Sari la conținut

Vreau Drz400s


MensSana
 Share

Postări Recomandate

Sigur ca da, luasem inainte in considerare si varianta LC4, fie adventure (cam grea pt un concurs, kiar si la amatori) fie enduro ... vibreaza destul de tare dar ma pot obisnui, deci nu asta e problema ! Problema e ca noua era (mult) mai scumpa decat DRZ400S; dupa cum bine stii, acum a aparut si alta problema, anume ca e carburata si deci nu are EURO3. Ramane varianta la mana a doua, ceva dupa 2005-2006 ar trebui sa fie cam la pretul uni DRZ (5500-6000 euro). E una din variante !

Am gasit pe advrider subiectul husqvarna te610 ((http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=156429)) si mai studiez. As vrea sa aflu mai mult despre fiabilitatea ei, nu am auzit cine stie ce de husqvarna pana acum si nu sunt 100% convins. Insa recunosc ca e tentanta !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Sigur ca da, luasem inainte in considerare si varianta LC4, fie adventure (cam grea pt un concurs, kiar si la amatori) fie enduro ... vibreaza destul de tare dar ma pot obisnui, deci nu asta e problema ! Problema e ca noua era (mult) mai scumpa decat DRZ400S; dupa cum bine stii, acum a aparut si alta problema, anume ca e carburata si deci nu are EURO3. Ramane varianta la mana a doua, ceva dupa 2005-2006 ar trebui sa fie cam la pretul uni DRZ (5500-6000 euro). E una din variante !

Am gasit pe advrider subiectul husqvarna te610 ((http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=156429)) si mai studiez. As vrea sa aflu mai mult despre fiabilitatea ei, nu am auzit cine stie ce de husqvarna pana acum si nu sunt 100% convins. Insa recunosc ca e tentanta !!!

 

Sau 525EXC ? E un semn oare ca sunt al 525-lea membru al acestui onorabil forum :wink: ?

Stie cineva mai multe despre husqvarna vizavi de problema fiabilitatii motorului ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau 525EXC ? E un semn oare ca sunt al 525-lea membru al acestui onorabil forum :wink: ?

Stie cineva mai multe despre husqvarna vizavi de problema fiabilitatii motorului ?

 

Mai omule, tu ori esti OmBun (vad scris la avatarul tau), ori NeBun.

In primul rand, exista milioane de discutii pe forum despre utilitatea 525-ului. Din ce-ai spus tu ca vrei sa faci cu mobra, ti-au spus multi ca 525 nu e bun. Tu vrei o mobra enduro-touring.

In al 2-lea, despre fiabilitatea Husqvarnei nu cred ca stiu prea multi. Oricum, ai mai intrebat si nu ti s-a raspuns. Este o firma prea rara in Ro. Mai bine intra pe advrider sau thumpertalk, vad ca aia mai discuta despre aceasta firma.

Cele mai plauzibile pentru ce vrei tu ar fi drz si lc4. Dar nu trebuie sa uiti de ttr, dr 650 si xr 650. Sincer, dintre toate cred ca drz-ul e cel mai bun, chiar daca in situatia actuala trebuie sa-l iei gata inmatriculat, la mana a doua.

Te rog nu te supara, dar esti prea nehotarat. Intelege ca exc, wr, crf si altele din categorie NU SE PRETEAZA LA SOSEA!!!!!!!! In cazul asta, iti mai raman cele enumerate mai sus, sau ia-ti huski la risc si cu asta basta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O particula firava de nebunie obligatoriu exista in fiecare din noi :) Shapoi era un fel de gluma ... port nr 525 pe forumul asta si m-am prins abia ieri cand am scris, o mica coincidenta .. sau un semn :kiss: ?

Si nu e nene kiar asa, adica uita-te la niste baieti aici sau aici. Am rafoit cele doua forumuri mentonate de tine sau altele. Acum stiu exact cat de extremist e EXC-ul dar, pe de alta parte, daca ar fi doar puuuutin mai permisiv, ar fi scula ideala pt mine ! Si se pare ca e o problema la care multi incearca sa vina cu niste solutii viabile (practic si economic). Cel putin OilCooler-ul ala poate fi o solutie, nu ?

Ma rog, tot cu husky votez pana una alta, speram sa nu fie atat de rara pe la noi. Pe advrider (la americani) e plin si baietii zic de bine, dar stii cum e (stii ?), tot mai multa incredere ai in prieteni. :wink:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nu e nene kiar asa, adica uita-te la niste baieti aici sau aici. Am rafoit cele doua forumuri mentonate de tine sau altele. Acum stiu exact cat de extremist e EXC-ul dar, pe de alta parte, daca ar fi doar puuuutin mai permisiv, ar fi scula ideala pt mine ! Si se pare ca e o problema la care multi incearca sa vina cu niste solutii viabile (practic si economic). Cel putin OilCooler-ul ala poate fi o solutie, nu ?

Ma rog, tot cu husky votez pana una alta, speram sa nu fie atat de rara pe la noi. Pe advrider (la americani) e plin si baietii zic de bine, dar stii cum e (stii ?), tot mai multa incredere ai in prieteni. :wink:

 

Intre cele doua, cred ca Huski e alegerea mai buna. Din ce am inteles, vor intra tare in piata. E foarte bine c-ai verificat si ce spun baietii pe adv. Acolo e o marca mai populara. Este foarte posibil sa fie o alegere pentru care te voi invidia :)

 

bafta :kiss: ........si asteptam primele impresii ca proaspat posesor de huski :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

sal

 

Am auzit ca au aparut vorbe cum ca DR-Z-ul de 400 nu se mai poate inmatricula, ceea ce nu cred. Noi avem in magazin un DR-Z 400 nou, si se poate inmatricula. E model 2006.

Iote si o poza informativa

post-2236-1205162707_thumb.jpg

Ptr mai multe informatii lasati PM sau pe tel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DRZ-ul nu se mai poate inmatricula, nu corespunde normelor de poluare Euro 3 valabile de la 1 ianuarie 2008. Nici nu este foarte greu de sesizat asta daca ne uitam pe acest site:

 

http://www.suzukimoto.ro/motociclete-suzuk...uki-Enduro.html

 

scrie foarte clar.

 

:crack:

Linkul pe care l-ai dat tu nu este dacat pura dezinformare, sa fie clar, cel putin pana la 1 iulie 2008 pentru orice motocicleta, moped, atv, NU SE PLATESTE NICI UN FEL DE TAXA DE PRIMA INMATRICULARE (credeti-ma pentru ca lucrez in domeniu) , asa ca bafta la inmatriculat shi nu mai sustine ceva de care nu esti sigur 100%. Cu respect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

marees2@ Esti pe aratura, citeste din nou!!! :crack: Sunt tare curios unde se specifica ceva de taxa de prima inmatriculare in linkul pe care l-am dat eu.

 

UNDE AM ZIS CEVA DE TAXA DE PRIMA INMATRICULARE?

 

Repet: nu se mai inmatriculeaza nici o motocicleta noua care nu respecta normele de poluare Euro 3.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vis-a-vis@

asta scrie in link:

"Conform noilor reglementari europene motocicletele cu norma de poluare Euro II nu se mai inmatriculeaza incepand cu 1 ianuarie 2008"

 

asa am zis eu:

"nu se mai inmatriculeaza nici o motocicleta noua care nu respecta normele de poluare Euro 3"

 

E fix acelasi lucru!

 

:crack:

 

PS. AI PROBLEME CU SEMANTICA???????!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

fiecare intelege si o ia cum vrea

ce pot spune, e ca am drz in magazin si stiu ca se poate inmatricula fara nici un fel de problema

Poate ai dreptate in ce ziceai cu inmatriculatu si poate ca nu se mai inmatriculeaza motoarele fara euro 3 care sunt bagate in tara dupa 1.01.08

numai bine

 

daca vrei un dr-z de 400 hai la bv, daca nu lasa-i pe altii in pace si nu-i mai deruta.

 

mergand pe principiul tau astia cu moto sh care le aduc in tara la comanda ar trebui sa dea faliment.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiecare intelege si o ia cum vrea

ce pot spune, e ca am drz in magazin si stiu ca se poate inmatricula fara nici un fel de problema

Poate ai dreptate in ce ziceai cu inmatriculatu si poate ca nu se mai inmatriculeaza motoarele fara euro 3 care sunt bagate in tara dupa 1.01.08

numai bine

 

daca vrei un dr-z de 400 hai la bv, daca nu lasa-i pe altii in pace si nu-i mai deruta.

 

mergand pe principiul tau astia cu moto sh care le aduc in tara la comanda ar trebui sa dea faliment.

 

1. Nu derutez pe nimeni si iti garantez ca nu se mai inmatriculeaza moto noi care nu respecta normele euro 3 incepand cu 1.01.08. Normal ca aici ma refer la motocicletele bagate in tara dupa aceasta data si nu la motocicleta din magazinul tau la care sigur ai de mult carte de identitate.

 

2. Nu vad unde este legatura cu motocicletele sh in discutia asta. De la 1.01.08 nu se mai inmatriculeaza moto noi care nu respecta normele euro 3 , probabil astea sunt reglementarile europene pentru moto si asta e motivul acestei hotarari, ce legatura are asta cu motocicletele sh?

 

:angryfire:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut !

In primul rand vreau sa imi cer scuze daca postez gresit in acest topic ,dar am considerat ca decat sa deschid un topic nou la sectiunea "Incepatori" ,mai bine scriu aici,avand cateva intrebari despre DRZ400S...

Dupa cum cred ca v-ati dat seama....sunt incepator . Am carnet categoria B din 2005 si categoria A din 2006 ,iar pe forum citesc de fiecare data cand am posibilitatea din 2005-2006 incoace...Daca va uitati la numarul post-urilor mele ,o sa observati ca in aceasta perioada,am preferat sa citesc si sa ma documentez,decat sa postez aiurea,tinand cont ca inca nu am moto si/sau experienta in acest sens,si mai ales ca din alta parte nu am de unde sa invat,fiind un soi de oaie neagra a familiei si printre prieteni ....sper insa ca peste 2 sezoane (perioada estimata pentru strangerea banilor necesari) sa ne salutam pe drumuri :lol: :lol: (asfaltate ,sau nu ...)

Scoala de soferi ,categoria A,am facut-o la Tomina (Bucuresti) ,cu Nikky...poate unii din voi il cunosc.....baiat de treaba,ce sa zic....dar de la care nu inveti foarte multe :hurt: (nu ma intelegeti gresit, poate a fost doar cazul meu ...nu vreau sa generalizez sau sa jignesc pe cineva) . Prin poligon pe acolo ,am mers pe o yamaha tw 125cmc , suzuki djebel 125cmc si suzuki volty (pe care am dat si examenul). Ideea e ca mi-au placut toate,iar dupa ce mi-am luat permisul ,eram foarte dezorientat cu privire la motocicleta mi s-ar potrivi . Dupa indelungi meditatii :crack: am ajuns la concluzia ca mi-ar placea sa am un naked ( Suzuki GS 500 , Honda Cb 500 , Yamaha Ybr 250 , Hyosung GT 250 ) sau un dual sport ,ceva pentru soft enduro ,adica sa ma pot plimba "linistit" prin gropile din Bucuresti ,dar sa pot iesi ocazional si pe coclauri,pe drumuri forestiere,si prin munti,evident pe trasee soft ,pentru incepatori ca mine :hurt:....In aceasta ultima categorie mi s-a parut ca cel mai bine s-ar incadra Suzuki DR-Z 400 S (chiar imi place mult mobra asta :crack: ) . Ar trebui mentionat si faptul ca as vrea sa o folosesc si pentru eventualele drumuri mai lungi ,un munte ,o mare....Viteza de croaziera de 100km/h nu ma deranjeaza,din contra ,cred ca e suficient mai ales ca incepator ( si in general ....ma uit la sectiunea "Accidente" si se inmultesc in fiecare zi,dar asta e alta poveste... ) ,iar de faptul ca la asa drumuri lungi o sa am o mare durere a partii posterioare,ce sa zic,cred ca as putea sa ma obisnuiesc....

 

 

Intrebarile mele ar fi : nu cumva este cam puternica pentru un incepator ? adica ma uit in datele tehnice...DRZ 400S : motor monocilindric,DOHC,4 timpi,putere maxima : 29,4 kw (40cp) la 7.600 rot/min , cuplu maxim: 39,2 Nm la 6.600 rot/min , greutate la gol 133kg,racire cu lichid GS 500 : motor bicilindric,4 timpi racit cu aer,putere maxima :35,1 kW (44 cp) la 9.200 rot/min, cuplu maxim 40,2 Nm la 7.500 rot/min,greutate la gol :174 kg .....................tinand cont ca DRZ400S e mai u soara cu 41 de kg ,iar cuplul maxim si puterea maxima ,desi mai mici ca la GS,dar dezvoltandu-se la turatii mai mici ,nu fac cumva mobra prea fasneata pentru un incepator ?

O a 2-a intrebare este legata de inaltime...eu am 1.72m si in jur de 68 kg ....DRZ 400S ,are 935mm inaltime la sa. Oare pot sa pun toata talpa pe pamant ? Nu m-am urcat niciodata pe ea,si acum e cam greu ,tinand cont ca din showroom-uri nu o mai gasesti datorita faptului ca e euro II si nu mai poate fi inmatriculata.Oricum,cand o sa am eu posibilitate sa o iau ,probabil va fi un nou model ,dar inaltimea nu cred ca se va schimba :bigstar:

 

Imi cer scuze ca am scris atata in introducere ,cu povestea vietii mele :lol: si probabil v-am plictisit si enervat ,dar am crezut ca e mai bine asa,pentru a va putea forma o imagine de ansamblu...

Va multumesc pentru intelegere :crack: :agree: si in speranta ca ma veti primi si pe mine ,in aceasta comunitate a motociclistilor,va urez numai bine si multi km fara incidente :hurt:

Cu stima,

Andrei D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu e foarte puternica. Eu am inceput pe 128 kg cu 42 cp, si experienta aproape 0. Pot sa zic ca m-am invatat cu ea si rareori m-a "surprins" din punct de vedere al puterii. Oricum, poate modelul 2007-2008 sa aiba 40 cp, sa mai fi umblat galbejitii la el, ca eu prin 2005-2006 il stiam pe la 35. Poate minteau si ei mai putin atunci :crack: . Oricum o sa te bucuri (putin) mai tarziu ca ai ales o motocicleta "fasneata" si o sa te feliciti pentru asta. Si daca la inceput o sa ti se para raportul putere/greutate prea mare, poti sa incerci sa mergi tot timpul cu plinul facut :crack: => 143 kg.

 

Ca o comparatie, are si GS-ul avantajele lui, dar un enduro este o motocicleta mult mai versatilita si iti ofera mai multe oportunitati.

 

S-ar putea sa nu poti sa pui toata talpa jos, dar pe varfuri tot ajungi. Sunt multe fete mititele care au DRZ. Si daca vrei sa ajungi cu talpa, poti sa o mai cobori din suspensii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mihaio07 : multumesc mult pentru lamuriri . M-am mai linistit un pic :crack: Da,varianta asta din 2007 ,are 40 cp ...cel putin asa am gasit scris pe www.motorteam.ro (cautasem si pe site la b&s ,dar drz400s nici nu mai figureaza ..in fine..) Legat de inaltimea seii ,chiar facusem niste masuratori cu ruleta :crack: neconcludente,evident,ca mai intervine si latimea seii si alti factori,dar una peste alta ,ai dreptate,cred ca ating cu varfurile ,dar daca mai pot lasa din suspensii vreo 4 cm (cred ca asa am citit pe un topic,p-aici...) ar fi super :agree:

 

Mersi inca o data si numai bine :crack:

Editat de AndreiD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

In primul rand vreau sa imi cer scuze daca postez gresit in acest topic ,dar am considerat ca decat sa deschid un topic nou la sectiunea "Incepatori" ,mai bine scriu aici,avand cateva intrebari despre DRZ400S...

Dupa cum cred ca v-ati dat seama....sunt incepator . Am carnet categoria B din 2005 si categoria A din 2006 ,iar pe forum citesc de fiecare data cand am posibilitatea din 2005-2006 incoace...Daca va uitati la numarul post-urilor mele ,o sa observati ca in aceasta perioada,am preferat sa citesc si sa ma documentez,decat sa postez aiurea,tinand cont ca inca nu am moto si/sau experienta in acest sens,si mai ales ca din alta parte nu am de unde sa invat,fiind un soi de oaie neagra a familiei si printre prieteni ....sper insa ca peste 2 sezoane (perioada estimata pentru strangerea banilor necesari) sa ne salutam pe drumuri :nono: :nono: (asfaltate ,sau nu ...)

Scoala de soferi ,categoria A,am facut-o la Tomina (Bucuresti) ,cu Nikky...poate unii din voi il cunosc.....baiat de treaba,ce sa zic....dar de la care nu inveti foarte multe :nono: (nu ma intelegeti gresit, poate a fost doar cazul meu ...nu vreau sa generalizez sau sa jignesc pe cineva) . Prin poligon pe acolo ,am mers pe o yamaha tw 125cmc , suzuki djebel 125cmc si suzuki volty (pe care am dat si examenul). Ideea e ca mi-au placut toate,iar dupa ce mi-am luat permisul ,eram foarte dezorientat cu privire la motocicleta mi s-ar potrivi . Dupa indelungi meditatii :kali: am ajuns la concluzia ca mi-ar placea sa am un naked ( Suzuki GS 500 , Honda Cb 500 , Yamaha Ybr 250 , Hyosung GT 250 ) sau un dual sport ,ceva pentru soft enduro ,adica sa ma pot plimba "linistit" prin gropile din Bucuresti ,dar sa pot iesi ocazional si pe coclauri,pe drumuri forestiere,si prin munti,evident pe trasee soft ,pentru incepatori ca mine :D....In aceasta ultima categorie mi s-a parut ca cel mai bine s-ar incadra Suzuki DR-Z 400 S (chiar imi place mult mobra asta :kali: ) . Ar trebui mentionat si faptul ca as vrea sa o folosesc si pentru eventualele drumuri mai lungi ,un munte ,o mare....Viteza de croaziera de 100km/h nu ma deranjeaza,din contra ,cred ca e suficient mai ales ca incepator ( si in general ....ma uit la sectiunea "Accidente" si se inmultesc in fiecare zi,dar asta e alta poveste... ) ,iar de faptul ca la asa drumuri lungi o sa am o mare durere a partii posterioare,ce sa zic,cred ca as putea sa ma obisnuiesc....

 

 

Intrebarile mele ar fi : nu cumva este cam puternica pentru un incepator ? adica ma uit in datele tehnice...DRZ 400S : motor monocilindric,DOHC,4 timpi,putere maxima : 29,4 kw (40cp) la 7.600 rot/min , cuplu maxim: 39,2 Nm la 6.600 rot/min , greutate la gol 133kg,racire cu lichid GS 500 : motor bicilindric,4 timpi racit cu aer,putere maxima :35,1 kW (44 cp) la 9.200 rot/min, cuplu maxim 40,2 Nm la 7.500 rot/min,greutate la gol :174 kg .....................tinand cont ca DRZ400S e mai u soara cu 41 de kg ,iar cuplul maxim si puterea maxima ,desi mai mici ca la GS,dar dezvoltandu-se la turatii mai mici ,nu fac cumva mobra prea fasneata pentru un incepator ?

O a 2-a intrebare este legata de inaltime...eu am 1.72m si in jur de 68 kg ....DRZ 400S ,are 935mm inaltime la sa. Oare pot sa pun toata talpa pe pamant ? Nu m-am urcat niciodata pe ea,si acum e cam greu ,tinand cont ca din showroom-uri nu o mai gasesti datorita faptului ca e euro II si nu mai poate fi inmatriculata.Oricum,cand o sa am eu posibilitate sa o iau ,probabil va fi un nou model ,dar inaltimea nu cred ca se va schimba :hug:

 

Imi cer scuze ca am scris atata in introducere ,cu povestea vietii mele :kali: si probabil v-am plictisit si enervat ,dar am crezut ca e mai bine asa,pentru a va putea forma o imagine de ansamblu...

Va multumesc pentru intelegere :kali: :kali: si in speranta ca ma veti primi si pe mine ,in aceasta comunitate a motociclistilor,va urez numai bine si multi km fara incidente :nono:

Cu stima,

Andrei D.

eu am un drz400s , am 175cm , am lasat-o jos la maxim si ating cu picioarele doar pe varfuri

asta e...merge si asa..totul e sa sti sa mergi

ca dual sport e excelenta,nu am nimic sa ii reprosez,merge peste tot

chiar sunt multumita de ea :nono:

pot spune ca am facut o alegere buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Ca sa revenim la informatii utile, se mai gasesc DR-Z 400 S sau E pe la reprezentante? Pe site-uri vad ca apar si e prea tirziu ca sa mai dau telefon. Oricum o sa vad miine.

 

Se pot inmatricula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa revenim la informatii utile, se mai gasesc DR-Z 400 S sau E pe la reprezentante? Pe site-uri vad ca apar si e prea tirziu ca sa mai dau telefon. Oricum o sa vad miine.

 

Se pot inmatricula?

 

Nu ai specificat daca vrei nou (0km) sau nu. Daca vrei din strainatate (Germania) sau nu.

Pentru varianta Germania, poti sa te uiti pe mobile.de. Sunt sigur ca gasesti mobre de-astea la putini km si implicit gata inmatriculate, deci nu vei avea probleme, mobra fiind second. Poate ai noroc si gasesti si una cu 0 km (an 2007) gata inmatriculata.

Pentru varianta Romania, cei de la reprezentante nu mai aduc si cred ca le-au cam epuizat pe cele ramase. Poti sa mergi la firme care aduc din strainatate, gen Kawa Motors, seconduri cu putini sau multi km.

Sau poti sa cauti un second pe Bikeshop.

 

DRZ-E nu prea se poate inmatricula. Ar trebui adaptate oglinzi, semnale, stopuri, si nu stiu daca succesul e garantat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As fi vrut un DR-Z 400 E nou insa intr-adevar se mai gaseste la reprezentante si nici nu se poate inmatricula. Nu stiu cum sta treaba cu inscrierea la primarie.

Ma poate ajuta cineva?

 

Pina la urma cred ca voi fi nevoit sa iau DR-Z 400 S. Nici acesta nu se mai gaseste insa am luat legatura cu un dealer si zicea ca va aduce imediat ce vor aparea modelele 2009. Cele vechi nu se mai puteau inmatricula intr-adevar, datorita normelor de poluare.

 

Sunt curios sa vad daca modelul 2009 va respecta normele de poluare EURO III.

Eu am gasit asta http://www.motorcycle.com/specs/suzuki/on-...-400s/base.html

 

si parca as zice ca e acelasi motor.

Eu sper sa nu fie asa si sa se poata inmatricula.

 

Daca e asa, ii schimb cauciucurile si..... go off-road.

 

Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu la ce inscriere la primarie te referi tu, dar nu exista asa ceva decat la scutere si la troleibuze.

 

Modelele 2009 vor respecta mai mult ca sigur normele de poluare. Mie asa mi-au zis niste baieti de la Suzuki. Dar sunt sanse ca DRZ E-ul sa nu le respecte, fiind gandit utilizarea strict off-road si implicit sa nu poata fi nici inmatriculat.

Editat de mihaio07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

intrebare: unui drz400 Sm se pot pune roti de enduro cu discurile de frana aferente!? intreb pt-ca inca nu am vazut cu ochii mei sistemele de prindere a etrierelor si din cate am vezut in 2-3 poze difera. de la enduro la Sm se poate, insa invers nu stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...