Sari la conținut

Probleme Scuter Yamaha Forte Mbk


5inci
 Share

Postări Recomandate

Deschid aceasta tema doarece am niste probleme cu scuteru meu.Deci ca sa incep daca sunt singur pe el cat de cat merge dar tot imi moare motorul , daca pun 2 moare mai repede daca il accelerez deodata moare dar nu mereu are toane cand merge perfect si imi curge benzina pe la filtrul de aer cam scoate fum si am zis sa ma duc la un mecanic ca nu puteam merge cu el ca se oprea mereu daca aveam 70 km / h tot se oprea se aude motorul ca numai trage. In fine am fost la un mecanic care spune lumea ca se pricepe si mia zis din start ca tre segmentat si schimbat si pistonul.Voi ce parere aveti.Scuterul este yamaha forte MBK are 100 km/h

post-30718-1201528171_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deschid aceasta tema doarece am niste probleme cu scuteru meu.Deci ca sa incep daca sunt singur pe el cat de cat merge dar tot imi moare motorul , daca pun 2 moare mai repede daca il accelerez deodata moare dar nu mereu are toane cand merge perfect si imi curge benzina pe la filtrul de aer cam scoate fum si am zis sa ma duc la un mecanic ca nu puteam merge cu el ca se oprea mereu daca aveam 70 km / h tot se oprea se aude motorul ca numai trage. In fine am fost la un mecanic care spune lumea ca se pricepe si mia zis din start ca tre segmentat si schimbat si pistonul.Voi ce parere aveti.Scuterul este yamaha forte MBK are 100 km/h

 

Nu din cauza pistonului sau a segmentilor se opreste. Ele pot fi intradevar uzate si sa necesite schimbare dar NU din cauza lor se manifesta asa. Cel mai probabil din cauza carburatorului prost reglat. Sau prea putin ulei in amestec.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu din cauza pistonului sau a segmentilor se opreste. Ele pot fi intradevar uzate si sa necesite schimbare dar NU din cauza lor se manifesta asa. Cel mai probabil din cauza carburatorului prost reglat. Sau prea putin ulei in amestec.

ulei bag separat intr-un rezervor de ulei , el are demaraj , astazi iam dat 70 km /h pe o dist scurta si mergea nu mereu cateodata are senzatie de inec. si moare motoru, prima oara era fisa scurta de la bujie si imi sarea si se oporea apoi am schimbato numai sare iam curatat filtru de aer dar imi baga benzina, si este rosie de la ulei deci merge amestecu se face corect cred bujia era neagra am curatato si am puso inapoi dar cu 3 zile inainte sa imi faca asa a mers foarte bine si nu am mai mers deloc cu el si apoi cand lam pornit pac mia facut faza asta de inec deci asta e la el. zici ca se ineaca desi nu se ineaca singur mai merge cat de cat azi am pus 3 pe el si aceasi senzatie de inec ceae ce inainte nu se intampla mergea :bigstar:

 

--- Mesaj completat în 28 Jan 2008 16:29 -------------
mecanicul acela a zis ca tre schimbat segmentu si cu pistonul ca de aia imi scoate pe la filtrul de aer benzina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ulei bag separat intr-un rezervor de ulei , el are demaraj , astazi iam dat 70 km /h pe o dist scurta si mergea nu mereu cateodata are senzatie de inec. si moare motoru, prima oara era fisa scurta de la bujie si imi sarea si se oporea apoi am schimbato numai sare iam curatat filtru de aer dar imi baga benzina, si este rosie de la ulei deci merge amestecu se face corect cred bujia era neagra am curatato si am puso inapoi dar cu 3 zile inainte sa imi faca asa a mers foarte bine si nu am mai mers deloc cu el si apoi cand lam pornit pac mia facut faza asta de inec deci asta e la el. zici ca se ineaca desi nu se ineaca singur mai merge cat de cat azi am pus 3 pe el si aceasi senzatie de inec ceae ce inainte nu se intampla mergea :bigstar:

 

<small>--- Mesaj completat în 28 Jan 2008 16:29 -------------</small><br/>mecanicul acela a zis ca tre schimbat segmentu si cu pistonul ca de aia imi scoate pe la filtrul de aer benzina

 

Daca benzina e rosie de la ulei insemna ca amestecul e mult prea bogat in ulei (de aici si bujia neagra). Nu au legatura pistonul si segmentii cu benzina din filtrul de aer care pana la un punct e normala la un motor in 2t.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si ce trebuie sa fac va rog sa ma ajutati tocmai am auzit ca mecanicul acela la orice defectiune zice tre sa schimbam segmenti si pistonul vreau sa precizez ca segmenti au fost schimbati asta vara , iar cel de la care am luat scuterul mia zis ceva de o bila la carburator cand am cumparat scuterul mergea lam bagat in casa lam scos peste 3 zile numai mergea posibil sa ii fi facut ceva cand lam urcat sa se fi miscat ceva in carburator , folosesc benzina fara plumb , pai nu trebuie sa fie rosie ca se amesteca cu uleiul ? Nu stiu nimic desi sunt mecanic auto :bigstar:

 

--- Mesaj completat în 28 Jan 2008 19:29 -------------
mai vad ca va mai uitati la ce am scris eu dativa si voi cate o parere va rog ca saptamana asta vreau sa il fac vad eu ce fac ii cumpar bujie ii desfac carburatorul il reglez pompa de benzina ma uit la ulei va rog dativa si voi o parere plssssssssssss

 

--- Mesaj completat în 28 Jan 2008 19:42 -------------
mai vad ca va mai uitati la ce am scris eu dativa si voi cate o parere va rog ca saptamana asta vreau sa il fac vad eu ce fac ii cumpar bujie ii desfac carburatorul il reglez pompa de benzina ma uit la ulei va rog dativa si voi o parere plssssssssssss

 

 

--- Mesaj completat în 29 Jan 2008 08:47 -------------
mia zis cineva ca e d ela cuiul pontou de aia cand vreau sa ii dau in goarna moare, oricum moare sid aca pun 2 pe al si incerc sa plec de pe loc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

du-te la un mecanic sa iti verifice toleranta piston-segment si deschiderea segmentilor. sa iti mai verifice si muzicuta (supapa de sens de pe admisie). problema cu benzina de acolo e si cu siuranta ai asa ceva pe motorul ala. vezi si toba sa nu fie infundata. si nivelul din carb, acea "biluta" cum ii zici tu il controleaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

du-te la un mecanic sa iti verifice toleranta piston-segment si deschiderea segmentilor. sa iti mai verifice si muzicuta (supapa de sens de pe admisie). problema cu benzina de acolo e si cu siuranta ai asa ceva pe motorul ala. vezi si toba sa nu fie infundata. si nivelul din carb, acea "biluta" cum ii zici tu il controleaza.

daca e sa ma uit eu are ceva pot strica ceva daca decat desfac curat si prind cum era......Ma refet la carburator azi mam suit eu care am 50 km ca sunt mai mic si un tovaras care are 100 si mergea brici si deodata a inceput sa moara motoru

 

--- Mesaj completat în 29 Jan 2008 19:36 -------------

daca e sa ma uit eu are ceva pot strica ceva daca decat desfac curat si prind cum era......Ma refet la carburator azi mam suit eu care am 50 km ca sunt mai mic si un tovaras care are 100 si mergea brici si deodata a inceput sa moara motoru

Am sa desfac carburatorul si am sa il curat bucatica cu bucatica si am sa ii cumpar garnitura noua ca mia zis cineva ca de aia imi arunca benzina pe la filtrul de aer de la garnitura ca e sparta

 

--- Mesaj completat în 01 Feb 2008 09:46 -------------

daca e sa ma uit eu are ceva pot strica ceva daca decat desfac curat si prind cum era......Ma refet la carburator azi mam suit eu care am 50 km ca sunt mai mic si un tovaras care are 100 si mergea brici si deodata a inceput sa moara motoru

 

<small>--- Mesaj completat în 29 Jan 2008 19:36 -------------</small><br/>

Am sa desfac carburatorul si am sa il curat bucatica cu bucatica si am sa ii cumpar garnitura noua ca mia zis cineva ca de aia imi arunca benzina pe la filtrul de aer de la garnitura ca e sparta

Problema a fost din benzina am alimentat de la lokoil si am desf carb era plin de apa la fel si popmpa de benzina.Acu zboara :bigstar:

Editat de 5inci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot te apuci de mecanica , inainte de a intra prea adanc in motor , verifica rolele de la variator (cand sunt uzate se blocheaza intr-o anumita pozitie si infraneaza motorul). daca rolele sunt bune , in mod sigur trebuie sa segmentezi motorul.

:D 4pistons

nush de la ce e nu cre ca e de la role pt ca cateodata merge de rupe eu cred ca e de la pompa de benzina.daca o dau jos si pun furtunul direct pe carburator o merge ? ???? pt ce sa segmentez mototrul cand merge de rupe cateodata si are demaraj deci segmentarea o scot din cap apa in benzina la fel...ca iam bagat de la petrom si face la fel

Editat de 5inci
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E de la carburator!!

iam dat pompa jos merge mai bine intro zi de plimbare intruna mia murit de 3 ori numai cand am accelerat la blana si presupun ca sa dus benzina pt ca acum e prin cadere ,pt ca apoi o ia la prima si merge

 

--- Mesaj completat în 07 Feb 2008 19:11 -------------
momentan iam desfacut electromotoru si iam schimbat carbunii si se aude ca se invarte cand dau la automat dar cred ca nu actioneaza pe nici un pinion maine ii desfac capacul unde e cureaua aceea de actioneaa roata din spate....nush ce o avea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 months later...

imi pare rau ca postez in acest topic care e vechi dar am si eu o problema mare...

 

am un scuter Yamaha MBK Booster CW50RS (Next Generation) si nu vrea sa mai porneasca deloc :rolleyes:

l`am luat de la cineva, la prima pornire am stat vreo 10 min si am dat la pedala pana a pornit cu greu.. (in timp ce a, dat la pedala a trebuit sa-l mai accelerez din cand in cand) apoi a mers, totul ok.. l`am mai oprit apoi la pornire mergea de la prima pedala... l`am lasat 3 zile fara sa`l folosesc iar acuma nu mai vrea sa mearga deloc.. mi`a iesit ceva benzina pe la carburator pe gaura de filtru de aer (ca l`am desfacut) si pe gaura de la toba (ca am dato jos).. oare ce are ? am scos bujia si l`am lasat sa se usuce ca am inteles ca e inecat dar tot nu vrea sa mearga... bujia face scanteie cum trebuie.. am si pus una noua dar tot nu vrea deloc sa mai mearga, ma puteti ajuta ? va rog...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

trebuie segmentat/schimbat piston ....... set motor ... fai o proba in felul urmator...... scoti bujia tii degetul in capul chiuloasei si pui pe careva sa dea la pedala ...... trebuie sa simti compresie calumea ...

 

mai bine mai reglezi carburatorul ..... debit , aer , schimba bujie daca tot nu merge trebuie schimbat set motor

 

bafta asfalt uscat :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 7 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...