Sari la conținut

Cati Bani Mai Bagam In Motocicleta "stoc"


ianachim
 Share

Postări Recomandate

Moto SH, din 2000, cumparata perfect STOCK in mai 2006.

Am pus doar o toba Mivv Titanium luata de noua cu 370E, in special pentru soundul grav jos si foarte frumos in ture. Ce m'a surprins placut a fost insa disparitia gaurii de putere de la 4500-5500rpm pe care o au hondele cbr600f4 cu carburatie. Acuma trage liniar. :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Banii care ii bagi in ea e clar ca nu-i mai recuperezi !

 

Eu am bagat o gramada de bani in a mea de nici nu mai stiu cati !

 

Exemple :

 

Xenon - 500 ron

Mansoane Rizoma + capete ghidon = 350 ron

Maneta Ambreaj + frana Titaax = 500 ron

Toba Mivv = 1000 ron

Pasaj modificat + semnale + stopurile = vro` 700 ron cred

Power Commander = 800 ron

Parbriz Puig = 300 ron

Filtru K&N = 250 ron (parca)

Semnale fata ingropate in carena = 200 ron

 

Si muuuuuulte altele care nu le am acum in cap !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

New paintjob - EUR 300

Radiator air intakes - EUR 119.50

Brake/clutch carbon paint - EUR 30

si mai vine belly pan EUR 250 , hugger carbon EUR 75 , chain cover aluminium EUR 41 , Rizoma mirrors EUR 120

 

De ce bag bani in ea? Pentru ca pot.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce i-am pus urmatoarele ? De utilitate intai de toate, apoi aspectul:

 

Sunet - Evacuari carbon MIVV (aha, tot Mivv, deh :kiss: ) - noi 640E (ceva mai ieftin pt mine ca noi le importam)

Manevrabilitate - Ghidon ergal SM - 150ron

Manevrabilitate/aspect - Mansoane Harris - 66ron

Practic - semnale cu led incastrate, pe spate, nu le mai lovesc cu picioarele

Practic - handguards - 150 ron

Protectie la vant la drum lung - Parbriz Puig - cam 250 ron (e pe vine)

Vedere mai buna pe timp de noapte - Xenon pe ambele faze - 500 ron + montaj

Siguranta - furtune de frana sport pt franare mai buna - cam 200 ron

 

Nu trag linie ca ma sperii :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebarea DE CE?

se refera stric la motivatia avuta in mometul in care ai facut aceste modificari/imbunatatiri

 

"pt ca pot" sau "pentru ca imi e mai bine" asta aramane la "latitudinea" fiecaruia

 

dupa 13500 +tva + leasing + 1400 casco/an

 

au mai intrat

sunet si temp scazuta - 500 euro toba carbon leovince

moft si protectie - 300 euro suport gps, protectie radiator, protectie far

necesare - 200 euro genti textile laterale si centrala bagster

moft - 500 gps

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Runner :

 

variator ,role,ambreiaj,curea kevlar(toate malossi) - moft - ca sa traga bine scuteru - 350 euro toate

oglinzi originale noi (cele vechi aveau oglinda crapata/rupta/deloc) - 80 euro

filtru aer sport malossi - moft - 20 euro

 

La Varadero :

 

aparatori la maini pentru pietre/crengi etc. ( 40 euro ) -

 

si toba sport Leo Vince in curand pentru sunet si aspect ( in jur de 300 euro )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CBR 600 f4 '99 cumparata stock

 

Deocamdata am bagat asa:

 

Parbtiz puig -> aspect - 80E

Mudguard puig -> sa nu ma mai stropesca pe picioare - 140E

Stop clar -> aspect - 20E

Toba MIVV GP Carbon -> sunet, aspect, performanta - 300E

 

cam atat deocamdata... sunt sigur ca o sa mai bag ceva bani :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vad ca pe primul loc sunt TOBELE pentru moment atat ca pret cat si ca numar de modificari aduse

Eu m-am orientat in special pe sporirea confortului la plimbare (ca am toba destul de zgomotoasa din fabrica):

- Fieratanii de la Hepco & Becker pentru pus diverse lazi - 190 Euro;

- Topcase Shad - 90 Euro;

- Lazi laterale Hepco & Becker Junior - 300 Euro;

- Parbriz Puig - 15 Euro;

- Amortizoare de oglinzi - cea mai inspirata investitie, ca mi-a disparut "blur"-ul din oglinzi la peste 60km/h - 10 Euro;

- Bujii cu iridiu, ca alea vechi desi erau bune nu erau cu iridiu (2 buc) - 32 Euro;

- Alarma cu pager - 200 Euro.

Mi-am mai luat si alte tampenii care inteleg ca nu se pun:

- Oglinzi noi (ca aveam una crapata) - 20 Euro;

- Incarcator de baterie Saito - 50 Euro;

- Baterie Saito + acid - 41 Euro;

- Garderoba de motociclist duo - 50 Euro.

Daca mai pun si reviziile, schimbul de ulei, LED-urile pe care mi le-am pus pe ici-colo, am ajuns ca din august sa dau apropape cat am dat pe motor (1300 Euro), si desigur asta nu include nimic din investitiile in echipament...

Si oricum nu mi-e inca clar daca-mi mai cumpar sau nu inca niste lucruri:

- Bec cu Xenon (HID dual H4), care m-ar costa circa 100 Euro dar nu mi-e clar daca am unde sa pun cele doua cutiute aditionale;

- Crash-bar de la Hepco & Becker, care ar costa 90 de Euro dar dat fiind ca inca n-am cazut nu mi-e clar daca foloseste la altceva in afara de niste crom in plus si sa faca motorul mai greu cu 1-2 kg;

- Un GPS Garmin Zumo, care ar face peste 600 de Euro, si desi mi-ar fi util in special in tarile unde se foloseste alfabetul chirilic (ca trec deja de semn pana sa silabisesc si sa ma prind ce scrie pe tabla) mi se pare nesimtit de scump, e cam cat bugetul unei excursii de o saptamana pentru doua persoane.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

New paintjob - EUR 300

Radiator air intakes - EUR 119.50

Brake/clutch carbon paint - EUR 30

si mai vine belly pan EUR 250 , hugger carbon EUR 75 , chain cover aluminium EUR 41 , Rizoma mirrors EUR 120

 

De ce bag bani in ea? Pentru ca pot.

 

Scuze de offtopic dar eram f curios.

Nu ne arati si noua paintjobul? :what: Nu-i cam mult 300 de euro paintjob pt un naked?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cbr f4i din 2002 cu toba akrapovic, cumparata in decembrie si cu rezervorul full care e in aceeasi stare :what:

- crashpaduri 80 eur LSL ( bani bagati de mine )

- breloc de pe louis 2 eur

- rca 150 ron ( obligat )

am mai bagat bani in mine ca eram tot stoc,vreo 350 de euro pe casca si manusi . si ~ va urma ~

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:wink:

Ducati monster M900 din 97

cumparat in dec 2006 cu 3500 E

pana acum moto a ajuns la valoare de 10.000 E

am schimbat inclusiv motorul, a fost desfacuta pentru a putea fi vopsita integral, singurele accesorii stoc care nu au suferit schimbari sunt jantele si etrierii, in rest totul a fost schimbat sau modificat.

Nu recomand la nimeni sa inceapa sa bage bani daca stie ca nu se mai poate opri.

Nu voi putea sa o vand niciodata.

Din punctul meu de vedere produsul final merita toate investitiile.

:kiss:

Editat de M 900
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M 900 a atins miezul problemei si inteleg f bine ce spune. E aproape o boala. Incepi cu chestii minore si ajungi sa bagi in el tot mai mult si mai mult. Insa satisfactia atunci cand lucrul iasa asa cum vrei este enorma. :wink:

 

Baga si tu o poza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...