Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

 

Tocmai am segmentat motorul, am schimbat o pastila care era mult sub cote... Dupa ce am facut motorul, tot tacane, se aude tac, tac, tac, si face din ce in ce mai repede odata cu cresterea turatiei. Adica cred ca tacane la fel ca inainte de al duce la segmentant. Ce mai poatesa tacane in el avand in vedere ca am schimbat pastila. El merge bine, trage, compresia e buna...

 

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am eu..http://www.evacuarecarbon.com/multimedia.php..pana la urma o sa il repar pe banii mei si dupa aceea o sa il vand ca oricum vreau sa iau ceva mai mare :kiss:. ii cumpar un motor nou..asta e acum m-am invatzat minte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu..http://www.evacuarecarbon.com/multimedia.php..pana la urma o sa il repar pe banii mei si dupa aceea o sa il vand ca oricum vreau sa iau ceva mai mare :kiss:. ii cumpar un motor nou..asta e acum m-am invatzat minte.

ai toba de vanzare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cateva zile am patit`o cu gs`u... i`am dat pana prin 120 -130...cand a inceput sa bata ceva la motor...de zici ca era motor pe baterie... la service au zis ca sigur is cuzinetii... dezmembreaza careva dintre voi gs? sau de unde`mi pot face rost? nu`mi tre noi... sa mearga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am shi io neste pese de gs daca vrea careva...

le dau ieftin rau...

tel 0745771106

 

 

carcuratoare+cadru+inst electrica+electromotor+alternator+rotile cu frane shi cauciucuri aproape noi+ saua + plastice+oglinzi +coarne cu toate comenzile functionale+cadru inmatriculat + bobine+cabluri

 

toate astea daca le vrea careva la gramada 300 euro

 

puteti sa-mi scrieti shi pe mail sau vb pe mess homaru_m@yahoo.com

Editat de homarul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de cateva zile am patit`o cu gs`u... i`am dat pana prin 120 -130...cand a inceput sa bata ceva la motor...de zici ca era motor pe baterie... la service au zis ca sigur is cuzinetii... dezmembreaza careva dintre voi gs? sau de unde`mi pot face rost? nu`mi tre noi... sa mearga.

 

eu am desfacut recent partea de sus a motorului si pot sa spun ca GS-ul nu are cuzineti, este cu actionare direct pe supapa a axului cu came. Banuiesc una din saibele de la supape, care regleaza jocul sa se fi spart si de asta sa ai probleme.

 

 

 

In alta ordine de idei, am desfacut si curatat, degresat, facut luna carburatoarele.. etc.. reglat aerul la 2 ture (mentionez ca am gasit ca am 120 jigler princip si 40 pilot) si dupa ce porneste acum motorul si se incalzeste.. daca incerc sa turez, se tureaza dar imi ramane la 3000 ture sau mai sus. Nu stiu la ce sa ma uit.. am reverificat carburatoarele, am pornit-o fara cabluri, ca sa nu am probleme cu agatatul la vreunul, am verificat si rasverificat mai toate. Am incercat sa le modifc surubul de sincronizare, isi revine pe moment si daca reaccelerez iar ramane turat. Un alt lucru ar fi ca doar la capacul de sincronizare al carb din stanga, daca il scot scade turatia motorului dar la cel din dreapta nu este nici o modificare. Dati o idee pls.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am desfacut recent partea de sus a motorului si pot sa spun ca GS-ul nu are cuzineti, este cu actionare direct pe supapa a axului cu came. Banuiesc una din saibele de la supape, care regleaza jocul sa se fi spart si de asta sa ai probleme.

 

 

 

In alta ordine de idei, am desfacut si curatat, degresat, facut luna carburatoarele.. etc.. reglat aerul la 2 ture (mentionez ca am gasit ca am 120 jigler princip si 40 pilot) si dupa ce porneste acum motorul si se incalzeste.. daca incerc sa turez, se tureaza dar imi ramane la 3000 ture sau mai sus. Nu stiu la ce sa ma uit.. am reverificat carburatoarele, am pornit-o fara cabluri, ca sa nu am probleme cu agatatul la vreunul, am verificat si rasverificat mai toate. Am incercat sa le modifc surubul de sincronizare, isi revine pe moment si daca reaccelerez iar ramane turat. Un alt lucru ar fi ca doar la capacul de sincronizare al carb din stanga, daca il scot scade turatia motorului dar la cel din dreapta nu este nici o modificare. Dati o idee pls.

 

 

 

mda...si eu pateam inainte...de mergeam linistit in oras...si cand opream la stop aveam 3000 de ture...reglam relantiu si peste 2 stopuri iar era la 3000...se poate misca surubelu ala de la relantiu in halu asta sau altceva o fi de vina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda...si eu pateam inainte...de mergeam linistit in oras...si cand opream la stop aveam 3000 de ture...reglam relantiu si peste 2 stopuri iar era la 3000...se poate misca surubelu ala de la relantiu in halu asta sau altceva o fi de vina?

 

 

sigur e altceva.. ieri am pornit-o si fara cabluri puse, filtru de aer .. rezervor sa u furtune.. doar carburatoarele si un furtun pentru benzina.. la fel face dupa ce se incalzeste.. se accelereaza frumos dar nu mai revine din ture.. problema deci e altundeva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am desfacut recent partea de sus a motorului si pot sa spun ca GS-ul nu are cuzineti, este cu actionare direct pe supapa a axului cu came. Banuiesc una din saibele de la supape, care regleaza jocul sa se fi spart si de asta sa ai probleme.

 

GS-ul are cuzineti la arborele cotit (adica vibrochen) la biele si la arborele de echilibru (parca in engleza ii spune balancer shaft), DAR nu are la axele cu came. Asa a fost proiectat ...

 

Acele shaibe de care regleaza jocul de la supape se numesc in engleza "shim" iar la noi "pastile".

 

Cand comanzi cuzineti trebuie sa o faci dupa culoare... Pe arbore si pe motor sunt cateva coduri care puse impreuna intr-un tabel => rezulta culoarea dupa care comanzi cuzinetii.

 

Tabelul este dat in manualul haynes.

 

Bafta.

Editat de cristian78
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gs-isti convoc o adunare !!! nu am mai iesit de multa vreme in grup. asa ca hai sa o facem. hai sa i cunoastem pe "mai micutii" nostri fratiori si sa vorbim despre ale noastre.

eu propun locul si voi alegeti de comun acord ziua si orele :

"la ' apasu" zic eu sa ne vedem e un club de bikeri prin regie e mistoh si atmosfera si muzica dar mai ales berea :D

 

tipului de la mare care ma ajutat cu bani (eu sunt cel cu tel si portofelu "pierdute" ), da mi un semn ca tre sa bem impreuna :kiss:

 

GS-isti treziti va din hibernare !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e in regie linga pui de urs (mare restaurant de care trebuia sa stiu cica) ptr cei ce nu stiu ne putem aduna in fata academiei militare

 

haideti gs-isti ca in trecut eram mai multi :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda ... merg bine mtoarele astea

Nu vrea nimeni piese?

le dau moca.....

sa scap de ele......

vreti?

0745771106

 

Pana la urma ce ai dezmembrat? GS500E sau GS500F (ala nou cu carena)? Ca eu am vers F si m-ar interesa un set de "plastice" de rezerva, just in case :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine la 06:00 in fata la academia militara ! ne adunam acolo si plecam spre "apasu "

:burnout:

 

am shi io neste pese de gs daca vrea careva...

le dau ieftin rau...

tel 0745771106

 

 

"coarne cu toate comenzile functionale"

 

 

 

 

in ce bani dai ? ma intereseaza daca ai ambele manete cu tot sistemul de prindere sau asta e altceva ?

 

respect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare , urmeaza sa ii fac si eu schimbul de ulei la Suzi si as vrea sa stiu de ce chei as avea nevoie. Am vazut ca la filtrul de ulei imi trebuie cheie de 10, mai trebuie ceva cheie la filtru? La buson cheie de cat trebuie 14 15? :blbl: , primul schimb asta e :burnout: multumes si eventual daca se poate sa imi dati un cod de pe louis la placute de frana pe fata ca nu ma descurc cu germana deloc. multumesc inca o data .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gs-isti convoc o adunare !!! nu am mai iesit de multa vreme in grup. asa ca hai sa o facem. hai sa i cunoastem pe "mai micutii" nostri fratiori si sa vorbim despre ale noastre.

eu propun locul si voi alegeti de comun acord ziua si orele :

"la ' apasu" zic eu sa ne vedem e un club de bikeri prin regie e mistoh si atmosfera si muzica dar mai ales berea :blbl:

 

tipului de la mare care ma ajutat cu bani (eu sunt cel cu tel si portofelu "pierdute" ), da mi un semn ca tre sa bem impreuna :burnout:

 

GS-isti treziti va din hibernare !!!

 

eu sunt tipul de la mare :D ai recuperat si telefonul ? sper sa ajung si eu maine daca se tine intrunirea de geseisti.

sanatate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...