GIV 32 Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 ...desi mi-am zis la inceput ca nu ma bag totusi dupa ce am citit topicul asta am hotarit sa postez si eu, fratilor acesta este un topic pt MAXI-SCUTERE!!!...asta inseamna ca se refera la scutere de la 400cmc in sus spre maximul posibil!!..sub 400cmc nu sunt maxi scutere sunt doar scutere! ...un alt comentariu pe care tre sa-l fac este cel referitor la numarul mare de aspiranti la asemenea categorie de scutere, foarte multi care ar vrea sa-si ia un asemenea scuter i-si dau cu parerea despre care este mai bun dar ei habar nu au cu ce se maninca clasa asta de scutere!..fratilor, luati-va un maxi-scuter si dupa aia aveti dreptul moral la comentarii, pina atunci abtineti-va!... ...on topic!.. ...eu am un suzuki burgman an650 si sunt foarte multumit de el!...are confort, are putere, are stabilitate!...da, costa de te rupe la achizitionare dar ai o satisfactie enorma cind le dai fum la o gramada de motociclete asa zis sportive, asta ca sa nu mai vorbim de masini!...in "modul power" drive, se schimba cu totul, devine monstru!...expresia aia cu pliatul asfaltului la plecare din loc pt el a fost inventata! ...daca te crezi bun ai varianta manuala de schimbare a vitezelor, are 5 viteze pe care le poti schimba in gen tiptronic de la comanda de pe ghidon dar oricit de bun ai fi tot nu ai sa le schimbi cu aceeasi eficacitate cu care le schimba el in modul "power drive"... ...eu, personal am incercat pe distante lungi si prin oras mai multe scutere si am ajuns la concluzia ca cele mari i-ti dau cea mai mare satisfactie iar ca o replica la cei care sustin ca nu te poti strecura prin trafic cu ele am sa le spun un singur lucru...burgmanul are oglinzi rabatabile si cu ele rabatate este de dimensiunea unui scuter normal asa ca circotasilor le dau un sfat util...sa-l probeze inainte de a-si da cu parerea!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roxanna_ghfx Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 (editat) ...desi mi-am zis la inceput ca nu ma bag totusi dupa ce am citit topicul asta am hotarit sa postez si eu, fratilor acesta este un topic pt MAXI-SCUTERE!!!...asta inseamna ca se refera la scutere de la 400cmc in sus spre maximul posibil!!..sub 400cmc nu sunt maxi scutere sunt doar scutere!...un alt comentariu pe care tre sa-l fac este cel referitor la numarul mare de aspiranti la asemenea categorie de scutere, foarte multi care ar vrea sa-si ia un asemenea scuter i-si dau cu parerea despre care este mai bun dar ei habar nu au cu ce se maninca clasa asta de scutere!..fratilor, luati-va un maxi-scuter si dupa aia aveti dreptul moral la comentarii, pina atunci abtineti-va!... ...on topic!.. ...eu am un suzuki burgman an650 si sunt foarte multumit de el!...are confort, are putere, are stabilitate!...da, costa de te rupe la achizitionare dar ai o satisfactie enorma cind le dai fum la o gramada de motociclete asa zis sportive, asta ca sa nu mai vorbim de masini!...in "modul power" drive, se schimba cu totul, devine monstru!...expresia aia cu pliatul asfaltului la plecare din loc pt el a fost inventata! ...daca te crezi bun ai varianta manuala de schimbare a vitezelor, are 5 viteze pe care le poti schimba in gen tiptronic de la comanda de pe ghidon dar oricit de bun ai fi tot nu ai sa le schimbi cu aceeasi eficacitate cu care le schimba el in modul "power drive"... ...eu, personal am incercat pe distante lungi si prin oras mai multe scutere si am ajuns la concluzia ca cele mari i-ti dau cea mai mare satisfactie iar ca o replica la cei care sustin ca nu te poti strecura prin trafic cu ele am sa le spun un singur lucru...burgmanul are oglinzi rabatabile si cu ele rabatate este de dimensiunea unui scuter normal asa ca circotasilor le dau un sfat util...sa-l probeze inainte de a-si da cu parerea!! Oare aia de la Yamaha sunt ei tampiti de baga x-max-ul de 250 cc la maxi scutere? Si mi se pare normal ca omu' sa se intereseze de ce poate fiecare maxi scuter sau scuter touring inainte de achizitie... Editat Septembrie 16, 2008 de roxanna_ghfx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alias Postat Septembrie 16, 2008 Share Postat Septembrie 16, 2008 ...desi mi-am zis la inceput ca nu ma bag totusi dupa ce am citit topicul asta am hotarit sa postez si eu, fratilor acesta este un topic pt MAXI-SCUTERE!!!...asta inseamna ca se refera la scutere de la 400cmc in sus spre maximul posibil!!..sub 400cmc nu sunt maxi scutere sunt doar scutere!...un alt comentariu pe care tre sa-l fac este cel referitor la numarul mare de aspiranti la asemenea categorie de scutere, foarte multi care ar vrea sa-si ia un asemenea scuter i-si dau cu parerea despre care este mai bun dar ei habar nu au cu ce se maninca clasa asta de scutere!..fratilor, luati-va un maxi-scuter si dupa aia aveti dreptul moral la comentarii, pina atunci abtineti-va!... ...on topic!.. ...eu am un suzuki burgman an650 si sunt foarte multumit de el!...are confort, are putere, are stabilitate!...da, costa de te rupe la achizitionare dar ai o satisfactie enorma cind le dai fum la o gramada de motociclete asa zis sportive, asta ca sa nu mai vorbim de masini!...in "modul power" drive, se schimba cu totul, devine monstru!...expresia aia cu pliatul asfaltului la plecare din loc pt el a fost inventata! ...daca te crezi bun ai varianta manuala de schimbare a vitezelor, are 5 viteze pe care le poti schimba in gen tiptronic de la comanda de pe ghidon dar oricit de bun ai fi tot nu ai sa le schimbi cu aceeasi eficacitate cu care le schimba el in modul "power drive"... ...eu, personal am incercat pe distante lungi si prin oras mai multe scutere si am ajuns la concluzia ca cele mari i-ti dau cea mai mare satisfactie iar ca o replica la cei care sustin ca nu te poti strecura prin trafic cu ele am sa le spun un singur lucru...burgmanul are oglinzi rabatabile si cu ele rabatate este de dimensiunea unui scuter normal asa ca circotasilor le dau un sfat util...sa-l probeze inainte de a-si da cu parerea!! Salut. Pe-afara maxiscutere sunt considerate cele cu motor peste 200cmc! Pe langa capacitatea cilindrica, trebuie sa aiba si capacitati de touring, altfel poate sa aiba si 400cmc ca tot nu este maxiscuter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 ...desi mi-am zis la inceput ca nu ma bag totusi dupa ce am citit topicul asta am hotarit sa postez si eu, fratilor acesta este un topic pt MAXI-SCUTERE!!!...asta inseamna ca se refera la scutere de la 400cmc in sus spre maximul posibil!!..sub 400cmc nu sunt maxi scutere sunt doar scutere!...un alt comentariu pe care tre sa-l fac este cel referitor la numarul mare de aspiranti la asemenea categorie de scutere, foarte multi care ar vrea sa-si ia un asemenea scuter i-si dau cu parerea despre care este mai bun dar ei habar nu au cu ce se maninca clasa asta de scutere!..fratilor, luati-va un maxi-scuter si dupa aia aveti dreptul moral la comentarii, pina atunci abtineti-va!... ...on topic!.. ...eu am un suzuki burgman an650 si sunt foarte multumit de el!...are confort, are putere, are stabilitate!...da, costa de te rupe la achizitionare dar ai o satisfactie enorma cind le dai fum la o gramada de motociclete asa zis sportive, asta ca sa nu mai vorbim de masini!...in "modul power" drive, se schimba cu totul, devine monstru!...expresia aia cu pliatul asfaltului la plecare din loc pt el a fost inventata! ...daca te crezi bun ai varianta manuala de schimbare a vitezelor, are 5 viteze pe care le poti schimba in gen tiptronic de la comanda de pe ghidon dar oricit de bun ai fi tot nu ai sa le schimbi cu aceeasi eficacitate cu care le schimba el in modul "power drive"... ...eu, personal am incercat pe distante lungi si prin oras mai multe scutere si am ajuns la concluzia ca cele mari i-ti dau cea mai mare satisfactie iar ca o replica la cei care sustin ca nu te poti strecura prin trafic cu ele am sa le spun un singur lucru...burgmanul are oglinzi rabatabile si cu ele rabatate este de dimensiunea unui scuter normal asa ca circotasilor le dau un sfat util...sa-l probeze inainte de a-si da cu parerea!! cam cat spatiu ai sub sha? incap 2 integrale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Placebo Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) Eu sunt mort dupa maxiscutere. In special beverly de 500 ... poate si cel de 250. Arata a scooter nu a fotoliu pe roti. Nu pot sa nu mentionez si burgman 650 si silverwing 600 dar ca orice scooterfotoliu este f. greu, folositor doar la drumuri lungi. Imi plac locurile de depozitare pe care nu le ai la o motocicleta. Editat Septembrie 17, 2008 de Placebo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ghfx Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 (editat) care model de dupa 2002 are spatiu sub sha de 2 casti integrale Maestre, da, sunt multe modele cu portbagaj incapator pt 2 casti ingegrale (Yamaha X-MAX, Yamaha Majesty, Burgman 200/400/650) de restul nu prea stiu ...dar majoritatea daca nu au de 2-ua integrale au de 1 integrala si ceva pe langa. Din punctul asta de vedere nu-ti face griji.... Pentru "a tot stiutorul" domn detzinator de Burgman 650, n-ar fi mai bine sa-ti pastrezi parerile pentru tine?? Placebo....e fainutz beverly ala ...am aruncat acum un ochi pe net sa-l vad...dar e maxiscooter nu e touring scooter.Ceea ce spui tu de "canapea" pe rotzi sunt cele touring. Oricum, e frumusel...daca-l ai, sa-l stapanesti sanatos Editat Septembrie 17, 2008 de radu_ghfx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi42 Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 maxiscutere sunt cele mai mari de 125 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ghfx Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Tavy....nu te contrazic, fiecare om considera ceva dupa propria lui axa de discernamant.E ca si la muzica cand unii denumesc anumite stiluri din ce in ce mai complicat (acid jazz cu accente latino, house minimal,country pop...etc-uri).Asa si la motociclete/scootere.Daca o sa te uitzi mai atent pe site-urile de profil maxiscooterele pornesc de la 200cc pana la GP800, exista si touring scooters ...dar acum fiecare firma producatoare face combinatii (vezi burgman 125cc) care ca aspect este clar un touring scooter din cauza unor elemente specifice.Dar potzi totusi sa-l bagi in categoria touring scooter????? Uite aici poate te ajuta cu clasificarea scootere-lor, maxiscootere-lor si touring scootere-lor: http://www.yamaha-motor-europe.com/products/scooters/ Or stii astea de la yamaha cum sa faca site-ul pe categorii ma gandesc nu? doar nu de prosti au facut ei asa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Septembrie 17, 2008 Admin Share Postat Septembrie 17, 2008 Pentru "a tot stiutorul" domn detzinator de Burgman 650, n-ar fi mai bine sa-ti pastrezi parerile pentru tine?? Nenea..este un forum public daca n-ai inteles..daca vrei sa-ti auzi doar tu parerile fa-ti forumu'tau.. Omu' detine asa ceva si vorbeste in cunostinta de cauza..linisteste-te.. Luigi Vicol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ghfx Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Pentru "a tot stiutorul" domn detzinator de Burgman 650, n-ar fi mai bine sa-ti pastrezi parerile pentru tine?? Nenea..este un forum public daca n-ai inteles..daca vrei sa-ti auzi doar tu parerile fa-ti forumu'tau.. Omu' detine asa ceva si vorbeste in cunostinta de cauza..linisteste-te.. Luigi Vicol Nenea, tot respectul pt matale....dar ar fi mai bine sa citesti mai cu atentzie ceea ce a scris domnul in cauza.E adevarat ca forumul e public.Topicul asta este despre maxiscootere.Domnul in cauza ar fi trebuit sa se limiteze la a-si da cu parerea doar referitor la maxiscootere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Septembrie 17, 2008 Share Postat Septembrie 17, 2008 Ca si posesor de fotoli pe roti Burgman 650 pot sa afirm urmatoarele avantaje fata de motor. + depozitare cat incape in porbagajul de sub sa , intra 2 casti integrale pus ramane spatiu pt un rucsac mai micut. Mai ai loc de depozitat diverse maruntisuri in cele 3 torpedouri de pe bord. + are constructia asemanatoare unei motociclete. Este singurul cu motorul in fata , greutate distribuita uniform, frana pe fata foarte eficienta. Are si doua discuri avand cate doua pistoane pe fiecare etrier . Are super frane. + cu oglizile stranse este chiar usor de strecurat printre masini + confort + pe saua generoasa atat pt pilot cat si pt pasager. Pilotul are spatar reglabil. Loc la picioare, poti sa mergi in orice pozitie vrei cu picioarele. + la 150km/h poti sa mergi cu viziera ridicat (doar cu parbrizul standard) + comanda "power mode" de a da vana motorului. Cutie de viteze manuala sau automata totul de la un buton. + viteza maxima cu pasager si bagaje 194km/h. La 150km/h in over drive ai 5300 ture din 8500 unde incepe zona rosie. Consum: 90~100km/h consuma 4% 100~120km/h consuma 4,6~5% 120~150km/h consuma 5,8% 150~194km/h consuma 6~6,7% toate consumurile au fost facute cu pasager si plin de bagaje. in oras 6% acum - - este foarte lung, aproape cat un matiz. Gasesti un pic mai greu loc de parcat in zonele aglomerate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 194 viteza maxima? Incearca 160 si mai merge! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 194 viteza maxima? Incearca 160 si mai merge! 160 scrie in talon dar pe bord asa arata 194km/h Nu stiu cu exactitate eroare de afisare , sa fie 10km/h sau mai mult dar in niciun caz 30km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 194 viteza maxima? Incearca 160 si mai merge! ...toate cele de serie sunt limitate la 190km/h!... Ca si posesor de fotoli pe roti Burgman 650 pot sa afirm urmatoarele avantaje fata de motor. + depozitare cat incape in porbagajul de sub sa, intra 2 casti integrale pus ramane spatiu pt un rucsac mai micut. Mai ai loc de depozitat diverse maruntisuri in cele 3 torpedouri de pe bord. + are constructia asemanatoare unei motociclete. Este singurul cu motorul in fata , greutate distribuita uniform, frana pe fata foarte eficienta. Are si doua discuri avand cate doua pistoane pe fiecare etrier . Are super frane. + cu oglizile stranse este chiar usor de strecurat printre masini + confort + pe saua generoasa atat pt pilot cat si pt pasager. Pilotul are spatar reglabil. Loc la picioare, poti sa mergi in orice pozitie vrei cu picioarele. + la 150km/h poti sa mergi cu viziera ridicat (doar cu parbrizul standard) + comanda "power mode" de a da vana motorului. Cutie de viteze manuala sau automata totul de la un buton. + viteza maxima cu pasager si bagaje 194km/h. La 150km/h in over drive ai 5300 ture din 8500 unde incepe zona rosie Consum: 90~100km/h consuma 4% 100~120km/h consuma 4,6~5% 120~150km/h consuma 5,8% 150~194km/h consuma 6~6,7% toate consumurile au fost facute cu pasager si plin de bagaje. in oras 6% acum - - este foarte lung, aproape cat un matiz. Gasesti un pic mai greu loc de parcat in zonele aglomerate. ...tot ce ai zis aici este perfect adevarat, e cel mai adevarat scuter din cite am condus pina acum si crede-ma au fost citeva!.. doar ca i-mi face impresia ca i-ti cam racesti gura degeaba, nu te crede nimeni ba chiar te cred ridicol!...aici i-si dau cu parerea tot felul de visatori si motociclisti de internet, oameni care sunt doar aspiranti la dreptul de proprietate al unui maxi-scuter iar cei care au asa ceva si stiu ce vorbesc sunt luati in deridere!.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ghfx Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 ...toate cele de serie sunt limitate la 190km/h!... ...tot ce ai zis aici este perfect adevarat, e cel mai adevarat scuter din cite am condus pina acum si crede-ma au fost citeva!.. doar ca i-mi face impresia ca i-ti cam racesti gura degeaba, nu te crede nimeni ba chiar te cred ridicol!...aici i-si dau cu parerea tot felul de visatori si motociclisti de internet, oameni care sunt doar aspiranti la dreptul de proprietate al unui maxi-scuter iar cei care au asa ceva si stiu ce vorbesc sunt luati in deridere!.. Ba baiatule , tu n-ai tziglele toate pe casa sau te mananca-n tender?? care-i treaba cu tine defapt???te umflii atata in pene ca ai burgman de nu se poate, aspirantzi la dreptul ...auzi bai mucea??de unde stii tu ca yo n-am bani de orice motor pe lumea asta mah??aa??? itzi dai cu presupusul sa faci pe interesantul ...citeste ce-a scris tro5, si uite asa se comenteaza despre maxiscootere....invatza sa te portzi si pe urma stam de vorba...hai, vaaaaj de aici.... Tro5 , excelent maxiscooterul....e bine de tot, sa-l stapanesti sanatos, sa te bucuri fiecare minut de el.Frumoasa descriere.Spre ex nu stiam de consum in functie de viteze..multzumim de informatzie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Doamne ce suferinte pe aici! Nici nu stiu de ce va maia mestecati pe acelasi forum cu noi, muritorii de rand. Eu zic sa va faceti un forum separat pentru voi aia smecheri, cu maxisutere, aceste paroxisme ale motociclismului. P.S. daca Burgman la 650 prinde 190 (aruncat din avion sau tractat de Hayabusa), Gp800 cat mai prinde? 250km/h? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roxanna_ghfx Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 ...toate cele de serie sunt limitate la 190km/h!... ...tot ce ai zis aici este perfect adevarat, e cel mai adevarat scuter din cite am condus pina acum si crede-ma au fost citeva!.. doar ca i-mi face impresia ca i-ti cam racesti gura degeaba, nu te crede nimeni ba chiar te cred ridicol!...aici i-si dau cu parerea tot felul de visatori si motociclisti de internet, oameni care sunt doar aspiranti la dreptul de proprietate al unui maxi-scuter iar cei care au asa ceva si stiu ce vorbesc sunt luati in deridere!.. Nu te-ar fi luat nimeni in deradere daca te-ai fi limitat la comentarii legate doar de maxiscutere. Si scapa de prostul obicei de a-ti da cu presupusul despre "aspiranti". Te hazardezi in comenturi jenibile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 ...bine mai, dati-va voi cu trompetele voastre de 50cmc si imaginativa ca sunteti calare pe rachete sol-sol!...la revedere!...scuteristilor!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
roxanna_ghfx Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 (editat) ...bine mai, dati-va voi cu trompetele voastre de 50cmc si imaginativa ca sunteti calare pe rachete sol-sol!...la revedere!...scuteristilor!... Tu asa ai face? Ti-ai imagina ca esti pe rachete? Asta n-ar arata decat ca esti frustrat. Sau esti? App, se scrie "imaginati-va". Editat Septembrie 18, 2008 de roxanna_ghfx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da'beorz Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Aici zice ca prinde ~170 real cu 187 pe bord.Nu pot sa zic ca ma mira, are totusi 55 cai! http://www.scooter-infos.com/essai-32-suzu...urgman-650.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
einstein1984 Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Scutere isi iau ori cei ce nu au categoria A- ori in situatia de fata cei care nu stiu sa schimbe viteze. Oricum, de banii de pe un burgman iti iei muuulta motocicleta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ghfx Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 (editat) ...bine mai, dati-va voi cu trompetele voastre de 50cmc si imaginativa ca sunteti calare pe rachete sol-sol!...la revedere!...scuteristilor!... Ha, alt frustrat ....bai vedeta ce esti...sa-ti traiasca avionu` ala de 650, esti mandru de tine ca ai motoreta de nu-ti incapi in piele....sper sa patzesti ca aia de pe Apollo si sa nu resusesti sa scapi cu viatza. La revedere, frustratzel Rog respectos pe cei care citesc topicul asta sa bage un ochi la profilul lui frustratzel...sa vedetzi ce poza are....)))))))))))) Editat Septembrie 18, 2008 de radu_ghfx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tro5 Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Scutere isi iau ori cei ce nu au categoria A- ori in situatia de fata cei care nu stiu sa schimbe viteze. Oricum, de banii de pe un burgman iti iei muuulta motocicleta! Vezi tu, nu e frumos sa aplici o eticheta total neadevarat. In final tind sa-i dau dreptate colegului GIV 32 , doar cine a condus asa ceva poate sa inteleaga rostul si esenta acestor tipuri de vehicule. Asa ca tine gandeam si eu acum 1 an dar din fericire am reusit sa fac o tura si sa vad la lucru un burgman. De atunci gandesc altfel. Succesuri nebauite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu_ghfx Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 Vezi tu, nu e frumos sa aplici o eticheta total neadevarat. In final tind sa-i dau dreptate colegului GIV 32 , doar cine a condus asa ceva poate sa inteleaga rostul si esenta acestor tipuri de vehicule. Asa ca tine gandeam si eu acum 1 an dar din fericire am reusit sa fac o tura si sa vad la lucru un burgman. De atunci gandesc altfel. Succesuri nebauite. Tro5, eu tind sa-l bag undeva pe nea` caisa asta.Tu spui ca "doar cine a condus asa ceva poate sa intzeleaga rostul"...aici te contrazic putzin, daca-mi permitzi.Poate ca multi dintre noi n-au avut ocazia de a merge cu asa ceva dar cu SIGURANTZA, intzelegem f bine rostul si esentza acestor tipuri de vehicule.Si din moment ce toti de pe acest topic vorbim aceeasi limba, inseamna ca ne-am interesat, am comparat (fie si pe net sau citind in reviste) am pus in balantza, am cules informatzii despre mai multe tipuri de maxiscootere si touring-scootere.Asta inseamna ca ne intereseaza fenomenul in cauza, apreciem, chiar daca deocamdata unii merg pe 49cc, altii cu masina, calul si carutza sau motoare.Acest topic s-a format pt schimb de informatii, pareri vis-a-vis de modele, argumentand fiecare ce are de argumentat.Si poate ca unii dintre scooteristi isi vor cumpara maxiscootere sau touring-scootere.Dar de aici pana la nesimtzirea unui kknar de a ne jignii si de a se da el insusi mare cu ce are e o mare diferentza.Repet, si totzi de pe acest topic de maxiscootere gandesc altfel...nu avem nevoie de oameni "Labish". Cu stima,tro5 PS: ti-am scris pe mess, La multzi ani pt ziua de maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GIV 32 Postat Septembrie 18, 2008 Share Postat Septembrie 18, 2008 ...sper sa patzesti ca aia de pe Apollo si sa nu resusesti sa scapi cu viatza.. ...multumesc, la fel i-ti doresc si tie!...nu cu mult doar cu 2 minute inaintea mea sa o mierlesti!...gunoiule!..aici se vede ce fel de om esti, nu esti si nu vei fi niciodata un motociclist!...de exact aceleasi urari sa ai parte si tu!... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.