Sari la conținut

Drumul Spre Nord


bogdan_harea
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 3 weeks later...

s-a asternut linistea ? s-a deglomerat topicul ? astia trei cu aglomeratia daca tacem nu inseamna ca nu ne tinem de treaba , inca candidam ca participanti si vrem sa facem si garmisch-ul sau ce mai e pana atunci...

Editat de urcu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi ne tinem de planificare si program. S-au tinut 3 intalniri, anuntate din timp, la care au participat toti cei interesati de Drumul spre Nord. Stim data plecarii (16 iulie), traseul si durata intregi calatorii. La sfarsitul lui martie inceputul lui aprilie va mai fi o intalnire probabil ultima, pe care o voi anunta pe forum . Acum fiecare tine singur socoteala zilelor ramase pana la plecare. :crack:

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Consider ca suntem deja destul de avansati cu planificarea acestei excursii, detaliile importante cum ar fi data plecarii, traseul si un buget estimativ fiind stabilite de mult si publicate aici pe forum. :D

 

Rugamintea noastra (a mea si a lui Bogdan) este ca cine este intr-adevar interesat sa ne insoteasca in aceasta excursie sa depaseasca faza de scris cate un rand pe forum (deobicei "ascuns" sub un nickname, la al carui profil nu sunt trecute nici informatii minimale).

Consideram ca daca facem planuri pt o excursie de peste 10.000km si cca 20 zile impreuna, nu ar fi rau sa ne si cunoastem inainte sau macar sa stim cu cine vorbim, sa schimbam un e-mail, telefon etc.

 

Asadar, luni 24martie ora 19:00 este planificata urmatoarea intalnire :blbl: cu scopul de discuta despre excursia la Nordkapp. Locatia: rest. Jadoo, str. Nicolae Racota nr. 3 (intr. din strada Clucerului), sect. 1, Bucuresti.

Rugamintea este ca cine vine sa confirme via PM (unuia dintre noi) sau telefonic (Bogdan: 0722-646373; Vlad: 0722-327433) si sa lase un numar de telefon pt cazul in care apare ceva neprevazut.

 

Vlad :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deasemenea, la partea financiara trebuie luata in calcul o revizie pe drum (din cate stiu la japoneze se face la 6000km), eventuale piese pt moto (cauciucuri, placute de frana etc) si eventuale cheltuieli neprevazute.

 

 

Daca imi permiteti niste sfaturi tehnice , la o astfel de tura , un schimb complet de consumabile inainte ar trebui sa va tina departe de orice probleme si aici ma refer la : placute frana (un set te poate tine 11000 km fara probleme - P.S. : La tura lui Markos din Turcia in ~ 7000 km placutele abia s-au tocit un pic) ulei (aici depinde de la motor la motor la cat se face schimbul dar ca idee un schimb chiar inainte de a pleca este zic eu best deal )bujii din punctul meu de vedere nu ar trebui sa fie probleme in 11000 km , filtrele de aer si de ulei pot rezista chiar mai mult de atat , momentan cam atat imi vine in minte , va urez succes and have phun :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@khk - eu preferam sa postati traseul mai amanuntit pentua a avea o

imagine mai clara asupra calatoriei , ca de ex. ( am luat un traseu oarecare ) :

 

Bucuresti - Nadlac

Nadlac - Budapesta - Viena

Viena - Praga - Berlin

Berlin - Rostock - Malmo

Malmo - Stockolm

Stockolm - Helsinki

Helsinki - Rovaniemi

Rovaniemi - Nordkapp

Nordkapp - Mo i Rana

Mo i Rana - Oslo

Oslo -Copenhaga

Copenhaga - Hamburg

Hamburg - Munchen

Munchen - Venetia sau Viena

Venetia sau Viena - Nadlac

Nadlac - Bucuresti

 

..... oricum multumesc pentru informatii..... ;)

salutare daca sanatos sint pe 17 seara sint la tallinn iulie voi merge la nordkapp si de acolo via gibraltar traseul meu in mare e de 1600 km care sper ca in max 25 de zile sal fac mergeam cu voi dar eu simbata nu merg si atunci va incurc drum bun si sa dea domnul so facem stima si respect Pompi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

salutare daca sanatos sint pe 17 seara sint la tallinn iulie voi merge la nordkapp si de acolo via gibraltar traseul meu in mare e de 1600 km care sper ca in max 25 de zile sal fac mergeam cu voi dar eu simbata nu merg si atunci va incurc drum bun si sa dea domnul so facem stima si respect Pompi

Pompi draga ,toate sansele sa ne intalnim iar pe traseu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inca sunt in cautarea unei solutii, cu CB 500 mi-e clar ca se poate face drumul dar nu chiar confortabil. Daca il schimb cu CBF 600 (tocmai studiez problema, inca nu am gasit unul la pret rezonabil) merg si eu, daca nu fac asta pana la sfarsitul lunii mai sansele scad serios, vreau sa ma acomodez cu motocicleta noua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

deci spre Kaprun cand , cine ,de unde si cu ce motoare pleaca ? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:(

eu intreb din experienta anilor trecuti si stiu ca razganditul in ultima clipa e sport national , atunci multi am vorbit si putini ne-am regasit pe drum ... si nici macar aceiasi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu intreb din experienta anilor trecuti si stiu ca razganditul in ultima clipa e sport national , atunci multi am vorbit si putini ne-am regasit pe drum ... si nici macar aceiasi

 

of, of... plecarea la Kaprun nu are nici o legatura cu topicul de fata despre Nordkapp; eventual... eu?? dar atat!

deci te invit sa citesti si eventual sa "aglomerezi" :) topicul "Tur european in 11zile" (de la poze) care de multe luni a deviat de la ce a fost si acolo se poarta toate discutiile despre BMW Mountain Days / Kaprun unde daca citesti prin ultimele muulte pagini vei afla TOATE info de care ai nevoie.

 

Vlad :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Salut!

 

Pana la urma am renuntat la plecarea cu moto la Nordkapp dar am ales sa plec in aceeasi cu masina, cu pritena mea, pe un traseu mai scurt, adica fara Finlanda si Nordkapp.

Acum suntem pe drum si o sa scriu cate ceva cu titlu informativ pt cei interesati.

 

Am plecat din Viena vineri 18iulie cum imi propusesem, sambata am luat ferry de la Rostock la Trelleborg. Prima noapte am dormit-o la MalmĂś (hotel Ibis, 55euro camera). Am ales ca drumul spre Stockholm sa nu-l facem direct ci pe coasta sud-estica, pe E22 si a fost o alegere buna pt ca peisajele sunt de vis.

Am dormit urmatoarele 2 notpi la camping/cort (16euro/noapte 2 pers+cort+masina) la Karlskrona.

Desi suntem inca in sud, noaptea sunt 8-10grade, frig si umezeala. Si multi tantari! Tb echipament bun de dormit, recomand bluza si pantaloni termo si sac bun. Ziua cca 20-23 grade, am prins vreme frumoasa.

Azi-noapte am dormit la Västervik, la casuta in camping, 45euro/noapte fara asternuturi... cam scump pt conditii minime.

Traseul urmator: Stockholm-Oslo, sudul Norvegiei pe coasta, spre Danemarka prin Suedia si apoi Germania-Viena unde vrem sa ajungem pe 3 august.

 

Traseul cu moto la Nordkapp ar fi insemnat dormit mereu in alt loc, apoi o medie de 550km zilnic, greu de facut cu restrictiile de viteza de aici. In concluzie, mereu pe fuga cu echipament minim si cel mai rau ca nu apucam sa vad mai nimic. Asadar, nu-mi pare rau ca am renuntat nici la varianta lunga nici la moto. Poate il fac altadata in timp ceva mai lung si mai bine pregatit financiar ca sa pot dormi cat mai rar la cort.

 

Info Suedia: in general, viteza legala variaza intre 70 si 110 maxim pe autostrada. Drumuri impecabile si bine semnalizate, se circula f civilizat, camere/radare multe dar iau din fata, campinguri se gasesc des.

Multe supermarketuri deci mancarea si alte lurucri se gasesc usor si deloc scump. La benzina pret normal, cca 1,35 euro.

Tara foarte frumoasa, oameni prietenosi si relaxati, toti vb engleza.

 

Poate mai apuc sa postez si din alte locuri pe drum.

 

Vlad :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

am ajuns inapoi acasa :kiss:

 

dupa 14 zile si vreo 9000 de km pe sosea si mai vreo 500 pe mare am ajuns inapoi in Timisoara (eu, sotia mea si Melinoss One - cel care a fost responsabil cu ducerea si aducerea noastra). tinta a fost atinsa: Capul Nord. traseul Polonia - tarile baltice - Finlanda - Capul Nord - Suedia - DK - Germania - Cehia - home. drum fain, multa ploaie si vant, destul de frig, preturi mari, oameni primitori si multi tantari. carnea de ren pute ca dracu, o combinatie de miros de oaie cu cerb, te da pe spate. nu incercati. cea mai grea portiune: Cenad - Timisoara, am crezut ca nu mai ajung. pe la 12 aseara o furtuna de zile mari, am stat vreo ora in benzinarie sperand ca trece, mai mult cu frica sa nu cada vreun copac pe noi. si pentru ultima oara ne-am luat pelerinele pe noi :D de parca ar mai fi contat.

 

sus in nord e fain, ultimii 300 de km (pe 5-7 grade si un vant de imi dadea jos motoru de pe cric, si nu-i usor) par o eternitate :) dar satisfactia e mare cand ajungi acolo. merita fiecare euro, km sau rafala de ploaie. locul are ceva special, mergeti daca aveti posibilitatea.

 

p.s. nu am vazut picior de politzai tot drumul, parca ceva in Polonia dar slabutz, si am fugarit Melinoss One - ul de nu a avut aer. am fost atent la limitari sa nu sar calul si in rest cam 30 de km peste limita. am vazut semi-live 2 accidente, ambele cu motoare din pacate. unul cred ca era mai grav. si ieri, pe o autostrada Budapesta - Szeged plina de capsunari grabiti era sa ma fac si eu varza intrun accident in lant, noroc cu banda din dreapta ca era libera. mai trebuie sa ai si putin noroc, oricum nu apucasem sa ma asigur, dar dupa vreo 3 secunde de frana plina am tras dreapta din reflex, sa nu dau in ala din fata mea si am trecut cu vreo 30-40 kmh la 20 de cm de el :D uff, ce am mai transpirat instant.... si ce m-am bucurat ca nu era nimeni pe prima banda (mirare dupa cat era de plina autostrada, un exod in toata regula. imaginativa ca angajatii OMV blocau buda si minteau ca-i stricata, dar cu 2 euro se repara instant)

 

p.s. dupa ce de la budapesta in sus nu am mai vazut picior de roman o saptamana, nu mica mi-a fost mirarea sa vad exact in parcare la Capul Nord un motor de Constanta. am incercat sa il "indentific" pe posesor prin complex dar nu l-am gasit, mi-ar fi placut sa stam la o bere. oricum daca arunci un ochi pe aici, da un semn de viata. RESPECT pentru calatorie, mai ales pe motorul tau, cam naked :lol: spre rusinea mea nu mai retin numarul si nici motorul, batea vantu ca dracu si m-am grabit inauntru. dar te sti tu, calatorule :drums:

 

p.s. habar nu aveam ca in Polonia in loc de litri masoara benzina in deci metri cubi :drums: ca la balamuc

 

p.s. cele mai faine gagici de departe in Estonia. combinatie ucigatoare de sange rusesc cu european.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@yonatzu ...vremea naspa zici ?...la anul plec si eu...tre sa ma pregatesc bine... :D

 

cam da, ne asteptam sa nu fie zapuseala dar la intoarcere chiar am prins un val de frig si ploaie cam aiurea chiar si pentru acolo. la dus a fost perfect, 6 zile numai cu soare si temperaturi perfecte. din a 7-a si pana in ultima nu a fost zi far ploaie. oricum dupa cercular artic te poti astepta la orice dar la capul nord in prima zi a fost ok, 7-8 grade si ploaie marunta dar cand am plecat inapoi s-a pus o ploaie si un frig care ne-o tinut vreo 1000 de km in jos, pana aproape de Stockholm. ia haine groase ca nu sti peste ce dai

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cam da, ne asteptam sa nu fie zapuseala dar la intoarcere chiar am prins un val de frig si ploaie cam aiurea chiar si pentru acolo. la dus a fost perfect, 6 zile numai cu soare si temperaturi perfecte. din a 7-a si pana in ultima nu a fost zi far ploaie. oricum dupa cercular artic te poti astepta la orice dar la capul nord in prima zi a fost ok, 7-8 grade si ploaie marunta dar cand am plecat inapoi s-a pus o ploaie si un frig care ne-o tinut vreo 1000 de km in jos, pana aproape de Stockholm. ia haine groase ca nu sti peste ce dai

 

 

salutare daca se poate spunemi unde pe unde ai trecut cu ferybotul si costul vreau la 1 sept sa o iau din loc spre nord vreau sa trec la tallin sa merg la nordkapp sa ma intorc prin swedia multumesc si poate citeva sfaturi Pompi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am ajuns inapoi acasa :D

 

dupa 14 zile si vreo 9000 de km pe sosea si mai vreo 500 pe mare am ajuns inapoi in Timisoara (eu, sotia mea si Melinoss One - cel care a fost responsabil cu ducerea si aducerea noastra). tinta a fost atinsa: Capul Nord. traseul Polonia - tarile baltice - Finlanda - Capul Nord - Suedia - DK - Germania - Cehia - home. drum fain, multa ploaie si vant, destul de frig, preturi mari, oameni primitori si multi tantari. carnea de ren pute ca dracu, o combinatie de miros de oaie cu cerb, te da pe spate. nu incercati. cea mai grea portiune: Cenad - Timisoara, am crezut ca nu mai ajung. pe la 12 aseara o furtuna de zile mari, am stat vreo ora in benzinarie sperand ca trece, mai mult cu frica sa nu cada vreun copac pe noi. si pentru ultima oara ne-am luat pelerinele pe noi :P de parca ar mai fi contat.

 

sus in nord e fain, ultimii 300 de km (pe 5-7 grade si un vant de imi dadea jos motoru de pe cric, si nu-i usor) par o eternitate :D dar satisfactia e mare cand ajungi acolo. merita fiecare euro, km sau rafala de ploaie. locul are ceva special, mergeti daca aveti posibilitatea.

 

p.s. nu am vazut picior de politzai tot drumul, parca ceva in Polonia dar slabutz, si am fugarit Melinoss One - ul de nu a avut aer. am fost atent la limitari sa nu sar calul si in rest cam 30 de km peste limita. am vazut semi-live 2 accidente, ambele cu motoare din pacate. unul cred ca era mai grav. si ieri, pe o autostrada Budapesta - Szeged plina de capsunari grabiti era sa ma fac si eu varza intrun accident in lant, noroc cu banda din dreapta ca era libera. mai trebuie sa ai si putin noroc, oricum nu apucasem sa ma asigur, dar dupa vreo 3 secunde de frana plina am tras dreapta din reflex, sa nu dau in ala din fata mea si am trecut cu vreo 30-40 kmh la 20 de cm de el :P uff, ce am mai transpirat instant.... si ce m-am bucurat ca nu era nimeni pe prima banda (mirare dupa cat era de plina autostrada, un exod in toata regula. imaginativa ca angajatii OMV blocau buda si minteau ca-i stricata, dar cu 2 euro se repara instant)

 

p.s. dupa ce de la budapesta in sus nu am mai vazut picior de roman o saptamana, nu mica mi-a fost mirarea sa vad exact in parcare la Capul Nord un motor de Constanta. am incercat sa il "indentific" pe posesor prin complex dar nu l-am gasit, mi-ar fi placut sa stam la o bere. oricum daca arunci un ochi pe aici, da un semn de viata. RESPECT pentru calatorie, mai ales pe motorul tau, cam naked :D spre rusinea mea nu mai retin numarul si nici motorul, batea vantu ca dracu si m-am grabit inauntru. dar te sti tu, calatorule :P

 

p.s. habar nu aveam ca in Polonia in loc de litri masoara benzina in deci metri cubi :) ca la balamuc

 

p.s. cele mai faine gagici de departe in Estonia. combinatie ucigatoare de sange rusesc cu european.

 

mersi de info.

 

ps. 1dm cub = 1L

Editat de Tsunami
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci clar

daca exista sanatate si bani la anul scrie pe mine SUEDIA SI ESTONIA

 

ce sens are sa merg in cel mai indepartat colt de lume doa pt a trece pe cartea de vizita unde am ajuns

 

conteaza sa ma bucur de calatorie, asfalt uscat si peisaje pe masura

 

iar suedia si estomia mai au si bunaciuni deci CLAR unde ajung la vara

Editat de ianachim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bravo ,John ! te-ai incumetat la un drum greu si ai reusit . in curand sper sa postez si eu drumul din Dolomiti care l-am facut in aceiasi perioada .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...