Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ieri pe seara am fost pana in Bucuresti (pana in Glina, mai precis), cu niste probleme ! Mi-am zis sa iau motorul, ca ajung mai repede ... si chiar am ajuns mai repede, insa la intoarcere am nimerit chiar in ,,semi-tornada" ce se formase deasupra capitalei. Ma prins exact pe centura, aproape de Jilava ! Un vant de era sa dea cu mine jos ! O buna bucata de drum am mers inclinat la ~30 de grade. Cine ma vedea, cred ca avea impresia ca merg intr-un viraj continuu !

 

La iesirea de pe centura (Bragadiru) ... a inceput sa ploua. Mi-am continuat drumul pana la Mihailesti si m-a bagat repede intr-o benzinarie, sperand sa mai treaca ploaia. Ploaia a trecut, eu am plecat iar la drum, insa dupa 15-20 km a inceput din nou si asa am mers pana in Alexandria.

 

Asa si ce e cu asta ? ... pai nimic deosebit, sa mai vazut ,,filmul" asta ! Dar ce vreau sa zic ??? ... stiti cat de ud am ajuns acasa ??? Aaaaa ... ?

M-am udat doar pe casca, pe manusi, pe maneci in dreptul antebratelor si pe cisme. Deci nu stiu daca cei de la Suzuki au gandit ceva in sensul asta, insa forma motocicletei, combinata cu o viteza de 110-120km/h te face parca ,,sa mergi printre picaturi" ! :lol:

Acasa ma intrebat un prieten:

,,- Acum vii de la Bucuresti ?

- Da ! ... i-am raspuns

- Pai si de ce nu esti ud ?"

Am preferat sa zambesc ! :lol:

 

Sper ca problemele vietii sa nu ma faca sa pierd si aceasta motocicleta, exact acum cand am inceput sa o iubesc si mai mult !

 

Cu respect !

@petrica

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiti cat de ud am ajuns acasa ??? Aaaaa ... ?

M-am udat doar pe casca, pe manusi, pe maneci in dreptul antebratelor si pe cisme. Deci nu stiu daca cei de la Suzuki au gandit ceva in sensul asta, insa forma motocicletei, combinata cu o viteza de 110-120km/h te face parca ,,sa mergi printre picaturi" ! :lol:

 

Da, pai asa facea si Super Tenere-u'. Era surprinzator cat de putin puteai sa te uzi. :lol:

 

L.E.: in legatura cu semnatura - Vorbesti Serios???

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

L.E.: in legatura cu semnatura - Vorbesti Serios???

 

... trist de serios, vorbesc ! Nu e vorba de nici o combinatie, sau de vre-un ,,siretlic de marketing", pur si simplu nu mai am bani ! La banci am rate in intarziere, datorii, familie de intretinut, etc. ... :lol:

Nu-mi doresc sa vand mobra, insa ... e primul lucru ce-l pot sacrifica ! Daca aveam vre'un lantz de 200-300 grame la gat, il dateam pe ala, dar din pacate eu nu investesc in asa ceva !

 

Sper sa pot anula anuntul, dar din pacate .......... este valabil ! :lol:

De aia zic ... daca ,,reusesc" sa o pierd si pe asta ma las de motociclism ! E' prea mare suferinta ! In ultimul timp ,,am plans" dupa cateva piese ce le-am avut ....

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stie nimeni pe cineva care dezmembreaza DR ??? am mare nevoie de un decompresor

Mesaj completat

nu stie nimeni pe cineva care dezmembreaza DR ??? am mare nevoie de un decompresor

 

 

/index.php?showtopic=534061

incearca aici, bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie careva unde gasesc un cric central pentru DR big ?

 

Scriei un e-mail, tipului asta ! Am vrut eu sa cumpar o toba Sebring de la el, dar nu mi-a convenit, insa in pozele ce mi' le-a trimis am vazut ca are cric central la motor si oricum il vinde pe bucati !

 

cosmintoteu@yahoo.com

 

Aveam si nr. lui de tel. insa nu mai dau de el.

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scriei un e-mail, tipului asta ! Am vrut eu sa cumpar o toba Sebring de la el, dar nu mi-a convenit, insa in pozele ce mi' le-a trimis am vazut ca are cric central la motor si oricum il vinde pe bucati !

 

cosmintoteu@yahoo.com

 

Aveam si nr. lui de tel. insa nu mai dau de el.

 

Bafta !

 

 

merci. gata l-am luat, dar am o mica problema pe partea cu lantul varful piciorului de la cricul central sta cam la 1 cm departare de lant asa e si la tine ?

mie mi se pare ca sta cam aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci. gata l-am luat, dar am o mica problema pe partea cu lantul varful piciorului de la cricul central sta cam la 1 cm departare de lant asa e si la tine ?

mie mi se pare ca sta cam aproape.

 

Exact asa sta si la mine ! Daca in peste 3000km nu sa intamplat nimic, inseamna ca e ok !

Oricum are niste suruburi limitatoare, din care se poate regla distanta asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Am o mica problema la DR BIG, mi se pare consumul cam mare, cand trag de gaz simt ca se ineaca putin si apoi isi da drumul, de unde reglez amestecul aer-carburant ca nu gasesc surubul ala sub carburator nicicum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Am o mica problema la DR BIG, mi se pare consumul cam mare, cand trag de gaz simt ca se ineaca putin si apoi isi da drumul, de unde reglez amestecul aer-carburant ca nu gasesc surubul ala sub carburator nicicum!

 

Amestecul in mers se regleaza din cuiul principal. Mai sus sau mai jos. Din surubul ala se regleaza cantitatea de combustibil (benzin+aer) pt mersul la relanti. Pt mersul normal acesta are o influenta sub 20%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

Am o mica problema la DR BIG, mi se pare consumul cam mare, cand trag de gaz simt ca se ineaca putin si apoi isi da drumul, de unde reglez amestecul aer-carburant ca nu gasesc surubul ala sub carburator nicicum!

 

Salut, Il gasesti pe partea stanga, atasata ai o poza. Din cate stiu eu de acolo reglezi relantiul cand motorul este la temperatura normala de lucru, renlantiul trebuie sa stea in mod normal undeva la 1300 1400 rot/minut

post-48884-1275931935_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt informatii!

Eu incerc sa saracesc amestecul ca este prea bogat in benzina, am facuta o tura in wikend si am realizat ca imi consuma 11-12% la drum intins :what: WTF

Cu surubul ala de reglat relantiul stiu ce este, mai este un surub mic (pilot screw) ii zic ei in carte, de unde se mai potriveste putin amestecul dar care cel putin in partea stanga nu il mai am, cred ca este pierdut. Oricum pana nu rezolv problema nu mai merg cu motoru asta ca imi ia mai mult decat passatu 1.8T.

O sa incerc sa dau carburile jos si sa ma joc si cu cuiu pontou. Apropo un pilot screw dinala unde gasesc? se potriveste si de la alte carburi!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt informatii!

Eu incerc sa saracesc amestecul ca este prea bogat in benzina, am facuta o tura in wikend si am realizat ca imi consuma 11-12% la drum intins :what: WTF

Cu surubul ala de reglat relantiul stiu ce este, mai este un surub mic (pilot screw) ii zic ei in carte, de unde se mai potriveste putin amestecul dar care cel putin in partea stanga nu il mai am, cred ca este pierdut. Oricum pana nu rezolv problema nu mai merg cu motoru asta ca imi ia mai mult decat passatu 1.8T.

O sa incerc sa dau carburile jos si sa ma joc si cu cuiu pontou. Apropo un pilot screw dinala unde gasesc? se potriveste si de la alte carburi!?

 

 

incearca tot la tipul asta cosmintoteu@yahoo.com

are un dr in dezmembrare

 

daca nu mai are vezi ce model de carburator ai si cauta pe la cei care dezmembreaza motorete cu acelasi tip de carburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt informatii!

Eu incerc sa saracesc amestecul ca este prea bogat in benzina, am facuta o tura in wikend si am realizat ca imi consuma 11-12% la drum intins :what: WTF

Cu surubul ala de reglat relantiul stiu ce este, mai este un surub mic (pilot screw) ii zic ei in carte, de unde se mai potriveste putin amestecul dar care cel putin in partea stanga nu il mai am, cred ca este pierdut. Oricum pana nu rezolv problema nu mai merg cu motoru asta ca imi ia mai mult decat passatu 1.8T.

O sa incerc sa dau carburile jos si sa ma joc si cu cuiu pontou. Apropo un pilot screw dinala unde gasesc? se potriveste si de la alte carburi!?

 

Din surubul pt relanti reglezi deschiderea clapetelor/shuberelor. Din surubul mic de aer/pilot screw reglezi cantitatea de combustibil (benzina+aer) pt mersul la relanti. Exista un circuit separat pt mersul la relanti fata de mersul normal, cu acceleratia deschisa. Amestecul pt mersul la relanti este presetat. Este dat de dimensiunea jigloarelor de relanti si a orificilor din circuitul de relanti. Nu se poate regla. Se regleaza doar cantitatea totala de amestec.

Daca iti lipseste surubelul nu e bine. Practic functioneaza ca si cum ar fi deschis la maxim. La turatii joase se ineaca motorul. Cand deschizi acceleratia de la ture joase. Si creste consumul. Si poate sa intre mizerie in carburator si camera de ardere prin locul unde lipseste surubelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot veni vorba de reglaje va cer si eu un sfat. Al meu porneste ok rece/cald, sta ok la relanti, undeva la 1400 de ture, fara oscilatii, balbaieli sau alte aiureli, bagi mana in gaz percuteaza bine dar, la mers constant, indiferent de viteza 1,2,3,4 undeva la 3000, 3500 de ture are o balba, ai sezatia ca da oarecum in nas, iar cum o accelerezi isi revine. Incercari de remediere: curatat bujii (ok), schimbat filtere, aer, carburant (ok), efectul enervant persista. Daca a mai patit-o careva si are un remediu raman dator cu o conserva.....de bere evident!!! :what:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt informatii!

Eu incerc sa saracesc amestecul ca este prea bogat in benzina, am facuta o tura in wikend si am realizat ca imi consuma 11-12% la drum intins :what: WTF

Cu surubul ala de reglat relantiul stiu ce este, mai este un surub mic (pilot screw) ii zic ei in carte, de unde se mai potriveste putin amestecul dar care cel putin in partea stanga nu il mai am, cred ca este pierdut. Oricum pana nu rezolv problema nu mai merg cu motoru asta ca imi ia mai mult decat passatu 1.8T.

O sa incerc sa dau carburile jos si sa ma joc si cu cuiu pontou. Apropo un pilot screw dinala unde gasesc? se potriveste si de la alte carburi!?

 

Reglajul amestecului (benzina+aer) se face doar din carburatorul din partea stanga a motocicletei. Celalalt carburator are un sigiliu metalic, iar surubul este presetat de fabrica. Nu poti sti daca iti lipseste sau nu acel surubel pana nu-l vezi. De vazut, il poti vedea cu orice ciob de oglinda, pentru ca se afla in partea de jos a carburatorului, in partea din fata a camerei de nivel. Eu zic ca nu ai cum sa-l pierzi, pentru ca el oricum are un arc care-l blocheaza, iar faptul ca este ,,infundat" in acel canal, il face greu de pierdut. Surubelul se actioneaza cu o surubelnita dreapta si scurta (aprox. 4-5cm). Prima data trebuie sa-l infiletezi de tot, apoi desurubezi intre o tura si trei sferturi si doua ture jumate, asa cum scrie in manual: (1, 3/4 si 2,5 rot).

Eu de exemplu il aveam deschis vre-o 10-11 ture si mergea mai mult cu aer ! Tu cred ca il ai inchis de tot !

_____________________________________________________________________________________________________________________

 

In alta ordine de idei ......... va prezint Dunarea de la Zimnicea si pana la confluenta cu raul Vedea.

Toata padurea este inundata pana in dig, de zic ca este o ,,padure de mangrove" !

Plimbare de relaxare, facuta a'seara !

post-10224-1275974925_thumb.jpg

post-10224-1275974941_thumb.jpg

post-10224-1275974968_thumb.jpg

post-10224-1275974992_thumb.jpg

post-10224-1275975010_thumb.jpg

post-10224-1275975031_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reglajul amestecului (benzina+aer) se face doar din carburatorul din partea stanga a motocicletei. Celalalt carburator are un sigiliu metalic, iar surubul este presetat de fabrica. Nu poti sti daca iti lipseste sau nu acel surubel pana nu-l vezi. De vazut, il poti vedea cu orice ciob de oglinda, pentru ca se afla in partea de jos a carburatorului, in partea din fata a camerei de nivel. Eu zic ca nu ai cum sa-l pierzi, pentru ca el oricum are un arc care-l blocheaza, iar faptul ca este ,,infundat" in acel canal, il face greu de pierdut. Surubelul se actioneaza cu o surubelnita dreapta si scurta (aprox. 4-5cm). Prima data trebuie sa-l infiletezi de tot, apoi desurubezi intre o tura si trei sferturi si doua ture jumate, asa cum scrie in manual: (1, 3/4 si 2,5 rot).

Eu de exemplu il aveam deschis vre-o 10-11 ture si mergea mai mult cu aer ! Tu cred ca il ai inchis de tot !

 

Surubul de "aer" regleaza cantitatea de amestec necesara pt mersul la relanti si in prima parte a deschiderii acceleratiei (pana in 1/4 din deschiderea acceleratiei). Surubul de "aer" are rol de clapeta de acceleratie sau de shuber pt circuitul de mers la relanti (idle speed circuit). Cu cat surubul va fi desfacut mai mult cu atat curentul de aer va antrena mai multa benzina marind cantitatea de amestec ce ajunge in camera de ardere.

post-7680-1275981055_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Io daca-l string consuma mai mult,merge inecat la relantiu si afuma rau toba...

 

poate ai vrut sa spui pe dos.

 

in carte nu zice cumva ca "aeru" se regleaza,se lasa unde turatia motorului la mers in gol e cea mai mare?

Editat de ------
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul de "aer" regleaza cantitatea de amestec necesara pt mersul la relanti si in prima parte a deschiderii acceleratiei (pana in 1/4 din deschiderea acceleratiei). Surubul de "aer" are rol de clapeta de acceleratie sau de shuber pt circuitul de mers la relanti (idle speed circuit). Cu cat surubul va fi desfacut mai mult cu atat curentul de aer va antrena mai multa benzina marind cantitatea de amestec ce ajunge in camera de ardere.

 

aha ... in concluzie, cantitatea de benzina tot din acele de dozaj se mareste/micsoreaza, nu ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...