Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Să-i pup pe dinți cu ranga...

Am găsit-o jos de pe cricul central de 2 ori anul ăsta, de fiecare dată în timpul zilei s-a "operat".

Acum am alarmă și mai sperie din amatori.

Vezi că sunt destui care dezmebrează GS-uri pe forum. Păcat că sunt și pe străzi unii și le dezmembrează pe-ale altora.

 

PS: Pe unde stai?

Editat de ovidiusecu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

scuze daca crezi ca ti-am dat informatii gresite, dar gs-ul meu e model din 94 si toate becurile, ceasuri+bord sunt la fel....

 

sper sa poti rezolva problema sa nu ramai cu banii dati pe becuri...success...

 

Stai calm ca nu m-am suparat.

E o experienta din care am mai invatat ceva..., deci motiv de bucurie, nu de suparare :blink:.

In plus, m-am gandit ca s-ar putea sa existe diferente intre modele.

 

Deci inteleg ca e musai sa fie LED puternic cu soclu T5.Poate are careva dintre noi drum prin targul din Vitan si cautam astfel de LED-uri.Eu nu stiu cat de puternice ar trebui sa fie?! :angry: Cele pe care le-ai pus si care nu se vad, ce putere(sau cati lumeni)au?Ca sa stiu ce sa caut...

 

O metoda "empirica" de verificare, daca te uiti ziua la el aprins: sa te orbeasca si sa te oblige sa inchizi ochii sau sa il stingi.

Am un asemenea led la un breloc de chei "Foton" luat din Carrefour la 5 ron. Efectiv nu pot sa ma uit la el mai mult de 2 secunde, si dupa raman temporar cu pete pe ochi de zici ca m-am uitat la o sudura ;).

 

Comparativ, ledurile de bord (T5 si T10) pe care am pus mana pana in prezent, prezinta stres ZERO pentru ochi ziua.

De lumeni nu stiu prea multe lucruri si am observat ca nu apar mentionati pe ambalaj...

 

Problema mai trebuie studiata.

Daca gasim un led puternic simplu (nu neaprat de 12 volti), putem sa il adaptam la 12 v cu o rezistenta electrica corespunzatoare, sau direct un soclu T5 care are probabil rezistenta respectiva inclusa.

 

Off-topic:tu unde mai dormi acum, cel putin pana cand iti repari mobra? :D

 

he he, nu am prea apucat sa dorm, am tot mesterit pana i-am dat de cap.

Cred ca am rezolvat duda; acum ca am montat carena astept sa vad daca mai e nevoie de vreo interventie.

 

Inca nu sunt pregatit pentru iesiri mai lungi (pt ca nu am carena prinsa in doua locuri), dar pot sa merg lejer prin oras pana mi se intorc urechile de prindere de la mester (le-am dat la intarit/refacut pentru ca de ele prind crashpad-urile).

 

Voi de unde cumparati ulei? Caut un Motul 5100 10w40 4L, la un pret omenesc.

 

Ultima data cand am luat eu costa 140 RON.

Poti sa iei de la:

1. Reprezentata MOTUL din Romania.

2. La acelasi pret ca la reprezentanta (sau cu discount daca esti client mai vechi :D) de la @lipton (Drumul Taberei).

3. In zona Ion Mihalache este un alt user care aduce (@Andu a luat de la el si poate sa iti dea mai multe detalii).

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragul meu prieten,

Deci inteleg ca e musai sa fie LED puternic cu soclu T5.Poate are careva dintre noi drum prin targul din Vitan si cautam astfel de LED-uri.Eu nu stiu cat de puternice ar trebui sa fie?! :angry: Cele pe care le-ai pus si care nu se vad, ce putere(sau cati lumeni)au?Ca sa stiu ce sa caut...

Bai fratilor intrati intr-un magazin de piese auto si cereti becuri de bord de 5W si puneti-le in locul becului de neutral,care e de 1.7W.Nu o sa mai aveti probleme pe nici un soare.Am bec din asta pe neutral de ceva timp si mai mult decat o privire aruncata sa fiu sigur ca e in neutral nu e nevoie.

 

Pentru uleiuri cautati-l pe userul linx pe forum pentru bucuresti.La el am gasit cel mai ieftin.

Editat de andu_wasup
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai fratilor intrati intr-un magazin de piese auto si cereti becuri de bord de 5W si puneti-le in locul becului de neutral,care e de 1.7W.Nu o sa mai aveti probleme pe nici un soare.Am bec din asta pe neutral de ceva timp si mai mult decat o privire aruncata sa fiu sigur ca e in neutral nu e nevoie.

 

Pentru uleiuri cautati-l pe userul linx pe forum pentru bucuresti.La el am gasit cel mai ieftin.

 

Bun asa :angry:

Nu aveam idee ca exista beculete din alea mici la 5W. Pana acum am vazut doar de 1 si ceva..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai fratilor intrati intr-un magazin de piese auto si cereti becuri de bord de 5W si puneti-le in locul becului de neutral,care e de 1.7W.Nu o sa mai aveti probleme pe nici un soare.Am bec din asta pe neutral de ceva timp si mai mult decat o privire aruncata sa fiu sigur ca e in neutral nu e nevoie.

 

E si asta o solutie, insa eu am scos-o de la bun inceput din calcul.Daca tot ma chinui sa dau jos carena fata si sa inlocuiesc toate becurile(6 bucati), macar sa le inlocuiesc cu LED-uri, nu tot cu becuri.Cam asta era IPOTEZA de plecare.

 

Voi de unde cumparati ulei? Caut un Motul 5100 10w40 4L, la un pret omenesc.

 

Pentru Motul, apeleaza la userul linx(il gasesti prin Crangasi).Are pret bun si marfa de calitate.Am cumparat si eu de la el spray-uri MOTUL pentru curatat si uns lantul.

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot citit forumul asta si se pare ca nu i chiar asa complicat sa-mi schimb singur uleiul la motor.. dar inainte de asta este cineva dispus sa ma instruiasca si pe mine cum si pe unde se face.. in fata motorului lui.. ca al meu e la 100km de bucuresti... eu stau in drumul taberei dar nu este o problema locatia..ma deplasez oriunde...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tot citit forumul asta si se pare ca nu i chiar asa complicat sa-mi schimb singur uleiul la motor.. dar inainte de asta este cineva dispus sa ma instruiasca si pe mine cum si pe unde se face.. in fata motorului lui.. ca al meu e la 100km de bucuresti... eu stau in drumul taberei dar nu este o problema locatia..ma deplasez oriunde...

 

 

ca sa schimi uleiul, este un buson de desubtul motorului, il desfaci (ai grija in ce sens tragi de surub, ca filetul se poate f... foarte ushor), dupa ce se scurge uleiul(intr-un vas sau cv) desfaci in fatza printre tobe filtrul de ulei (2 surube cu cap de imbus mi se pare), pui sus filtrul nou, pui busonul scoti joja si bagi uleiul...ai grija cat ulei bagi ca daca bagi prea mult nu e bine (eu am bagat o data si nu mi-a placut deloc ce am avut de suportat dupa), la gs din cate scrie pe motor trebuie 2,6 l ulei...parerea mea e sa bagi 2,4 l si de acolo in colo sa te uiti pe joja, bagi tot cate putin pana iti e nivelul aproape de F...deci sa nu treaca peste F nivelul pe joja...successs si spor la treaba :angry:

 

Am tot citit forumul asta si se pare ca nu i chiar asa complicat sa-mi schimb singur uleiul la motor.. dar inainte de asta este cineva dispus sa ma instruiasca si pe mine cum si pe unde se face.. in fata motorului lui.. ca al meu e la 100km de bucuresti... eu stau in drumul taberei dar nu este o problema locatia..ma deplasez oriunde...

 

 

ca sa schimi uleiul, este un buson de desubtul motorului, il desfaci (ai grija in ce sens tragi de surub, ca filetul se poate f... foarte ushor), dupa ce se scurge uleiul(intr-un vas sau cv) desfaci in fatza printre tobe filtrul de ulei (2 surube cu cap de imbus mi se pare), pui sus filtrul nou, pui busonul scoti joja si bagi uleiul...ai grija cat ulei bagi ca daca bagi prea mult nu e bine (eu am bagat o data si nu mi-a placut deloc ce am avut de suportat dupa), la gs din cate scrie pe motor trebuie 2,6 l ulei...parerea mea e sa bagi 2,4 l si de acolo in colo sa te uiti pe joja, bagi tot cate putin pana iti e nivelul aproape de F...deci sa nu treaca peste F nivelul pe joja...successs si spor la treaba :blink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa schimi uleiul, este un buson de desubtul motorului, il desfaci (ai grija in ce sens tragi de surub, ca filetul se poate f... foarte ushor), dupa ce se scurge uleiul(intr-un vas sau cv) desfaci in fatza printre tobe filtrul de ulei (2 surube cu cap de imbus mi se pare), pui sus filtrul nou, pui busonul scoti joja si bagi uleiul...ai grija cat ulei bagi ca daca bagi prea mult nu e bine (eu am bagat o data si nu mi-a placut deloc ce am avut de suportat dupa), la gs din cate scrie pe motor trebuie 2,6 l ulei...parerea mea e sa bagi 2,4 l si de acolo in colo sa te uiti pe joja, bagi tot cate putin pana iti e nivelul aproape de F...deci sa nu treaca peste F nivelul pe joja...successs si spor la treaba :angry:

 

ca sa schimi uleiul, este un buson de desubtul motorului, il desfaci (ai grija in ce sens tragi de surub, ca filetul se poate f... foarte ushor), dupa ce se scurge uleiul(intr-un vas sau cv) desfaci in fatza printre tobe filtrul de ulei (2 surube cu cap de imbus mi se pare), pui sus filtrul nou, pui busonul scoti joja si bagi uleiul...ai grija cat ulei bagi ca daca bagi prea mult nu e bine (eu am bagat o data si nu mi-a placut deloc ce am avut de suportat dupa), la gs din cate scrie pe motor trebuie 2,6 l ulei...parerea mea e sa bagi 2,4 l si de acolo in colo sa te uiti pe joja, bagi tot cate putin pana iti e nivelul aproape de F...deci sa nu treaca peste F nivelul pe joja...successs si spor la treaba :blink:

 

Si sa nu uiti ca iti trebuie chei tubulare (de 10 pentru suruburile de la filtru si de 17 (sau 19) pentru busonul de sub.

Cu chei fixe n-ai nici o sansa sa desfaci suruburile alea (eu am incercat la cel de jos .. ;) ). Ar mai fi de precizat urmatoarele:

- sa incalzesti bine motorul inainte sa lasi sa se scurga uleiul vechi.

- nu strange foarte foarte tare nici un surub (indeosebi cele de la filtru)

 

 

gasesti >> aici << toate explicatiile.

Si mie mi-a fost teama sa nu gresesc ceva (ma temeam mai ales pentru suruburi.. sa nu le stric filetul), dar

s-a dovedit a fi foarte simplu.

Editat de mdvd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sa nu uiti ca iti trebuie chei tubulare (de 10 pentru suruburile de la filtru si de 17 (sau 19) pentru busonul de sub.

Cu chei fixe n-ai nici o sansa sa desfaci suruburile alea (eu am incercat la cel de jos .. :angry: ). Ar mai fi de precizat urmatoarele:

- sa incalzesti bine motorul inainte sa lasi sa se scurga uleiul vechi.

- nu strange foarte foarte tare nici un surub (indeosebi cele de la filtru)

 

 

gasesti aici: >> aici << toate explicatiile.

Si mie mi-a fost teama sa nu gresesc ceva (ma temeam mai ales pentru suruburi.. sa nu le stric filetul), dar s-a dovedit

a fi foarte simplu.

 

 

Multumesc pentru raspunsuri.. pare simplu si clar.. ce filtru sa i cumpar.. are nevoie si de ceva garnituri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri.. pare simplu si clar.. ce filtru sa i cumpar.. are nevoie si de ceva garnituri?

 

Cod louis: 10050690 (Filtru Delo, include garnitura (O-ring)) sau

10050414 (filtru Champion - nu include O-ring-ul)

Eu am folosit filtru Delo. (e si mai ieftin cu 1 Euroi + ca are O-ring..)

 

Daca esti din Bucuresti, gasesti aproape sigur filtru + garnitura pe la magazinele din Bucuresti (Ex: My Moto Cotroceni,

Power Motors, etc, etc)

Editat de mdvd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cod louis: 10050690 (Filtru Delo, include garnitura (O-ring)) sau

10050414 (filtru Champion - nu include O-ring-ul)

Eu am folosit filtru Delo. (e si mai ieftin cu 1 Euroi + ca are O-ring..)

 

Daca esti din Bucuresti, gasesti aproape sigur filtru + garnitura pe la magazinele din Bucuresti (Ex: My Moto Cotroceni,

Power Motors, etc, etc)

 

 

Multumesc inca o data pentru toate raspunsurile.. nu mi mai trebuie nimic.. doar chef sa ma apuc de surubarit :eek:

 

Cod louis: 10050690 (Filtru Delo, include garnitura (O-ring)) sau

10050414 (filtru Champion - nu include O-ring-ul)

Eu am folosit filtru Delo. (e si mai ieftin cu 1 Euroi + ca are O-ring..)

 

Daca esti din Bucuresti, gasesti aproape sigur filtru + garnitura pe la magazinele din Bucuresti (Ex: My Moto Cotroceni,

Power Motors, etc, etc)

 

 

Multumesc inca o data pentru toate raspunsurile.. nu mi mai trebuie nimic.. doar chef sa ma apuc de surubarit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! Caut bord de gs an 2005, l-am achizitionat fara, am doar cablurile si becurile indicatoare. :eek:

 

Apropo vand gs 2005 putin rulat in romania, in cartea service scrie 3500km la ultima revizie facuta in germania anul trecut in primavara, albastru, nezgariat, frane noi, ulei+filtru noi, baterie noua . tel. 0769291021

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ovidiusecu,tipul de care zici tu,citez ''După un popas forțat de diverse nevoi, undeva lângă Călărași, s-a alăturat grupului un alt GS 500 E''(citat din blogul personal) eram eu impreuna cu prietena.

Pare rau sa aud ca ai avut probleme pe drum,dar bine ca macar nu a trebuit sa dai jos carb-urile ca mine in drum spre Veliko(se blocase un cui pontou pe deschis).

Bafta si poate ne mai auzim la intalnirea de joi la Academie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie 2,6 l ulei...parerea mea e sa bagi 2,4 l

wwaaa cum numai atat 2,4l :) ????la un schim cu tot cu filtru??? :D cineva acum, cateva pagina mai 'nainte zicea ceva de 3,1l.nu imi zice k am dat banii pe 4l de motul degeaba cat colo imi ajungea doar 3l.app capacul ala are 3 suruburi :P :eek:

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai să trăiești.

N-am avut probleme... am tras de timp ca să te poți alătura grupului :eek:

 

După cum am mai spus 2,6 l și la mine. Mecanicul tot la fel făcea, 2 litri și ceva apoi a completat până la 2,6.

 

@pogor:

Mai ai oglinzile alea? Am de luat nește bani zilele astea, cel mai probabil joi. Aș vrea oglizile și parbrizul dacă le mai ai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[...]Acum am alarmă și mai sperie din amatori.

 

Acum mi-am montat si eu alarma.

 

Vezi că sunt destui care dezmebrează GS-uri pe forum. [....].

Sti vreun astfel de user?

 

PS: Pe unde stai?

Prin Crangasi

 

Care sta prin zona? Poate imi da un sfat daca mai e nevoie de ceva in afara de maneta propriu-zisa (vine cu motorul pana la mine ca eu nu am nicio sansa sa il fac sa mearga...decat impins). Am impresia ca au cam distrus si surubul de care se prinde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai să trăiești.

N-am avut probleme... am tras de timp ca să te poți alătura grupului :eek:

 

După cum am mai spus 2,6 l și la mine. Mecanicul tot la fel făcea, 2 litri și ceva apoi a completat până la 2,6.

 

@pogor:

Mai ai oglinzile alea? Am de luat nește bani zilele astea, cel mai probabil joi. Aș vrea oglizile și parbrizul dacă le mai ai.

oglinzile si parbrizul de gs carenat zici tu??

sau zici de fratimu care are un parbriz givi care la avut el pe honda cb?eu le am pe ambele.numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Legat de leduri..

 

Bai figurilor, mi-am luat 7 leduri si doar doua se potrivesc :D . Soclurile sunt diferite intre ceasuri si indicatoare: T10 respectiv T5.

Partea buna e ca am pus la ceasuri leduri albastre si se vede foarte frumos acum :eek:

post-38382-1241907525_thumb.jpg

 

Kassu, legat de problema cu Neutral care nu se vede ziua, acum nu stiu ce sa zic.

Am incercat sa adaptez unul din ledurile mari (T10), si - desi nu a intrat perfect - am observat ca da ceva mai multa lumina decat becul original.

Ideea e ca daca punem un T5 care se potriveste acolo, cred ca o sa avem si mai putini lumeni, pt ca T5-ul are un led mai mic fata de T10.

Problema cu ledurile astea e ca sunt concepute pentru bord, implicit nu sunt facute sa fie extrem de luminoase.

 

Tipul de la care le-am luat, mi-a zis ca nu are ceva mai luminos. Totusi stiu ca exista leduri foarte puternice, dar acum mai ramane sa fie pe soclu T5 sau se se poata adapta.

Am observat ca se gasesc leduri in targul Vitan cam la aceleasi preturi la care le-am luat si eu; dar nu am stat sa studiez bine ce e pe acolo.

 

 

In alta ordine de idei, cand am dat jos carena fata, am observat ca s-au redeschis niste "rani mai vechi" de la prima cazatura.

Nu e grav, doar ca trebuie sa gasesc o solutie sa repar sistemele alea de prindere, o data pentru totdeauna.

In momentul de fata stau cu motorul asa:

- trei sferturi afara

post-38382-1241907589_thumb.jpg

 

- un sfert cu mine in pat :P

post-38382-1241907713_thumb.jpg

 

 

Kassu, cu parere de rau, trebuie sa-mi retrag participarea de la plimbarica de maine, si ramane sa va anunt cand am motocicleta gata.

Distractie placuta :)

 

 

Scuze daca te-am bagat la cheltuieli aiurea....daca nu le-ai schimbat...hai sa ne vedem ... poate le iau eu...daca merg si sunt si albastre...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima data cand am luat eu costa 140 RON.

Poti sa iei de la:

1. Reprezentata MOTUL din Romania.

2. La acelasi pret ca la reprezentanta (sau cu discount daca esti client mai vechi :eek:) de la @lipton (Drumul Taberei).

3. In zona Ion Mihalache este un alt user care aduce (@Andu a luat de la el si poate sa iti dea mai multe detalii).

Multumesc.

 

Pentru Motul, apeleaza la userul linx(il gasesti prin Crangasi).Are pret bun si marfa de calitate.Am cumparat si eu de la el spray-uri MOTUL pentru curatat si uns lantul.

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze daca te-am bagat la cheltuieli aiurea....daca nu le-ai schimbat...hai sa ne vedem ... poate le iau eu...daca merg si sunt si albastre...

 

Asa cum ziceam, nu-i bai. Pe mine oricum ma interesau cele pentru ceasuri sa se potriveasca.

Am mai ramas doar cu o pereche de leduri verzi, in cazul in care e cineva interesat. Daca nu, le tin sa schimb la ceasuri dupa ce ma plictisesc de cele albastre :eek:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa cum ziceam, nu-i bai. Pe mine oricum ma interesau cele pentru ceasuri sa se potriveasca.

Am mai ramas doar cu o pereche de leduri verzi, in cazul in care e cineva interesat. Daca nu, le tin sa schimb la ceasuri dupa ce ma plictisesc de cele albastre :eek:

:)) ar fi interesante si alea....se potrivesc la mine (in talon scrie verde)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...