Sari la conținut

Postări Recomandate

Yamaha XS 360, 1977.

Imi place mult ca-i joasa.

E cumva de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am si eu nevoie de o informatie, daca nu-i deranjul mare. Imi trebuie o furca de 80-82cm inaltime, de la baza telescopului pana unde se termina jugul superior. Aveti idee pe ce modele o gasesc?

 

Salut bre, long time no see !

 

Uite, citeste aici, John mi-a facut cafe-ul meu:

 

/index.php?/topic/711282-a-new-cafe-racer/?hl=+cafe%20+racer

 

 

 

later edit: este foarte buna baza de la care pleci cu proiectul !

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut bre, long time no see !

 

Uite, citeste aici, John mi-a facut cafe-ul meu:

 

/index.php?/topic/711282-a-new-cafe-racer/?hl=+cafe%20+racer

 

 

 

later edit: este foarte buna baza de la care pleci cu proiectul !

 

Multam fain, Teo! Avem timp sa recuperam, nu-i bai, vine caldura curand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

pe langa ce zice nea ivan, eu as lua linia rezervorului de la sa in sus si as intoarce-o invers sa vad cum da ca si curbura la monopost.

si nici nus eu fan curcubeu - rosu, albastru, negru, inox - dar asta e bineinteles subiectiv.

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pe langa ce zice nea ivan, eu as lua linia rezervorului de la sa in sus si as intoarce-o invers sa vad cum da ca si curbura la monopost.

si nici nus eu fan curcubeu - rosu, albastru, negru, inox - dar asta e bineinteles subiectiv.

bafta

alinierea monopostului cu rezervorului este momentan in lucru... cat despre culoare, albastrul urmeaza sa fie aplicat si pe monopost (este momentan in grund), iar rotile vor fi vopsite in urmatoarele luni (sa se incalzeasca putin pe afara - culoarea jantelor va fi un maroniu similar cu cel din logo-ul de pe rezervor).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baietii, imi recomanda si mie cineva o persoana sau un atelier in Craiova care ar putea sa-mi mestereasca si mie un pic pe la mobra? E vb de un Suzuki GSX750 (Inazuma) pe care as vrea sa il transform in cafe racer. De asemenea, as mai vrea o recomandare: ghidon clasis de cafe racer (aceman, clubman) sau mai bine ii schimb toata fata cu furca si clipons de la un GSXR din aceiasi perioada?

 

Multam fain si asfalt uscat!

 

Contacteaza-l pe John - Ionut Dracea - Craiova. Se pricepe omul. Il gasesti pe fb, sau daca vrei numarul, da-mi pm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare domnilor,trebuie sa inmatriculez motocicleta si apoi ma pun pe mesterit la ea.

Un xs400 es cu bascula pe mijloc :( . Vreau sa-l fac cafe racer insa nu sunt sigur de unele chestii.

1- ghidonul l-am masurat 9mm diam original imi zice ca i de 22mm 7/8 ... vreau sa l schimb... oare pot sa pun un ghidon de 7/8 pe pipele acelea de9mm ? Sau trebuie si prinderile schimbate?

2- pt filtre conice in loc de filtru in airbox trebuie sa i reglez carburatorul ?

3. Vreau sa schimb vitezometru.. fara tahometru.. doar km/h ,am vazut ca mi se duce din ceas un cablu in bloc motor,nu e pe baza de mufa... trebuie un ceas tot cu acelasi tip de cablu ? Sau se poate adapta cumva ?

4-butoiasul de lichid frana se poate schimba fara mari batai de cap ?

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

1- ghidonul l-am masurat 9mm diam original imi zice ca i de 22mm 7/8 ... vreau sa l schimb... oare pot sa pun un ghidon de 7/8 pe pipele acelea de9mm ? Sau trebuie si prinderile schimbate?

2- pt filtre conice in loc de filtru in airbox trebuie sa i reglez carburatorul ?

3. Vreau sa schimb vitezometru.. fara tahometru.. doar km/h ,am vazut ca mi se duce din ceas un cablu in bloc motor,nu e pe baza de mufa... trebuie un ceas tot cu acelasi tip de cablu ? Sau se poate adapta cumva ?

4-butoiasul de lichid frana se poate schimba fara mari batai de cap ?

 

1) ghidonul stock este de 22 mm, se potriveste cam orice ghidon de 22.

2) da, dar mai bine pastrezi airbox-urile.

3) vitezometru este actionat tot prin cablu de roata fata. Cablul de pe blocul motor este pentru turometru.

4) se schimba toata comanda, in cazul in care este cea stock.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, colegi, eu ma tot tin de un GSX 250 din '86 de ceva vreme, dar singurul lucru care ma da inapoi e rezervorul, pentru ca e foarte gaurit. Aveti idee cum as putea sa il repar? La sudura electrica mi-e sa nu ondulez tabla rau de tot, si nu ma indur sa imi cumpar un aparat de sudura in aluminiu doar pentru atata lucru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poze cu motorul donator (baza pornire) ar putea ajuta...


» Post actualizat in 11 Apr 2016 05:24

Salut, colegi, eu ma tot tin de un GSX 250 din '86 de ceva vreme, dar singurul lucru care ma da inapoi e rezervorul, pentru ca e foarte gaurit. Aveti idee cum as putea sa il repar? La sudura electrica mi-e sa nu ondulez tabla rau de tot, si nu ma indur sa imi cumpar un aparat de sudura in aluminiu doar pentru atata lucru.

 

Tabla de cupru si cositor....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, dar si daca iau unul de pe alt model, tot trebuie taiat / sudat si nu am cu ce, pentru ca tabla e foarte subtire (cea pentru rezervoare), iar ca sa il fac din tabla mai groasa ar insemna greutate foarte mare situata destul de sus pe motocicleta si ar schimba destul de mult comportamentul motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iei un rezervor asemanator. Greutate mai mare nu are cum sa aibe sau va avea dar nu cu mult. Un rezervor din Aluminiu nu va fi niciodata mai greu ca unul din otel.

 

Total de acord, dar daca il fac din tabla subtire se onduleaza cand pun aparatul de sudura pe el. Daca il fac din tabla suficient de groasa cat sa nu se cuteze, atarna prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...