Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salut! Rezolvi problema foarte simplu. Eu am avut aceiasi problema si am comandat la BBMoto cablu turometru si vitezometru si acum tipla rau nu mai da nici o eroare. Cabluri turometru si vetezometru originale Japan 80 Ron.

 

 

da dar tocmai invers sub 3000 nici nu se ridica acul

 

vezi daca a fost umblat la carcasa ceasului pt ca treba este jumatate mecanica jumatate magnetica

cablul invarte in disc magnetic si miscarea se transmite la ac printr-un arc legat la alt disc care este influentat de rotirea magnetuklui

cel putin asa era la mine ... arcul ala era deformat si nu mai indica turometrul meu decat turele mari si nici alea nu cred ca erau tocmai exacte

rezolvare ...am schimbat ceasul cu totul :drink:

 

sau este praf mult pe lagarele alea mici de tin arcul si limbuta de la ceas ...cred ca merge curatat cu wd 40 si uns cu ulei de mecanisme fine

 

Mersi frumos pt raspunsuri si idei. :lol: Inainte sa m-apuc de schimbat componente, o sa verific ceasul si sa-l curat daca e cazul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare!Sunt un mandru posesor de Gs 500E si am si eu o intrebare:A mai desfacut cineva intinzatorul de la lantul de distributie al motorului?A inceput sa cam curga ulei pe acolo si cred ca trebuie schimbat inelul de etansare.Mi-e frica sa nu sara de la punct distrbutia.Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu riscul de a fi considerata tradatoare [puteti scoate furcile si tortele], am pus la vanzare GSul. daca stiti pe cineva care vrea sa cumpere o motocicleta si ii incurajati spre acest model, GS ul meu este din 1991, model carenat, 52000km, cauciucul fata e nou, schimbat acum nici o luna, cauciucul spate si kitul de lant schimbate in noiembrie anul trecut, bujii noi. pret 1350 euro.

recent i-am scos limitarile din carburator- dar nu cele care impiedica turatia sa urce dincolo de rosu ci aveam niste limitari in carburatoare care impiedicau flansa se se ridice pana sus, prin urmare, dupa o anumita turatie/ viteza, accelerarea devenea....puturoasa. dupa ce le-am scos, aviz amatorilor, am intampinat o serie de probleme datorata faptului ca jicloarele difereau ca marime. am schimbat arcuri, cuie, etc, in carburator- nu i-am pus dynojet, ci piesele originale suzuki, si acum merge foarte foarte bine. insa in toamna am posibilitatea sa trec pe o Honda de 600 si nu pot fara sa o vand pe suzi :moron: ........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu riscul de a fi considerata tradatoare [puteti scoate furcile si tortele], am pus la vanzare GSul. daca stiti pe cineva care vrea sa cumpere o motocicleta si ii incurajati spre acest model, GS ul meu este din 1991, model carenat, 52000km, cauciucul fata e nou, schimbat acum nici o luna, cauciucul spate si kitul de lant schimbate in noiembrie anul trecut, bujii noi. pret 1350 euro.

recent i-am scos limitarile din carburator- dar nu cele care impiedica turatia sa urce dincolo de rosu ci aveam niste limitari in carburatoare care impiedicau flansa se se ridice pana sus, prin urmare, dupa o anumita turatie/ viteza, accelerarea devenea....puturoasa. dupa ce le-am scos, aviz amatorilor, am intampinat o serie de probleme datorata faptului ca jicloarele difereau ca marime. am schimbat arcuri, cuie, etc, in carburator- nu i-am pus dynojet, ci piesele originale suzuki, si acum merge foarte foarte bine. insa in toamna am posibilitatea sa trec pe o Honda de 600 si nu pot fara sa o vand pe suzi :moron: ........

felicitari ...huuuuaaaa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!Sunt un mandru posesor de Gs 500E si am si eu o intrebare:A mai desfacut cineva intinzatorul de la lantul de distributie al motorului?A inceput sa cam curga ulei pe acolo si cred ca trebuie schimbat inelul de etansare.Mi-e frica sa nu sara de la punct distrbutia.Va multumesc.

 

pg528

Succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..la cele spuse de @andu_wasup (caruia ii si multumesc pe aceasta cale) vin in completare si cu niste poze si explicatii suplimentare...

..astfel dupa demontare (pe care o recomand sa fie facuta dupa ce in prealabil s-au indepartat: saua, carene laterale, rezervor, filtru de aer, carburatoare...eu am reusit sa'l demontez si fara sa ''elimin'' nimic din cele enumerate ...dar trebuie rabdare/timp .. iar la montare obligatoriu vor trebui demontate si cele enumerate..) lucrurile arata astfel:

post-22319-1271704287_thumb.jpgpost-22319-1271704359_thumb.jpgpost-22319-1271704434_thumb.jpgpost-22319-1271704511_thumb.jpg

..dupa demontare se va verifica daca intinzatorul functioneaza corespunzator, daca este retractabil din surubul de tensionare..sa nu fie blocat sau alte cele..daca este defect se poate achizitiona unul nou ...la un pret actual de aprox 100€; unul second fiind intre 45€-60€ desi peste tot e nerecomandat utilizarea unuia SH..eu am ramas cu cel original dat fiind faptul ca isi facea treaba..si ca ''diagnosticul'' dat a fost: garniturile

..garniturile le'am facut din clingherit (o coala de 500mmX500mm, 0.5mm grosime a costat 12Lei) eu am facut cate doua din fiecare tip si le'am lipit intre ele cu un prenandez (0.5mm e destul de subtire)

post-22319-1271704590_thumb.jpgpost-22319-1271704677_thumb.jpg

..in varianta executata de mine ..datorita faptului ca aveam ''vaporizatii de ulei'' prin zona camerei arcului de tensionare ..am renuntat la puferul de cauciuc si am ''proiectat'' o garnitura de clingherit plina ..pentru capacul acestei camere ..astfel ca si montajul a fost facut in doua etape, dat fiind faptul ca trebuie detensionat surubul la montare..ulterior fiind etansat si capacul detasabil

post-22319-1271704776_thumb.jpgpost-22319-1271704872_thumb.jpg

..in esenta treaba este relativ simpla ..cu putina documentare (manual/forum) in prealabil si putina indemanare..se rezolva ''elegant''

..mult succes... desi imi doresc sa nu aveti nevoie de asta !

 

 

Nu am inteles o singura chestie....

 

Cum se intinde lantul?

Daca poate cineva sa ma lamureasca...dau o bere!!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu riscul de a fi considerata tradatoare [puteti scoate furcile si tortele], am pus la vanzare GSul. daca stiti pe cineva care vrea sa cumpere o motocicleta si ii incurajati spre acest model, GS ul meu este din 1991, model carenat, 52000km, cauciucul fata e nou, schimbat acum nici o luna, cauciucul spate si kitul de lant schimbate in noiembrie anul trecut, bujii noi. pret 1350 euro.

recent i-am scos limitarile din carburator- dar nu cele care impiedica turatia sa urce dincolo de rosu ci aveam niste limitari in carburatoare care impiedicau flansa se se ridice pana sus, prin urmare, dupa o anumita turatie/ viteza, accelerarea devenea....puturoasa. dupa ce le-am scos, aviz amatorilor, am intampinat o serie de probleme datorata faptului ca jicloarele difereau ca marime. am schimbat arcuri, cuie, etc, in carburator- nu i-am pus dynojet, ci piesele originale suzuki, si acum merge foarte foarte bine. insa in toamna am posibilitatea sa trec pe o Honda de 600 si nu pot fara sa o vand pe suzi :cheers: ........

 

funny stuff in aceeasi situatie ma aflu si eu :P

/index.php?showtopic=572517

doar ca mai departe..eu raman la suzuki :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

funny stuff in aceeasi situatie ma aflu si eu :laugh:

/index.php?showtopic=572517

doar ca mai departe..eu raman la suzuki :cheers:

 

eu as cumpara GSul tau fie si numai pentru felul in care arata in poza de la avatar. lasa SVul, ia o Honda Transalp, ca tot motorizare 2V are si cred ca suporta mai bine rucsacii in numar mare :P . bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu as cumpara GSul tau fie si numai pentru felul in care arata in poza de la avatar. lasa SVul, ia o Honda Transalp, ca tot motorizare 2V are si cred ca suporta mai bine rucsacii in numar mare :huh: . bafta!

 

 

este ca arata bine GS-ul meu!!??? :laugh: (nici nu sunt modest :huh: ) ma gandeam sa trec pe transalp sau pe SV

pe transalp nu am mers si nu stiu cum e iar la bugetul meu cel mai probabil gaseam unul din '95-'97

(stiiiu replica... Honda e Honda) dar nici cu Suzuki nu mie rusine! BA din contra! parca imi place mai mult. SV-ul e un motor frumos care trage din ture joase si merge bine si la drum lung dar pe coclauri nu poti intrece transalpul, recunosc :cheers:

daca GS-ul nu vrei sa mi-l cumperi:P, macar poza de la avatar sa ti-o dau :P o pui pe desktop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciao Kevin ,

Tocmai citeam forumul celor cu Suzuki GS 500, imi place si mie acest motor, si la anu' as dori sa imi cumpar si eu una, e un motor f reusit, fiabil, consum mic, piese de schimb no problem, mi-ar place sa ne mai consultam referitor la acest moto daca nu e cu deranj, te-am salutat, si asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

eu am parasit grupul,cu regret sincer(adica imi amintesc de un consum de 3,9 la suta cu 110 la ora medie si varfuri de 130-140) si cutia de viteze perfecta

e un motor excelent,dar dupa ce il cunosti vrei mai mult,e clar:suspensiile nu te ajuta la mers in forta pe viraje,protectia la vant e 0 (te cam saturi de vajait dupa o vreme) iar puterea motorului e cam mica dupa ce stii cu ce se mananca motociclismul. iar daca ai peste 180 cm stai cam inghesuit pe el si o sa vrei confort

dar ca si commuter sau moto de oras eu zic ca este imbatabil,costurile de exploatare cred ca sunt cele mai mici,comparabile cu a unui scuter

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Semisintetic

10w/40 - iarna(rece)

15w50 - vara

 

Marca e mai putin importanta, atata timp cat e un ulei cu ceva nume si cu standarde de calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Vrea cineva un GS 500E din 96? Stare tehnica buna, inmatriculat, putin rulat in tara, itp valabil 05.2012, pret ..... 1500E discutabil.

 

 

Nenea,nenea,poze poze!!! cat mai detaliate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum cind aproape se termina sezonul...am reusit sa-mi montez bugspoilerul, crashpad-uri (le-am marit), capat ghidon rosu, oglinzi, puig negru, la iarna urmeaza o vopsire a cadrului, rezervor si codita.

post-19288-1285699082_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...