Sari la conținut

V-rod


Roadkill_Himself
 Share

Postări Recomandate

Harley-Davidson planuieste, probabil pt. 2009, aparitia unui nou membru al familiei V-Rod si anume VRSCXCR-ul.

 

post-17131-1198405805_thumb.jpg

As seen in Custombike Magazine, Nr. 1/08.

 

 

In sfirsit un V-Rod, asa cum ar fi trebuit sa fie, de la inceput. Parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Harley-Davidson planuieste, probabil pt. 2009, aparitia unui nou membru al familiei V-Rod si anume VRSCXCR-ul.

 

post-17131-1198405805_thumb.jpg

As seen in Custombike Magazine, Nr. 1/08.

In sfirsit un V-Rod, asa cum ar fi trebuit sa fie, de la inceput. Parerea mea...

:rolleyes: cerinta asta de piata bat-o vina!

personal nu-mi place, nu e nici cruser ,nici street,duce un pic catre naked. :crack: da atunci ma uit la un Ducati

se cam imput lucrurile, maine poimaine vor face motoare numai pentru vitezani.

ce se alege cu legenda Harley?

are sa ma contrazica EASYRIDER, stiu! istorie au facut cu motociletele de curse, se pare insa ca se intorc inapoi de unde au inceput,intrebarea se pune:

se va face istorie din nou in prezentu apropiat sau v-om asista la un esec?

sa fim seriosi! citi din cei din ziua de azi "gustatori" de harley, bikeri care o viata sau dat cu harley sau au sperat la una, vor accepta asa ceva?

am zis!

Editat de Blackrider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:rolleyes: cerinta asta de piata bat-o vina!

personal nu-mi place, nu e nici cruser ,nici street,duce un pic catre naked. :crack: da atunci ma uit la un Ducati

se cam imput lucrurile, maine poimaine vor face motoare numai pentru vitezani.

ce se alege cu legenda Harley?

are sa ma contrazica EASYRIDER, stiu! istorie au facut cu motociletele de curse, se pare insa ca se intorc inapoi de unde au inceput,intrebarea se pune:

se va face istorie din nou in prezentu apropiat sau v-om asista la un esec?

sa fim seriosi! citi din cei din ziua de azi "gustatori" de harley, bikeri care o vita sau dat cu harley sau au sperat la una, vor accepta asa ceva?

am zis!

 

 

Pai, Harley sustine ca bate spre Cafe Racer...

 

 

Eu sint unul dintre aia, care vor accepta asa ceva si, apropos cerinta de piata, nu cred c-o sa fiu singurul.

 

Cred ca motoristii, indiferent de orientare si preferinte, ar trebui sa fie ceva mai putin conservatori. Nici eu nu le am cu vitezanele, dar un Cafe Racer e altceva. Nu-mi displace ideea, lui Willy G. Cred ca si el intelege ca nu te poti baza, la nesfrsit, pe o legenda si ca "times they are a-changing", din pacate. Un "Global player" à la Harley-Davidson, cu siguranta nu poate ignora anumite realitati, daca vrea sa ramina la linia de plutire. Ceva legenda, combinata cu "common sense"... nu poate strica.

 

Si, pe linga asta, un motor atit de puternic, intr-o haina de cruiser...nush. Parca se poate si mai mult. Ce-mi folosesc toti horsepower and stuff, cind, in curbele mai strimte, trebuie sa cobor la 30 km/h, sa nu zgirii asflatul cu scaritele. Probabil pentru cei ce nu vor asta, e conceput VRSCXCR-ul.

 

 

Sarbatori fericite!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HD nu e la primul Cafe racer.

Vezi XLCR Cafe Racer din 1978, 1000cc si 177km/h.

Seamana nitel :crack:

 

 

Cum ziceam: times they are a-changing!

 

La vremea aia, sigur ca n-a avut nici o sansa, sau doar sanse minime, XLCR-ul.

 

Poate acum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Va salut,

Vreau sa trec in viitorul apropiat la capitolul cruiser. In principiu m-am orientat catre V-ROD deoarece e Harley( intotdeauna am fost fascinat de aceasta marca), iar capitolul design e pe gustul meu dar cum designul nu e totul as vrea sa aud si alte pareri .

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,

Vreau sa trec in viitorul apropiat la capitolul cruiser. In principiu m-am orientat catre V-ROD deoarece e Harley( intotdeauna am fost fascinat de aceasta marca), iar capitolul design e pe gustul meu dar cum designul nu e totul as vrea sa aud si alte pareri .

Multumesc!

 

La Triumph Rocket te-ai uitat? Harley is a thing of the past...Intreaba-l pe Ono de ce nu s-a dat cu al lui. Eu l-am avut doar in probe la inceputurile lui ca model si in ianuarie acum inchiriat in state ca altceva nu aveam ce sa iau (ca marca, air de la Harley celelalte sunt cam puturoase pentru gusturile noastre), ok, dar nu m-a impresionat cu nimic.

In linii mari, eu m-am simtit ca pe scuter pe el si nu sunt extrem de mare, doar 1.85. Altfel fuge dar se incalzeste grav (problema in special la pozitia tobei aproape de picior), autonomie limitata datorita tancului si consumului, garda joasa la sol limiteaza inclinarile, fad altfel. Ia unul la incercat si te lamuresti. Daca te uiti la un Rocket, da-mi un semn, aici tind sa cred ca ma pricep si s-ar putea sa am unul pentru tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si mie mi se pare mai mult cafe-racer decat naked.

S-ar parea ca mama&tata cruiserelor se orienteaza treptat si spre alte zone, nu doar prin noile modele care se indeparteaza tot mai mult de traditie (doar Cross-Bone tine aproape), ci si prin achizitii: Buell si MV Agusta. Ne asteapta vremuri interesante, avem la ce ne uita cand rontaim seminte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
  • 3 years later...

Spre deosebire de majoritatea harlistilor, consider V-Rod-ul un membru de familie cu drepturi pline, ca XR-ul sau Electra.

Si pentru cei care o ard aiurea despre cum s-a nascut el si mai ales pasionatii istoriei HD, iaca un filmulet:

 

PS. Zeitatile sa nu se bage , ca-i tehnologie invechita si legende ... numa vorba...

 

http://youtu.be/cWPX-nFDrfM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bag usor aiurea in discutie. inteleg ca sunt oameni care considera ca vrod-ul nu e ce trebuie? pfffff

ma tot uitam la HD-uri cu ochii unui om care n-a mers pe chopper prea mult si ma intrebam de ce-s asa mari motoarele si asa joase performantele.. apoi apare vrod-ul.. good looking, packs a punch.. cine poate sa nu considere asta o evolutie? vor toti springere?

si sa bagam in discutie si vrod muscle.. de ala ce sa mai zici?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:10:

 

V-Rod Muscle-ul este pe lista mea de cumparaturi,dar un pic mai incolo,dupa ce mai avansez in varsta,momentam ma dau cu ZZR1100 si ZX14-R Ninja(2012). V-Rod este o motocicleta buna care-si merita banii!M-am dat cu asa ceva la ride test! RIDE ON!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai frate cum construiesc astia o motocicleta. Sa nu mai pun la socoteala 16 mii de teste pana sa iasa pe piata. Incredibil. Respect Harley Davidson!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Silencer... nici ca poti fi mai gresit. Te-or spalat japonezii pe creier si suni ca o reclama dogita.

Ai impresia ca numai pentru modelul asta este procesul tehnologic asa?

Heheheheheh... ce dragut! Dar fals!

Pune-ti curutul pe un twincam si comenteaza dupa aia despre "motoare asa mari si performante joase".

Macar faza cu "tehnologia invechita" nu ai folosit-o... ceea ce e un plus

 

In fine, revenind la V-Rod, e intradevar greu sa intri in familia clasicelor in viata, sa te incadrezi intr-asa o linie de legende. Dar incet incet, asta se intampla, si lumea harley-istilor incepe sa le accepte ca de-a casei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Sper sa pun si io poze in curand cu VRSCA-ul meu customizat nitel... Deocamdata caut pe cineva care sa-mi faca niste suporti de prins un fairing de Dyna de aici http://asset.lemansnet.com/static/sites/dragspecialties/flipper/2013Fatbook/#?page=40, sa schimb farul (evident) cu unul de Dyna, un ghidon (z bar dar mai mic gen Roland Sands in genul http://www.rolandsands.com/products/Vintage-Shortstack-Handlebar-Chrome), sa vad ce fac cu riserele (pen'ca nu vreau sa mut ceasurile)...ceva vopsea, lowering kit pe spate de max 1'', un pic de airbrush...si mai iau o pauza de inspiratie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sper sa pun si io poze in curand cu VRSCA-ul meu customizat nitel... Deocamdata caut pe cineva care sa-mi faca niste suporti de prins un fairing de Dyna de aici http://asset.lemansnet.com/static/sites/dragspecialties/flipper/2013Fatbook/#?page=40, sa schimb farul (evident) cu unul de Dyna, un ghidon (z bar dar mai mic gen Roland Sands in genul http://www.rolandsands.com/products/Vintage-Shortstack-Handlebar-Chrome), sa vad ce fac cu riserele (pen'ca nu vreau sa mut ceasurile)...ceva vopsea, lowering kit pe spate de max 1'', un pic de airbrush...si mai iau o pauza de inspiratie

 

 

Toate astea se fac iarna nu acum in miezul verii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...
  • 7 months later...

Si iata ca pana la urma mi-am facut ceva timp si am modificat cate ceva (deh, iarna lunga)

 

Fairing Arlen Ness (in specificatii scrie ca este pt Dyna wide Glide, furca de 49mm, deci merge perfect pe VRSC), far HD de 5.75", prindere far de la wwag, suporti prindere masca luate de la parbrizul Memphis Shades cu care a venit mobra. Am facut toate modificarile astfel incat sa functioneze ca un kit. In 5 min pot reveni la forma initiala si vice-versa. La cablurile de la far am avut ceva de furca dar m-am descurcat pana la urma (conversie de la becuri H9/H11 la un bec H4, fara sa ma ating de niciun fir - idee de kit). Gaurit, vopsit...si tadaaa

 

Mie-mi place ce a iesit. Corespunde cu ce aveam in cap. Oglinzile Ness imi par acum din alt film, sa vad ce fac acolo. Ghidonul trebuie neaparat schimbat (eu am 1.85 si mi-e prea aproape, mi-e cam incomod; mi-ar trebui unul gen drag..vedem)...si am io asa o fixatie cu airbox-cover-ul ala...neaparat trebuie schimbat cu asta. Imi pare ca-i da o linie mai lina, mai frumoasa.

 

Ceva poze

post-36545-0-86607200-1398159469_thumb.jpg

 

post-36545-0-04495200-1398159481_thumb.jpg

 

post-36545-0-44757200-1398159489_thumb.jpg

 

post-36545-0-01145700-1398159497_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna treaba cu masca, se incadreaza perfect :) scapa de oglinzi, nu se pupa deloc, cand iti schimbi ghidonul tine cont acum de noua masca. toate cele bune !

Si iata ca pana la urma mi-am facut ceva timp si am modificat cate ceva (deh, iarna lunga)

 

Fairing Arlen Ness (in specificatii scrie ca este pt Dyna wide Glide, furca de 49mm, deci merge perfect pe VRSC), far HD de 5.75", prindere far de la wwag, suporti prindere masca luate de la parbrizul Memphis Shades cu care a venit mobra. Am facut toate modificarile astfel incat sa functioneze ca un kit. In 5 min pot reveni la forma initiala si vice-versa. La cablurile de la far am avut ceva de furca dar m-am descurcat pana la urma (conversie de la becuri H9/H11 la un bec H4, fara sa ma ating de niciun fir - idee de kit). Gaurit, vopsit...si tadaaa

 

Mie-mi place ce a iesit. Corespunde cu ce aveam in cap. Oglinzile Ness imi par acum din alt film, sa vad ce fac acolo. Ghidonul trebuie neaparat schimbat (eu am 1.85 si mi-e prea aproape, mi-e cam incomod; mi-ar trebui unul gen drag..vedem)...si am io asa o fixatie cu airbox-cover-ul ala...neaparat trebuie schimbat cu asta. Imi pare ca-i da o linie mai lina, mai frumoasa.

 

Ceva poze

attachicon.gifnew look 1.jpg

 

attachicon.gifnew look 2.jpg

 

attachicon.gifnew look 3.jpg

 

attachicon.gifnew look 4.jpg

Editat de foxdesert
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...