Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

multam de ajutor

motocicleta are 39000 km insa are totul nou discuri ,etrierul mai putin placutele care trebuiesc scimbate

dupa cum am scris la viteze mici se comporta exemplar nu-ii reprosez nimic eu vb de viteze de peste 130km/h

oricum sunt hotarat sa icerc sa schimb ceva ,cat despre experienta am si eu ceva ceva merg cam de multicel pe ele

 

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

la mine in familie este si un gs si un cbr 900 si am mers pe ambele . ce pot sa-ti spun daca vrei sa ti cont de parerea mea e ca nu prea merita sa investesti in gs . lasa-l sa fie motor de scoala sa te inveti pe el si treci pe ceva mai avansat dupa ce te simti instare . dupa mine toate categoriile astea prin care trebuie sa treci is puse acolo de oameni destepti si e bine sa respecti .

( e gs nu avion ... no sa fie veci indiferent cate discuri i pui tu )

parerea mea....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma oameni buni...cu suflet bun... :crack:

caut si eu o pereche de carburatoare de GS 500 sau kawa KLE de 500, GPS de 500 care puteti si care aveti...

 

CUMPAR....

 

sau macar niste resturi de Keihin CVK carburatoare care nu sunt ...neaparat functionale sau complete...imi trebuiesc

 

Merci mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Ani gs-isti nu am mai postat de mult pe topic, am stat mai tot plecat. oricum sper ca anul asta sa ma plesneasca si pe mine norocul cu un gs si sunt sanse mari.

mai am si eu o intrebare si anume ... as sari direct la un bandit de 600 ca imi bag un credit pentru un moto si cine stie cand mai ajung eu sa imi schimb moto ca o sa platesc cativa ani pentru el... ce ziceti e riscant sau mai bine zis ... sa ma arunc sau nu. astept cateva raspunsuri de la voi si precizez si faptul ca inca nu am permisul dar o sa vina si ala in ianuarie, februarie ....

ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Ani gs-isti nu am mai postat de mult pe topic, am stat mai tot plecat. oricum sper ca anul asta sa ma plesneasca si pe mine norocul cu un gs si sunt sanse mari.

mai am si eu o intrebare si anume ... as sari direct la un bandit de 600 ca imi bag un credit pentru un moto si cine stie cand mai ajung eu sa imi schimb moto ca o sa platesc cativa ani pentru el... ce ziceti e riscant sau mai bine zis ... sa ma arunc sau nu. astept cateva raspunsuri de la voi si precizez si faptul ca inca nu am permisul dar o sa vina si ala in ianuarie, februarie ....

ms

Salut eu am luat permisul anul trecut si am inceput cu un Gs si nu imi pare rau deloc, e o motocicleta care iti iarta multe greseli ca incepator daca iti iei una mai mare pt inceput poate fi mai riscant acum depinde de tine ce vrei sa faci ..........

Bafta si mult noroc :bigstar:

Editat de marse
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut eu am luat permisul anul trecut si am inceput cu un Gs si nu imi pare rau deloc, e o motocicleta care iti iarta multe greseli ca incepator daca iti iei una mai mare pt inceput poate fi mai riscant acum depinde de tine ce vrei sa faci ..........

Bafta si mult noroc :bigstar:

 

sincer nici mie nu mi-ar parea rau dar tu poate ai si schimbat-o pana acum eu cine stie cand voi avea aceasta o cazie si de aia as vrea sa profit putin ...

mai astept raspunsuti la postul de mai sus pls si ms man

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma oameni buni...cu suflet bun... :bigstar:

caut si eu o pereche de carburatoare de GS 500 sau kawa KLE de 500, GPS de 500 care puteti si care aveti...

 

CUMPAR....

 

sau macar niste resturi de Keihin CVK carburatoare care nu sunt ...neaparat functionale sau complete...imi trebuiesc

 

Merci mult!

uite omule in carei e cineva care dezmembreaza un GS 500 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...ew&ID=17159

poate ai norocul sa mai aiba carburatoarele....

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce credit iti bagi ? asa de curiozitate te intreb ca-s ofiter credite nu de alta.

 

in rest ce sa-ti zic eu , alege ce motor iti place nu e mare diferenta da un gs se vinde usor si fara pierderi dupa un sezon , eu as merge pe un gs la inceput apoi pe altul mai mare .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci adya suzuki

 

Am vb cu omul...cam nehotarat...

 

Daca stiti pe careva ca vinde 2 carburatoare de GS500 sau KLE 500 sau....GPZ de 500

eu sunt clientul :bigstar:

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce credit iti bagi ? asa de curiozitate te intreb ca-s ofiter credite nu de alta.

 

in rest ce sa-ti zic eu , alege ce motor iti place nu e mare diferenta da un gs se vinde usor si fara pierderi dupa un sezon , eu as merge pe un gs la inceput apoi pe altul mai mare .

 

credit pentru nevoi personale ... oricum tre sa mai astept, gs-ul imi place dar e faza ca nu voi avea dupa un an doi sa zic posibilitati sa imi iau ceva mai mare ...

daca nu ma insel am id-ul tau de mess ... tu esti la BCR ....?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

credit pentru nevoi personale ... oricum tre sa mai astept, gs-ul imi place dar e faza ca nu voi avea dupa un an doi sa zic posibilitati sa imi iau ceva mai mare ...

daca nu ma insel am id-ul tau de mess ... tu esti la BCR ....?

 

Eu mi-am facut credit auto pt un GS 500F nou. Avans 25%, pe vremea aia costa 6050 euro cu totul. 3 ani rata ~ 150euro. Acuma a scazut pretul, e ~ 5000 parca, si iarna mai au si ceva reduceri din ce-am vazut, pt modele 2007. Moto inca o mai am si nici n-am de gand sa trec la ceva mai mare, am mers destul de putin cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Ani gs-isti nu am mai postat de mult pe topic, am stat mai tot plecat. oricum sper ca anul asta sa ma plesneasca si pe mine norocul cu un gs si sunt sanse mari.

mai am si eu o intrebare si anume ... as sari direct la un bandit de 600 ca imi bag un credit pentru un moto si cine stie cand mai ajung eu sa imi schimb moto ca o sa platesc cativa ani pentru el... ce ziceti e riscant sau mai bine zis ... sa ma arunc sau nu. astept cateva raspunsuri de la voi si precizez si faptul ca inca nu am permisul dar o sa vina si ala in ianuarie, februarie ....

ms

 

stai linishtit ca nici banditul nu-i mare lucru pentru incepator... vad ca tinzi spre touring... ce pot sa-ti spun e ca un bandit de 600 nu-i gixxer... e diferentza mare intre sport si touring de aceeasi capacitate cilindrica (documenteaza-te despre cuplu si cai putere)... am avut si eu GS ca incepator si nu pot spune ca m-am plictisit de el.. dar pe GS capeti experientza numai pana la un nivel... dupa care stilul de mers iti cere sa-l schimbi... daca iti place touring ia-ti direct bandit (daca zici ca nu iti permiti sa schimbi motorul usor) dar sfatul meu e sa te cunoshti bine pe tine inainte sa-ti alegi motorul... gandeshte-te ce vrei sa faci cu el (drumuri lungi/orash) ca exista avantaje si dezavantaje care nu se vad imediat... de exemplu un naked in orash merge de minune.. dar la drum lung te rupe vantul la glezne si genunchi... nu imediat.. simti efectele peste cativa ani... ar fi multe de de spus si de-asta te las pe tine sa decizi ce vrei... dar nu-ti fie frica de bandit doar pt ca e cu 100cmc mai mare... daca ai cap pe umeri n-ai probleme cu el :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stai linishtit ca nici banditul nu-i mare lucru pentru incepator... vad ca tinzi spre touring... ce pot sa-ti spun e ca un bandit de 600 nu-i gixxer... e diferentza mare intre sport si touring de aceeasi capacitate cilindrica (documenteaza-te despre cuplu si cai putere)... am avut si eu GS ca incepator si nu pot spune ca m-am plictisit de el.. dar pe GS capeti experientza numai pana la un nivel... dupa care stilul de mers iti cere sa-l schimbi... daca iti place touring ia-ti direct bandit (daca zici ca nu iti permiti sa schimbi motorul usor) dar sfatul meu e sa te cunoshti bine pe tine inainte sa-ti alegi motorul... gandeshte-te ce vrei sa faci cu el (drumuri lungi/orash) ca exista avantaje si dezavantaje care nu se vad imediat... de exemplu un naked in orash merge de minune.. dar la drum lung te rupe vantul la glezne si genunchi... nu imediat.. simti efectele peste cativa ani... ar fi multe de de spus si de-asta te las pe tine sa decizi ce vrei... dar nu-ti fie frica de bandit doar pt ca e cu 100cmc mai mare... daca ai cap pe umeri n-ai probleme cu el :bigstar:

 

Habar n-ai ce vorbesti acolo. Fata de GS 500 Bandit 600 are putere aproape dubla si trage total altfel (4 linie, 4 supape vs 2 linie, 2 supape), inclusiv din ture joase. Dupa ce ca are atatia cai in plus mai vine si transmisia. Gandeste te ca GSul are pinion de 16 si foaie de 39 de dinti si Banditul are 15 si 47. Primul meu motor a fost GS 500 si imi este foarte drag si acuma insa diferenta intre cele doua la capitolul putere si dinamica e mult mai mare decat ar parea la prima vedere. Continui sa sustin ca GS 500 e cea mai corecta motocicleta de incepator dintre toate motoretele si din toate punctele de vedere. Eu unul pot spune cu mana pe inima ca m-as fi imprastiat in mod obligatoriu cu Banditu la vreo 2-3 faze pe la inceput la care GS-ul m-a iertat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:P asa e. pt inceput e super bun gs'ul. incepator si eu, m'a ajutat f mult aceasta motocicleta.

iar dc vrei credit, mai bine o iie pe leasing ca sa poti vinde apoi fara probleme.

 

app. la multi tuturor Gs'istilor!!! :bigstar:

 

o asigurare nu vrei?:lol: masina, moto orice?:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Multi Ani si Multi km facuti calare pe motoare gs-istilor

Ma, eu in octombrie mi-am luat gs-ul si sunt foarte multumit de el dpdv al stabilitati, tractiuni, sprintului, desi e FOARTE PERICULOS pe sosea umedea, gheata, chicura, dak nu ai cauciucuri mai street. Eu zic k e perfect pt touring.

Dar dak as fi avut posibilitatea financiara, tilhar ma faceam pe un bandit 600N

 

s.m.f in ia de iarna! Asfalt Uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tamas mie nu mi se pare deloc periculos (in comparatie cu alte motoare naked) pe umezeala si zapada. eu am mers fara probleme si chiar m'a impresionat aderenta @ rip - gs este chiar manevrabil. pentru touring nu este perfect. este bun te cam doare fundu insa dupa primii 300 km or so :bigstar: am mers cu el si pe distante lungi. in oras este foarte fun trage foarte liniar de la 3500 ture pana la 10.000 . daca te intereseaza vezi ca am ceva de genu la vanzare :P insa din mai cand cumpar alta :lol:

Editat de legnakrad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@tamas mie nu mi se pare deloc periculos (in comparatie cu alte motoare naked) pe umezeala si zapada. eu am mers fara probleme si chiar m'a impresionat aderenta @ rip - gs este chiar manevrabil. pentru touring nu este perfect. este bun te cam doare fundu insa dupa primii 300 km or so :bigstar: am mers cu el si pe distante lungi. in oras este foarte fun trage foarte liniar de la 3500 ture pana la 10.000 . daca te intereseaza vezi ca am ceva de genu la vanzare :lol: insa din mai cand cumpar alta :lol:

zi-le tu, vecine

ce-ti mai placea la frig!! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

zi-le tu, vecine

ce-ti mai placea la frig!! :lol:

 

 

 

 

stiu eu ce'i prinde bine si'l incalzeste: o pizza diavola in otopeni :lol: :bigstar: :P

 

 

 

 

 

 

 

 

!!! >=> => => ASIGURARI RCA <= <= <= !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

[...]

 

Eu unul pot spune cu mana pe inima ca m-as fi imprastiat in mod obligatoriu cu Banditu la vreo 2-3 faze pe la inceput la care GS-ul m-a iertat.

 

 

 

si care sunt fazele acelea? intreb pentru ca multi vechi intr'ale motociclismului fac referire la ele dar putin le si citeaza.

 

e mana in gaz atunci cand te sperii? e greutatea mai mica la GS care il face mai manevrabil? blocheaza GS-ul mai putin spatele sau fata la franari de urgenta? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si care sunt fazele acelea? intreb pentru ca multi vechi intr'ale motociclismului fac referire la ele dar putin le si citeaza.

 

e mana in gaz atunci cand te sperii? e greutatea mai mica la GS care il face mai manevrabil? blocheaza GS-ul mai putin spatele sau fata la franari de urgenta? :P

 

OK! Ca fost posesor de GS 500 si care posta frecvent pe aici acum cateva zeci de pagini, ma simt dator cu unele completari. :lol:

 

In primul rand NU cred in incepatorii care nu-i dau morti (in gura) la motor prea devreme macar odata si indirect proportional cu experienta si reflexele, automatismele dobandite. In acest caz nr. cailor putere este automat direct proportional cu sansele de a da-o in bara.

 

Apoi, pe langa fiabilitatea renumita, intretinerea si exploatarea ieftina si usoara, pretul avantajos de achizitie GSul este si un model care se depreciaza f putin, mai ales in comparatie cu alte motoare. Este din acest punct de vedere un fel de VW Golf Diesel, daca vreti. :D De aceea nu cred in cei care se tem, pe langa faptul ca "le ramane mic", si de faptul ca o sa ramana cu el, doamne, pana la adanci batraneti si o sa piarda mii de euro cu el. Incepatori (cu capul pe umeri si neuroni in loc de vid in creier) vor exista mereu. Eu, pe vremea abuzului cu taxe vamale, :lol: l-am vandut fara a pierde vreun ban. Mi-l adusesem personal din Germania pe la 2300 de euro si l-am dat (in stare tehnica impecabila) cu 2550 dupa ce am bagat, ce i drept ceva bani in consumabile. Deci nu prea ai cum sa pierzi dupa un an la un motor de 1000-1500 de euro 500 de euro, decat daca ai dat cu el de copaci.

 

Dar sa trecem acum la chestiile practice care fac ca GS 500 sa fie mai potrivit ca si prim motor decat Bandit 600 sau alte moto comparabile ca sa nu mai vorbesc de plastricate de 600 si peste. :D Poate ca unii bolnavi ar interpreta ca io ma oftic nu vreau ca incepatorii sa-si ia moto "adevarate" si ca poate nu toti vor sa se dea pe moto de acum 15 ani. F bine! Iegzista GS 500 din 2001 si peste care arata dupa parerea mea f beton (nu ca alea de dinainte ar arata penibil). Mai ales faceliftul coditei si a rezervorului, dar si ghidonul de street.

 

In primul rand e vb de putere, da. As power corrupts. :D Puterea genereaza viteza si viteza stie toata lumea unde duce. Eu recunosc ca i-am dat de mai multe ori in gura cat o dus, neavand neaparat experienta cu carul (180 pe plat si 190 la vale). Nu spun ca am acum, dar oricum stau mai bine decat acum 2 ani. Daca aveam Bandit, la fel as fi facut. Si la o adica naspa altfel franezi si/sau eviti de la 180 sau de la 220.

Tot la capitolul putere intra ruperea aderentei. Mi s-a intamplat ca GSul sa rupa aderenta urat de tot pe asfalt ud la plecarea de la stop sau dupa ce am virat de pe o strada pe alta si am pus gazul. Atat de tare de mi-a sarit piciorul din scarita si codita mi a plecat stanga de numa ca nu mi vedeam numaru de inmatriculare. Va dati seama ce s-ar fi intamplat la o putere dubla si cateva kilograme in plus.

 

Apropos de kilograme. Da, conteaza si astea. In comparatie cu Banditul sunt vreo 30 si un pic. Dar chiar si GSul l-am lasat jos (f usor) la manevrare. A nu se frana brus la viteze f mici, nici chiar impingand din sa motoru in momentul ce motorul este inclinat si virat la maxim. :D Nu-i atata vb de greutate aici cat si mai ales de o anumita rutina si tehnica pe care o inveti. Cu Banditu nu am avut nici un fel de incident iar acum mi se pare la fel de usor de manevrat.

 

Cu GSul am avut 2 accidente si cam 2 culcalri usoare la manevrare prin curte. Daca aveam Bandit as fi avut cel putin acelasi numar de accidente si culcari cu urmari cel putin la fel de grave pt sanatatea dar si portofelul meu. Si am ajuns odata in plus la bani. La GS, dintre toate japonezele dar nu numai, gasesti poate cel mai usor piese si la peturi ok.

 

Daca e vb de dat mai mult in oras, e vorba aproape numai de avantaje. Consumul de benzina (iarasi banii :lol: ), manevrabilitatea, greutatea, gabaritul (adica ca-i ingust). Sa nu inteleaga nimeni ca GSul e moto numai de oras si afara e muci. Am facut cu GS ul ca prim motor si ca prima tura drumul de la Munchen la SB (1240 km) in 20 de ore, inclusiv 1 pierduta cu fusu orar si vreo 2-3 prin vama ca erau aia muisti si nu aveau chef de lucru.

 

Nu spun ca GSul e motorul vietii dar pt mine este tot ce se poate intampla mai bun unui incepator. :lol: De ce sa te dai inhibat si cu gandul ca oricand te poate surprinde Hornetul sau ZX-9le? Decat sa mergi maro la chilotei la 30 % din potenitalu unei rachete, mai bine la 70 % al unui motor decent in care poti avea incredere. Oamenii care incep pe motoare f puternice si cu pozitii chinuite invata mai prost si mai lent sa conduca o motocicleta. GSul, avand semighidoane dar si o pozitie relativ sport fatza de alte nakeduri... poate pregati atat nakedisti cat si speederi. Ofera un compromis din punctul asta de vedere. Adica daca dupa ce te dai jos de pe GS si te sui pe Bandit nu ti se pare ca esti pe enduro iar daca te sui pe CBR 600 F nu ti se pare ca stai in cap si in maini. :D

 

Asta este parerea mea. Oricum... evolutia GS 500 ---> Bandit 600 ---> Bandit 1200 nu mi se pare decat fireasca. :bigstar: Forever naked! Dar sa incepem cu inceputul.

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e vb ca nici aia de la zuzy nu vb asa. e faz aca el a iubit acel prim motor, l'a ajutat sa se inalte, sa evolueze. l'a invatat tainele motociclismului si de aceea vb asa.

GS rullz :bigstar: :P :lol: !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super tare frate... cred ca o sa raman pana la urma tot la gs-ul pe care am si pus ochii prima data numai ca ... persoanele din jur si nu numai mi-au dat fel si fel de idei care mi-au parut k dar pana la urma ce tot atata graba, oricum banuiesc ca e greu inceputul pana iti iei primul moto si dinastea dupa stoarcem noi si de ceva mai mare daca va fi nevoie. sarumana GS-isti si pregatitiva ca in martie mai apare un incepator pe sosele ... :P:D:D

ms pentru sfaturi si daca mai aveti cate ceva de impartasit sunt aici si cu urechile ciulite si o sa mai :bigstar: putin pana imi iau si eu moto . salutare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oamenii care incep pe motoare f puternice si cu pozitii chinuite invata mai prost si mai lent sa conduca o motocicleta.

 

bine zis :P

 

 

hmm... Emppu mi'a spulberat cu argumente visul de a lua un B6 ca al doilea motor dupa o planeta 5 (da, stiu, era depasita tehnic si moral :bigstar: )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...