Sari la conținut

Hayabusa multumeste adversarilor


RaveGSXR
 Share

Postări Recomandate

  • Admin

te сaci pe el. e atat de urat incat nimeni n-o sa vrea sa spulbere nimic cu el

:P

 

si sunt si mai suparat pe el pentru ca se aude ca o sa-l scoata la pensie la zx12. ceea ce nu e corect.

 

Amice,in general este bine sa fii mai retinut cind afirmi asa ceva..despre ceva pe care inca nu la-ai vazut"in carne si oase"Ma gindesc ca dintr-o simpla poza nu ti-ai dat seama cum arata,nu?

Sau poate tu posezi alte surse??

Dupa aia faza cu cacao-ul s-ar putea sa fie valabila,dar sa n-o faci pe tine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 52
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mie una imi place Hayabusa.Si contrar opiniilor unor carcotasi de pe forum care sunt sigura ca vor comenta asta... nu-mi place din cauza marimii :P .Este printre motoarele mele preferate, chiar daca sunt constienta ca nu imi voi lua niciodata asa ceva.Totusi,asta nu m-a impiedicat sa nu-mi fac un tatuaj cu semnul japonez care reprezinta "monstrul" :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sa vedem...

385KM/h

turbo busa.

 

 

Extraordinar filmuletul !! Pana la 130 mph tipu' mergea pe o roata ! Poate ca imi iau si eu motocicleta :P

 

P.S.

Dupa un mic calcul (regula de trei simpla) imi iese si mie o viteza pe la 385 km/h.

 

Mai exact, daca avem: la 9700 ture/min ... 210 mph

la 11200 ture/min ... vom avea Xmph= 242mph= 387km/h Super !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ps. nu stiu de ce, dar am senzatia ca undeva e trucat ceva. cand schimba dintr-a 3-a in 4-a, viteza creste fara nici o jena. de abia dintr-a5-a in a 6-a se vede pe vitezometru o pauza.

in plus, 385km/h in 15 secunde plecand de pe loc e cam mult. parerea mea.

 

Singura cale pentru a ne lamuri este sa cautam si alte surse.

 

Din ceea ce se vede aici:

http://www.hyp4r.com/hayabusa/performance.htm

Mai exact de la 20 la 180km/h in 5,86 sec. se respecta.

 

Momentul schimbarii din a 3-a in a 4-a coincide cu trecerea de pe o roata pe doua, eu nefiind motociclist nu stiu ce valori ale acceleratiei se ating in acele momente. Dar pare plauzibil sa fie valori mari.

Editat de bendix
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti de la ce vine HAYABUSA????

in motolife am citi ca ar insemna demon in infatisare de inger...

 

Ori cei din motolife sunt prost informati ori nu ai citit tu bine.

 

Uite aici:

Suzuki GSX1300R

From Wikipedia, the free encyclopedia.

...

The name Hayabusa comes from the Japanese name for the Peregrine Falcon, known for its speed. Many also consider it something of a joke at the expense of the Honda CBR1100XX Blackbird, which was prior to the Hayabusa the fastest production motorcycle—the Peregrine Falcon is a predator of the common blackbird.

si

Peregrine Falcon

From Wikipedia, the free encyclopedia.

 

Scientific classification

Kingdom: Animalia

Phylum: Chordata

Class: Aves

Order: Falconiformes

Family: Falconidae

Genus: Falco

Species: F. peregrinus

 

Binomial name

Falco peregrinus

Tunstall, 1771

The Peregrine Falcon or, in North America, Duck Hawk (Falco peregrinus) is a medium-sized falcon about the size of a large crow: 38-53 cm (15 to 21 inches) long. It has a wingspan of about 1 metre (40 inches). Males weigh 570-710 grams; the noticeably larger females weigh 910-1190 grams.

...

The Peregrine Falcon is the fastest animal on earth. Although its level flight is little faster than that of many other largish birds, its diving speed is significantly greater; a peregrine has been accurately measured attaining dive speeds of 217mph (350km/h) in a 45 degree stoop.

 

Fara ingeri si fara demoni, ca suntem oameni mari, nu copii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Admin

scuze, stimabile, era doar o opinie personala. nu te mai barbota inutil. ai actiuni la kawasaki?

 

 

..Pai tocmai d'aia ti-am si atras atentia pentru ca era personala(despre opinie vorbeam..!) si nu da bine sa vorbesti in necunostinta de cauza..Poate scula chiar arata bine in realitate si p'orma te faci matale de Kacao.nu? :P

..Actiuni nu,da'doua bucati Kawa posed..!

Multa sanatate

Vicol Luigi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu de ce mai scriu in topicuri vechi si putrezite dar reinviate insa:

zx12-r este de asemenea un monstru care se compara cu busa la modul ca se apropie de ea, insa toate review-urile si testele filmate dau mult mai mult credit din acest punct de vedere celor de la suzuki.

intr-adevar tine si de experienta si sangele pe care il are pilotul insa si la schimbarea de motorete 12-le tot nu reusea sa se arunce in curbe cu slide-uri si sa iasa atat de violent precum o facea busa.

in ceea ce tine de linie dreapta, adik viteza maxima, nu de liniuta atentie, modele stock nu se face mare diferenta ba chiar sunt segmente in roll on cand busa capata distanta dar nu dispare chiar repede deci sunt diferente pe care foarte multi de aici nu le-ar sesiza ever.

cu plecatul de pe loc sta treaba altfel hayabusa fiind clar mai violenta si mai rapida decat 12.

cat despre comparatii deplasate cu fjr1300 sau stiu eu ce alte mobre muhahaha..aberatii.

iar la cat e de joasa busa are kile mai "usoare" decat celelalte d mai sus.

intr-adevar fata de k5R1gsxrCBR1000RR astea doo reprezinta alta clasa.mai grea si "mai touring". xx-ul e in porumb la faza asta.

Pana una alta numai cei ce pot avea un deosebit respect pentru o motoreta care si-a facut numele prin capacitatea de a trece prima de bariera celor 300 km/h nu pe cadran ci in realitate, insotita de un cuplu imens la orice turatie si resurse interminabile, iar numai cei ce apreciaza munca unor ingineri deosebiti branduiti suzuki care au reusit sa obtina cea mai tare forma aerodinamica vreodata pentru o motoreta de ti se opreste inima in piept si aerul in plamani cand o vezi pe strada cat este de frumoasa ar trebui sa dea cu noroi (daca o vor face vreodata) intr-o astfel de motoreta. cu argumente.sau sa-si doreasca.

Cat despre design...aviz prazlanderilor... e ca saab-ul . iti place ori ba.

dupa capul meu mi-as lua si o busa si un 12 sunt doua motorete din aceeasi clasa extrem de diferite ca personalitate .iar apoi un k5 si un zx10. :crack: :blink: :P

 

Dogg.

ps faza cu ingeri/demoni e dementiala :banana: :banana:

Editat de amirutza
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana una alta numai cei ce pot avea un deosebit respect pentru o motoreta care si-a facut numele prin capacitatea de a trece prima de bariera celor 300 km/h nu pe cadran ci in realitate, insotita de un cuplu imens la orice turatie si resurse interminabile, iar numai cei ce apreciaza munca unor ingineri deosebiti branduiti suzuki care au reusit sa obtina cea mai tare forma aerodinamica vreodata pentru o motoreta de ti se opreste inima in piept si aerul in plamani cand o vezi pe strada cat este de frumoasa ar trebui sa dea cu noroi (daca o vor face vreodata) intr-o astfel de motoreta. cu argumente.sau sa-si doreasca.

 

1. Cunosc mai multi carora Busa li se pare urata cu spume decat carora le taie respiratia.

2. Depasirea limitei de 300 la ora este MUUUUULT mai importanta pentru departamentul marketing de la Suzuki decat pentru rider. In afara de circuit nu stiu unde se pot folosi astfel de calitati, iar Busa nu e o moto pentru circuit. Poate doar la touring, dar touring la 300 la ora nu prea mai e touring, e cascadorie.

3. O gluma nu inseamna aruncat cu noroi, decat daca ai actiuni la Suzuki, ca sa dau un citat.

 

@ cobraart: de unde ai scos vere pozele alea? Din cutia cu bomboane?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie cel putin busa mi se para superba atat la looc, cat si la performante, are acel look iesit din comun, cel putin asa mi se pare mie

 

 

cat despre numele de unde provine.... poate aia de la motolife au zis ca o metafora....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Busa in topicul de speed-uri a avut in total peste 8500 de click-uri (socotind cele doua topicuri in care ii apare numele plus cel de Ghost rider).

 

Pe locul doi la mare distanta vin topicurile dedicate motoarelor mici de 125 - peste 4000 de vizualizari.

 

Mult mai jos apar modelele noi pe 2006 cu 1447 clicks si Motoare italiene cu 1243 de clicks.

 

Doar o constatare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pozele pe care le-am postat si le-ati sters nu erau nici cu mine si nici facute de mine. Erau intr-adevar de mare prost gust dar erau cu Busa. Se gaseau pe un site american de Busa si anume aici Ei nu se supara sa le hosteze acolo, aici insa suntem mult mai pretentiosi.

O busa preparata 2005 schimba proprietarul pentru 12500 USD din care USD 5000 sunt in modificari iar piesele originale sunt si ele livrate. Imi pun si eu o intrebare, daca sunt asa de "hot", de ce or fi asa de ieftine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...