Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Cred ca ai lovit telescopul spate. Asa am patit si eu ...dar eu fiind mai :cheers: am dat cu ea de vreo 6-7 ori la rand....ehe aveam bagaje si femela in spate. In fine...telescopu spate a cedat...uleiu sa scurs....trebuie schimbat. Daca nu iti curge uleiul nu are nimic. De la o groapa nu prea se transmite socul pana la rulment...

in alte ordine de idei groapa mare= lovit cauciuc pe janta, strambat janta, lovit telescop, si dupa aceea deja e nasol:) sa speram ca ai atins doar telescopul. Multa bafta si asfalt uscat.

 

Merci!

Intre timp am fost la service la Motor Team si mi-au zis baietii de acolo ca e sanatoasa tun :) si ca nu trebuie sa imi fac probleme. Ma cam speriasem eu pentru ca FilthyAnimal isi strambase jantele tot de la o groapa.

 

Mecanicul mi-a zis ca roata din fata are janta cu ~ 1mm stramba intr-o parte, dar cica de la 300km/h mi-ar face probleme :) si ca nu are rost sa umblu.

In rest, am mai mers cu ea in neutru - cu motorul oprit si tot aud un tacanit care nu pare sa vina de la lant. Tot la service mi-au zis ca am foaia de frana de pe spate un pic stramba, dar la fel, e ceva infim de care sa nu ma stresez. S-ar putea ca asta sa cauzeze sunetul acela.

 

Oricum, toate bune si frumoase momentan, sper sa ramana tot asa :).

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dar nu ar fi mai indicat sa astepti mai intai sa-ti iei permisul?Nu dau cu bata dar...mai ai si tu putina rabdare.

Motul 7100 10w40, filtru orice se potriveste.

Bafta!

astai cel mai bun da merge si 5100 10w40 bineinteles tot de la motul e ceva mai ieftin :) si foarte mare diferenta nu se cunoaste la gs -uri :cheers: diferenta in la uzura motorului se cunoaste la cele de viteza atunci cand ii bagi un 5100 in loc de 7100 .deci ambele is bune pt gs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci!

Intre timp am fost la service la Motor Team si mi-au zis baietii de acolo ca e sanatoasa tun :cheers: si ca nu trebuie sa imi fac probleme. Ma cam speriasem eu pentru ca FilthyAnimal isi strambase jantele tot de la o groapa.

 

Mecanicul mi-a zis ca roata din fata are janta cu ~ 1mm stramba intr-o parte, dar cica de la 300km/h mi-ar face probleme :) si ca nu are rost sa umblu.

In rest, am mai mers cu ea in neutru - cu motorul oprit si tot aud un tacanit care nu pare sa vina de la lant. Tot la service mi-au zis ca am foaia de frana de pe spate un pic stramba, dar la fel, e ceva infim de care sa nu ma stresez. S-ar putea ca asta sa cauzeze sunetul acela.

 

Oricum, toate bune si frumoase momentan, sper sa ramana tot asa :).

 

Depinde foarte mult si de cat de umflate sunt pneurile cand iei groapa, de-asta e bine uneori sa tii cauciucurile umflate la presiunea din manual :) . Jantele mele au fost strambate doar in locu unde au atins groapa, au fost indreptate la cald cu ciocanelu', s-a si rupt aia de pe spate cand s-a indreptat, dar am sudat-o si acum sunt aproape ca noi, trebuie vospite doar. Merge cu 170 fara probleme, doar la o viteza de 70 de km se vede o mica vibratie cand merg fara maini, dar la viteze mai mari si mai mici nu pot observa nimic, iar de simtit nici atat. Dupa o groapa naspa se pot intampla multe, la o groapa de acum un an si ceva mi s-a rupt cablu de kilometraj si mi s-au stricat semeringurile de la furca, iar acum cu jantele... poate pt. ca au fost mai desumflate pneurile, deh, "asa trebuie, ca-i mai frig", zic astia de pe la vulcanizari.

 

Sa spun si aici dupa o groapa nasoala cam ce am invatat eu ca trebuie verificat:

 

- daca furca mai pare dreapta

- semeringurile de la amortizoare sa nu scape ulei

- daca au joc rotile, pusa pe cricul central si invartite in gol pt. a se observa daca-i stramba si daca zdrangane ceva din butuc

- eventuale vibratii la mers fara maini cu diferite viteze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde foarte mult si de cat de umflate sunt pneurile cand iei groapa, de-asta e bine uneori sa tii cauciucurile umflate la presiunea din manual :) . Jantele mele au fost strambate doar in locu unde au atins groapa, au fost indreptate la cald cu ciocanelu', s-a si rupt aia de pe spate cand s-a indreptat, dar am sudat-o si acum sunt aproape ca noi, trebuie vospite doar. Merge cu 170 fara probleme, doar la o viteza de 70 de km se vede o mica vibratie cand merg fara maini, dar la viteze mai mari si mai mici nu pot observa nimic, iar de simtit nici atat. Dupa o groapa naspa se pot intampla multe, la o groapa de acum un an si ceva mi s-a rupt cablu de kilometraj si mi s-au stricat semeringurile de la furca, iar acum cu jantele... poate pt. ca au fost mai desumflate pneurile, deh, "asa trebuie, ca-i mai frig", zic astia de pe la vulcanizari.

 

Sa spun si aici dupa o groapa nasoala cam ce am invatat eu ca trebuie verificat:

 

- daca furca mai pare dreapta

- semeringurile de la amortizoare sa nu scape ulei

- daca au joc rotile, pusa pe cricul central si invartite in gol pt. a se observa daca-i stramba si daca zdrangane ceva din butuc

- eventuale vibratii la mers fara maini cu diferite viteze

 

:cheers:

E bine de stiut.

 

Eu le-am verificat pe toate, cu exceptia celei din urma; inca nu am prins curaj sa dau drumul la coarne, mi-e ca se darama cu mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saliu`

 

ma poate ajuta cineva cu informatii legate de un kit de lantz ... eventual cu pinion mai mare ?!

 

ms anticipat` :cheers:

Vazand ca esti din C-tza (dupa nr) te pot indruma la Motozone/Compauto (I.C. Bratianu nr.138) si iti pot aduce in 2-4 zile kit original DID pe ce calcatura vrei.

 

Pinionul mai mare iti da "start" mai bun, dar top-speed mai mic. Esti sigur ca asta vrei ?

 

P.S. Uitandu-ma pe site-ul celor de JT (printre cei mai mari din lume la capitolul pinioane/foi) vad ca pinion pe fata poti pune mai mare doar daca ai motorul pana in 1993 fabricat. Cele din 1994 pana in 2008 au maxim 16 dinti pe fata. Daca esti in aceasta situatie poti jongla cu foaia spate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazand ca esti din C-tza (dupa nr) te pot indruma la Motozone/Compauto (I.C. Bratianu nr.138) si iti pot aduce in 2-4 zile kit original DID pe ce calcatura vrei.

 

Pinionul mai mare iti da "start" mai bun, dar top-speed mai mic. Esti sigur ca asta vrei ?

 

P.S. Uitandu-ma pe site-ul celor de JT (printre cei mai mari din lume la capitolul pinioane/foi) vad ca pinion pe fata poti pune mai mare doar daca ai motorul pana in 1993 fabricat. Cele din 1994 pana in 2008 au maxim 16 dinti pe fata. Daca esti in aceasta situatie poti jongla cu foaia spate :)

 

 

am fost la baietii de la motozone` ... dar inca ashtept telefonul lor` cu raspunsul.

in ceea ce priveshte motoru e din `95 .. si da... vreau un pinion mai mare pe spate cel putin nu pentru viteza` .. ci pentru exersari de "broscute".... am dit`a`mai parcarea in port unde ma pot juca in "sigurantza" cu ea` . inca nu sunt foarte hotarat in ceea ce priveshte folosirea parcarii` ... momentan e la stadiu de "mi`ar placea" ... important e ca vreau sa ii fac o revizie generala` ... de la placutze/discuri de ambreaj` ... pana la reglat carb ... am facut ~18000 fara sa schimb altceva decat ulei/cauciucuri/placute frana/semeringuri`... si cum pot sa spun ca e parte din viata mea` ... daca nu am grija de ea` ... nici ea nu are grija de mine` ...

 

mersi mult pt info` :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah fratilor...

daca se faqce o intrunire a posesorilor de gs...(printre care ma numar si eu).. plz sa nu o faceti numa pruin vara

poate reusesc sa vin si io in tara :cheers: sa ne bucuram impreuna de suzanele noastre...

 

multa sanatate si asphalt uscat fratilor..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

A vopsit careva dintre voi un gs500E total(adica motor,cadru si restul)?Va intreb pentru ca nu stiu daca pe motor trebuie vopsea care sa reziste la temperaturi mari (vopsea care nu reusesc sa gasesc de loc).Stiti daca motorul trebuie sablat?(vopseaua este crapata pe aripioarele de pe cilindri si nu poate fi curatata cu smirgherul).Daca ati vopsit la un atelier ma intereseaza si un pret .

Multumesc

Editat de varugica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

A vopsit careva dintre voi un gs500E total(adica motor,cadru si restul)?Va intreb pentru ca nu stiu daca pe motor trebuie vopsea care sa reziste la temperaturi mari (vopsea care nu reusesc sa gasesc de loc).Stiti daca motorul trebuie sablat?(vopseaua este crapata pe aripioarele de pe cilindri si nu poate fi curatata cu smirgherul).Daca ati vopsit la un atelier ma intereseaza si un pret .

Multumesc

Obligatoriu smirghel/sablare pana la metal.

1.Exista vopsea pentru temperaturi ridicate( 650 sau 800 grade celsius) negru sau argintiu,produse de DUPLI COLOR,spray,400 ml,aprox. 50 de lei

Se gaseste in Louis,cod 10004961.

Ce scriu ei:

Exhaust lacquer Dupli Color:

* To 800°C heat-firm lacquer.

* For all thermally highly loaded ranges, like e.g. Engine mount, cylinder and exhaust.

* Temperature-stably to 800°C.

Available in the colors black and silver.

2.De asemenea gasesti si la Policolor negru sau argintiu,mat sau lucios,nu stiu pretul dar cred ca tot cam pe acolo,insa 650 grd. celsius.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut zilele trecute Dupli Color si la Brico Store (Orhideea).

Chiar a intrebat cineva de vopsea rezistenta la 800 grade si aveau pe stoc vreo doua tipuri de spray-uri.

 

Eu insa nu am gasit ce cautam :cheers: - grund pentru plastic (vreau sa vopsesc parbrizul vechi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut zilele trecute Dupli Color si la Brico Store (Orhideea).

Chiar a intrebat cineva de vopsea rezistenta la 800 grade si aveau pe stoc vreo doua tipuri de spray-uri.

 

Eu insa nu am gasit ce cautam :cheers: - grund pentru plastic (vreau sa vopsesc parbrizul vechi).

Grundul pt plastic se numeste primer,gasesti la policolor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Grundul pt plastic se numeste primer,gasesti la policolor.

 

Merci, stiam ca-i zice primer :cheers:, am studiat putin problema pentru ca nu vreau sa revopsesc parbrizul de cateva ori pe an aiurea.

Am inteles ca ar fi bine sa adaug si un aditiv pentru elasticizare in vopsea. Problema e ca am luat un spray negru (vopsea auto pt caroserie).

Am mai luat si lac, ca sa dau la final peste vopsea ca strat protector. Primer-ul mai lipseste momentan si apoi ma apuc de treaba.

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar atentie, sprayul termorezistent negru se gaseste numai mat. Eu sper ca maine sa apuc sa pregatesc motorul pt vopsire, si sambata o sa pun poze dupa ce s-a uscat. Eu am cumparat un spray nemtesc, "NIGRIN".......

Eu am reusit sa iau un spray italienesc negru lucios facut pentru etrierii de frana .Pe el scrie ca rezista pana la 300 de grade.Sa ai spor si sa pui poze. O vopsesti/pregatesti tu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Astazi am intrat si eu in grupul posesorilor de GS 500 E si sunt foarte mandru de alegere.

 

Un manual de intretinere aveti idee unde pot gasi?

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cazut ieri ;)

 

Era ceva soare asa ca am zis sa ma plimb putin; mai mult ca sa fac plinul si sa o spal pe suzi de noroi.

Pe undeva pe Iuliu Maniu, 40 km/h, un taximetrist a taiat calea la masina din fata, ...atat am vazut, apoi m-am trezit jos. Totul a durat doar o secunda.

Nu stiu ce s-a intamplat exact, probabil ca am apasat instinctiv ambele frane si am blocat una din roti.

 

Daune:

- 4 suporturi de prindere de la far - rupte (desi masina din fata nu avea nimic, cred ca am intrat cu farul in ea si l-a impins la interior).

- carena stanga crapata cam 10 cm.

- semnalizator zgariat.

- zgariat motorul, chiar sub capac (nu prea se vede).

 

Eu nu m-am lovit prea rau, ma doare putin genunchiul si umarul stang (genunchiul a fost prins sub motor, iar in umar m-am proptit cand am cazut).

 

Pot sa zic ca am scapat ieftin :agree:. Farul fiind avariat doar la interior, am cam reparat eu sistemele de prindere cu lipici pentru plastic si pistol de lipit (micro suduri). Acum sper sa si tina.

Cu carena nu prea stiu ce sa fac: am aplicat un lipici de plastic in crapatura, un strat de vopsea si lac pe partea cealalta. Se cam vede si ma indoiesc ca o sa tina.

 

Fiind ceva micut, ma gandeam sa invat sa o repar eu; poate sa-mi fie de folos si alta data.

In plus, imi e lene sa ma car cu carena la cineva care se pricepe, si nu stiu pe nimeni in zona: Grozavesti - Crangasi - Dr Taberei.

 

Aveti ceva sugestii despre unelte folosite pentru asa ceva, sfaturi etc?

Am gasit in Brico un pistol de lipit la cald, dar nu stiu daca este cel mai potrivit pentru reparat carene.

 

Merci! Si daca iesiti cumva pe vremea asta, aveti grija ca asfaltul este inghetat si aluneca.

 

Salutare,

 

Astazi am intrat si eu in grupul posesorilor de GS 500 E si sunt foarte mandru de alegere.

 

Un manual de intretinere aveti idee unde pot gasi?

 

Multumesc.

 

Bine ai venit jcdenton!

Scuze, dar de suparare nici nu am observat post-urile anterioare.

 

Cheers :burnout:

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am reusit sa iau un spray italienesc negru lucios facut pentru etrierii de frana .Pe el scrie ca rezista pana la 300 de grade.Sa ai spor si sa pui poze. O vopsesti/pregatesti tu?

 

Da eu l-am pregatit/vopsit. Dar nu recomand sa faceti asta decat daca aveti vopsea calumea ( ce se aplica cu pistol ), lucioasa si lac protector rezistent la temperaturi inalte. Daca nu, mai bine lasati motorul asa cu vopseaua originala chiar daca-i zgariata.......Negrul asta mat ii foarte sensibil la praf (murdarie) si zgarieturi/loviruri.......

 

Am gasit intre timp si filtre sport, le-am pus acolo numai sugestiv si ca sa va cer si o parere daca nu-s cam mici...... Ms :crack:

 

post-26606-1234809793_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Astazi am intrat si eu in grupul posesorilor de GS 500 E si sunt foarte mandru de alegere.

 

Un manual de intretinere aveti idee unde pot gasi?

 

Multumesc.

Salutare si bine ai venit!Sper sa ne vedem in trafic si la intalniri/plimbari.

Ti-am citit mica povestioara cu achizitionarea motorului si prima plimbare pana acasa.

daca nu iti e cu suparare,cu cat ai luat motorul,cati km are?

Bafta!

 

Da eu l-am pregatit/vopsit. Dar nu recomand sa faceti asta decat daca aveti vopsea calumea ( ce se aplica cu pistol ), lucioasa si lac protector rezistent la temperaturi inalte. Daca nu, mai bine lasati motorul asa cu vopseaua originala chiar daca-i zgariata.......Negrul asta mat ii foarte sensibil la praf (murdarie) si zgarieturi/loviruri.......

 

Am gasit intre timp si filtre sport, le-am pus acolo numai sugestiv si ca sa va cer si o parere daca nu-s cam mici...... Ms :crack:

 

post-26606-1234809793_thumb.jpg

Salutare! Ai facut o treaba chiar misto. Arata bestial asa mat! Bravo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...