Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salut...va multumesc pentru ajutor...dar astazi am descoperit o scurgere de ulei pe care inainte nu o aveam care se poate observa in poze....chestia este ca nu mai scoate fum acum dar s-a dereglat relantiul...tot legat de ulei un mecanic m-a sfatuit sa mai completez cu 15w50(mentionez ca am 20w50) poate asa nu va mai consuma asa mult ulei

post-90959-0-77863600-1439138586_thumb.jpg

post-90959-0-12994400-1439138588_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut...dezmembrez un GS 1996, modelul carenat,revin cu poze cat de curand...Tot in afara de motor si acte ( mobra nu e pe numele meu si acum o luna am pierdut talonul,motorul necesita o segmentare)

» Post actualizat in 14 Aug 2015 11:06

ANDREI!!!!! Nu completa cu alt ulei....O SA O FACI PRAF....Daca vrei sa bagi un ulei mai gros fa schimbul de ulei cu totul,nu amesteca uleiul ca o termini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut...dezmembrez un GS 1996, modelul carenat,revin cu poze cat de curand...Tot in afara de motor si acte ( mobra nu e pe numele meu si acum o luna am pierdut talonul,motorul necesita o segmentare)

» Post actualizat in 14 Aug 2015 11:06

ANDREI!!!!! Nu completa cu alt ulei....O SA O FACI PRAF....Daca vrei sa bagi un ulei mai gros fa schimbul de ulei cu totul,nu amesteca uleiul ca o termini.

Mersi de raspuns ....am bagat 2 L de ulei in aprox 600 de km si abia acum imi apare ulei pe joja ...sa fie setul motor stricat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut dragi GS-isti, dupa 8 ani si 70.000km, suzi hiena a inceput sa faca mici figuri. Mai exact, indicatorul de "lipsa presiune ulei" nu se mai stinge asa repede cum o facea odata, ci mai sta aprins cam 1 secunda dupa pornirea motorului. Astazi am fost prins in aglomeratia capitalei cam multicel, iar o data ce temperatura uleiului a trecut de 110 grade, indicatorul a inceput sa lumineze intermitent la turatia de relanti. Cum cresteam turatia, chiar si cu 100 rot/min, becul se stingea imediat. Mentionez ca folosesc ulei motul 7100 10W40 de la primul schimb (eu fiind unicul proprietar) iar acum uleiul nu are decat 2500km. Uleiul este la nivel. Intrebarea este: a patit cineva ceva asemanator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Am si o mica buba la bici. Bujii afumate,carburatoare reglate la 2.5 ture apoi la 3 apoi la 3.5. Desfacute,curatate alea alea(carburatoarele)

Mobra tacane un pic din pastilele de la supape, nu stiu exact ce si cum acolo, nu am desfacut capacul(urmeaza).

Are si niste bujii cu alt cod, nu drp8ea(7ea sau 9ea).

Acuma vine si intrebarea: In carburator suruburile de la main pilot si celalalt mai micut trebuie sa fie stranse la maxim? bine nu stranse sa iasa mustarul din ele,dar pana in capat?

Problema poate aparea din cauza bujiilor? sau a supapelor?

Mi-am batut capul cu problema asta mai mult sau mai putin,dar nu s-a rezolvat.

Mentionez si ca moto merge bine trage,nu da semne de inec,nu porneste greu, face un pic figuri din soc, in sensul ca daca il trag pana in capat incepe sa se innece.

Asa ca... aveti ceva idei?

Editat de skeala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand, verifica pastilele de reglaj. Probabil cer o ajustare daca tacane. Apoi, pune bujiile din manual, cele stock, nu iridium sau prostii. Am eu iridium si nu isi merita banii.

In carburator nu ai nici un surub de reglaj, nici la main nici la pilot. Probabil tu vorbesti de jet-urile propriu zise care da, trebuiesc stranse.

Singurul reglaj pe care il poti face e de la surubul de idle air mixture, " More turns out (Open) = More air and fuel, and need less throttle opening at idle

More turns in (Close) = Less air and fuel, and need more throttle opening at idle "

 

Si reglajul la asta se face in functie de tipul de filtru de aer pe care il ai montat si in functie de marimea jet-urilor.

Eu am main jet de 127.5, pilot de 44 si 3 ture la idle air screw cu filtrul de aer stock. Inca afuma un pic si da rateuri mici pe decelerare da-mi place :D

 

N.B. Mai poti regla pozitia cuiului de dozaj.

GStwins.com is your friend :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salut!

pentru cine este interesat de un GS in stare buna, eu renunt la al meu.

posibilitate de ''livrare" oriunde in tara.

pentru mai multe informatii va stau la dispozitie la tel: 0767277416

post-42710-0-87571300-1444153026_thumb.jpg

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Salutare.Pentru cine intereseaza un cadru de GS500 (Nu e accidentat) si un motor tot de GS,( motorul papa Mai mult ulei decat benzina!!!).Dati un mesaj ( la cadru am pierdut actele)...Imi ocupa loc in garaj si as vrea Sa o vand la un pret foarte OK ptr cine are nevoie. 0742912760

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salut, ce ulei bagati in motoretele voastre? Baga cineva full sintetic?

» Post actualizat in 23 Jan 2016 22:04

Are cineva nevoie?

» Post actualizat in 23 Jan 2016 22:08

Salut, ceulei bagati in motoretele voastre? Baga cineva full sintetic?

are cineva nevoie de oglinda dreapta?

Editat de GAVROCHE
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca subiectul uleiurilor este inepuizabil. Uleiurile sintetice nu strica nici un motor, astea sunt basme, proasta exploatare si uleiurie slab calitative strica motoare. Sa nu fiu off-topic, folosesc acelasi tip de ulei sintetic (10w40) de la 0 km, acum are 70.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Daca nimeresti simeringuri de rahat, ca mine , le schimbi la 1300 de km.... daca nu, schimbi uleiul cam odata la 2 ani si simeringurule cand incep sa cedeze. GS-urile nu-s chiar supersporturi pretentioase

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Salut tuturor,

Am o problema ce pare a fi electrica la GS500 din 2003.

Azi dimineata l-am pornit, incalzit vreo cateva minute, cand am dat sa plec, in 2-3 metri mi s-a oprit motorul.

Becurile sunt aprinse dar butonul de pornire nu face nimic, nici macar click.

Ce as putea verifica mai intai? In afara de senzorul de cric ca deja l-am verificat.

 

Multumesc! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma bag un pic: nu cumva ai vreo problema cu switch-ul de la cricul lateral?

L-am verificat pe moment. Am sa mai vad iar. Chestia e ca deja eram in mers si a picat.

» Post actualizat in 25 May 2016 07:30

Salutare, pana la urma problema era de la baterie, era prea slaba, dupa ce am pus-o pe redresor a pornit, e cam pe duca, dupa 2-3 zile de stat ii scade puterea si trebuie reincarcata.

Momentam am o baterie de 12 V cu 11 Ah.

Este OK daca imi cumpar una de 14-15 Ah? Ar afecta cu ceva? A incercat cineva?

As lua pe gel in loc de acid.

 

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...