Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

hello! am o intrebare, in special pt cei cu GSuri mai"batranele". ce tip de ulei folositi, la cat il schimbati si cat ulei are voie sa manance fara a trece in sfera patologicului...?suzi a mea a mancat cam 150-200 ml la 2000 km. e mult? si de ceva vreme in ture joase si la relanti are un zgomot supraadaugat, un fel de fashait, un fel de frecare dar parca nu suna chiar a metal pe metal.. any ideas? ca eu nu prea am :cheers:

 

Salut, al meu e din '93, folosesc SAE 10w40 iarna, 15w50 vara de la Agip sau Mobil, nu merita ulei mai scump, pt ca nu stie sa il pretuiasca, nu e facuta sa mearga doar cu Syn care e full sintetic si costa dublu, nu trebuie abuzat de turele inalt gen 10000rpm doar citeva clipe si schimbul de ulei il fac la maxim 4000.

15w50 mananca in jur de 75ml la 1000km.

 

Respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salut ... big problem: cand trag de acceleratie, in mers, totul e ok, merge asa cum ar trebui, dar cand iau mana din acceleratie incepe sa dea rateuri. la fiecare frana de motor sau simpla decelerare parca zici ca am petarde in toba. relantiul fluctueaza destul de mult, nu il pot tine la o turatie constanta. carburatoarele sunt recent curatate si sincronizate. idei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

filtru ... nu mai stiu ce producator, dar e schimbat in toamna. toba e stock. la restul intrebarilor nu stiu sa iti raspund ... ca nu mi'am bagat eu nasul in el

Pai daca ai fost cu el la mecanic si nu ai umblat tu du-te cu el inapoi sa-l faca ca doar d-asta l-ai platit,nu?Daca nu stie sa nu se bage.

Filtrul trebuie sa fie gatuit,cu marginea gen trompeta pentru motoarele pana in 2003,si ne-gatuite pentru cele dupa 2004 inclusiv.

Nivelul il poti verifica singur cu un furtunel.La cuie e mai complicat daca nu te pricepi.

relantiul iti face figuri fie de la nivele inegale fie de la reglaj prost.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma pricep cat de cat, nuam chiar doo maini stangi :cheers:. filtrul e ok, doar ca nu ami stiu producatorul. chiar l'am suflat putin cand l'am dat jos. iar mecanicul imi e prieten, dar poate s'a grabit un pic. incearca sa imi explici cam ce trebuie facut/verificat te rog, poate il aduc pe linia de plutire. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma pricep cat de cat, nuam chiar doo maini stangi :cheers:. filtrul e ok, doar ca nu ami stiu producatorul. chiar l'am suflat putin cand l'am dat jos. iar mecanicul imi e prieten, dar poate s'a grabit un pic. incearca sa imi explici cam ce trebuie facut/verificat te rog, poate il aduc pe linia de plutire. ms

 

adu-l bre la brasov ca se rezolva, aceleasi probleme le-am avut si eu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te la filtru asa cu rezervorul pus si vezi de care e(gatuit/ne-gatuit). pune un furtunel la fiecare carburator pentru verificat nivelul si deschizi surubul de golire.Nivelul trebuie sa fie in dreptul garniturii.

http://www.gstwin.com/float_height_check.htm - pentru verificat nivelul.

Daca totul e ok pana aici si filtrul este cel gatuit,dai jos rezervorul si desfaci capacele de la carburi.Ai acces acum la membrane si la cuiele de dozaj.le scoti usor afara(la mine ies cuiele prin tragere cu un patent)si te uiti pe ce gang este pusa siguranta.Trebuie sa fie pe a 3-a de sus stoc.Atentie sa nu pierzi ceva ca sunt destule chestii mici pe acolo.

Cam asta ar fi la o prima vedere.Bujiile sunt ngk sau denso?sau altceva?Daca sunt ngk atuci tb sa fie alb-galbui(conform producatorului de bujii=ngk)

Daca sunt altceva ia-te dupa chart-uri de culori la bujii cu acea tenta usor maronie.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu probleme... :cheers: .. nu sta la relantiu si intrerupe la turatii mari, scantreia la bujia din stanga e foarte salaba fata de cea din dreapta....sa fie oare bobina sau aprinderea ???

cv idei, va rog...ms mult tuturor si numa bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu probleme... :cheers: .. nu sta la relantiu si intrerupe la turatii mari, scantreia la bujia din stanga e foarte salaba fata de cea din dreapta....sa fie oare bobina sau aprinderea ???

cv idei, va rog...ms mult tuturor si numa bine ;)

In prima faza inverseaza bujiile intre ele si vezi ce se intampla.Daca e la fel pe stanga atunci e de la bobina.

Bafta si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut ... big problem: cand trag de acceleratie, in mers, totul e ok, merge asa cum ar trebui, dar cand iau mana din acceleratie incepe sa dea rateuri. la fiecare frana de motor sau simpla decelerare parca zici ca am petarde in toba. relantiul fluctueaza destul de mult, nu il pot tine la o turatie constanta. carburatoarele sunt recent curatate si sincronizate. idei ?

 

Salut!

Vezi ca ai amestecul sarac,asa facea si la mine,culmea dupa ce am fost la sincronizat carburile :cheers: ,se poate rezolva usor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Vezi ca ai amestecul sarac,asa facea si la mine,culmea dupa ce am fost la sincronizat carburile ;) ,se poate rezolva usor.

 

"se poate rezolva usor." asa... si... ne-ai lasat in suspans? :cheers: cum ai rezolvat?

Editat de Nk155
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: scuze,cand ai amestec sarac rotesti spre stanga de surubelele de la amestec ,turatia va creste pana la un moment in care turatia nu mai urca,acolo trebuie lasat.Eu asa am facut,asta dupa ce am verificat bujiile ,care erau albe.

Sper ca a-ti inteles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima faza inverseaza bujiile intre ele si vezi ce se intampla.Daca e la fel pe stanga atunci e de la bobina.

Bafta si asfalt uscat!

 

 

ms mult, am facut ceea ce ai zis uh si face la fel ,sper sa fie doar bobina si sa nu am probleme cu aprinderea...ms mult si numai bine...

 

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: scuze,cand ai amestec sarac rotesti spre stanga de surubelele de la amestec ,turatia va creste pana la un moment in care turatia nu mai urca,acolo trebuie lasat.Eu asa am facut,asta dupa ce am verificat bujiile ,care erau albe.

Sper ca a-ti inteles.

 

Care sunt surubele alea ? cele de sub carburatoare ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Suzuki GS500E Slinghshot,an 1991,km 35000,25kw/34cai.Carburatoare curatate si sincronizate,cauciucuri 80%,ulei schimbat,furca a fost incarcata+schimbat simeringuri acum la inceputul sezonului.Pret 1100 euro negociabil;accept si schimburi+diferenta cu motociclete din clasa 600cmc sau mai mari,fabricate dupa anul 1995.Anuntul il gasiti aici http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...m&ID=199891

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

an 1991,25kw/34cai

 

Din cate stiu eu `89 - `96 au 52 cai - 38 kw ... iar din `97 pana in prezent au 47 cai - 34 kw ... :blink: ... tu ce motor ai pe ea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...