Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@redbeben

Gs-ul(suzuki in general) are cutia de viteze incredibil de buna cu trepte pe care le gasesti foarte usor,cu jocuri mici,implicit curse scurte ale pedalei si puncte moarte intermediare aproape inexistente.Ambreiajul debreiaza f bine gen apasare 1 cm iti permite sa schimbi frumos.

 

PS pentru asta :cbf-ul meu din 2007 are jocuri mari in cutie si necesita apasare/tragere mai cu raspundere asa pentru a schimba vitezele.De asemenea la schimbare se simte in pedala se simte un usor clack-pe care daca nu il simt la picior inseamna ca nu a intrat in viteza).

 

Stiu cel putin 1 persoana care a avut 15w40 de la motul care nu s-a plans de probleme.

 

1.Jocul in ambreiaj trebuie sa fie de 1 cm in capatul manetei sau 3-4 mm in zona de fixare a cablului.Chiar daca jocul este bun se poate intampla ca mantaua sa fie invechita si elastica,ceea ce duce la imposibilitatea de debreiere corecta.Maneta in sine trebuie sa se miste relativ usor.Daca merge in hopuri cablul necesita curatare.Daca se apasa greu poate fi cablul murdar sau rulmentul cu probleme.

2.Accident in care pedala de viteze a fost lovita si tija din cutie/vreun distantor/parghia usor deformata sau altceva pe acolo.

 

Cel mai bine ar fi daca o poate vedea un mecanic inainte sa o cumperi.

Bafta!

 

 

salutare,mersi de raspuns.

uite ca la jocul cablului nu m-am uitat.

ea a fost trantita pe loc dar pe partea cu frana si are maneta de frana un pic indoita.pe dreapta nu are nici un semn ca a fost trantita si nici nu e vopsita proaspat.

de debraiat debraiaza f usor si cand apesi maneta apesi normal ca sa intre in viteza.numai ca trebuie sa apesi mai tare pe pedala.cutia e precisa si la ea ca nu mestec dupa viteze dar e senzatia de cutie fff tare.ca si cum ar fi noua.

nu pare sa scape ulei pe la simering sau altceva.

acum mai ramane sa verific cablul.

mersi de info

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Salutare,

 

:laugh: Ma bucur ca aveti simtul umorului, indiferent de vreme ;)

Eu am motorul sub juma de metru de zapada :laugh: Astept sa imi vina cortul acela impermeabil de pe louis.

 

Kassule, pe 16.02 stam de vorba :huh:

Editat de arrakis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

;) Ma bucur ca aveti simtul umorului, indiferent de vreme

Eu am motorul sub juma de metru de zapada :laugh: Astept sa imi vina cortul acela impermeabil de pe louis.

 

Kassule, pe 16.02 stam de vorba :)

 

Putem sta de vorba si mai devreme... :huh:

 

Pot sa te ajut sa cautam mobra prin troiene... :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Am si eu o curiozitate...

A pus cineva pinion de atac(ala de la motor) mai mare?

Sunt curios daca castigi ceva viteza de 'croaziera'(adica sa stea motorul mai pe la 3-4.000rpm si sa ai vreo 120-130)Dar,stiu ca pierzi din demaraj.

Un regim ceva mai economic as prefera ptr. ce-l de al 2.lea gs(PeSe:mi-am mai luat unul :D )

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai bine o tii intr'un colt. si eu am o toba de carbon goala iar acasa pe cea priginala. nu se stie niciodata;)

 

Si eu sunt in aceeasi situatie cu toba originala, insa pana acum nu m-am interesat sa o dau.

Oricum, daca omul investeste intr-o toba omologata, la care se si pot scoate sitele/dbkiller-ul, nu mai are motiv sa o tina pe cealalta.

La mine asa sta treaba; toba sta goala pana cand vine verificarea RAR :D.

Editat de arrakis
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Yuuu, la multi ani motoretelor si calaretilor (m&f)!

 

A mea ZUKa a primit husa noua, surubele albastre pentru capac rezervor, becuri portocalii pt semnalizarea fata.

 

Ea mi-a pornit sa-mi multumeasca si s-a asezat pe cricul central.... asteapta asfaltul uscat. Frigul nu ne intereseaza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal'tare si La Multi Aniiii!!!

 

Domnilor...tot vad ca trece prin fata casei mele(si nu-l prind niciodata cand sunt cu motoru' afar) pe un tip care are un F,cu nr. de Dolj,e destu de nou.

Aveti idee cine poate fii?

Ca daca ni se alatura si el,am fi vreo 4 gs-uri in Craiova!

 

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"La Multi Ani!" tuturor posesorilor de GS 500 si nu numai... :love:

 

In Noul An sa avem parte de cat mai multi kilometrii fara incidente! :)

 

Si sa vina primavara aia mai repede... :drink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

care ma poate sfatui cum sa montez o toba sport, in asa fel incat sa o pot folosi si pe cea originala cand trebuie sa merg la RAR?

 

Daca diametrul tobei sport e diferit:

- se poate taia galeria cu cativa zeci de cm inainte de toba propriu-zisa;

- se face pentru noua toba, un "cot" de ajustare cu capetele de diametre diferite (la un capat intra toba, iar la celalalt se conecteaza pe galeria veche cu un colier);

- idem pentru toba veche, ii montezi un cot mult mai mic (ca lungime) - intr-o parte cuprinde teava de la toba (aici il poti suda), iar celalalt intra (sau cuprinde) galeria veche si se strange cu un colier.

 

Daca nu e suficient de clar, poate fac rost de niste poze cu modificarile de la toba mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...