu furca de GSXR, ar putea face motocicleta imprevizibila in curbe. S-a mai lovit cineva chestiile astea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie masurat trail.ul cu noua furca, iar daca acesta va scadea, atunci motocicleta va fi mai instabila, dar mai manevrabila in viraje, adica va supravira.

Deasemenea trebuie adaptata suspensia spate, ca sa fie la acelasi nivel cu cea fata, trebuie masurat sag.ul si eventual schimbate amortizoarele cu unele reglabile. Nu poti monta o furca performata pe fata si spatele sa fie de rahat. Modificarile se fac conjugat, fata si spate.

Probleme o sa ai nenumarate, vor trebui alte juguri, care sa fie potrivite cu noua furca, probabil vor trebui modificate limitatoarele de ghidon ca sa nu loveasca ghidonul la bracaj maxim in rezervor...multe....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baietii, imi recomanda si mie cineva o persoana sau un atelier in Craiova care ar putea sa-mi mestereasca si mie un pic pe la mobra? E vb de un Suzuki GSX750 (Inazuma) pe care as vrea sa il transform in cafe racer. De asemenea, as mai vrea o recomandare: ghidon clasis de cafe racer (aceman, clubman) sau mai bine ii schimb toata fata cu furca si clipons de la un GSXR din aceiasi perioada?

 

Multam fain si asfalt uscat!

 

Sa iei legatura cu John DESu' (Ionut Dracea) . El este customerul in Craiova.

0742.116.014

 

Salut.

 

MST, tu esti ? :D

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...