Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salutare,

Ma poate ajuta cineva cu urmatoarea problema?

Am un trancanit la motor ce apare cand accelerez pe la 4000 rpm in sus.

La relanti nu se aude nici un zgomot ciudat.

Am gasit pe net un clip cu o problema asemanatoare numai ca la mine se aude un pic mai tare: https://www.youtube.com/watch?v=h4CJ2K9ejGQ

 

Orice parere e binevenita! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gs-urile mai vechi au o problema la axele cu came, au un mic joc lateral care se aude in special la ralanti. In turatii se stabilizeaza si dispare. Posibil ca aia sa se auda, e ca un clunk clunk grosolan, se aude si la mine, nu e daunator.

Malasorte, daca nu ma insel pe admisie trebsa ai 0,3 si pe evacuare 0,8, daca nu esti in specificatii schimbi shimurile la cea mai apropiata valoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fratilor.....o problema cu gs`ul meu.....motorul merge perfect ( tocmai i`am schimbat ambielajul "vibrochen/cuzineti/biele"....probleme la vibrochen...cred ca e vorba de acelasi lucru si la tine EVIL ALIEN... am avut ceva bataie si eu la motor, apoi s`a dus dracului ) si am dat peste o alta problema.....nu foarte grava, doar ca.... dupa ce il accelerz...urca in turatie, dar revine foarte greu la relantiu....ce poate avea?

 

ca sa fiu mai exact....ii dau gas..., las acceleratia la liber....totul revine in pozitia initiala, turatiile scad normal...pana undeva la 2-3000, sta cateva secunde acolo si doar dupaia revine la relantiu (1200).... dc nu scade cum trebuie?

 

iar daca sunt in sarcina ( din mers) ii dau gas....iar dupa ce las acceleratia.....merge mult si bine tot asa turat.......revine, dar foarte greu la turatii mici...deci....nu mai am frana de motor deloc.... problema cred ca ar fi de la carburatoare... ca sa`i fac?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si cablurile de soc si de acceleratie inainte sa te apuci sa desfaci mai mult... La mine s-a rezolvat cu smucirea cablului de soc. S-a asezat mai bine si a disparut problema. Urmeaza sa il schimb saptamana viitoare oricum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat tot ce tine de cabluri.... nu e de acolo..... cred ca e ceva din reglaje..........

 

alte idei?

Isi trage aer fals pe undeva?! ma gandesc ca daca isi trage aer fals, trage mai mult decat trebe, si se simte pe decelerare.

Mi se pare ca are logica. Nu sunt expert.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglate carburile, verificat sa nu traga aer fals pe undeva(mansoane,furtun vacuum). Seteaza surubul de amestec la 2 ture juma si cuiul de dozaj la a treia pozitie de sus in jos sincronizeaza carburile si vezi cum face atunci. Apropo, desfa un pic si surubul de ralanti, poate sta prea sus, incepe cu asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am facut aceeasi operatiune din nou.... dat jos carburatoarele, desfacute bucatica cu bucatica....curatate si suflate cu aer, montate la loc.... sincronizate...

mergea perfect.....accelerare/decelerare ....totul functionea perfect...... dar dupa vreo 100 km, aceeasi problema....se accelereaza....las maneta, iar turatia scade foarte greu..... banuiesc ca ar trage pe undeva aer fals....dar pe unde poate fi.....cred ca am verificat tot ce se putea.....opinii, pareri

 

ar putea fi alta problema?

 

ar mai fi ceva... daca ii pun capacelele de la vacum (unde se conecteaza furtunasele pt sincronizare) ramane turat, daca las carburatoarele fara acele capacele parca functioneaza mai bine...adica revine mai repede la relantiu

 

si....de la surubul de relantiu nu poate fi (ii desfacut la maxim).....l`am reglat in asa fel incat aproape moare motoru...

 

e posibil sa traga aer fals pe la mansoanele de legarura dintre carburatoare si motor? cum pot verifica...si...e posibil sa fie aceasta cauza supraturatiei?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e posibil sa traga pe acolo. Ca sa verifici pornesti motorul si dai cu spray de carburator sau wd40 pe mansoane, in jurul lor si daca motorul face vreo miscare(se tureaza) acolo e buba. Bafta multa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut.

 

fiind proaspat, mi-am completat plasticul cu motoreta din imagine.

post-12091-0-56875700-1438023723_thumb.jpg

 

e foarte buna pentru incepatori, frane bune, acceleratie ok.

tinuta de drum ma incomodeaza foarte...are ghidonul schimbat, insa la viteze de peste 60 km/h ghidonul vibreaza putin zici ca merg pe pietris... tipul de la care l-am luat l-a scurtat cam 2 cm stanga-dreapta, iar mansoanele sunt mai lungi decat acesta.

ce-i drept, nu am capete de ghidon la ea, sunt in cautarea unui set oarecare, dar nu cred ca asa ar trebui sa faca ghidonul.

 

voi cei din bucuresti cand va intalniti si unde ?

 

drumuri bune si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Stiti cumva codita si saua de pe modelele noi se potrivesc si pe modelele vechi.

Eu am mobra din 94 si imi place tare mult cum arata spatele de pe modelele de dupa 2000.

 

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...stie careva daca joja de la 500F si cea 500E au aceeasi lungime?......Si daca este posibil sa imi manance mai mult de un 1L de ulei la 500 km ....mentionez ca doar ce i-am schimbat arborele cu bielele...cuzineti garnitura chiuloasa...garnitura cilindru....schimb ulei + filtru....Multumesc Anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joja e identica, motorul e practic neschimbat din '89. 1l/500 km e mult, ceva nu e in regula acolo.

Eu bag Motorex 10w40 si il schimb la 6000 de km fara sa trebuiasca sa completez mai mult de 500 de ml si asta pt ca.mi curge pe la intinzator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Joja e identica, motorul e practic neschimbat din '89. 1l/500 km e mult, ceva nu e in regula acolo.

Eu bag Motorex 10w40 si il schimb la 6000 de km fara sa trebuiasca sa completez mai mult de 500 de ml si asta pt ca.mi curge pe la intinzator

mersi de info! din cate am observat la a mea imi cam mananca ulei fiindca daca verific joja este sub indicatorul de Full

inca o chestie de minitechnicus: tipul de la care am luat-o i-a montat ghidon renthal din aluminiu, pe care l-a scurtat la capete vreo 1,5-2 cm st-dr. problema acum e ca i-am schimbat mansoanele si nu pot sa ii montez capete de ghidon ca nu ajunge ghidonul pana in capat, ca in pozele de mai jos astfel incat cand loveste ghidonul pe dreapta tot impactul se propaga in comenzile de pe ghidon direct si imi sparge ghidajul cablului de acceleratie (lucru patit o data)... ma gandeam la o treaba taraneasca dar poate merge: sa ii pun niste tzeava de PVC atat cat ii lipseste si sa incerc sa ii montez capetele de ghidon asa...

plus ca intre 4.500 si 5.500 turatii imi vibreaza ghidonul si ma gandeam ca poate e de la "scurtatura" asta...

voi ce parere aveti ? sa incerc sa il fac cu niste PVC ?

atasez si niste poze:

 

09082015260.jpg

09082015261.jpg

09082015262.jpg

 

09082015263.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...