Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

M-am tot jucat la surubul de relanti. Sta fix la 1300rot/min si brusc se opreste !

Deja suspectez bujiile ! Este posibil ca una dintre ele sa faca figuri ...

 

Si asta poate sa fie o cauza.

Pai daca ai cuiele ridicate la maxim inseamna ca ai amestecul reglat foarte bogat. Poate ai nivelul benzinei prea mic.

Si eu mam jucat cu amestecul de benzina si, imi amintesc ca, pt amestec mai bogat, trebuia surubul jiclorului de aer sa fie reglat mai inchis. Ar fi bine sa te lamuresti ce e cu dopul ala si sa scapi de el ca sa poti regla aerul la ambele carburatoare (DR-ul are 2 carb distincte, cu 2 jicloare de aer, nu?). Si urmareste culoarea bujiilor ca sa iti dai seama cum ai carburatia. Fa un reglaj neutru, standard, si pornesti de aici ca sa vezi cum ii place cu noua toba.

PS Singurul avantaj cu noua toba pare sa fie ca ai scapat de niste kile. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Tzi-am spus eu ca nu e chiar asa de placuta o toba mai zgomotoasa :laugh:

 

Si eu am pus un Sebring recent pe a mea, atat imi place cum suna ca am ajuns sa merg si pe ploaie cu moto la lucru(de obicei luam masina) :D

Nu o mai dau jos decat cu politia :laugh:

Si apropo de oprit in mers nu am avut nicio problema.

Editat de tm95for
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am avut cam aceleeasi simtome dupa ce am pus un SEBRING. Se oprea la relanti.

Dupa cateva reglaje la aer a mers super.

Acum de ceva vreme am alte probleme. Porneste greu la rece. Banuiesc ca tot de la reglajul carburatorului :D

Editat de red bandit
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata copii ! ... sa rezolvat ! :laugh:

 

Acum am terminat ! Bujiile aveau electrozii albi, pompa de benzina am spalat-o si am suflat-o, filtru de benzina era curat, am suflat filtrul de aer, am verificat robinetul la rezervor si in final am ajuns la surubul de aer care era deschis (desfiletat) aproape 10 ture ... cred ca mai avea putin si cadea de acolo.

L-am insurubat la loc si l-am deschis 2.5 ture. Rezultatul ..... mobra merge EXTRAORDINAR !

 

Va multumesc pentru ajutor si sa ne vedem cu bine prin maracinii patriei ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrikovic, toba aia e pentru dr800 sau e universala si ti-ai adaptat-o la a ta? E slip on, a trebuit sa tai din galeria veche? Da mai multe detalii aici te rog.

As vrea sa schimb si eu la a mea si nu stiu cum sa fac. Are tot 2 tobe si sunt cam mancate de rugina. Totodata as vrea sa mai scap si din greutate. A si halatu, halatu cat e halatu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi mi-am luat inima-n dinti si am scos mobra la prima plimbare mai lunga pe anul asta, 320 km cu soare, ploaie, asfalt, forestiere, noroaie. Una peste alta a iesit bine. M-am facut si botezul cu primul catel sub roti, ce-i drept nu la cine stie ce viteza (ploua torential) dar sperietura a fost pe masura avand in vedere ca am fost si cu pasager, din nefericire pentru animal care cu siguranta a avut de suferit (nu m-am oprit pentru ca cel care a speriat catelul, imediat dupa fleosc-fleosc a inceput sa urle dupa motoreta inpreuna cu alti colorati de pe marginea strazii) m-am bucurat ca am reusit sa tin atelajul intre picioare si mi-am vazut de drum ...

Traseul a fost urmatorul: Bucuresti, Targoviste, Pucioasa, Moroeni, Cabana Cuibu Dorului, platou Bucegi, Sinaia, Ploiesti, acasa. Daca vremea ar fi tinut un pic cu noi punctul terminus se mai departa un pic ( Bolboci daca nu chiar Pestera), poate data viitoare intr-o gasca mai mare, nu de nebun de unul singur cu mobra prin munti... :)

post-49126-1274735123_thumb.jpg

post-49126-1274735174_thumb.jpg

post-49126-1274735187_thumb.jpg

post-49126-1274735217_thumb.jpg

post-49126-1274735275_thumb.jpg

post-49126-1274735513_thumb.jpg

post-49126-1274735523_thumb.jpg

post-49126-1274735537_thumb.jpg

post-49126-1274735731_thumb.jpg

post-49126-1274735790_thumb.jpg

post-49126-1274736127_thumb.jpg

post-49126-1274736142_thumb.jpg

post-49126-1274736147_thumb.jpg

post-49126-1274736153_thumb.jpg

post-49126-1274736161_thumb.jpg

post-49126-1274736168_thumb.jpg

post-49126-1274736187_thumb.jpg

post-49126-1274736196_thumb.jpg

post-49126-1274736201_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut ceva tupeu sa mergi cu gumele alea prin noroaie ! :) ... cred ca-ti fugea mobra in toate partile, ca pe gheatza !

Oricum, felicitari pentru aceasta tura ! :crack:

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica, revin si eu cu rugamintea mea, in caz ca nu te-ai uitat 2 posturi mai sus. Poti sa dai mai multe detalii despre cum ai montat o singura toba in locul celor doua? La a mea e aceeasi situatie si as vrea sa le transform tot in una. Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Petrica, revin si eu cu rugamintea mea, in caz ca nu te-ai uitat 2 posturi mai sus. Poti sa dai mai multe detalii despre cum ai montat o singura toba in locul celor doua? La a mea e aceeasi situatie si as vrea sa le transform tot in una. Merci

 

Sorry man, n'am intrat de cateva zile si nu m-am uitat in urma ! My bad !

 

Deci ...

...prima data am demontat saua, plasticele laterale de la coada si pasajul posterior al rotii spate (cel care tine placuta de inmatriculare). Am slabit suruburile lagarelor ce sustin tobele de cadru si colierele ce le ataseaza de toba intermediara (,,cimpoi" asa ii zic eu), apoi am desfacut suportii ce sustin toba intermediara si colierul ce o leaga de teaza de evacuare ce vine de la motor.

 

In stadiul asta mobra era pregatita pentru ai monta noua toba. Eu am cumparat toba cea noua, impreuna cu colierul de prindere si cu tzeava de legatura care era pe departe de a se potrivii in tzeava ce venea de la motor, ... atat ca pozitie cat si ca diametru. Acea tzeava de legatura avea un diametru de 52mm si trebuia sa o trag peste tzeava ce ramasese pe motor cu diametrul exterior, ce avea 42 mm. Nu a fost cine stie ce problema ... socrul meu are strung si mi-am confectionat o ,,reductie" prin intermediul caruia am racordat cele doua tevi.

La capitoul ,,curbat tzeava de legatura" am cerut ajutorul unu bun prieten ce are instalatie de sudura cu argon. Acesta a putut sa-mi modeleze tzeava astfel incat sa vina la fix. Modelarea nu a facut-o prin indoirea tzevii ci a decupat din ea cateva sectoare in forma de pana, a apropiat ,,noile margini" ale tzevii, le-a sudat si apoi le-a finisat la cu panza abraziva.

Am mai montat eu un suport metalic ce sustine colierul tobei de cadrul motocicletei si ...... gata !

Au mai trebuit facute oarece reglaje la carburator, iar acum mobra merge TUN ... la propriu ! :lol:

 

In concluzie ... actuala evacuare este mult simplificata: o tzeava ce vine de la motor si se infige in toba finala , ca sa nu mai vorbesc de cele 20-25kg (...inca nu am cantarit vechea evacuare) in minus !

 

Cu respect !

@petrica

 

P.S. Vad ca esti din Bucuresti ! Intr-o zi poate o iei spre sud (Alexandria), pana la Ghipati, aprox. 40-45km si voi venii si eu pana acolo. Astfel pot sa-ti povestesc ,,pe viu" cum am procedat ....... si sa si vezi, de altfel ce am facut !

post-10224-1274791225_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tov. Petrica !

 

Intrebare de baraj ca ma tenteaza si pe mine shimbarea de evacuare la 650 RSE....

 

Teoretic creste puterea (respectiv raspunsul pe acceleratie) si scade cuplul motor fapt care ar putea fi un dezavantaj pentru varianta cu pasager (mai pui in medie 70 kg pe agregat) ....

 

Ai incercat si varianta cu esapament nou si pasager?

 

Ca eu daca si cu asta de sosea o las pe doamna acasa dau in probleme.... :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam mult petrica. As mai avea cateva intrebari. Toba e universala sau e pentru dr800? A venit cu teava pe care ai mufat-o la galerie sau ai luat-o separat?

Nu stiu daca ar merge sa pun una universala la rse-ul meu.

As veni pana la alexandria, m-as vedea cu toata lumea, dar momentan sunt suspendat ceva timp. Am suferit o mica interventie chirurgicala la un plaman si trebuie sa stau potolit. Cum trece perioada de relax, cum ma urc pe dr si va caut.

Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai avut ceva tupeu sa mergi cu gumele alea prin noroaie ! ;) ... cred ca-ti fugea mobra in toate partile, ca pe gheatza !

Oricum, felicitari pentru aceasta tura ! :wave:

Merci! si ai dreptate, gheata e mai buna decat noroiul, macar prima este neteda :lol: dar eram prea departe sa ma opresc iar ploaia inca incercam sa o ignor :kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam mult petrica. As mai avea cateva intrebari. Toba e universala sau e pentru dr800? A venit cu teava pe care ai mufat-o la galerie sau ai luat-o separat?

 

Toba noua provine de pe o Yamaha R6, model 2005 (... cica ?!), cel putin asa mi-a spus proprietarul ... oricum, eu nu prea il cred pentru ca este cam mare (ca volum) pentru un R6, dar ... cine stie ?! Toba am cumparat-o cu tot cu tzeava ce am mufat-o la galerie.

 

Daca vrei o toba dedicata modelului tau, trebuie sa scoti mai multi bani din buzunar pentru ca nu o gasesti decat noua ! Slabe sanse sa gasesti SH. Deci toata treaba este de adaptabilitate.

 

 

Mesaj completat

Teoretic creste puterea (respectiv raspunsul pe acceleratie) si scade cuplul motor fapt care ar putea fi un dezavantaj pentru varianta cu pasager (mai pui in medie 70 kg pe agregat) ....

 

Dom'le ... teoretic si eu am crezut la fel, insa realitatea ma contrazis ... crunt ! Sa-ti zic in detaliu cu ,,a fost" si ,,cum este":

 

1.- Cum ,,a fost" cu tobele stock.

Mobra incepea sa traga cu adevarat de la peste 3500rot/min. De exemplu in treapta a 5 a nu puteam sa rulez cu mai putin de 80km/h, turatie unde motorul incepea sa ,,galopeze" (adica mergea subturat), in treapta a 4 a la fel ... sub 60km/h, acelasi efect. Ca sa merg legal in localitate cu 50km/h trebuia sa merg in treapta a 3 a. In concluzie, cum o lasam sub 3000rot/min, incepea sa faca ,,figuri".

 

2.- Cum ,,este" cu Akrapovicu'.

In primul rand plecarea dupa loc o fac din ambreiaj fara nici un pic de sprtitz. Rulez in localitate cu 40km/h in treapta a 4 a fara nici o problema, iar in treapta a 5 a ,,cobor" pana la 60km/h fara nici un fel de problema, iar de la aceasta viteza accelereaza fara nici un pic de opinteala, sau balbaiala.

In concluzie, cu toba asta incepe sa traga de pe la 2000rot/min ... deja schimb vitezele mult mai jos, ca si turatie. La drum intins obisnuiam sa mestec in cutia de viteze intre a4a si a5a, in cazul unor depasiri sau demaraje mai bune. Acum nu mai este nevoie ... o ,,blochez" intr-a5a si am un ecart situat intre 60km/h si 140km/h, plaja de viteze la care rulez eu de obicei.

 

Cu pasager nu am incercat din lipsa de timp, insa chiar si asa sotia mea are 50kg cu tot cu echipament, asa ca si cu ea si fara ... tot un drac !

 

Luni am facut o plimbare de vre-o 300km pe drumurile judetene ale Teleormanului. A fost o plimbare mai mult de relaxare psihica, nu am avut un scop precis, insa am pilotat putin cam agresiv datorita (sigur ! :kiss: ) sunetului noii tobe. Ce ma bucurat este faptul ca mobra a luat cam 6,6%, in conditiile in care intre localitati am mers constant 150km/h. Cred ca va fi destul de bine la o viteza omeneasca de 120km/h !?

 

Partea ce mai naspa cu evacuarea asta este ca terorizez lumea pe unde trec ! ;) Daca pana la 4000 de ture se aude un sunet frumos baritonal, dupa aceasta turatie se dezlantuie iadul pe pamant ! O fi el ,,sunet mishto" insa este prea de tot ! Deja am speriat cativa cai care si-au scos carutzele in santz ... cu tot cu pasageri ! :wave: ... m-am simtit penibil uitandu-ma in retrovizor si observand efortul lui ,,nenea Gogu" de a-si potoli calul apucat, parca, de turbare !

In momentul asta sunt in lucru la un db-killer, care sper eu sa mai pondereze sunetul cu vre-o 20-30 decibeli ca e prea de tot ...

 

Bafta ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am terminat db-killerul, l-am montat iar rezultatul ...... este perfect !

La ture joase se pastreaza ,,duduitul", insa la ture mari nu mai ,,oracaie" asa tare ! Cred ca este un sunet suportabil, pentru ca nu mai tresare lumea ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

petrica, nu lumea e atat de deranjata, pe cat tu la ture lungi. Cel putin in cazul meu, au inceput sa ma dispere tobele ca sa nu mai zic ca ma injura toti vecinii si pornesc toate alarmele de la masini. E nasol sa stai cu zgomot puternic in urechi cand vrei sa te bucuri si tu de drum.

Una peste alta, am schimbat ieri amortizorul. In sfarsit s-a potrivit unu! Investitie de 40euro de la francezi de pe ebay si montat cu prieteni in curte. Acum urmeaza sa schimb ghidon, sa-i pun inaltatoare si sa schimb si mizeriile alea de handguarduri stock. Am mai multe planuri de schimbat chestii pe la ea, ramane doar sa am timp si bani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa termin si al doilea db-killer ! ;)

Sunt curios sa vad cum se aude si cu asta, ca nu l-am montat inca. Cel de-al doilea este mult simplificat ! Ca ,,galagie" cred ca o sa fie undeva intre toba fara db-killer si toba cu primul db-killer .... vad eu cand scap de munca !

 

Daca tot am facut rost 50cm de teava cu diametrul exterior de 52mm si groasa in carne de 0.7, adica ,,pantzer" ... m-am apucat sa ,,testez" tot felul de idei despre amrtizoare de sunet !

 

Maine va pun si poze, poate intereseaza pe cineva !

 

:lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de roata dintata de plastic de la kilometraj, este roasa partea care actioneaza melcul!

Credeam ca numai la Transalp e boala asta, ati mai patit-o careva!? :lol:

 

Am patit eu asta la al meu, am gasit la Nagy 0744884370 el aduce piese sh si mia gasit anul trecut un melc de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa termin si al doilea db-killer ! :wave:

Sunt curios sa vad cum se aude si cu asta, ca nu l-am montat inca. Cel de-al doilea este mult simplificat ! Ca ,,galagie" cred ca o sa fie undeva intre toba fara db-killer si toba cu primul db-killer .... vad eu cand scap de munca !

 

Daca tot am facut rost 50cm de teava cu diametrul exterior de 52mm si groasa in carne de 0.7, adica ,,pantzer" ... m-am apucat sa ,,testez" tot felul de idei despre amrtizoare de sunet !

 

Maine va pun si poze, poate intereseaza pe cineva !

 

:lol:

 

asteptam pozele ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...