Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare , eu pe baza de repede intr-o juma de ora mi-am facut un sistem de ungere a lantului dintr-un furtun o perfuzie si o sarma :friends: ce pot sa zic e ca lantul e uns tot timpul si e mult mai curat , cand oi avea timp o sa perfectionez sistemul in sensul ca o sa fac ceva cu robinet , mai de vremurile noastre :scratch: Numa bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu catalogul de la louis dar nu am vazut chain oiler-ul.ma pun sa il caut. :scratch:

ala la 30 de euro e doar capul de ungere. hai sa zicem ca aia ar fi partea cea mai complicata,dar totusi costa 120 de ron deci mai bine fac eu unul din niste pasta de pix

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ala la 30 de euro e doar capul de ungere. hai sa zicem ca aia ar fi partea cea mai complicata,dar totusi costa 120 de ron deci mai bine fac eu unul din niste pasta de pix

ma gandeam eu ca e asa ieftin.am gasit numai unul in catalog si costa 130 euro parca.

andu sa ne anunti cand e gata al tau home made chain oiler :cheers:

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

semeringurile de furca se pot achizitiona de la orice importator/vanzator de consumabile. Eu am pus semeringuri Saito, nu am avut probleme deloc cu ele.. alte persoane au raportat pareri negative, depinde de fiecare probabil, nush. Referitor la ulei, depinde cum simti furca, in sensul ca daca furca s-a simtit cam moale, poti trece pe un ulei mai gros (asa am eu) de w15 - e un medium heavy. Din ce stiu eu, toate GS-urile au furca destul de moale si "pica in nas" la o franare mai sustinuta pe fata.

Daca vrei doar sa schimbi uleiul, pui un w10 si ar trebui sa fie ok. Cantitatea pe care o da manualul, de ulei din furca este de 380 ml +- 5 ml. Nu e critica aceasta cantitate, conteaza foarte mult sa fie egala in jambe.

 

In ceea ce priveste schimbarea, este simpla. Se da jos roata, se slabesc suruburile ce tine fiecare tub in juguri, cu grija se scoate furca fata. Dupa asta, se scot semeringurile de praf cu o surubelnita, pe urma se scoate siguranta care se afla peste semering (impingand spre interior, cu grija sa se zgarie ceva).

Dupa toate astea, se pune o carpa peste capacul telescopului si se desface, cu grija ca e posibil sa se fi adunat putina presiune si sa de-a ulei pe afara. In plus de asta, exista si forta de impingere a arcului, care o sa tinda sa arunce capacul.

Daca exista reglajul de preload, treceti-l la minim, sa fie cat mai slabit posibil.

 

Se scurge uleiul sau se scot componentele, cum ii vine la fiecare mai usor sa faca prima oara, cu conditia sa le asezati intr-o ordine cumva, sa stiti care e ordinea de asamblare.

 

Acuma vine marea problema, trebuie sa aveti o cheie cu care sa puteti sa tineti sa nu se invarta o piesa din interiorul telescopului, care se afla destul de jos, este cam la un sfert din inaltimea telescopului. Piesa este o tija, care in capatul de jos se infileteaza surubul de jos al telescopului, un inbus de 6 cred, nush exact cat are... iar capatul de sus seamana cu o tubulara de 22 sa zic, doar ca dantura este destul de deasa. Sper sa se vada din poza atasata cate ceva (apare prima in poza, nr. 7.8 - damper rod). Ca sa ma fac inteles, trebuie tinut contra cu ceva de tubulara aceea si desfiletat inbusul de jos (este situat exact in locul unde intra axul de la roata).

post-24024-1237295294_thumb.jpg

Dupa asta, se tine telescopul in maini si se face ca in imaginea de sus, se comprima si pe urma printr-o miscare ferma, se decompreseaza. Ar trebui sa se desfaca in doua telescopul si sa iasa inclusiv semeringul.

 

Se spala toate, curatate, etc.. dupa care se pun toate la loc si se urmeaza pasii invers. Ramane doar sa se asambleze toate, cu grija sa nu se zgarie nimic si sa se faca nivelul de ulei.

Spor la treaba!

 

mersi mult bro! am facut exact asa si a iesit perfect, recomand sabotarea service-urilor. nimeni nu mi-a cerut mai putin de 150 ron pentru o treaba care "costa" doar trei ore de dimineata insorita de sambata.

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hi, hello!

 

Mă bate gândul... rău de tot că am avut o rană la ochiul drept toată săptămâna... să îmi schimb diverse pe la "Fiara" mea:

1: Ghidonul - sport

2: Roata spate - e cauciucul pe ducă și aș vrea să văd înainte cum arată unu de 150.

3: Să-mi pun Xenon

4: Mă mai interesa și un parbriz, dar nu neapărat

5: O casă de schimb valutar ceva de spart să fac rost de bani să achit astea de mai sus.

 

Dacă aveți sfaturi, sugestii, experiențe vă rog să le împărtășiți.

 

Despre mine cred că scrie tot la profil, pentru cei mai comozi:

Ovidiu, 26 de ani, din Mangalia, dar stau în București, motoreta este Suzuki GS500F 2004, supranumită "Fiara Neagră", e neagră și e din fier, primită cadou anu trecut în iulie (Mândră ca a mea nu are nimenea...), permis din 2007.

 

Dacă am omis ceva dați o palmă "dupe" ureche și dau edit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare daca se poate...voi puteti sa va ridicati gs ul pe o roata ? eu nu reusesc nici cum numa 10 , 20 de centimetri ,!!

 

Eu reusesc sa il ridic pe o roata....cand il pun pe cricul central. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare daca se poate...voi puteti sa va ridicati gs ul pe o roata ? eu nu reusesc nici cum numa 10 , 20 de centimetri ,!!

Ha! doar pe o roata? Eu reusesc sa-l ridic cu ambele roti uneori,nici chiar 20 cm dar macar 10 asa tot se ridica - ''bucuresti,bucuresti,gropi ca'n el nu gasesti'' :cheers:

 

Le: completeaza datele personale sa stim si noi cu cine stam de vorba.

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sigur s-a mai discutat, dar nu gasesc :cheers:

 

Cat ulei se pune in motor ? Am fost la un service si mi s-a pus 3,2 L (am vazut pe motor ca scrie 2.6 l). Precizez ca s-a pus si filtru nou, si ca asta a fost explicatia pentru extra cantitate.

 

Oricum, trebuie sa ma duc din nou la ei, ca pica pe la filtru :bounce:

 

Remi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca sigur s-a mai discutat, dar nu gasesc :bounce:

 

Cat ulei se pune in motor ? Am fost la un service si mi s-a pus 3,2 L (am vazut pe motor ca scrie 2.6 l). Precizez ca s-a pus si filtru nou, si ca asta a fost explicatia pentru extra cantitate.

 

Oricum, trebuie sa ma duc din nou la ei, ca pica pe la filtru :D

 

Remi

Au schimbat si garnitura de la capacul filtrului?Ar fi trebuit sa o schimbe in mod obligatoriu.Ca fapt divers e vreo 4-5 lei bucata.Deci daca nu au schimbat-o du-te peste ei cu scandal.

La partea cu cat se pune si daca nu au pus prea mult uita-te pe joja de ulei unde e nivelul :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au schimbat si garnitura de la capacul filtrului?Ar fi trebuit sa o schimbe in mod obligatoriu.Ca fapt divers e vreo 4-5 lei bucata.Deci daca nu au schimbat-o du-te peste ei cu scandal.

La partea cu cat se pune si daca nu au pus prea mult uita-te pe joja de ulei unde e nivelul :cheers:

 

I-am zis sa o schimbe si a zis ca nu e nevoie. In general nu imi place sa ma bag peste munca altuia. Daca stiam mai bine ca el, o faceam eu, asa ca i-am acordat creditul necesar. Se pare ca am fost cam fraier.

 

Aaa, si i-am bagat "la recomandare" 15w50. Nici acum nu sunt convins ca am facut bine. De obicei, la tot ce am avut (masini, motoare) am urmat specificatiile producatorului din carte si a fost totul perfect.

Editat de Remyx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca sunt unele filtre ce vin cu garnitura inclusa deja.

La capitolul ulei cat am avut GS-ul ii bagam 15w50 vara si isi facea ungerea foarte bine. Avand in vedere ca e si racit cu aer si se incinge foarte tare in oras, un ulei un pic mai gros ii asigura vascozitatea necesara. Am explicat si ceva mai in urma cum faceam la GS-ul meu si ete ca are deja peste 110.000 km fara nici o problema majora :cheers:

Editat de Thomas
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine ma poate ajuta si pe mine intr-o problema?Am un GS500e,am schimbat filtrul de ulei,iar in momentul in care fixam capacul in cele trei suruburi de prindere, unul din ele s-a rupt chiar de la mijloc.Cum se poate rezolva?(suruburile sunt sudate in blocul motor).Cine stie un mecanic bun in zona Ploiestiului?

 

Uite mai jos al meu. Ca si tehnica super tare, am si avut grija de el. La look si la pret se pot discuta multe. Da-mi un PM daca te-ar interesa!

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa stiti ca am schimbat in mod regulat uleiul cu filtru cu tot, totusi bine zic colegii gs-isti: trebuie schimbat si acel simering de la capacul de ulei. :D

 

De cantitate stiu ca nu e bine sa pui prea mult ulei. La mine intra intre 3,2 si 3,4 L, iar daca tin minte bine 2,9 scrie pe blocul motor. Oricine m-a intrebat, l-am sfatuit sa schimbe totul deodata, costa un chilipir (la mine un schimb de ulei cu filtru cu simering max. 22 euro). Ulei am pus numai ce era in manual, fara viscozitate superioara, nu mi s-a incalzit sa am probleme niciodata. :cheers:

 

La capitolul service pot sa spun ca schimbul de ulei se face si acolo la fel ca si acasa la mine in curte, si la fel cum poti face si tu in fata blocului (atentie la recycling, te denunta vecinii :bounce: ). Bani sa dai nu merita. :) Iti trebuie numai sculele perfecte (se imprumuta daca nu ai!). La surubul de sub blocul motor, unde eliberezi uleiul invechit, s-ar putea sa ai greutati la desurubare, deci ia o cheie tubulara cu maner lung sa ai de unde apuca. In rest, ce sa zic, se aplica regulile de baza (atentie la filet, la piulite sa nu le "rotunjesti", etc). :)

 

Succes! Sa ne spui daca ai reusit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Au schimbat si garnitura de la capacul filtrului?Ar fi trebuit sa o schimbe in mod obligatoriu.Ca fapt divers e vreo 4-5 lei bucata.Deci daca nu au schimbat-o du-te peste ei cu scandal.

La partea cu cat se pune si daca nu au pus prea mult uita-te pe joja de ulei unde e nivelul :D

de unde se poate cumpara garnitura asta stie cineva? sau care fsunt filtrele care vin cu tot cu garnitura? o sa fac si eu schimbul de ulei zilele astea

multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare daca se poate...voi puteti sa va ridicati gs ul pe o roata ? eu nu reusesc nici cum numa 10 , 20 de centimetri ,!!

Nu ati reusit nici unul ??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de unde se poate cumpara garnitura asta stie cineva? sau care fsunt filtrele care vin cu tot cu garnitura? o sa fac si eu schimbul de ulei zilele astea

multumesc!

Gasesti pe www.louis.de(nu am cumparat ca sa stiu exact daca acea garnitura e buna sau nu) cod 10050690 sau doar garnitura 10050282.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merge cu silicon rosu? Pt temperaturi inalte, se gaseste la orice magazin de piese auto. Eu asa mi-am pus la capacul dreapta al motorului.

Eu am facut schimbul de ulei de doua ori de cand o am pe gesy, in curte la mine acasa. Dar niciodata nu mi-am pus problema de garnitura la filtru. Pur si simplu am golit uleiul vechi, am pornit motorul vreo 10 sec sa-l "scuipe" tot , am pus filtrul nou, uleiu si gata de drum. Si nu curge. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba normal ca merge dar atata timp cat o chestie e ieftina si se gaseste nu merita o improvizatie.

Si eu am pus silicon rosu intre chiulasa si capacul acesteia ca nu am gasit garnitura si sincer nu merita schimbata ca arata prea bine si nu am nici o rpblema.De asemenea merge pe la garnituri de carburatoare daca e nevoie,flanse care strang toba si asa mai departe.

Saraca mea dacie 1300 era rosie toata pe la motor :D dar nu curgea domne nimic nici ulei,nici apa,nici benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti pe www.louis.de(nu am cumparat ca sa stiu exact daca acea garnitura e buna sau nu) cod 10050690 sau doar garnitura 10050282.

 

10050282

 

da, acesta este o-ringul care se potriveste. Am cumparat, e la fix. Poate va trebui sa ungi locul cu putin ulei, sa intre fara probleme. Succes!

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...