Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salutare , am o problema cu GS ul meu . Bujia din dreapta e neagra si uda . Carburatia a fost facuta brici acuma 3 saptamani , mergea foarte bine .Aseara am bagat cam 2 litri de benzina de la un prieten dar am completat peste pana la plin , cu benzina de unde bag de obicei si a mers bine deci de la benzina probabil ca nu e problema . Ar putea fi alta problema inafara de carburatoare ? Aseara a mers bine insa de dimineata nu a mai vrut sa mearga ok . Merge intr-un piston, nu sta la relanti , nu urca in ture, nu trece de 4000 5000. Multumesc .Orice sfat e binevenit. :)

Editat de danutz22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare , am o problema cu GS ul meu ....

Ca sa elimini bujia din start scoate-o si da-o la masa vezi daca are scanteie.Oricum personal nu cred ca ea e de vina.

Daca ai acces da jos doar oala de benzina a carburatorului problema in care sta plutitorul,scoate plutitorul,cuiul pontou,jiglerele si curata bine pe acolo de jeg.

Daca asta nu e de ajuns si problema persista atunci verifica si membrana de vacuum si cuiul de dozaj.

Si neaparat pune pe furtunul de benzina care vine la carburatoare de la robinet un filtru amarat de 8 lei de dacie.

Spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa elimini bujia din start scoate-o si da-o la masa vezi daca are scanteie.Oricum personal nu cred ca ea e de vina.

Daca ai acces da jos doar oala de benzina a carburatorului problema in care sta plutitorul,scoate plutitorul,cuiul pontou,jiglerele si curata bine pe acolo de jeg.

Daca asta nu e de ajuns si problema persista atunci verifica si membrana de vacuum si cuiul de dozaj.

Si neaparat pune pe furtunul de benzina care vine la carburatoare de la robinet un filtru amarat de 8 lei de dacie.

Spor!

 

Salut , mersi de raspuns . Scanteie nu aveam pe dreapta deloc , bujia e ok , fisa e ok .Am schimbat bobinele intre ele si problema sa mutat pe partea stanga , deci reiese ca bobina e dusa . :) Daca aveti info de unde as putea face rost sau cam cat costa sa imi spuneti . Noroc

Editat de danutz22
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un GS500 service manual (60MB)

 

am gasit ce suruburi mai trebuiesc stranse..sa nu mai vibreze din toate alea (sper eu) :D adica trebuie sa-mi rezerv ceva timp si adunat chei si cu poza in fata:

 

post-34332-1254167362_thumb.png

post-34332-1254167626_thumb.jpg

 

Salut. Poate ca au mai spus si altii dar repet:

 

1. trebuie sa nu lipseasca acele "capete de ghidon"

2. trebuie toba sa fie prinsa prin legaturi elastice

3. trebuie sincronizare carburatoarele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Poate ca au mai spus si altii dar repet:

 

1. trebuie sa nu lipseasca acele "capete de ghidon"

2. trebuie toba sa fie prinsa prin legaturi elastice

3. trebuie sincronizare carburatoarele.

Hai lasa vrajeala pe net....pune mana si termina EFI-ul ala ... ca nu mai avem rabdare. Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai lasa vrajeala pe net....pune mana si termina EFI-ul ala ... ca nu mai avem rabdare. Spor la treaba.

 

:D ... sunt la faza de "teste de birou" . Aseara am verificat functia care actioneaza motorul care regleaza shocul automat si a mers din prima . Sunt super bucuros.

 

Singura chestie care trebuie sa o mai verific este vechea "problema cu turatia citita prost". Aseara am conectat doua fire la intrare (firele trebuie conectate la senzorii de turatie, dar deoarece nu pot porni motocicleta am testat in casa) si spre surprinderea mea turatia indicata era de 3000 RPM. Daca deconectam firele turatia era 0 (zero) . Dupa cateva secunde mi-am dat seama ce se intampla: Acele fire actionau ca doua antene si captau undele electromagnetice emise de reteau electrica de 220V si 50Hz => 50Hz = 50 rotatii pe secunda => 50 rot pe sec * 60 secunde = 3000 RPM => problema rezolvata!! Deci am sanse mari ca filtrele puse pe intrare sa functioneze si cand voi conecta calculatorul direct la senzorii (magnetici) de pe motor.

 

Cam asta e .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. trebuie sa nu lipseasca acele "capete de ghidon"

2. trebuie toba sa fie prinsa prin legaturi elastice

3. trebuie sincronizare carburatoarele.

1,2 este. 3 este in plan (are 7 ani motoreta si ma indoiesc ca i-a facut ceva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare con-frati Gs-isti.

Am nevoie urgent de o maneta de ambreiaj pentru un bandit 600.

Am vazut ca piesa se potriveste de la gs-urile din 89-96.

Are cineva o maneta de rezerva sau macar daca dezmembreaza cineva un gs.

Platesc in bere pentru favor dar si in bani daca vinde cineva piesa ca am ramas cu motorul in drum si incepe facultatea si nu am cu ce pleca la drum.

Multam frumos. Puteti sa-mi raspundeti aici, pe PM ori pe topicul de la banditmania.

Maneta de ambreaj pt GS gasesti aproape sigur in Bucuresti la Mymoto magazinul de langa Gara de Nord si costa undeva la 50 ron . Te duci cu maneta veche si au o gramada de modele . Nu o sa fie originala dar nu cred ca te intereseaza .Eu am gasit si pentru Cagiva care se pare ca gasesti greu piese pentru ea.

 

 

http://www.mymoto.ro/index.php?showtopic=2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am vazut si pe aici un aplicator...dar nu dau bani pe el sa-mi pun doar odata (sper sa-mi iasa din prima :rose: )

 

pe gstwins.com arata cum sa iti faci singur aplicator. iti trebuie un carton de 10*10 cm max si niste scoci. deseara daca am tim iti caut linku'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nenea...ce "coloare" ? :rose:

 

Numai bine!

Aplicatorul? nu stiu ce culoare avea! :blink: dar nu conteaza...acum pe bune banda e alba si jentile tot albe :blink:

Mesaj completat

pe gstwins.com arata cum sa iti faci singur aplicator. iti trebuie un carton de 10*10 cm max si niste scoci. deseara daca am tim iti caut linku'.

hai cu link-ul ala ca-s cam chior...ori nu-l vad...ori nu-l vad :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aplicatorul? nu stiu ce culoare avea! :rose: dar nu conteaza...acum pe bune banda e alba si jentile tot albe :blink:

Mesaj completat

 

hai cu link-ul ala ca-s cam chior...ori nu-l vad...ori nu-l vad :blink:

 

 

Frumos!

Vreau si eu,dar as vrea negre.Sunt reflectorizante nu?

 

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor.

 

Si eu sunt un proaspat proprietar de gs 500.

 

As vrea sa va intreb daca aveti careva montat la ale voastre suport pt top-case sau side-case si ce variante ?

 

Motorul meu e din `95 .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor.

 

Si eu sunt un proaspat proprietar de gs 500.

 

As vrea sa va intreb daca aveti careva montat la ale voastre suport pt top-case sau side-case si ce variante ?

 

Motorul meu e din `95 .

eu am suport+top case Givi E460

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am suport+top case Givi E460

 

 

ok ok , dar ce sistem ?

 

poti sa faci te rog o poza ?

 

si de unde ai facut rost ? e realizat manual sau cumparat de-a gata ?

 

ca si eu doresc sa fac rost dar nu stiu cum e mai simplu, si bineinteles mai ieftin si mai frumos ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok ok , dar ce sistem ?

 

poti sa faci te rog o poza ?

 

si de unde ai facut rost ? e realizat manual sau cumparat de-a gata ?

 

ca si eu doresc sa fac rost dar nu stiu cum e mai simplu, si bineinteles mai ieftin si mai frumos ...

Suport si cutie

Am cumparat de la un tip d p forum cutia iar suportul l-am cumparat de la un GS-ist :laugh:

Editat de mihai_2b3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...