Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, vinde cineva sau stiti pe cineva care vinde bord si far de gs500f din 95' ? pe forum am tot cautat totul era vandut sau tzapari care tot zic ca trimit colet si dupaia nu mai raspund la telefon.

 

 

ms mult si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

k sa skimb filtru de ulei la al meu gs 500 am nevoie neaaparat de o keie de filtru? sau pot cu o alta keie, surubelntiza etc ? multumesc, nu am keie, shi dak ar avea cineva kef sa ma ajute cu asta, dau o bere :laugh:

Nu ai nevoie de cheie pentru filtru, pentru k GS-ul are filtrul intern, ai nevoie de o cheie tubulara de 10. Cand desfaci capacul este bine sa schimbi si O-ringul de cauciuc.

P.S. Fi atent cum strangi cele trei suruburi cand pui capacul, nu le forta foarte tare pentru ca risti sa le rupi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, ms pt sfaturi, am skimbat uleiu shi filtru, cu atentzie dar cu peripetzii : gen bushonul de la ulei mergea in gol. ( moto este abea akizitzionata shi se pare k inainte a lucrat la ea un babalau care i-a stricat filetul sau io shtiu). tot pe acolo cred k-mi picura nishte ulei asha, sa zicem o picatura 2 pe ora. se vede a 2-a zi sub ea. n-am mai scos bushonul de frica sa nu-l mai pot baga inapoi, am scos uleiul prin orificiul de la filtru pornind motorul pt foarte putzina vreme. erau nsihte urme de silicon pe bushon. acum intrebare este : se poate reparata asha ceva? o buchsaraie, sau ceva de genu? shtie cineva pe careva care face asha ceva? sau ma apuc shi shi dau cu silicon pana unfund toata gaura aia, mai pun shi nishte kit, nishte fibra de sticla nishte ciment. k sa ramana pt totdeauna asha...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am patit si eu, prima data cnd mi-am luat motorul si am vrut sa ii fac schimbul de ulei. am tras invers de surub si am bulit filetul. atunci pe moment am lasat asa, am pus canepa pe filet si am strans cat am putut, iar la urmatorul schimb, am dat jos baia de ulei (capacul ala mic prins cu mute surubele pe care se afla busonul) si l-am dat la un strungar care mi-a refacut filetul si a facut alt buson dupa noua dimensiune. nu e mare afacere. success !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu mai porni motorul fara ulei pentru ca nu o sa rezolvi nimic asa, decat o uzura inutila a componentelor. Uleiul il poti scoate pe la filtru, dar nu complet din cauza ca fundul baii este mai jos si toata mizeria si pilitura din cutia de viteze care nu ajunge in filtru o sa iti ramana acolo. cat despre filet scoate busonul vezi care din filete este distrus (de la buson sau de la baie). Ori care ar fi se rezolva ori cu un buson nou, ori cu un tarod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dan_pustan : tu ai mers vreodata la scoala ?:|

 

? adik? am mers la scoala, dar nenorocitzii nu m-au invatzat despre motociclete prea multe. shi doar voiam sa shtiu dak se cunaoshte vreun atelier, vreun mester pe undeva. ca nu prea mai gasesthi ashaa ceva in Pagini Aurii. (intrebare pt voi care atzi mai avut aceste probleme)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT'

a montat cineva crashbar cu prindere in trei puncte fara aj. mecanicului?......se poate sau risc sa fac una nefacuta?.....multumesc!

 

SPOR!

d-ala de cumparat mi-am montat eu ... sau tu ai vrea si sa ti-l confectionezi singur ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

? adik? / nenorocitzii /invatzat / shi /shtiu /dak /cunaoshte /gasesthi /ashaa /atzi

Limba romana unde este? Daca nu stii sa scrii decat cu "diacritice englezesti", mai bine nu mai scrie deloc!

 

...si apoi o sa incerc sa citesc care ti-i baiu!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SALUT'

a montat cineva crashbar cu prindere in trei puncte fara aj. mecanicului?......se poate sau risc sa fac una nefacuta?.....multumesc!

 

SPOR!

 

Da sigur, nu e o mare mancare de peste! In afara faptului ca ai nevoie cheile potrivite si una sau doua tije care sunt mai lungi un pic decat originalul (astea ar trebui sa vina incluse in pachetul crashbarului), mai ai nevoie de un cric hidraulic carjack-hydraulic-4-1.jpg ca si acesta, o bucata de lemn de vreo 10x10 cm + o carpa daca esti sensibil la estetica blocului motor din partea de jos.

 

Eu am facut in felul urmator, am ridicat motocicleta pe propriul cric central, apoi cu scula mai sus prezentata am ridicat motorul cu simti, adica exact cat sa nu ridic doar sa sustin.

Aici ai nevoie de lemn si de carpa, pentru a:

1. nu exercita presiune pe motor doar pe o arie mica (cred ca iti dai seama de ce).

2. nu a zgaria blocul motor

 

Dupa care, floare la ureche: desfacut suruburi, scoase tijele, pus crashbarul, puse tijele, strans suruburi si cam atat :)

 

ATENTIE: nu scoate toate 3 tijele deodata, risti sa ti se incline motorul (poate da, poate nu), eu nu m-am riscat!

 

Spor si bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da sigur, nu e o mare mancare de peste! In afara faptului ca ai nevoie cheile potrivite si una sau doua tije care sunt mai lungi un pic decat originalul (astea ar trebui sa vina incluse in pachetul crashbarului), mai ai nevoie de un cric hidraulic carjack-hydraulic-4-1.jpg ca si acesta, o bucata de lemn de vreo 10x10 cm + o carpa daca esti sensibil la estetica blocului motor din partea de jos.

 

Eu am facut in felul urmator, am ridicat motocicleta pe propriul cric central, apoi cu scula mai sus prezentata am ridicat motorul cu simti, adica exact cat sa nu ridic doar sa sustin.

Aici ai nevoie de lemn si de carpa, pentru a:

1. nu exercita presiune pe motor doar pe o arie mica (cred ca iti dai seama de ce).

2. nu a zgaria blocul motor

 

Dupa care, floare la ureche: desfacut suruburi, scoase tijele, pus crashbarul, puse tijele, strans suruburi si cam atat :)

 

ATENTIE: nu scoate toate 3 tijele deodata, risti sa ti se incline motorul (poate da, poate nu), eu nu m-am riscat!

 

Spor si bafta!

 

daca nu scoti toate tijele deodata nu prea ai nevoie de cric ... ramane doar in 2 tije si pe pozitie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da sigur, nu e o mare mancare de peste! In afara faptului ca ai nevoie cheile potrivite si una sau doua tije care sunt mai lungi un pic decat originalul (astea ar trebui sa vina incluse in pachetul crashbarului), mai ai nevoie de un cric hidraulic carjack-hydraulic-4-1.jpg ca si acesta, o bucata de lemn de vreo 10x10 cm + o carpa daca esti sensibil la estetica blocului motor din partea de jos.

 

Eu am facut in felul urmator, am ridicat motocicleta pe propriul cric central, apoi cu scula mai sus prezentata am ridicat motorul cu simti, adica exact cat sa nu ridic doar sa sustin.

Aici ai nevoie de lemn si de carpa, pentru a:

1. nu exercita presiune pe motor doar pe o arie mica (cred ca iti dai seama de ce).

2. nu a zgaria blocul motor

 

Dupa care, floare la ureche: desfacut suruburi, scoase tijele, pus crashbarul, puse tijele, strans suruburi si cam atat :)

 

ATENTIE: nu scoate toate 3 tijele deodata, risti sa ti se incline motorul (poate da, poate nu), eu nu m-am riscat!

 

Spor si bafta!

MULTUMESC! SPOR!

Mesaj completat

d-ala de cumparat mi-am montat eu ... sau tu ai vrea si sa ti-l confectionezi singur ?

Am cumparat de la Hepco&Becker. MULTUMESC! SPOR!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu scoti toate tijele deodata nu prea ai nevoie de cric ... ramane doar in 2 tije si pe pozitie.

 

Adevarat... nu prea dar te ajuta sa nu iti fie "incarcate" (sub greutate) tijele in cazul in care ingineria nu e 100% exacta, ajuta sa scoti aceste tije si sa le pui mai usor inapoi.

 

Toata lumea cum doreste, nu? :) Dar in fond ai dreptate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...