Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Bun si ce legatura are Transplantul cu topicul de DR-uri? Mai ales ca... no offence... nici macar nu poate fi luat in considerare ca upgrade la DR ca sa zici ca te adresezi posesorilor de acest utilaj. :baldy:

 

daca nu mananca ulei, il iau eu ! ;)

am un nou record, bucuresti-constanta si retur, ( mers nesimtit pt un monocilindru) 2.5l la 500km ( de ulei desigur)

 

acum fabuland, daca mobra asta avea un v2, fara consumuri de ulei, era de departe best bike in the world.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Bun si ce legatura are Transplantul cu topicul de DR-uri? Mai ales ca... no offence... nici macar nu poate fi luat in considerare ca upgrade la DR ca sa zici ca te adresezi posesorilor de acest utilaj. :baldy:

Buna,

Legatura e ca e soft enduro :D si nu am zis ca e mai buna sau mai rea ci doar ca informatie,,,

Acu si tu,, cand vrei sa vinzi ceva cu cat stie mai multa lume cu atat cresc sansele :blbl:

Nu am vrut sa supar pe nimeni :)

;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca nu mananca ulei, il iau eu ! :baldy:

am un nou record, bucuresti-constanta si retur, ( mers nesimtit pt un monocilindru) 2.5l la 500km ( de ulei desigur)

Te-am luat: 1.6 L de ulei la 200 km ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am nevoie de un sfat/parere. Mobra mea cred ca are personalitate multipla, cand ma incanta la maxim , cand ma scoate din sarite.

Ce se intampla, de doua saptamani a inceput aleatoriu sa se opreasca sau sa refuze sa porneasca, dupa o serie de investigatii am constatat ca ramane fara scanteie dar nu reusesc sa-mi dau seama de unde i se trage. Am verificat/curatat contactul, verificat/curatat tot ce inseamna mufa, contact, buji schimbate, bobine verificate, magnetou ok DAR cand o apuca nu are scanteie :baldy:

Daca a mai dus careva Dr-ul la psihiatru dati-mi si mie o directie ;) ca nu stiu ce sa-i mai fac!

Merci anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, in wk planuiesc o iesire la iarba verde. Am de gand sa plec sambata in jur de 14.30, mai devreme nu pot ca am servici, vreau sa ajung la Bolboci sa inoptez acolo la cort in principiu dar nu e obligatoriu. Partea interesanta ar fi a doua zi cand vreau sa o iau spre Babele si sa cobor ori in sinaia ori in busteni. Daca mai sunt doritori puteti veni, eu merg cu pasager cu prietena. Ca recomandari pot ajunge pana la Babele cu moto? Pe unde e mai indicat sa cobor, prin Busteni sau prin Sinaia?

 

 

Mesaj completat

harta

post-37101-1281433229_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, in wk planuiesc o iesire la iarba verde. Am de gand sa plec sambata in jur de 14.30, mai devreme nu pot ca am servici, vreau sa ajung la Bolboci sa inoptez acolo la cort in principiu dar nu e obligatoriu. Partea interesanta ar fi a doua zi cand vreau sa o iau spre Babele si sa cobor ori in sinaia ori in busteni. Daca mai sunt doritori puteti veni, eu merg cu pasager cu prietena. Ca recomandari pot ajunge pana la Babele cu moto? Pe unde e mai indicat sa cobor, prin Busteni sau prin Sinaia?

 

 

Mesaj completat

harta

 

Pe platou, dupa Piatra Arsa, accesul cu moto este interzis. Daca totusi ajungi la Babele, ca sa cobori direct in Busteni sui motoreta in telecabina sau iti iei un mare avant de pe Caraiman. Coborarea normala in Valea Prahovei se face prin muntele Dichiu - Cuibul Dorului sau, mai greu, pe la cota 2000 - cota 1500 pe partia de schi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, in wk planuiesc o iesire la iarba verde. Am de gand sa plec sambata in jur de 14.30, mai devreme nu pot ca am servici, vreau sa ajung la Bolboci sa inoptez acolo la cort in principiu dar nu e obligatoriu. Partea interesanta ar fi a doua zi cand vreau sa o iau spre Babele si sa cobor ori in sinaia ori in busteni. Daca mai sunt doritori puteti veni, eu merg cu pasager cu prietena. Ca recomandari pot ajunge pana la Babele cu moto? Pe unde e mai indicat sa cobor, prin Busteni sau prin Sinaia?

 

 

Mesaj completat

harta

Suna interesant si f aproape de ce-mi trecea mie prin cap ptr wk urmator, ma gandeam la Bolboci, Pestera. La Babele am urcat acum 3 saptamani si intr-adevar este restrictionat traficul motorizat dupa Piatra Arsa, dar poti sa urci pe barba ta cu mana pe portofel. Traseu a fost urmatorul: Sinaia, Cuibu Dorului, platou, Piatra Arsa, Babele si retur. Drumul este ok, un pic mai dificil pe ultima bucata evident dupa Piatra Arsa. Ai din Buc si pana sus 154 Km.

Daca reusesc sa-mi rezolv "scanteia" poate ne intersectam cumva, daca nu, vreme buna iti doresc! :baldy:

post-49126-1281473108_thumb.jpg

post-49126-1281473127_thumb.jpg

post-49126-1281473142_thumb.jpg

post-49126-1281473152_thumb.jpg

post-49126-1281473169_thumb.jpg

post-49126-1281473176_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc pentru sfaturi, eu am fost cu masina pana la Pestera acum ceva timp. E ok drumul, insa dupa bolboci nu prea e spectaculos, mergi prin padure pe forestier si cam asta e. Spre Piatra arsa gandesc ca e gol alpin si privelistea e spectaculoasa.

 

Crezi ca merita sa ma risc pana la Babele, cam cat e "tariful" la jandarmi daca ma opresc?

 

Bafta cu reparatia ca sa ne vedem pe traseu. Numai bine.

Editat de silviu2403
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc pentru sfaturi, eu am fost cu masina pana la Pestera acum ceva timp. E ok drumul, insa dupa bolboci nu prea e spectaculos, mergi prin padure pe forestier si cam asta e. Spre Piatra arsa gandesc ca e gol alpin si privelistea e spectaculoasa.

 

Crezi ca merita sa ma risc pana la Babele, cam cat e "tariful" la jandarmi daca ma opresc?

 

Bafta cu reparatia ca sa ne vedem pe traseu. Numai bine.

Vezi in poza atasata mai sus oficial intre 3000 si 6000 lei, eu am urcat, panoul l-am citit la coborare :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu te a oprit nimeni inteleg, mai erau si alti temerari pe traseut cu motorizate? Ai vazut ceva jandarmi?

nu mai era nimeni pe sus ca se pregatea de ploaie si fugeau toti care incotro :baldy:

post-49126-1281561704_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Am nevoie de un sfat/parere. Mobra mea cred ca are personalitate multipla, cand ma incanta la maxim , cand ma scoate din sarite.

Ce se intampla, de doua saptamani a inceput aleatoriu sa se opreasca sau sa refuze sa porneasca, dupa o serie de investigatii am constatat ca ramane fara scanteie dar nu reusesc sa-mi dau seama de unde i se trage. Am verificat/curatat contactul, verificat/curatat tot ce inseamna mufa, contact, buji schimbate, bobine verificate, magnetou ok DAR cand o apuca nu are scanteie :baldy:

Daca a mai dus careva Dr-ul la psihiatru dati-mi si mie o directie :D ca nu stiu ce sa-i mai fac!

Merci anticipat!

Problema mea persista :) !

Nu pot sa-mi dau seama unde dispare "scanteia". Verificat bobine conform manual- ok, verificat fise- ok, masurat din nou magnetou- ok, verificat releu decompresor- ok, masurat pick-up coil-ok, masurat power source coil -ok, verificat mese, scaune si alte contacte, mufe si altele ca ele - nimic suspect, dar mai nou nu are scanteie la prima pornire, stai, o freci, dai de zece ori la automat si cand sa se termine bateria hop, apare si prima scanteie si porneste nevinovata ca o floricica intr-o singura bujie de parca nimic nu s-ar fi intamplat si functioneaza normal......o opresti /pornesti ca o domnisoara, asculta tacita ori ce comanda, o lasi un sfert de ora nesupraveghiata si ;) ....... povestea se repeta......ramane fara "scanteie". O luam de la capat....de zece ori la automat, baterie pe moarte...si cu ultima suflare....PORNESTE! Ma dispera mobra asta!

Daca a mai trecut cineva prin "spasmele" astea va rog dati-mi o idee...daca nu, macar un CDI de inprumut ca-i ultima varianta la care ma gandesc, desi conform tabelului din manual cu rezistente si asta pare a fii OK!

Merci anticipat! si benzen ieftin! :blbl:

post-49126-1281648191_thumb.jpg

post-49126-1281648247_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate, cred ca este CDI-ul

incerca sa il misti putin in suport, sau cu tot cu suport.

la mine merge, o pacalesc sa porneasca.

daca asta e buba, iti trimit un site din cehia de unde poti lus CDI la pret rezonabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mea persista :D !

Nu pot sa-mi dau seama unde dispare "scanteia". Verificat bobine conform manual- ok, verificat fise- ok, masurat din nou magnetou- ok, verificat releu decompresor- ok, masurat pick-up coil-ok, masurat power source coil -ok, verificat mese, scaune si alte contacte, mufe si altele ca ele - nimic suspect, dar mai nou nu are scanteie la prima pornire, stai, o freci, dai de zece ori la automat si cand sa se termine bateria hop, apare si prima scanteie si porneste nevinovata ca o floricica intr-o singura bujie de parca nimic nu s-ar fi intamplat si functioneaza normal......o opresti /pornesti ca o domnisoara, asculta tacita ori ce comanda, o lasi un sfert de ora nesupraveghiata si :) ....... povestea se repeta......ramane fara "scanteie". O luam de la capat....de zece ori la automat, baterie pe moarte...si cu ultima suflare....PORNESTE! Ma dispera mobra asta!

Daca a mai trecut cineva prin "spasmele" astea va rog dati-mi o idee...daca nu, macar un CDI de inprumut ca-i ultima varianta la care ma gandesc, desi conform tabelului din manual cu rezistente si asta pare a fii OK!

Merci anticipat! si benzen ieftin! :D

 

pe cdi pariez si eu :drink:

pune o intrebare si la reprezentanta, la bmw de exemplu a fost mai ieftin decat se gasea pe " piata".

ps: arata misto naked

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din pacate, cred ca este CDI-ul

incerca sa il misti putin in suport, sau cu tot cu suport.

la mine merge, o pacalesc sa porneasca.

daca asta e buba, iti trimit un site din cehia de unde poti lus CDI la pret rezonabil.

Se pare ca toate drumurile merg intr-un singur loc..CDI! In concluzie am inceput cautarile, orice sfat pentru achizitie este bine venit! Merci!

Mesaj completat

pe cdi pariez si eu :drink:

pune o intrebare si la reprezentanta, la bmw de exemplu a fost mai ieftin decat se gasea pe " piata".

ps: arata misto naked

 

:laugh:

Si nici nu-ti imaginezi ce usurica este :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca reusesti sa i dai de cap si ai chef de plimbare eu azi la 15 plec din Buc, stau la cort pe mal lac. Bolboci si maine 10.30 plec din parcarea din fata cabanei Bolboci spre Piatra Arsa. O sa fim cel putin 2 motoare. Bafta si numai bine.

 

0722 593 205 e nr meu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca reusesti sa i dai de cap si ai chef de plimbare eu azi la 15 plec din Buc, stau la cort pe mal lac. Bolboci si maine 10.30 plec din parcarea din fata cabanei Bolboci spre Piatra Arsa. O sa fim cel putin 2 motoare. Bafta si numai bine.

 

0722 593 205 e nr meu.

Din nefericire inca nu am gasit un CDI, merci oricum, ramane pe data viitoare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost la plimbare, aici e o mica povestioara si pozele.

 

/index.php?showtopic=568846

 

Ce am observat dupa iesirea asta pe coclauri, lantul s-a cam blegit asa, trebuie intins. Voi cand iesiti pe coclauri il tineti mai lejer putin sau mai intins, pentru ca am primit indicatii sa-l tin mai moale daca am de gand sa ma dau mai mult off-road ca sa nu-l solicit la denivelari mari.

 

La urmatorul schimb de ulei ma bate gandul sa-i dau jos capacul din partea stanga si sa-i fac operatiunea recomandata pentru balansier. As avea rugamintea daca se gaseste cineva cu timp mai mult si care a mai facut aceasta operatiune, sa descrie putin cum se face aceasta operatiune, gen 1. 2. 3. etc.. Mi-e sa nu stric ceva pe acolo, am citit manualul dar de multe ori s-a intamplat sa nu fie toate lucrurile chiar ca in manual.

 

Va multumesc si sa ne auzim cu bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema mea persista :laugh: !

Nu pot sa-mi dau seama unde dispare "scanteia". Verificat bobine conform manual- ok, verificat fise- ok, masurat din nou

Aceeasi problema , o am si eu, am pus si alt cdi si tot la fel face, scanteie prea mica, ramine sa desfac capacul de la magnetou sa vad situatia cu senzorul de pe oala magnetoului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La urmatorul schimb de ulei ma bate gandul sa-i dau jos capacul din partea stanga si sa-i fac operatiunea recomandata pentru balansier. As avea rugamintea daca se gaseste cineva cu timp mai mult si care a mai facut aceasta operatiune, sa descrie putin cum se face aceasta operatiune, gen 1. 2. 3. etc.. Mi-e sa nu stric ceva pe acolo, am citit manualul dar de multe ori s-a intamplat sa nu fie toate lucrurile chiar ca in manual.

 

 

 

 

Mai e cineva pe aici? Un sfat o parere? Pot sa stric ceva pe acolo? Prima data cand ati intins lantul la balansier a fost dificil? Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi problema , o am si eu, am pus si alt cdi si tot la fel face, scanteie prea mica, ramine sa desfac capacul de la magnetou sa vad situatia cu senzorul de pe oala magnetoului.

Am revenit cu cercetarile! la sfatul lui "ena_dan" caruia vreu sa-i multumesc am desfacut capacul de la magnetou. Pana aici totul parea ok, desfac mai departe infasurarile ok firele ok sub varnesul original, dar nu stiu ce-mi vine si trag de acesta din urma si dezgolesc firele...stupoare toate cele cinci fire de dedesupt au sectionat invelisul in cel putin un loc :baldy: si stau tepene, probabil de la trecerea timpului si a temperaturilor ridicate au devenit casante. Asa ca maine am de lucru, voi schimba aceste fire...VA URMA!

Mesaj completat

Revin cu o intrepare la cei mai priceputi care evident ca nu vor rade de mine ;) este normal cu capacul de la magnetou dat jos ca "volanta" sau cum i-o zice...STARTER DRIVEN GEAR, sa aibe un joc axial destul de maricel??? am miscat-o si mai sa-mi cada pe jos (glumesc) are ceva joc de glezne, desi pe vremea cand functiona mobra nu a scos sunete suspecte, nici in mers nici la pornire...troncaneli boncaneli, s.a.m.d

Merci anticipat, si benzen ieftin ca de asfalt fierbinte incepem sa ne plictisim...

post-49126-1282164970_thumb.jpg

post-49126-1282164983_thumb.jpg

post-49126-1282165580_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este normal cu capacul de la magnetou dat jos ca "volanta" sau cum i-o zice...STARTER DRIVEN GEAR, sa aibe un joc axial destul de maricel???

 

Nu, nu e normal! Ia vezi sa nu se fi forfecat pana care o tine pe ax, si de-acolo sa nu iti mai dea scanteia cum trebe si cand trebe!! Desfa surubul de la volanta si vezi daca da sa iasa. (aia se strange pe pana si pe con)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SUN 83, o intrebare am si eu. Ai schimbat garnitura de la capac? Planuiesc sa mai intind si eu lantul balansier daca e nevoie si mi-e ca nu o sa mai pot folosi garnitura. Nu stiu de unde sa iau pentru dr650. Daca are cineva idee, poate sa posteze. Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...