Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

hello

am o mare problema :| azi am vrut sa imi schimb uleiul si cand am pus capacul de la filtrul de ulei la loc, cand am strans la loc cele 3 suruburi mi s-a rupt de la jumatate prezonul de jos. si a ramas capacul prins in doua suruburi, acum le-am desfacut si pe alea. heeeeelp :laugh: am abandonat evident pusul uleiului...si intrebarea mea e simpla :ACUM CE FAC???

Mesaj completat

nevermind....

 

 

auch....ce ghinion... si eu s cam in acceasi situatiune...doar ca la mine nu i rupt..dar nu mai tine cand il strang se da peste cap...

nu ti a ramas ciotul prezonului in afara? cat din el e afara? nu l poti prinde cu ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

hello

am o mare problema :| azi am vrut sa imi schimb uleiul si cand am pus capacul de la filtrul de ulei la loc, cand am strans la loc cele 3 suruburi mi s-a rupt de la jumatate prezonul de jos. si a ramas capacul prins in doua suruburi, acum le-am desfacut si pe alea. heeeeelp :laugh: am abandonat evident pusul uleiului...si intrebarea mea e simpla :ACUM CE FAC???

Mesaj completat

nevermind....

 

Aceiasi chestie am patit si eu , ce am facut a fost sa iau 2 piulite si sa le infiletez pe surub si asa am reusit sa il scot afara sa il inlocuiesc. Mie mi-a ramas suficient loc sa pot infileta 2 piulite , in cazu tau nu stiu care e situatia , dar la mine asta a fost rezolvarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

nevermind....

 

Sa inteleg ca ai rezolvat-o intre timp? :laugh:

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am patit si eu faza cu ruptu prezonului la schimbu de ulei precedent. Am procedat cum se descrie mai sus, am pus 2 piulite si am reusit sa-l scot afara. Oricum, e posibil sa-l scoti si cu un patent, prezonu ala de jos e uns mereu cu ulei, s-a desfiletata foarte usor si la mine. In locu' prezonului mi-am pus un surub, nu prea-mi place improvizatia, dar sper sa rezolv la urmatoru schimb de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa inteleg ca ai rezolvat-o intre timp? :laugh:

 

cam asa ceva :rock: am scos prezonul si am bagat un surub in loc, dar cam pica ulei..o sa schimb garnitura o sa mai pun niste silicon pe surubul ala si sper sa o rezolv de tot asa. si poate o rezolv pana diseara cand se strange lumea la academie :)

Mesaj completat

Done !

si cred ca am timp sa imi fac si unghiile dupa ce ma spal de ulei :wacko:

se mai intalneste lumea GSista in seara asta daca ploua in continuare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam asa ceva :laugh: am scos prezonul si am bagat un surub in loc, dar cam pica ulei..o sa schimb garnitura o sa mai pun niste silicon pe surubul ala si sper sa o rezolv de tot asa. si poate o rezolv pana diseara cand se strange lumea la academie :wacko:

Mesaj completat

Done !

si cred ca am timp sa imi fac si unghiile dupa ce ma spal de ulei :rock:

se mai intalneste lumea GSista in seara asta daca ploua in continuare?

prezonul rupt chiar inauntru se scoate usor cu sudura,pui o piulita mai mare deasupra si incarci pana in piulita sau chiar peste,sa vezi ce frumos iese..

iar la capacul ala... poate l-ai ovalizat,nu l-ai strans in cruce,iar in cazul asta poti sa pui cate garnituri vrei si tot o sa curga,daca strangi prea tare o sa rupi din nou prezonul sau o sa freci filetul. alt capac sau asta ce-l ai il iei la smirghel intins pe o bucata de gresie sau geam sa-i refaci planeitatea [trebuie neaparat sa fie perfect plan] si in max 10 min l-ai rezolvat,numai ca nu o sa mai poti pune acea garnitura de guma,ci trebuie sa-ti confectionezi una de clingherit,merge si de dosar. vezi sa nu pui silcon din abundenta ... iti va infunda orificii din circuitul de ungere si vei pune mobra cu botul pe labe prematur.

bafta si s'auzim de bine!

Editat de kraz-trial
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

prezonul rupt chiar inauntru se scoate usor cu sudura,pui o piulita mai mare deasupra si incarci pana in piulita sau chiar peste,sa vezi ce frumos iese..

iar la capacul ala... poate l-ai ovalizat,nu l-ai strans in cruce,iar in cazul asta poti sa pui cate garnituri vrei si tot o sa curga,daca strangi prea tare o sa rupi din nou prezonul sau o sa freci filetul. alt capac sau asta ce-l ai il iei la smirghel intins pe o bucata de gresie sau geam sa-i refaci planeitatea [trebuie neaparat sa fie perfect plan] si in max 10 min l-ai rezolvat,numai ca nu o sa mai poti pune acea garnitura de guma,ci trebuie sa-ti confectionezi una de clingherit,merge si de dosar. vezi sa nu pui silcon din abundenta ... iti va infunda orificii din circuitul de ungere si vei pune mobra cu botul pe labe prematur.

bafta si s'auzim de bine!

 

prezonul a iesit la patent si fara piulite,mai greu,dar a iesit. capacul nu are nimic ,nu e ovalizat,garnitura era cam tocita, i-am pus una noua si nu mai curge ulei. cum sa il strang in cruce? :laugh: pentru asta nu e nevoie sa aiba 4 prinderi? am mers cu ea aseara si nu parea sa piarda ulei deloc, o sa ma duc acum sa o verific,nu cumva sa isi fi marcat teritoriul peste noapte...

multumesc de sfaturi si...ma bucur ca nu sunt singura care a patit asa, chiar ma gandeam k numai mie mi se poate intampla...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oglinda de SV are aceeași prindere doar că e puțin mai înaltă. Am avut eu, că ăia de la Motor Team nu aveau pe stoc decât de SV. Nu m-a deranjat doar că nu mai arată perfect.

 

Mai ai parbrizul ăla negru, Puig?!?

il mai am dar nu mai e de dat.

o sa il folosesc la propriul meu gs :) sper saptamana ce urmeaza o sa finalizez lucrarile :laugh:

:rock:

oglinda cred ca e originala de gesy.adica a fost pe gs pana sa rupt aia de stanga :wacko:

Editat de pogor[frate]
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca numai eu am probleme cu partea de ambreaj(cablu si maneta+prindere ;) ) daaaaaar....mi-au venit pieseleeeeeee!!! Si azi m-am dat cu ea de m-am saturat!ce senzatie misto ai cand pui mana pe o maneta nou-noutza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

apropo, am o oglinda originala pe dreapta de gs500 '94 (d-aia patrata), cred ca e si putin zgariata. Aia din stanga mi-a fost furata de pe motoreta. Am mai schimbat intre timp niste seturi de oglinzi ieftine, dar mi-a ramas asta pe dreapta. O dau pe un suc, salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am spart parbrizul si parca nu mi-as lua unul nou, presimt ca iar atentez la integritatea lui. Stie cineva de unul second? Multam anticipat!

 

 

Daca vrei sa cumperi parbriz de E poti lua de pe louis cu 15euroi+transportul care e vre 6...daca e ptr. F ,nu ma intreba ;)

 

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna,

am dat de probleme....

mi-am dus GS-ul la service, ca mi se parea ca nu e ok ceva la cutie... baietii mi-au desfacut motorul si m-au anuntat ca am o problema si cu magnetou...adica placutele de magnet din el sunt sparte, rupte, macinate si in asa fel nu se poate monta la loc, eu nu inteleg de cum se poate daca totul functiona bine. ;) Nu ar fi trebuit sa se manifeste aceasta problema in comportamentul motorului?

 

Care sunt solutiile in afara de a cumpara unul nou?

Chiar si unul nou sau SH de unde se poate cumpara?

Aproximativ la ce pret?

 

Multumesc si numai bine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrea cineva galerii pt a nu strica toba originala ,dati un semn pe pm ca am eu .(la pret ne intelegem).

Galeriile sunt in stare buna ,nu sunt mancate de rugina.

Editat de pantera002
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vand placute frana fata noi Lucas/TRW de GS500 modelul 97-01. leam cumparat din greseala. pret 50 lei (se potrivesc pe mai multe modele de Suzuki si Kawasaki, dar le scriu daca sunt doritori)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezmembrez Gs 500 E.

 

Haide neamule, cat e intreg ;)

 

 

ma intereseaza capacul din dreapta de la electromotor (mi`au daramat`o pushtanii in parcare si s`a crapat ;) )

 

ashtept pretzul :D

mersi anticipat`

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai de graba intereseaza-te de partea legislativa daca schimbi motorul. Am inteles ca ai nevoie de act de VC, iar montarea sa fie facuta de un service autorizat. Daca vrei sa schimbi motoru', cred ca tot ce trebuie e sa fie tot de gs500. Nu s-au facut modificari ale cadrului in toata productia modelului, deci nu exista nici alte prinderi pentru motor din alt an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...