Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor posesorilor de GS 500 E.Acum cativa ani conduceam si eu un frumos GS din 1993.De ceva vreme merg cu ceva mai mare si mai tare iar GS -ul sta degeaba.Il mut de colo-colo.L-am pus pe Mercador la vanzare pentru modica suma de 900 E.Nu-l vrea nimeni.Asa ca ,cu mare parere de rau,m-am hotarat sa-l vand pe bucati.Mototcicleta are 55.000 km,cauciucuri noi si fata si spate ,placute noi si fata si spate,este completa si perfect functionala.Este inscrisa pe numele meu deci vand ,cui doreste si are nevoie si actele .Pentru orice componente sau chiar motocicleta intreaga se poate apela la nr. 0725.934.947.Dodu.In privinta preturilor,ca la taraba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut, m-ar interesa saua, se potriveste si pt modelul 2003? Multumesc!

 

Ah si inca ceva, ai evacuarea stock pe ea?

Editat de Evil_Alien
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am vrut astazi sa fac schimbul la ulei ca aveam deja 6k cu el si peste o saptamana mai planuiam o tura, dar cand sa desfac suruburile de la carcasa 2 au mers bine, iar unul s-a rupt in 2 cand sa-l desfac :| mda.
Am pus mai jos o poza cu surubul care a cazut, jumatate din el e inauntru. Stie cineva cum as putea sa-l scot ?

post-60804-0-30381500-1401473577_thumb.jpg

Editat de theZip
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, cam greu de ajuns acolo, trebuie sa dau roata si cred ca si furca jos.

 

Pentru cei care mai intampina astfel de bucurii, am gasit un filmulet destul de fain: ->

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mda, cam greu de ajuns acolo, trebuie sa dau roata si cred ca si furca jos.

 

Pentru cei care mai intampina astfel de bucurii, am gasit un filmulet destul de fain: ->

 

Dragut film. Multumesc!

 

Am reusit sa desfac tija-surub fara sa demontez nimic, dar in pozitie incomoda (era partea dreapta sus, parca] . Daca iti este mai usor sa scoti furca .... scoate-o dar eu prefer sa dau motorul jos pentru a nu gresi [in cazul in care chiar nu pot].

 

Intrebare: De unde se cumpara tijele-suruburi pentru filtru?

 

Am cam acelasi tip de problema. Imi trebuiesc trei asemenea tije-suruburi. Am cumparat motocicleta cu 1 surub si unul l-am pus eu din lipsa de piesa OEM ceea ce inseamna ca voi distruge carcasa motorului la urmatorul schimb de ulei [anul acesta].

Editat de CezarCV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un manual de reparatie pentru Gs500F 2006, unde gasesc?


Ce bec de pozitie trebuie?

Editat de Sei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cezar, inca nu am luat nici eu suruburi originale, momentan pun normale.

Geo_ZGA mi-a recomandat sa vorberc cu "mexykanu" pentru tot felul de piese sau -> http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/1993/GS500E/OIL+FILTER-OIL+PUMP/parts.html, vezi daca rezolvi si tu ceva

Ok. Multumesc.

 

Trebuie sa rezolvam aceasta problema, cam universala, din pacate [nu numai la Gs-uri].

@Cezar, inca nu am luat nici eu suruburi originale, momentan pun normale.

Geo_ZGA mi-a recomandat sa vorberc cu "mexykanu" pentru tot felul de piese sau -> http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/1993/GS500E/OIL+FILTER-OIL+PUMP/parts.html, vezi daca rezolvi si tu ceva

 

The Zip

 

Am gasit suruburile OEM la un furnizor din Hunedoara. Surubul, fara piulita costa 9 lei [pozitia 12 din poza]. Transportul, daca platesti ramburs, 25 lei [Hunedoara-Bucuresti] sau 15 lei pt plata in avans. Timp de livrare cca 2 saptamani.

 

Sper ca te ajuta acest fapt.

 

Cand o sa schimb aceste suruburi, o sa am grija sa pun pe filet putina solutie de lipit [loctite] pentru a nu se desface , atat in mers cat si la schimbul regulat de ulei.

Revin cu detalii:

 

codul comercial al acestui surub este:

 

01421-0620A-000

 

Poate astfel gasiti mult mai ieftin de 9 lei .

 

o adresa aici [usa] sau Uk [aici]

post-69331-0-35062200-1401896759_thumb.jpg

Editat de CezarCV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca la robinetul asta complex al GS-ului,sub mebrana de vacum,in partea dinspre vacum,exista un arculet calibrat?Teoretic ar trebui sa existe,ca sa impinga membrana catre galeria de acces binzina si sa nu lase sa treaca benzina decat la aspiratie.La mine nu exista si se manifesta in toate pozitiile ca si cand ar fi pe direct.Astept un raspuns de la cineva care stie precis.Merci.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca la robinetul asta complex al GS-ului,sub mebrana de vacum,in partea dinspre vacum,exista un arculet calibrat?Teoretic ar trebui sa existe,ca sa impinga membrana catre galeria de acces binzina si sa nu lase sa treaca benzina decat la aspiratie.La mine nu exista si se manifesta in toate pozitiile ca si cand ar fi pe direct.Astept un raspuns de la cineva care stie precis.Merci.

 

Sigur exista un arculet calibrat.

 

Nu poate curge benzina pe on sau rezerva atat timp cat nu exista vacum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu exista elemente separate pt acest robinet. El se cumpara ca element unitar. [nu exista kit de reparatie]. Poate gasesti la dezmembrari si cumperi un astfel de robinet numai pt arc.

 

Personal mi-am schimbat acest robinet dar cred ca am aruncat vechiul robinet (uzual nu tin "gunoaiele"). Daca totusi dau peste el, vorbim..

 

Iti recomand sa-ti cumperi unul nou [cca 300 lei] sau unul vechi (pt arc) pt a nu introduce benzina in cilindrii, in cazul in care nu lucreaza cuiele pontou din carburator (poti introduce benzina in ulei).

 

Rolul acestui robinet, in cazul in care este pozitionat pe "on" sau "rez", este sa impinga benzina in carburatoare cat timp motorul se invarte. In momentul in care motorul este oprit INCHIDE benzina. Robinetul mai are o pozitie in care benzina intra gravitational in carburatoare chiar daca motorul este oprit. Se foloseste in general pentru a porni motocicleta dupa perioade lungi, in care se presupune ca in carburatoare nu exista benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca la robinetul asta complex al GS-ului,sub mebrana de vacum,in partea dinspre vacum,exista un arculet calibrat?Teoretic ar trebui sa existe,ca sa impinga membrana catre galeria de acces binzina si sa nu lase sa treaca benzina decat la aspiratie.La mine nu exista si se manifesta in toate pozitiile ca si cand ar fi pe direct.Astept un raspuns de la cineva care stie precis.Merci.

 

Am gasit robinetul vechi (membrana era fisurata - zona rosie din poza).

 

Uite cateva poze pentru a te lamuri.

 

Arcul este scos. Daca te mai intereseaza, da-mi de stire.

post-69331-0-03874200-1405492186_thumb.jpg

post-69331-0-58209100-1405492193_thumb.jpg

post-69331-0-69655200-1405492200_thumb.jpg

post-69331-0-24464200-1405492211_thumb.jpg

post-69331-0-61004300-1405492240_thumb.jpg

Editat de CezarCV
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...