Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

e semi, dar e foarte subtire pentru cele 35 de grade de afara.

E adevarat, dar avand in vedere ca face la fel si cu 20w50...

Pe de alta parte, motorul nu se mai incinge asa tare ca si cu mineralul, nu-mi dau seama de ce, ar putea fi placebo.

Astept iarna, i-am promis o mica motoroctomie ;)

 

bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E adevarat, dar avand in vedere ca face la fel si cu 20w50...

Pe de alta parte, motorul nu se mai incinge asa tare ca si cu mineralul, nu-mi dau seama de ce, ar putea fi placebo.

Astept iarna, i-am promis o mica motoroctomie :P

 

bafta

 

Mda in principiu n-ai mare lucru de facut la el. Segmenti si simeringuri supape se schimba relativ repede si usor. Dup-aia garantat n-o sa mai manance atata ulei.

 

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda in principiu n-ai mare lucru de facut la el. Segmenti si simeringuri supape se schimba relativ repede si usor. Dup-aia garantat n-o sa mai manance atata ulei.

 

;)

 

sper sa fie doar atat, desi asta inseamna motoru' jos.

cu toata setea ei, motoru se aude si merge excelent, nu mai zic ca-i " arati " cheia si o ia, indiferent daca e calda, rece sau nervoasa :P

tin minte ca F650-ul cand era incins abia o lua...

 

bafta,

 

ps: are careva idee cat scoate alternatorul ? ma bate candul sa i montez proiectoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper sa fie doar atat, desi asta inseamna motoru' jos.

cu toata setea ei, motoru se aude si merge excelent, nu mai zic ca-i " arati " cheia si o ia, indiferent daca e calda, rece sau nervoasa ;)

tin minte ca F650-ul cand era incins abia o lua...

 

bafta,

 

ps: are careva idee cat scoate alternatorul ? ma bate candul sa i montez proiectoare.

 

 

Iti termina bateria in 10 min am experimentat!! eventual daca pui 2 bateri si 2 relee de incarcare aprinderea suporta sa-ti incarce 2 bateri!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti termina bateria in 10 min am experimentat!! eventual daca pui 2 bateri si 2 relee de incarcare aprinderea suporta sa-ti incarce 2 bateri!!!

 

stiam ca e un motor care consuma mult la pornire, dar ce treaba are asta cu proiectoarele ? eu oricum pornesc de fel motorul cu totul " stins".

pana la urma cat scoate alternatorul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am schimbat bujiile, vreau sa va spun ca e total alta motocicleta. Trage de rupe, parca zboara. Inainte ma cam rugam de ea uneori. Am pus bujiile recomandate NGK standard ambele la fel.

 

Vreau sa va cer cateva sfaturi cu privire la schimbatul becului in fata. Am vazut ca e stramt locul de acces la el, cum umbli mai lejer acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se pare ca dom'soara incontinuare are o sete de ulei in ea.. :)

am facut un drum Buc-CT cu nevasta si bagaje ( 170kg in total) si cu ce ne-am fatait pe litoral, am ramas fara jumatate de ulei.

adica, la plecare era uleiul pe full, acum e la jumate. ( asta inseamna mai mult sau mai putin 1l la 400km).

unul din lucrurile pe care nu-l inteleg, este ca atunci cand ma opresc dupa un drum, motorul e foarte incins, iar radiatorul de ulei e complet rece.

acum, asa e normal ? sau pur si simplu e ceva neinregula cu radiatorul, motorul se incinge excesiv si "ma scapa" de ulei ?

 

multam'

:crack:

eu tocmai m-am intors de la mare cu ea si am oprit in megidia, am alimentat am intrat in benzinarie am platit iar cand am ajuns la motoreta mi-am adus aminte de problema ta cu radiatorul de ulei si am pus mana pe el si era rece, dar l-am pornit si am tinut mana pe radiator si a ineput sa se incalzeasca, sfatul meu e sa verifici daca se incalzeste radiatorul cu motorul pornit.

 

Merci

Mesaj completat

multumesc tuturor pt sfaturi,

dupa ce am facut ceva km in oras am ajuns la urmatoarele concluzii:

-in oras nu consuma ulei ( stil normal de mers, ambuteiaje, gaz, samd)

-afara daca o las la 110-120km e ok, 3-400ml la mie

-afara daca-i dau pe carca 140-150km/h 2l la 300km :lol:

 

 

ps: ce nu reusesc sa gasesc pe net, este ce ulei recomanda fabrica? ( stiu ca e 10w40 ) dar nu stiu daca mineral sau semisintetic..

pune 15w50 5100 de la motul, eu am luat motocicleta la 33000 de km acum are 43000 de km iar consumul de ulei a fost mereu acelasi 100- 200 ml la mia de km. ca stil de mers schimb pe la 5000 de ture, iar mai mult de 150 nu am mers cu ea :lol:

Editat de Cotea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu tocmai m-am intors de la mare cu ea si am oprit in megidia, am alimentat am intrat in benzinarie am platit iar cand am ajuns la motoreta mi-am adus aminte de problema ta cu radiatorul de ulei si am pus mana pe el si era rece, dar l-am pornit si am tinut mana pe radiator si a ineput sa se incalzeasca, sfatul meu e sa verifici daca se incalzeste radiatorul cu motorul pornit.

 

Merci

Mesaj completat

 

pune 15w50 5100 de la motul, eu am luat motocicleta la 33000 de km acum are 43000 de km iar consumul de ulei a fost mereu acelasi 100- 200 ml la mia de km. ca stil de mers schimb pe la 5000 de ture, iar mai mult de 150 nu am mers cu ea :lol:

 

mi-am dat seama ca la stilul asta de consum ( 1, 2l la mie) n-am sa mai fac schimbul de ulei niciodata :)

toata treaba e sa-mi amintesc din cand in cand sa schimb filtru.

pe de alta parte, sunt convins ca la consumul asta nu prea conteaza marca uleiului.

adica, ma indoiesc ca intre uleiul x si y poate fi diferenta de consum de la cateva sute de ml cum iti consuma tie, la 1.5l

avand in vedere ca-mi place mobra mult, m-am obisnuit cu ideea ca trebuie sa am mereu ulei la mine. :crack:

 

multam tuturor de sfaturi,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sefu' ... lasa dracu' motorul asa ! Nu te apuca sa umblii in el ca umblii de geaba ! Big-ul va manca in continuare ulei, cate zilishoare va avea el !

La un drum mai lung limiteaza-te la un 110-115km/h si ai sa fii uimit ca uleiul este ,,tot acolo" ! Daca il chinuii la 130-140km/h, in afara de benzina, va hali si mult ulei.

Si eu m-am framantat mult de tot cu problema asta si am gasit rezolvarea: ... Il las asa si stau cu ochiu pe joja ! Problema de a desface motorul ti-o poti pune dupa 100000km, pana atunci plimate de el !

 

Bafta ! :crack: ... te saluta Petrica !

 

 

Sau poti sa-l desfaci mai devreme (la 37000 km) cum am facut eu ca mi se parea ca zornaie, troncane prea tare si ceva nu e in regula in el, iar pt asta am schimbat lantul de distributie si cel balansier, ca sa constat dupa ca motorul face la fel si m-am resemnat :) (ce e drept lanturile erau mai lungi cu 2 -3 mm fata de limita data in manual)

 

 

Mesaj completat

Salutare, wk trecut am iesit la o plimbare pe transalpina, frumos drumu, pacat ca l-au asfaltat aproape tot. Am avut insa ceva probleme la pornire cu DR 800big al meu, a plouat toata noaptea puternic la Ranca si dimineata nu a vrut sa mai plece. Am scos bujiile si erau si ude si cam negre, le am curatat, pus la loc dar tot nu o lua. Am umblat la maneta aceea de benzica cu rezerva, off, on si cand am dat pe rezerva a pornit, insa aveam benzina aproape plin. Pana la urma nu stiu de unde sa fie de acolo sau de la bujii. Oricum aratau tare urat. Vreau sa le schimb, ce recomandati? Iridium sau normale? NGK sau alta marca? Ce coduri trebuie sa fie si conteaza pozitia lor, stiu doar ca sunt diferite una de cealalta. Daca aveti alte recomandari cu privire la bujii, dau o bere cu prima ocazie. Si apropo, cei cu dr din Bucuresti nu ne vedem si noi sa mai povestim despre vacile noastre. Eu o am de putin timp dar deja am aproape 1500km pe ea. Imi place mobra. Va salut.

Salut,

 

"Problema" asta o am si eu dupa ce spal motocicleta sau dupa ce ploua rau pe ea si nu e acoperita, nu patesc chiar cum ai patit tu de pornit porneste dar in mai mult de 3000 de ture nu urca o perioada, problema era de la filtru de aer deoarece intra apa in cutia lui.

La fel ca tine am patit intr-o zi dar problema era de la un gunoi, am dat la automat pana sa dus bateria si pana la urma am reusit sa o pornesc cu curent de la masina dar cand o aceleram la 2000 de ture se ineca si murea, fapt pt care a trebuit sa ma plimb cu ea cam 15 minute prin spatele blocului pana cand gunoiul sau ce a fost in carburator a trecut de acesta si si-a revenit.

 

 

Propun sa ne vedem maine seara undeva in bucuresti! da-mi un telefon la 0726132579, de data asta promit sa-mi fac aparitia, data trecuta cand sa mai organizat o intalnire am fost plecat.

 

Mesaj completat

Pentru dr800big buji am gasit codul acesta NGK DPR9EA9. Sunt ambele la fel, acelasi cod? Eu parca citisem ca sunt diferite. merita iridium? Sau ce recomandati?

Numai bine, asfalt uscat si coclau noroios.

Mesaj completat

am gasit:

 

http://www.ngkpartfinder.co.uk/mc_search.p...&engine=800

 

NGK DPR9EA-9

 

sau alternativa Iridium

 

http://www.ngkpartfinder.co.uk/mc_extra.php?id=2189

 

NGK DPR9EIX-9

 

Din cate inteleg se pun 2 buji la fel, nu?

 

cel mai bine cand ai nevoie de o piesa te uiti in manualul de reparatie pentru DR 800 pe care il gasesti pe www.manualedereparatie.info

in acel manual ai totul pe fiecare model in functie de an pe inceput de serii SR SL SM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi in jur de 19.30-20 eu si "Cotea" ne vedem la Unirii unde intoarce "32" la o berica cu "vacile" monocilindrice. Daca mai sunt si alti doritori dr-isti ne putem vedea acolo si merge impreuna. Salutare si numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare

 

Am o intrebare legata de schimbatul bujiei la un Suzuki DR 650 RS. Daca am la dispozitie doar cheia de bujii din trusa motocicletei trebuie sa dau neaparat rezervorul jos ca sa pot scoate bujia sa o curat sau sa o schimb? Deci va rog nu-mi ziceti de tot felul de chei ca numai pe aia din trusa o am. Dupa parerea mea fara sa dau rezervorul jos nu as avea cum sa pun cheia pe bujie. Acuma ziceti si voi..........Hai salut si benzina ieftina..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai nu i nimic mai facem una:). A fost ok ne am uitat eu la a lui si el la a mea :crack:). Am descoperit lucruri diferite, am macat o pizza, baut o bere si cam asta a fost. Eu de fel imi place sa mi fac mereu prieteni noi cu aspiratii asemanatoare. Poate reusim sa facem si ceva iesiri impreuna pe coclauri, ca doar avem atatea forestiere care astepta sa fie cucerite. Propun sa ne intalnim o zi pe saptamana, ce daca suntem putini acum. Wk asta sunt plecat dar wk viitor as vrea sa o scot pe "vacuta" la pascut. Poate facem o tura. Daca e cineva interesat eu am un traseu in minte.

Editat de silviu2403
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@petronius

daca dai jos carena stanga, ar trebui sa mearga fara probleme

poti schimba bujia si fara sa dai jos rezervorul, eu am facut-o si a mers destul de usor.

 

grija mare la mana, cand slabesti bujia, daca iti scapa mana in marginea de jos a rezervorului risti o taietura urata(tot ca mine)

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai, da' laconic mai esti..

da si tu detalii

cum se comporta utilaju' cu bujii noi

?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Pai sunt laconic pt ca dupa ce am reusit sa schimb bujiile am si scos calul la niste ture. Parca trage ceva mai bine, oricum tragea in draci si inainte. Despre consum benzina inca nu stiu, sa fac o tura mai lunga (400-500 km) ca sa vad daca s-a schimbat in bine. Bujiile vechi aratau perfect. Am fost la un amic, mecanic auto, sa-mi dea o lera si a zis ca puteam linistit sa mai merg cu ele. Le tin de rezerva. Am umblat la bujii pt ca in cartea motoretei zice ca la 12000-24000-etc. trebuie schimbate bujiile. In bord am acum 36135 km. O nu o fi real nu stiu :crack: Daca ma iau dupa cartea de service cu care a venit mobra din Germania asa ar trebui. Hai salut si benzina ieftina.......................

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Transalp din '99 :crack: , 2200 e :lol:

0722 348 326

 

Bun si ce legatura are Transplantul cu topicul de DR-uri? Mai ales ca... no offence... nici macar nu poate fi luat in considerare ca upgrade la DR ca sa zici ca te adresezi posesorilor de acest utilaj. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...