Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

da, intr-adevar dupa ce arata acolo isi cam merita banii alea de iridium... intai o sa sincronizez carburatoarele si apoi cand mai vin bani cumpar si bujii.... alta intrebare. anul trecut mi s-a umblat la jocurile de la supape, poate fi aia o cauza ???

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

da, intr-adevar dupa ce arata acolo isi cam merita banii alea de iridium... intai o sa sincronizez carburatoarele si apoi cand mai vin bani cumpar si bujii.... alta intrebare. anul trecut mi s-a umblat la jocurile de la supape, poate fi aia o cauza ???

 

multumesc

 

kangure, garantez ca la tine este din carburatoare!!!

Spune-le si partea cu toba,care este o chestie home-made mai ieftinake si foarte faina ca sound.

In ce consta acesta reglare a carburatoarelor:

-le deomontezi de pe motor

-le desfaci din toate "oasele"

-le cureti cu diluant/benzina,ce ai la indemana,in orice caz sa fie un solvent puternic

-inlocuiesti ce e de uzat si necesita inlocuire(cui ponto* {nu stiu daca se scrie asa} cuie de dozaj,membrane de vacuum,cuie dozatoare...si ce mai e pe acolo)

-montezi carburile pe motor

-pui cuiele de dozaj la nivelul dorit(un nivel mai scazut scade consumul si puterea,iar un nivel mai ridicat al cuielor creste consumul si puterea)

-sincronizezi carburile.

 

cam asta ai tu de facut,acum e mai greu cu barometrele alea :crack:

 

Mult Succesc man!!!

 

p.s: daca ai nevoie de informatii la "cald" suna-ma :crack:

 

 

Iar eu,mi-am pregatit suza ptr. sezon,cam tot ce-i trebuie.

Precizez ca-s placut-surprins de rezultate :)

 

Si mai am o chestie de facut....si va cer sfatul:

 

-Cum/cu ce pot vopsii galeria de evacuare?

Am luat o vopsea rezistenta la temperatura din praktiker(cica pana la 800 grade celsius),dar dupa maxim o saptamana se duce(numai vorbesc virgula ca pute ingrozitor)

Exista alt mod de a le face negre?

Am auzit pe cineva ca se baga in ulei ars incins,acum nu stiu in ce masura este adevarata afirmatia asta...

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-pui cuiele de dozaj la nivelul dorit(un nivel mai scazut scade consumul si puterea,iar un nivel mai ridicat al cuielor creste consumul si puterea)

 

Am schita carburatorului de la GS 500, care este acest cui dozaj? Este cumva nr. 3? Si am vazut ca se poate regla, cumva? Pentru putere si pentru economie...

post-19288-1274723338_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

-pui cuiele de dozaj la nivelul dorit(un nivel mai scazut scade consumul si puterea,iar un nivel mai ridicat al cuielor creste consumul si puterea)

 

Am schita carburatorului de la GS 500, care este acest cui dozaj? Este cumva nr. 3? Si am vazut ca se poate regla, cumva? Pentru putere si pentru economie...

 

 

Da! Acela este (vad ca scrie 3 si un A acolo).

Acel cui influenteaza foarte mult comportamentul motorului,astfel:

-pe masura ce ridici cuiul(el fiind conic) lasa mai mult carburant sa intre in emulsor(acolo unde se face emulsia carburant-aer in amestec omogen) creste consumul si raspunde mult mai prompt la accelerarile bruste; daca cobori cuiele,gs-ul o sa fie mped piaggio,consum extra mic,si putere,evidene extra mica :)

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, pun si eu o poza cu motocicleta mea, poate va inspira prinderea pe cadru (in special pe mihai2b3 ;) ). Numai bine !

 

 

de unde esti?cum ai facut "burta" aceea ca as vrea si eu?:lol:)ai un video cu sunetul de la motor?sau poze cu toba?

Editat de me.alex90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare baieti!

cu parere de rau, ma simt nevoit sa va intreb daca stiti pe cineva care dezmembreaza un GS 500

de preferinta piesele sa provina de pe un gs incepand cu anul '98

Astept un pm pt ca lista cu cerinte e lunga..

motivul e simplu si in acelasi timp..complicat:

in urma unui accident in care am fost implicat in urma cu o saptamana eu am devenit pagubit iar Suzi..victima

vinovat: un tigan cu un papuc care nu a acordat prioritate

cu cei de la asigurari nu am rezolvat nimic deocamdata, daca are careva detalii referitoare la pasii care trebuiesc urmariti pentru despagubire, service, constatare daune etc. e bine venit

 

drum fara incidente

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, arata super, fain kit, de unde si cit?

Mesaj completat

Salutare baieti!

cu parere de rau, ma simt nevoit sa va intreb daca stiti pe cineva care dezmembreaza un GS 500

de preferinta piesele sa provina de pe un gs incepand cu anul '98

Astept un pm pt ca lista cu cerinte e lunga..

motivul e simplu si in acelasi timp..complicat:

in urma unui accident in care am fost implicat in urma cu o saptamana eu am devenit pagubit iar Suzi..victima

vinovat: un tigan cu un papuc care nu a acordat prioritate

cu cei de la asigurari nu am rezolvat nimic deocamdata, daca are careva detalii referitoare la pasii care trebuiesc urmariti pentru despagubire, service, constatare daune etc. e bine venit

 

drum fara incidente

asfalt uscat!

 

 

Asa nou nu am gasit si eu am cautat o codita...Imi pare rau de necazul tau, de ajutat cu privire la pasii care trebuiesc facuti...totul depinde de cei de la asigurari...

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care imi puteti spune si mie cat costa un releu de incarcare , cred k mi sa dus :lol:

 

 

Salut,acuma pe forum sunt multi care dezmembreaza gs,uitate la piese de schimb second si sigur vei gasi unul la pret bun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la releul de incarcare.

am citit pe aici

"Cu motorul turat la 3.500 rpm, ar trebui sa ai o tensiune masurata la bornele bateriei cuprinsa intre 13,7 V si 14,4 V. Daca tensiunea este mai mica, bateria nu este incarcata suficient, iar daca este mai mare, bateria va fierbe."

 

tensiunea asta e cu far pornit / stins, faza scurta/lunga. sa imi fac si eu o idee daca trebuie ori ba sa il schimb pe al meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la releul de incarcare.

am citit pe aici

"Cu motorul turat la 3.500 rpm, ar trebui sa ai o tensiune masurata la bornele bateriei cuprinsa intre 13,7 V si 14,4 V. Daca tensiunea este mai mica, bateria nu este incarcata suficient, iar daca este mai mare, bateria va fierbe."

 

tensiunea asta e cu far pornit / stins, faza scurta/lunga. sa imi fac si eu o idee daca trebuie ori ba sa il schimb pe al meu.

 

Conditii de masurare : cu faza de intalnire aprinsa si motorul incalzit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu parere de rau si sincer indurerat va spun ca azi mi-am vandud gs-ul... ar trebui sa fiu fericit ca fac un pas inainte.. imi iau ceva mai mare, dar sincer m-am atasat atat de tare incat era sa nu o mai dau...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ... tocmai am gasit doua bube la moto :lol: ami curge ulei pe ambele parti pe la un fir electric care intra in moto pe partea dreapta <pe la frana > si pe partea stanga chiar pe langa butucul de la schimbatorul de viteze .... va rog spuneti-mi ca nu este grav . ;) ce este de facut ... trebuiesc schimbate doar garniturile ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu o data pt ca am bagat prea mult ulei, la urmatorul schimb i-am dat jos capacul din dreapta, i-am schimbat garnitura si cam atat... la schimbator nu am facut nimic, am avut grija sa pun ulei numai cat ii trebuie si e ok, nu mai curge... success la raparatii

 

@lipton_gs5... informeaza-ma si pe mine te rog, cu poze daca se poate

 

 

numai bine, asfalt uscat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei bug-spoileuri(burta aia cum ziceti voi :lol:) ),va pot face eu. :)

 

Numai bine!

 

 

Salut!... Suntem citiva care vrem bugspoiler, facem asta in ciuda crizei. :lol: Hai spune un pret... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti!

 

De aproape 2 luni sunt fericitul posesor al unui Gs500 din '94 si vreau sa il pregatesc de sezon. Cam tarziu ce-i drept , dar nu au mai fost fonduri la echipa.

 

Vreau

1) sa schimb uleiul : am gasit oferta pe louis : 10038255 ( merita? ) + filtru de ulei : 10050414

 

2) sa schimb garniturile simeringurilor : 10042628 ( trebuie sa iau si 10042050 , sau raman cele vechi? mentionez ca au inceput sa curga) + ulei pentru furca insa nu stiu ce vascozitate 10/15/20?

 

3) filtru de aer nou : 10051896 ( sau merge cel vechi scos si spalat/suflat , cum am primit niste "sfaturi" ? )

 

4) bujii cu iridium : 10035109 ( se simte diferenta fata de cele normale? daca da , in ce sens? )

 

Va multumesc anticipat pt raspunsuri. Numai bine!

 

Atasez si o poza cu jucaria , de care sunt foarte mandru :

post-47237-1275308338_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! Toba a venit la pachet , am inteles ca e homemade. Sunetul este asemanator cu cel facut de un chopper , mult mai grav decat cu toba originala. Fara silencer , certificatul a fost "pastrat" ceva timp de catre oamenii fosforescenti.

Editat de mihstar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...