Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mi s-a stricat alternatorul la dr650se. L-am scos si am gasit impuscata legatura dintre cablul bobinat si cablul care iese din motor. Exact unde erau sudate in epoxy. A trebuit sa tai cativa cm si pot sa le sudez la loc dar am nevoie de niste rasina (epoxy) ca sa izolez totul la loc. Aveti idee de un produs bun care se gaseste la noi? Sa reziste la ulei si temperaturi mai mari.

Editat de Bob
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut!

Proaspat posesor de Dr 650 din '93, cu ocazia asta am schimbat si clasa, de la moto de viteza la enduro, deci "proaspat" si in enduro. Si cum problemele n-au intarziat sa apara, de cateva zile n-a mai vrut sa porneasca. Luand prin eliminare posibilele cauze, am gasit buba la semeringul de pe volanta (sau coroana) pe care l-am gasit spart si dintii semeringului uzati.

Stiti pe unde pot gasi piesa asta, sau pe cineva care se ocupa cu piese pt DR, sau pe cineva care dezmembreaza un DR?

Imi pare rau ca n-am avut timp sa citesc toate postarile , de aceea va intreb daca se poate pune pornire la pedala (am observat ca are un capac din plastic in partea dreapta a motorului langa care scrie kick starter) si in ca consta asta.Atasez cateva poze cu piesa respectiva, si mai tarziu cu motoreta! :D

Multumesc pt intelegere!

Numai bine!

post-42033-0-83739100-1350990355_thumb.jpg

post-42033-0-41911500-1350990367_thumb.jpg

post-42033-0-44771800-1350990380_thumb.jpg

post-42033-0-67394900-1350991335_thumb.jpg

post-42033-0-32292500-1350991349_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringurile sunt niste garnituri. Au rolul de a izola doua medii diferite (uleiul de antigel, de restul atmosferei, etc. Rulmentii sunt niste lagare cu rostogolire si au rolul de prelua miscarea de rotatie a unei parti solide fata de alta.

 

De aceea, pentru mine muntele - munte se zice. De aceea, pentru mine iarba - iarba se spune. De aceea, pentru mine izvorul izvoraste. De aceea, pentru mine viata se traieste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Simeringurile sunt niste garnituri. Au rolul de a izola doua medii diferite (uleiul de antigel, de restul atmosferei, etc. Rulmentii sunt niste lagare cu rostogolire si au rolul de prelua miscarea de rotatie a unei parti solide fata de alta.

 

De aceea, pentru mine muntele - munte se zice. De aceea, pentru mine iarba - iarba se spune. De aceea, pentru mine izvorul izvoraste. De aceea, pentru mine viata se traieste.

Aaa...ok! Am inteles! Dar idee ai de unde pot comanda asa ceva!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

inca un DR650RSE la vanzare... din acelasi garaj...

 

DR650RSE(verde) - 1996 - inmatriculat (stare foarte buna & kit accesorii softcase & crashbar) - 1500euro

 

pe langa

 

DR650RSE(negru) - 1995 - inmatriculat (stare foarte buna & kit accesorii hardcase & cric central & crashbar) - 1600 euro

 

Ambele la pachet 2850 euro + un kit ambreiaj nou bonus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La modelul DR 650RS din 1993, care porneste doar la pedala, se poate pune demaror si sa se modifice instalatia electrica pentru pornire si la buton?

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pt cei care au( dr 650 se) am un freewind 650 la vanzare pt piese aproape complet! 0721602721

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:cheers:

Salut! Ma intereseaza pe mine freewheel-ul, kit-ul de pornire la pedala, daca are, si amortizorul spate. Fa-le un pret!

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu i-am dat jos si bateria, acum in spatiul acela imi intra o chinga de scos utilajul din noroi/gropi si ceva scule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut! Am si eu un DR 750s BIG din 90 luat acum o saptamana. Sunt incepator si asta e prima mea capra... Nu am mers decat cei 120 de km de la calarasi la bucuresti + inca vreo 70 prin bucuresti... asta ca sa nu zic ca nu am mers cu el, acum este la garaj in asteptarea primaverii. Ca prima impresie sunt super multumit si incantat de cum merge chiar daca e putin cam grea cred ca o sa ne intelegem de minune.

post-71041-0-65633100-1353718458_thumb.jpg

post-71041-0-57114800-1353718482_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare,

 

Sunt (de prin Iulie 2012) posesorul unui DR 650 RS(M) SP42A fabricatie 1991. Pentru cine a mai stat pe aici, o stie de la fostul proprietar, userul bogdan g : /index.php?/topic/175263-suzuki-dr-600650-big-750800-topicul-posesorilor/page__st__2440.

Ma chinui fara prea mare tragere de inima sa-mi fac un cont aici tot de cand mi-am luat motorul, dar sortii si administratorii forumului mi-au fost potrivnici. Acum vad ca m-am putut loga prin contul de facebook, lucru care nu-mi prea place, dar hai fie si asa.

 

O sa va mai cer sfatul si cu alte probleme care ma sacaie, dar deocamdata vreau sa vi-l cer cu privire la ordinea de montare a elementelor rotii spate. Am pus moto la iernat si am suspendat-o, ocazie cu care am vrut sa vad cum se prezinta roata din spate pe interior, daca e de uns, sters ceva. Nu am descoperit nimic in neregula, doar am sters cate ceva, am pus niste vaselina pe ax si l-am montat la loc.

Nu sunt foarte sigur daca am pus corect (strict ca orientare) piesele 9 si 21 din imaginea de mai jos. De restul sunt destul de sigur, dar le iau la rand, de la dreapta, partea cu discul de frana:

1 ax (nr.8)

2 reglaj (nr.17)

3 brat bascula ( nu apare in foto)

4 distantier(nr.7)

5 suport-etrier (nr.6)

6 distantier (nr.9 - poza de mai jos) (eu l-am pus cu partea mai mare (ciuperca) spre rulmentul rotii si cu partea mai mica spre suport-etrier, dar din poza ar parea ca e invers)

7 butucul cu rulmentii (nr.3) presati in butuc si cu distantierul (nr.2) intre ei (aici nu se menteneaza nimic, presupun ?) rulmentii mi s-au parut foarte fermi, fara jocuri

8 piesa nr.21 intra o parte in rulmentul nr.3 presat in butuc si o parte in butucul nr.19 - o parte e mai scurta si una mai lunga. Din schema, reiese ca partea mai scurta sta spre interiorul rotii, dar la demontare am gasit partea mai scurta spre exterior. Stie cineva cum trebuie sa fie ?

9 butucul (nr.19) pe care e montat pinionul

10 rulmentul (nr.22) si protectia lui (nr.23) sunt presate in butucul de mai sus;

11 distantier (nr.10)

12 brat bascula (nu apare in foto)

13 reglaj (nr.18), saiba (nr. 11) si piulita (nr.12).

 

 

spacerrh_medium6475038211-02_2abb.jpg

retainerdrum_medium6473331300-01_e43d.jpg

 

suzuki-dr650-1991-rsm-rear-wheel_bigsue0058fig-48_8e26.gif

 

Asteptand un raspuns avizat la primul meu post, mai scriu cate ceva despre cum am mi-am petrecut concediul vara asta, sau mai exact cum mi-am cheltuit banii de concediu pe motocicleta.

In general, asa cum o descria si fostul proprietar, Bogdan, se prezinta onorabil pentru varsta ei.

Pe mine m-a deranjat ulterior(pacat ca nu si in momentul luarii deciziei de a o cumpara, cand eram la prima achizitie si cu permisul proaspat) zgomotul facut de tacheti. Am facut o vizita in service si am descoperit uzura mare la ambii culbutori si destul de mare la axul cu came - problema comuna la DR-uri.

Am cumparat ax si culbutori noi, le-am schimbat, si zgomotul a disparut. Daca ramane cineva in pana de culbutori si ax, sa ma contacteze, ca ne intelegem cumva - culbutorii sunt pentru cine nu-i mai are deloc, dar axul mai merge. Trebuie vazute totusi. Poate fac si niste poze.

Asadar am schimbat astea si a fost mai bine. Cat timp a umblat pe-acolo, mecanicul a auzit si o cloncaneala la ambielaj - cand rotea motorul incet cu mana, intr-o anumita pozitie se auzea o cloncaneala. N-a stiut sa-mi spuna daca este specifica DR-urilor, dar a tinut sa desfaca chiuloasa si cilindrul sa vada daca sunt probleme cu boltul sau ambielajul.

Curios, dar nu a descoperit nimic in neregula, niciun joc, a pus totul la loc si gata. Zgomotul se aude parca si acum in functionare, dar destul de difuz. Atat timp cat merge si nu au fost gasite probleme in zonele mai sus mentionate, stau linistit.

Fostul proprietar a schimbat lantul de distributie de la axul cu came si stiu sigur ca acum in zona aceea nu mai sunt probleme.

Tot el spunea ca a mai strans lantul de la arborii debalansieri. Cred ca s-ar fi auzit altfel daca era slab lantul, oricum, nu o cloncaneala.

Poate la primavara, cand o s-o pornesc, isi face cineva timp sa o asculte sa-si dea cu parerea.

Asta ar fi o prima problema, care nu ma deranjeaza acum atat de tare.

Am sa revin in alte posturi si cu celelalte probleme.

 

O problema mai mare careia nu-i dau de cap ar fi fluctuatiile de putere. Are momente cand se gatuie in mers, de parca i-ar taia cineva benzina. Nu-i scade turatia, dar nu mai trage. Spectrul de manifestari este larg - de la treceri rapide dintr-un regim in altul, manifestate prin smuncituri, la pasaje destul de lungi petrecute intr-un regim sau in altul.

Acum, nici eu nu am stat degeaba, si am trecut la treaba. In primul rand, am desfacut carburatorul piesa cu piesa, l-am suflat cu spray de curatat carburatoare si aer comprimat, am schimbat o-ring-urile de la plutitor (nu erau originale), jigleur-ul de relanti (era cam atacat cu surubelnita), garnitura de la camera plutitorului, diafragma de vacuum, cablul de soc (ramanea un pic tras). Nu am scapat de problema.

Acum, cand am pus-o la iernat, impingeam in kickstart si vedeam cum bolboroseste aer cu benzina pe la garnitura dintre carb si airbox, chiar la iesirea din carb, in partea de jos.

Cum colierele alea nu se prezinta prea bine si nici garnitura nu e prea flexibila, le-am comandat sa le schimb. Am comandat si o-ring-ul de la flansa de admisie.

Ma intreb daca e posibil ca o proasta etansare a acestor flanse si garnituri sa se manifeste prin fluctuatii de putere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut. Ma numesc Ivanica , am 18 ani si sunt nou pe forum.

Am devenit proprietaru unui Suzuki Dr 600 S 1990 acum 2 luni si am avut ceva probleme cu el . Motorul porneste foarte , foarte greu. Cand l-am cumparat proprietarul i-a pus un CDI nou , dar nu stiu exact ce inbarligaturi de fire a facut pe acolo. El l-a pornit la prima pedala (era cald) , dar la mine porneste decat dupa 50 de pedale.(am rupt pedala)

Pornire - Am dat de 2 ori la pedala , trag socu, trag decompresoru si dau usor pana sare , apoi o pedala tare. Nu porneste :(

 

Am desfacut motorul si nu am gasit nimic . :( Decompresoarele OK, carburatorul Ok , cilindru fara zgarieturi , chiulasa inchide perfect iar segmenti au uzura 0,6 mm si 1,3 mm . Oare trebuie sa schimb segmentii sau pot sa mai ii mai folosesc o perioada . Am cumparat garnituri noi si ma pregatesc sa il montez la loc .

A avut cineva probleme cu aprinderea din cauza uleiului ? adica uleiu e foarte negru si poate s-a pus pilitura de fier pe cititorul de la aprindere. ? ( capacul din stanga cu lantul de la balansoare) ?

Motoru imi place foarte mult , e foarte inteligent facut , trage bine , bine , dar nu pot pleca cu el nicaieri pentru ca nu mai pot sa il pornesc

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate nu esti obisnuit sa pornesti la pedala. Afara e frig, uleiul est foarte vascos, motorul se invarte greu. Pune un ulei nou, de moto, mai subtire. In nici un caz uleiul nu trebuie sa fie foarte negru si cu pilitura in el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prezent , motocicleta este desfacuta complet . Cand am incercat sa o pornesc erau peste +10 grade , adica acum 2 luni , si am incercat 3, 4 zile la rand , am schimbat bujii am curatat rezervor si carburator, , benzina proaspata , dar tot pe la a 30 pedala a luat-o. Cred ca m-as fi obisnuit in 3 zile sa o pornesc , dar tot de la CDI s-ar putea sa fie si e singura parte la care nu ma pricep.

Deci cu segmentii de 0.6 mm si 1.3mm uzura sa ii mai folosesc ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu limitele de uzura la segmentii DR dar, daca tot e desfacut motorul, pune-i segmenti noi. Scapi de o grija. CDI-ul ar trebui sa fie unul conceput pentru modelul de mobra respectiv. Alta adaptare de CDI s-ar putea sa modifice foarte putin avansul, suficient cat sa creeze probleme de pornire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...