Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Cu Tractoru in beci e OK. Dar ce cautai imbracat in pijama in beci?

 

 

Ala nu sunt eu este un preten care are dr k al meu si ne plimbam impreuna! Chestia ii ca voi va plimbati la 4 ace asa ca va rog sa va luati vitezana sa nu cumva sa va murdariti!

Cand mergi sa te plimbi prin paduri nu o sa iei haine bune pe tine logic!!

Si da cu tractoru in beci! :)

Mesaj completat

Un site cu piese dedicat pentru Dr 800:

 

http://www.hessler-motorsport.de/shop/inde...d16f10b439df41a

 

 

 

Auzi dar aicia is si de 650 si 800 dar my friend aicia se vinde extezy, poi rezervoru ala acerbis la unguri ii 5 mil ca recent mi-am cumparat unu!! si acolo cand dai buy apare 539E , oricum bine ca ai gasit site-ul!!

Numa bine! :)

post-34197-1279887420_thumb.jpg

post-34197-1279887447_thumb.jpg

post-34197-1279887494_thumb.jpg

post-34197-1279887535_thumb.jpg

post-34197-1279887553_thumb.jpg

post-34197-1279887726_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

sal. are cineva o aparatoare de lant (capacul de la pinion) pt un DR 650 R DAKAR? M-ar mai interesa si o pereche de cizme marimea 42, ceva ieftineala, momentan nu ma dau banii afara din casa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca dom'soara incontinuare are o sete de ulei in ea.. :)

am facut un drum Buc-CT cu nevasta si bagaje ( 170kg in total) si cu ce ne-am fatait pe litoral, am ramas fara jumatate de ulei.

adica, la plecare era uleiul pe full, acum e la jumate. ( asta inseamna mai mult sau mai putin 1l la 400km).

unul din lucrurile pe care nu-l inteleg, este ca atunci cand ma opresc dupa un drum, motorul e foarte incins, iar radiatorul de ulei e complet rece.

acum, asa e normal ? sau pur si simplu e ceva neinregula cu radiatorul, motorul se incinge excesiv si "ma scapa" de ulei ?

 

multam'

:)

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca dom'soara incontinuare are o sete de ulei in ea.. :)

am facut un drum Buc-CT cu nevasta si bagaje ( 170kg in total) si cu ce ne-am fatait pe litoral, am ramas fara jumatate de ulei.

adica, la plecare era uleiul pe full, acum e la jumate. ( asta inseamna mai mult sau mai putin 1l la 400km).

unul din lucrurile pe care nu-l inteleg, este ca atunci cand ma opresc dupa un drum, motorul e foarte incins, iar radiatorul de ulei e complet rece.

acum, asa e normal ? sau pur si simplu e ceva neinregula cu radiatorul, motorul se incinge excesiv si "ma scapa" de ulei ?

 

multam'

:)

Un lucru e sigur, nu-i bine ca radiatorul e rece. Uleiul trebuie sa circule prin radiator. Mie la un schimb de ulei mecanicul mi-a desfacut pentru 2 sec conducta care duce de la motor la radiator, motorul fiind pornit, tocmai ca sa se convinga ca uleiul face traseul motor-radiator-motor. Vezi ce zic astia mai meseriasi dar sigur nu-i ok ca radiatorul ramane rece. De exemplu la mine dupa un drum radiatorul si motorul sunt cam la fel de calde.

Editat de Petronius
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un lucru e sigur, nu-i bine ca radiatorul e rece. Uleiul trebuie sa circule prin radiator. Mie la un schimb de ulei mecanicul mi-a desfacut pentru 2 sec conducta care duce de la motor la radiator, motorul fiind pornit, tocmai ca sa se convinga ca uleiul face traseul motor-radiator-motor. Vezi ce zic astia mai meseriasi dar sigur nu-i ok ca radiatorul ramane rece. De exemplu la mine dupa un drum radiatorul si motorul sunt cam la fel de calde.

 

multam de sfaturi.

cred totusi ca problema e in motor...

m-am intors acum de la constanta, am completat un litru de ulei...

damn suzuki...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca dom'soara incontinuare are o sete de ulei in ea.. :)

am facut un drum Buc-CT cu nevasta si bagaje ( 170kg in total) si cu ce ne-am fatait pe litoral, am ramas fara jumatate de ulei.

adica, la plecare era uleiul pe full, acum e la jumate. ( asta inseamna mai mult sau mai putin 1l la 400km).

unul din lucrurile pe care nu-l inteleg, este ca atunci cand ma opresc dupa un drum, motorul e foarte incins, iar radiatorul de ulei e complet rece.

acum, asa e normal ? sau pur si simplu e ceva neinregula cu radiatorul, motorul se incinge excesiv si "ma scapa" de ulei ?

 

multam'

:)

 

 

 

Poi mosu eu la fel patesc motor cald radiator rece!! Nu stiu care ar fii problema dar de 6 ani de cand il am cam la 1000 km suge 1 L!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu totusi cred ca nu-i in regula ca radiatorul sa fie rece dupa un drum. Gandeste-te ca uleiul vine cald din motor in radiator unde intr-adevar se raceste dar ma indoiesc ca voi aveti radiatoare atat de eficiente incat sa se mentina reci. Dupa cum am zis la mine radiatorul de ulei si motorul sunt cam la fel de calde cand opresc si nu-mi consuma deloc ulei mobra. Fac 3000 km fara sa scada deloc uleiul, la 3000 il schimb pt ca Suzi a mea mai vede si dealul nu numai asfalt. Sper sa intervina in discutie careva care le are pe astea cu mecanica. Hai salut si benzina ieftina:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@memyselfandI - ce ulei zici ca ai acu' in ea? m-am uitat pe posturi anterioare dar ori nu ai scris ori mi-a scapat mie.

 

Radiatorul ala ar trebui sa fie totusi caldutz. Mai ales la mersul in oras. La mine la DR e mereu caldut, fierbinte nu a fost niciodata si nici "rece ca mortu' ". Da-l jos din conductele alea si vezi sa nu fie infundat pe-acolo. Ideal ar fi sa masori si presiunea pompei la un service care are scula (manometru). E simpla treaba, are un surub (nu stiu unde e la Big dar scrie in manual) care se scoate, se mufeaza manometrul acolo si cu motorul pornit se ceteste presiunea de ulei care tre' sa aiba o valoare de referinta in manual.

Baga-i Yacco 15W50 semisintetic. Sau Agip 15W50 semisintetic. N-am avut absolut nici o problema cu nici o motocicleta folosind uleiurile astea. Fostul meu DR 650 care manca ulei, il halea mai putin daca ii puneam de-astea.

 

Daca tot nu se rezolva ii iei un set de segmenti, eventual niste simeringuri de supape si ai sa vezi ca n-o sa mai manance. Daca ai nevoie de ajutor la schimbat piese si esti din Bucuresti da-mi un pm ca iti recomand eu un prieten priceput si care ti-o rezolva repede.

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, pai la mine merge uleiu prin radiator ca l-am pornit si am desfacut conducta si radiatoru nu-i infundat dar eu am un radiator ceva mai subtire si mai lat ,mi la facut un preten la munca la el, ii un pic cald dar mai mult rece!!

Auzi in capacu de la ambreaj ai un locas mic un este o bila cu arc acolo trace uleiu spre radiator de acolo ma gandesc ca este la tine problema, poate a ajuns mizerie da-l jos si curatal cu decanol!!!

Bafta la mesterit!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@memyselfandI - ce ulei zici ca ai acu' in ea? m-am uitat pe posturi anterioare dar ori nu ai scris ori mi-a scapat mie.

 

Radiatorul ala ar trebui sa fie totusi caldutz. Mai ales la mersul in oras. La mine la DR e mereu caldut, fierbinte nu a fost niciodata si nici "rece ca mortu' ". Da-l jos din conductele alea si vezi sa nu fie infundat pe-acolo. Ideal ar fi sa masori si presiunea pompei la un service care are scula (manometru). E simpla treaba, are un surub (nu stiu unde e la Big dar scrie in manual) care se scoate, se mufeaza manometrul acolo si cu motorul pornit se ceteste presiunea de ulei care tre' sa aiba o valoare de referinta in manual.

Baga-i Yacco 15W50 semisintetic. Sau Agip 15W50 semisintetic. N-am avut absolut nici o problema cu nici o motocicleta folosind uleiurile astea. Fostul meu DR 650 care manca ulei, il halea mai putin daca ii puneam de-astea.

 

Daca tot nu se rezolva ii iei un set de segmenti, eventual niste simeringuri de supape si ai sa vezi ca n-o sa mai manance. Daca ai nevoie de ajutor la schimbat piese si esti din Bucuresti da-mi un pm ca iti recomand eu un prieten priceput si care ti-o rezolva repede.

 

;)

 

salutare Lupule,

 

uleiul pe care l-a mancat doamna ultima oara a fost motorex legend 20w50 mineral.

inainte de asta, am folosit tot motorex 15w40 sintetic.

o sa verific treaba cu radiatorul, ce ma oftica cel mai tare este ca imi place mobra asta la nebunie, pot spune ca e mobra care mi se potriveste cel mai mult din cele pe care le-am avut.

astfel incat, daca nu ii dau de cap cu radiatorul, ma apuc sa-i fac motorul.

acum intrebarea e , de unde pot comanda piesele ? ( segmenti, eventual cilindru, chestii d'astea).

 

multumiri tuturor pt lamuriri,

:laugh:

 

ps: acum m-am intors si am pus mana pe radiator, e caldut, oricum, "rece ca mortu'" in comparatie cu motorul care " arde".

ps2: oare dr800s nou nout 0km, mananca ulei ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca si ala dupa 10 000 km manca ulei ca incepe uzura!! Si radiatoru trebe sa fie caldut nu fierbinte!! Daca te apuci sa faci motoru alezezi cilindru dupa cota de segmenti si cumperi semeringuri noi la ghidurile de la supape! si cam atata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare Lupule,

 

uleiul pe care l-a mancat doamna ultima oara a fost motorex legend 20w50 mineral.

inainte de asta, am folosit tot motorex 15w40 sintetic.

o sa verific treaba cu radiatorul, ce ma oftica cel mai tare este ca imi place mobra asta la nebunie, pot spune ca e mobra care mi se potriveste cel mai mult din cele pe care le-am avut.

astfel incat, daca nu ii dau de cap cu radiatorul, ma apuc sa-i fac motorul.

acum intrebarea e , de unde pot comanda piesele ? ( segmenti, eventual cilindru, chestii d'astea).

 

multumiri tuturor pt lamuriri,

;)

 

ps: acum m-am intors si am pus mana pe radiator, e caldut, oricum, "rece ca mortu'" in comparatie cu motorul care " arde".

ps2: oare dr800s nou nout 0km, mananca ulei ?

Daca o pornesc si stau aprozimativ 10 min cu ea pe loc radiatorul se incalzeste aproapre de temperatura motorului, dupa o tura prin oras este duar caldut in comparatie cu motorul, lucruri care mi se par perfect normale in conditiile in care circula corect uleiul prin el (stai pe loc fara sa-l vanture nimeni se incalzeste - te deplasezi cu o viteza rezonabila isi face treaba- se raceste). Intrebare: a incercat careva sa monteze un ventilator pe radiatorul asta??? daca da, exista bucurie in treaba asta???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca o pornesc si stau aprozimativ 10 min cu ea pe loc radiatorul se incalzeste aproapre de temperatura motorului, dupa o tura prin oras este duar caldut in comparatie cu motorul, lucruri care mi se par perfect normale in conditiile in care circula corect uleiul prin el (stai pe loc fara sa-l vanture nimeni se incalzeste - te deplasezi cu o viteza rezonabila isi face treaba- se raceste). Intrebare: a incercat careva sa monteze un ventilator pe radiatorul asta??? daca da, exista bucurie in treaba asta???

Nu merita sa pui ventilator !! NU AI CUM SA CALEZI MOTORU !!Credema !! Daca de aia tie frica si vrei sa pui ventilator vinde-l si ia-ti klr sau altceva!! Daca era cu ventilator era gandit din fabrica !! Logic ;)

Editat de StreetFighter69
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu merita sa pui ventilator !! NU AI CUM SA CALEZI MOTORU !!Credema !! Daca de aia tie frica si vrei sa pui ventilator vinde-l si ia-ti klr sau altceva!! Daca era cu ventilator era gandit din fabrica !! Logic :laugh:

Buna asta! mi-a placut! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai are dreptate StreetFighter - nu am auzit in viata mea de DR cu motor calat. Pur si simplu racirea SACS isi face treaba cu brio.

 

Acu, intorcandu-ne la oile noastre - @memyselfandI - stai linistit ca e un motor foarte bun DR 800 si mai ales ca iti place nu are sens sa te enervezi; in primul rand schimba URGENT marca uleiului - scoate motorexul din ea si baga altceva: eu ti-am zis YACCO MVX4T 15W50 semisintetic sau Agip 15W50 semisintetic sau in ultima instanta Motul 15W50 semi. Iei 2 bidoane de 2L si mergi asa sezonul asta - daca cumva mai consuma ii mai completezi dar sunt sanse foarte mari sa nu mai consume asa mult. Intrebai tu daca la 0 km consuma ulei? Bineinteles ca consuma, mai ales in prima mie de km pana "se aseaza" motorul. Apoi scade consumul dar nu la zero oricum iar dupa circa 10 - 15.000 (vorba lui StreetFighter) iar se da la ulei (200 - 300 ml / 1000 km e ceva normal).

Deci incearca sa schimbi marca de ulei si sa iei ce ti-am zis eu. DR-ul e pretentios la ulei - nu merge bine cu ulei foarte bun, nici cu ulei foarte prost si anumite marci le mananca sau se incinge mai tare cu ele.

De comandat piese - nu stiu de unde esti - dar aici in Bucuresti si imprejurimi cel mai eficient e Dan Dilly (http://www.dillypoint.ro - ai aici date de contact); nu are sens sa alezezi sau mai stiu eu ce, plus ca nici nu prea sunt meseriasi sa faca bine treaba asta (rar gasesti); e adevarat ca cel mai bine merg segmentii noi pe suprafata de cilindru noua, dar nu e chiar asa imperios la DR, merge fara probleme doar cu segmenti noi DECI ii iei DOAR set segmenti, set simeringuri supape si garnitura chiulasa + garnitura cilindru. Asta dupa toamna asta (sfatul meu).

 

;)

 

Mesaj completat

Pentru cine vrea un Suzuki DR 600 in stare f buna la pret subtire sa imi dea un PM. Pt. cine nu stie DR 600 e o motocicleta destul de desteapta care inafara de frana spate pe tambur (schimbabila cu piese de DR 650) are niste faze mai destepte decat DR-ul 650 ce a urmat imediat dupa. E mai solida, mai bine construita si oleaca mai usoara, decompresor semiautomat, suspensii destepte, etc. Vai si ce se ridica pe-o roata! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai are dreptate StreetFighter - nu am auzit in viata mea de DR cu motor calat. Pur si simplu racirea SACS isi face treaba cu brio.

 

Acu, intorcandu-ne la oile noastre - @memyselfandI - stai linistit ca e un motor foarte bun DR 800 si mai ales ca iti place nu are sens sa te enervezi; in primul rand schimba URGENT marca uleiului - scoate motorexul din ea si baga altceva: eu ti-am zis YACCO MVX4T 15W50 semisintetic sau Agip 15W50 semisintetic sau in ultima instanta Motul 15W50 semi. Iei 2 bidoane de 2L si mergi asa sezonul asta - daca cumva mai consuma ii mai completezi dar sunt sanse foarte mari sa nu mai consume asa mult. Intrebai tu daca la 0 km consuma ulei? Bineinteles ca consuma, mai ales in prima mie de km pana "se aseaza" motorul. Apoi scade consumul dar nu la zero oricum iar dupa circa 10 - 15.000 (vorba lui StreetFighter) iar se da la ulei (200 - 300 ml / 1000 km e ceva normal).

Deci incearca sa schimbi marca de ulei si sa iei ce ti-am zis eu. DR-ul e pretentios la ulei - nu merge bine cu ulei foarte bun, nici cu ulei foarte prost si anumite marci le mananca sau se incinge mai tare cu ele.

De comandat piese - nu stiu de unde esti - dar aici in Bucuresti si imprejurimi cel mai eficient e Dan Dilly (http://www.dillypoint.ro - ai aici date de contact); nu are sens sa alezezi sau mai stiu eu ce, plus ca nici nu prea sunt meseriasi sa faca bine treaba asta (rar gasesti); e adevarat ca cel mai bine merg segmentii noi pe suprafata de cilindru noua, dar nu e chiar asa imperios la DR, merge fara probleme doar cu segmenti noi DECI ii iei DOAR set segmenti, set simeringuri supape si garnitura chiulasa + garnitura cilindru. Asta dupa toamna asta (sfatul meu).

 

;)

 

Mesaj completat

Pentru cine vrea un Suzuki DR 600 in stare f buna la pret subtire sa imi dea un PM. Pt. cine nu stie DR 600 e o motocicleta destul de desteapta care inafara de frana spate pe tambur (schimbabila cu piese de DR 650) are niste faze mai destepte decat DR-ul 650 ce a urmat imediat dupa. E mai solida, mai bine construita si oleaca mai usoara, decompresor semiautomat, suspensii destepte, etc. Vai si ce se ridica pe-o roata! :laugh:

 

 

multam mult lupu,

vara asta are multi km de mancat, asa ca nici nu ma gandesc s-o desfac.

am sa incerc sa schimb uleiul cu ce mi-ai recomandat si vedem ce iese...

 

bafta tuturor,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

astfel incat, daca nu ii dau de cap cu radiatorul, ma apuc sa-i fac motorul.

acum intrebarea e , de unde pot comanda piesele ? ( segmenti, eventual cilindru, chestii d'astea).

 

Sefu' ... lasa dracu' motorul asa ! Nu te apuca sa umblii in el ca umblii de geaba ! Big-ul va manca in continuare ulei, cate zilishoare va avea el !

La un drum mai lung limiteaza-te la un 110-115km/h si ai sa fii uimit ca uleiul este ,,tot acolo" ! Daca il chinuii la 130-140km/h, in afara de benzina, va hali si mult ulei.

Si eu m-am framantat mult de tot cu problema asta si am gasit rezolvarea: ... Il las asa si stau cu ochiu pe joja ! Problema de a desface motorul ti-o poti pune dupa 100000km, pana atunci plimate de el !

 

Bafta ! ;) ... te saluta Petrica !

post-10224-1280236087_thumb.jpg

Editat de petrica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sefu' ... lasa dracu' motorul asa ! Nu te apuca sa umblii in el ca umblii de geaba ! Big-ul va manca in continuare ulei, cate zilishoare va avea el !

La un drum mai lung limiteaza-te la un 110-115km/h si ai sa fii uimit ca uleiul este ,,tot acolo" ! Daca il chinuii la 130-140km/h, in afara de benzina, va hali si mult ulei.

Si eu m-am framantat mult de tot cu problema asta si am gasit rezolvarea: ... Il las asa si stau cu ochiu pe joja ! Problema de a desface motorul ti-o poti pune dupa 100000km, pana atunci plimate de el !

 

Bafta ! ;) ... te saluta Petrica !

 

petrica, dupa vfr, numa in 110 imi vine s-o tin :laugh:

 

drept e ca cu pasager si chinuiala am ajuns la consumuri d'astea.

pe de alta parte, intr-adevar motorul e bulletproof, am uitat de joja si m-am intos de la CT cu 600ml de ulei in ea si n-are nici pe dreacu.

 

petrica, cand dai berea aia ? ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, wk trecut am iesit la o plimbare pe transalpina, frumos drumu, pacat ca l-au asfaltat aproape tot. Am avut insa ceva probleme la pornire cu DR 800big al meu, a plouat toata noaptea puternic la Ranca si dimineata nu a vrut sa mai plece. Am scos bujiile si erau si ude si cam negre, le am curatat, pus la loc dar tot nu o lua. Am umblat la maneta aceea de benzica cu rezerva, off, on si cand am dat pe rezerva a pornit, insa aveam benzina aproape plin. Pana la urma nu stiu de unde sa fie de acolo sau de la bujii. Oricum aratau tare urat. Vreau sa le schimb, ce recomandati? Iridium sau normale? NGK sau alta marca? Ce coduri trebuie sa fie si conteaza pozitia lor, stiu doar ca sunt diferite una de cealalta. Daca aveti alte recomandari cu privire la bujii, dau o bere cu prima ocazie. Si apropo, cei cu dr din Bucuresti nu ne vedem si noi sa mai povestim despre vacile noastre. Eu o am de putin timp dar deja am aproape 1500km pe ea. Imi place mobra. Va salut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, wk trecut am iesit la o plimbare pe transalpina, frumos drumu, pacat ca l-au asfaltat aproape tot. Am avut insa ceva probleme la pornire cu DR 800big al meu, a plouat toata noaptea puternic la Ranca si dimineata nu a vrut sa mai plece. Am scos bujiile si erau si ude si cam negre, le am curatat, pus la loc dar tot nu o lua. Am umblat la maneta aceea de benzica cu rezerva, off, on si cand am dat pe rezerva a pornit, insa aveam benzina aproape plin. Pana la urma nu stiu de unde sa fie de acolo sau de la bujii. Oricum aratau tare urat. Vreau sa le schimb, ce recomandati? Iridium sau normale? NGK sau alta marca? Ce coduri trebuie sa fie si conteaza pozitia lor, stiu doar ca sunt diferite una de cealalta. Daca aveti alte recomandari cu privire la bujii, dau o bere cu prima ocazie. Si apropo, cei cu dr din Bucuresti nu ne vedem si noi sa mai povestim despre vacile noastre. Eu o am de putin timp dar deja am aproape 1500km pe ea. Imi place mobra. Va salut.

 

Ce tip de tobe de esapament ai pe ea? Aftermarket? Stock? Stock chiuretate? Filtrul de aer l-ai curatat vreodata?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, wk trecut am iesit la o plimbare pe transalpina, frumos drumu, pacat ca l-au asfaltat aproape tot. Am avut insa ceva probleme la pornire cu DR 800big al meu, a plouat toata noaptea puternic la Ranca si dimineata nu a vrut sa mai plece. Am scos bujiile si erau si ude si cam negre, le am curatat, pus la loc dar tot nu o lua. Am umblat la maneta aceea de benzica cu rezerva, off, on si cand am dat pe rezerva a pornit, insa aveam benzina aproape plin. Pana la urma nu stiu de unde sa fie de acolo sau de la bujii. Oricum aratau tare urat. Vreau sa le schimb, ce recomandati? Iridium sau normale? NGK sau alta marca? Ce coduri trebuie sa fie si conteaza pozitia lor, stiu doar ca sunt diferite una de cealalta. Daca aveti alte recomandari cu privire la bujii, dau o bere cu prima ocazie. Si apropo, cei cu dr din Bucuresti nu ne vedem si noi sa mai povestim despre vacile noastre. Eu o am de putin timp dar deja am aproape 1500km pe ea. Imi place mobra. Va salut.

Daca a pornit cand ai pus robinetul pe rezerva, ori e infundat traseul normal al robinetului ori a fost o coincidenta. Bujiile erau ude de la incercarile repetate de pornire. Ca sa iti dai seama de starea lor ( de fapt a carburatiei) trebuie sa te uiti la ele imediat dupa ce opresti motorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tobele sunt stock nu stiu daca sunt chiuretate sau nu.dupa ce a pornit pe rezerva am mers Asa cu ea 20 km si la urmatoarea oprire am mutat pe rezervor si a mers fara probleme. Filtrul de aer e schimbat anul trecut fara sa se fi mers mult cu el. Totusi cred ca ii schimb bujiile. De care sa ii pun si cum anume, am vazut ca are 2 conteaza ordinea sau ce ar trebui sa respect in montajul lor. Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...