HondaSan Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 Salutare tuturor posesorilor de GS 500 E.Acum cativa ani conduceam si eu un frumos GS din 1993.De ceva vreme merg cu ceva mai mare si mai tare iar GS -ul sta degeaba.Il mut de colo-colo.L-am pus pe Mercador la vanzare pentru modica suma de 900 E.Nu-l vrea nimeni.Asa ca ,cu mare parere de rau,m-am hotarat sa-l vand pe bucati.Mototcicleta are 55.000 km,cauciucuri noi si fata si spate ,placute noi si fata si spate,este completa si perfect functionala.Este inscrisa pe numele meu deci vand ,cui doreste si are nevoie si actele .Pentru orice componente sau chiar motocicleta intreaga se poate apela la nr. 0725.934.947.Dodu.In privinta preturilor,ca la taraba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 M-ar interesa oglinzile. In special cea stanga. Ce forma au si evident la ce pret. Astept raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 (editat) Salut, m-ar interesa saua, se potriveste si pt modelul 2003? Multumesc! Ah si inca ceva, ai evacuarea stock pe ea? Editat Mai 29, 2014 de Evil_Alien Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 (editat) sa-l vand pe bucatie topic aici pentru dezmembrare: /index.php?/topic/713319-vand-motocicleta-gs-500-ean-1993900-e/&do=findComment&comment=3759836m-ar interesa saua, se potriveste si pt modelul 2003?nu, nu se potriveste. Editat Mai 29, 2014 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Mai 29, 2014 Share Postat Mai 29, 2014 OK, merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 Oameni buni,am pus untelefon pentru a fi utilizat.O convorbire scurta costa numai 50 bani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theZip Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 (editat) Salutare, Am vrut astazi sa fac schimbul la ulei ca aveam deja 6k cu el si peste o saptamana mai planuiam o tura, dar cand sa desfac suruburile de la carcasa 2 au mers bine, iar unul s-a rupt in 2 cand sa-l desfac :| mda.Am pus mai jos o poza cu surubul care a cazut, jumatate din el e inauntru. Stie cineva cum as putea sa-l scot ? Editat Mai 30, 2014 de theZip Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remus20 Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 cu un burghiu de dimensiune mai mica ,usor fara sa te grabesti sa nu atingi filetul interior,bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theZip Postat Mai 30, 2014 Share Postat Mai 30, 2014 mda, cam greu de ajuns acolo, trebuie sa dau roata si cred ca si furca jos. Pentru cei care mai intampina astfel de bucurii, am gasit un filmulet destul de fain: -> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) mda, cam greu de ajuns acolo, trebuie sa dau roata si cred ca si furca jos. Pentru cei care mai intampina astfel de bucurii, am gasit un filmulet destul de fain: -> Dragut film. Multumesc! Am reusit sa desfac tija-surub fara sa demontez nimic, dar in pozitie incomoda (era partea dreapta sus, parca] . Daca iti este mai usor sa scoti furca .... scoate-o dar eu prefer sa dau motorul jos pentru a nu gresi [in cazul in care chiar nu pot]. Intrebare: De unde se cumpara tijele-suruburi pentru filtru? Am cam acelasi tip de problema. Imi trebuiesc trei asemenea tije-suruburi. Am cumparat motocicleta cu 1 surub si unul l-am pus eu din lipsa de piesa OEM ceea ce inseamna ca voi distruge carcasa motorului la urmatorul schimb de ulei [anul acesta]. Editat Iunie 2, 2014 de CezarCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theZip Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 @Cezar, inca nu am luat nici eu suruburi originale, momentan pun normale. Geo_ZGA mi-a recomandat sa vorberc cu "mexykanu" pentru tot felul de piese sau -> http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/1993/GS500E/OIL+FILTER-OIL+PUMP/parts.html, vezi daca rezolvi si tu ceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Iunie 2, 2014 Share Postat Iunie 2, 2014 (editat) Un manual de reparatie pentru Gs500F 2006, unde gasesc? Ce bec de pozitie trebuie? Editat Iunie 2, 2014 de Sei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iunie 4, 2014 Share Postat Iunie 4, 2014 (editat) @Cezar, inca nu am luat nici eu suruburi originale, momentan pun normale. Geo_ZGA mi-a recomandat sa vorberc cu "mexykanu" pentru tot felul de piese sau -> http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/1993/GS500E/OIL+FILTER-OIL+PUMP/parts.html, vezi daca rezolvi si tu ceva Ok. Multumesc. Trebuie sa rezolvam aceasta problema, cam universala, din pacate [nu numai la Gs-uri]. @Cezar, inca nu am luat nici eu suruburi originale, momentan pun normale. Geo_ZGA mi-a recomandat sa vorberc cu "mexykanu" pentru tot felul de piese sau -> http://www.partzilla.com/parts/search/Suzuki/Motorcycle/1993/GS500E/OIL+FILTER-OIL+PUMP/parts.html, vezi daca rezolvi si tu ceva The Zip Am gasit suruburile OEM la un furnizor din Hunedoara. Surubul, fara piulita costa 9 lei [pozitia 12 din poza]. Transportul, daca platesti ramburs, 25 lei [Hunedoara-Bucuresti] sau 15 lei pt plata in avans. Timp de livrare cca 2 saptamani. Sper ca te ajuta acest fapt. Cand o sa schimb aceste suruburi, o sa am grija sa pun pe filet putina solutie de lipit [loctite] pentru a nu se desface , atat in mers cat si la schimbul regulat de ulei. Revin cu detalii: codul comercial al acestui surub este: 01421-0620A-000 Poate astfel gasiti mult mai ieftin de 9 lei . o adresa aici [usa] sau Uk [aici] Editat Iunie 4, 2014 de CezarCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theZip Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 @Cezar - merci de info, am sa cumpar pana la urmatorul schimb de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Salutare, posesorii de GS se intalnesc undeva prin Bucuresti de obicei pentru diverse discutii si pareri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Stie cineva daca la robinetul asta complex al GS-ului,sub mebrana de vacum,in partea dinspre vacum,exista un arculet calibrat?Teoretic ar trebui sa existe,ca sa impinga membrana catre galeria de acces binzina si sa nu lase sa treaca benzina decat la aspiratie.La mine nu exista si se manifesta in toate pozitiile ca si cand ar fi pe direct.Astept un raspuns de la cineva care stie precis.Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Stie cineva daca la robinetul asta complex al GS-ului,sub mebrana de vacum,in partea dinspre vacum,exista un arculet calibrat?Teoretic ar trebui sa existe,ca sa impinga membrana catre galeria de acces binzina si sa nu lase sa treaca benzina decat la aspiratie.La mine nu exista si se manifesta in toate pozitiile ca si cand ar fi pe direct.Astept un raspuns de la cineva care stie precis.Merci. Sigur exista un arculet calibrat. Nu poate curge benzina pe on sau rezerva atat timp cat nu exista vacum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Multam.Asa am gandit si eu.Poate are cineva un astfel de arc?De aia nu vrea sa mearga ca lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Din pacate nu exista elemente separate pt acest robinet. El se cumpara ca element unitar. [nu exista kit de reparatie]. Poate gasesti la dezmembrari si cumperi un astfel de robinet numai pt arc. Personal mi-am schimbat acest robinet dar cred ca am aruncat vechiul robinet (uzual nu tin "gunoaiele"). Daca totusi dau peste el, vorbim.. Iti recomand sa-ti cumperi unul nou [cca 300 lei] sau unul vechi (pt arc) pt a nu introduce benzina in cilindrii, in cazul in care nu lucreaza cuiele pontou din carburator (poti introduce benzina in ulei). Rolul acestui robinet, in cazul in care este pozitionat pe "on" sau "rez", este sa impinga benzina in carburatoare cat timp motorul se invarte. In momentul in care motorul este oprit INCHIDE benzina. Robinetul mai are o pozitie in care benzina intra gravitational in carburatoare chiar daca motorul este oprit. Se foloseste in general pentru a porni motocicleta dupa perioade lungi, in care se presupune ca in carburatoare nu exista benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Multam de sfaturi Cezar.Vezi poate gasesti vechiul robinet.Da-mi de veste.Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iunie 27, 2014 Share Postat Iunie 27, 2014 Am sa caut vechiul robinet, dar dupa 7 iulie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Iulie 3, 2014 Share Postat Iulie 3, 2014 Salut, Poate are cineva nevoie de niste suruburi care prind motorul pe cadru. http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-suruburi+prindere+motor+suzuki+gs+500+pret+50+ron-219214.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 intrebare pentru posesori care au umblat la capacul de chiulasa , ce ati pus in locul garniturior alea circulare care etanseaza suruburile de prindere de la capac? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iulie 16, 2014 Share Postat Iulie 16, 2014 (editat) Stie cineva daca la robinetul asta complex al GS-ului,sub mebrana de vacum,in partea dinspre vacum,exista un arculet calibrat?Teoretic ar trebui sa existe,ca sa impinga membrana catre galeria de acces binzina si sa nu lase sa treaca benzina decat la aspiratie.La mine nu exista si se manifesta in toate pozitiile ca si cand ar fi pe direct.Astept un raspuns de la cineva care stie precis.Merci. Am gasit robinetul vechi (membrana era fisurata - zona rosie din poza). Uite cateva poze pentru a te lamuri. Arcul este scos. Daca te mai intereseaza, da-mi de stire. Editat Iulie 16, 2014 de CezarCV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 18, 2014 Share Postat Iulie 18, 2014 Cezar, daca nu-l mai vrea honda san il primesc eu cu bucurie ca si al meu lipseste cu desavarsire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.