Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

am pus pe dropbox citeva poze... am sa pun si linkul imediat :)


» Post actualizat in 18 Jun 2014 18:49

de asta propuneam o intilnire cu DRisti pentru ca , cu siguranta am avea multe de invatat unii de la altii ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

https://www.dropbox.com/sh/wx1bx39sv62nu3u/AACM-aW5CeIbqlNl4YLgZyoOa

 

in Diverse rata ....


» Post actualizat in 18 Jun 2014 19:55

...pozele sunt puse aiurea. Dca aveti intrebari/comentarii constructive , le astept. Daca vreti bascalie, abtineti-va.

 

radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am urmarit pozele cu maxim interes. Rugamintea ar fi sa mai lasi pozele cateva zile.

SI IN MOD CLAR TREBUIE SA DECLA: DE-ACUM INCOLO CAND VOI MAI AVEA CEVA DE ZIS, AM SA RIDIC 2 DEGETE.

De curiozitate : Ce meserie?

Cat te- a costat reconditionarea?

Garajul/atelierul este propietate personala? Si daca da cat s-a investit total in el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nice... !

 

Un garaj visam si eu, insa de cand m-am mutat la bloc, spatiul s-a cam restrans. Sper ca pana la pensie sa imi pot cumpara o casa , a mea, cu gradina si garaj. Am trait si la casa si la bloc dar nu se poate face mecanica de calitate la bloc, ci doar improvizatii. Nu ai unde sa te desfasori , unde sa te intinzi. Ai toate piesele intinse pe langa ea si te apuca o pisare, strange-le pe toate , baga-le-n masina, te pisi pe tine pana termini.

 

Imi place modul cum lucrezi, sincer am crezut, nu da cu pietre, ca esti doar un tip care vb din fata calculatorului, de aici si mica mea revolta. Se vede ca stii ce faci, iar eu apreciez oamenii care inca isi mai dau interesul pentru acesti "dinozauri".


» Post actualizat in 19 Jun 2014 08:21

RaduCod....zi-mi si mie ce anume e aia din poza nr 11, atasata de foaia spate? Aparat de masurat distanta dintre dintii foii? Ca nu am mai vazut asa ceva...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nice... !

 

Un garaj visam si eu, insa de cand m-am mutat la bloc, spatiul s-a cam restrans. Sper ca pana la pensie sa imi pot cumpara o casa , a mea, cu gradina si garaj. Am trait si la casa si la bloc dar nu se poate face mecanica de calitate la bloc, ci doar improvizatii. Nu ai unde sa te desfasori , unde sa te intinzi. Ai toate piesele intinse pe langa ea si te apuca o pisare, strange-le pe toate , baga-le-n masina, te pisi pe tine pana termini.

 

Imi place modul cum lucrezi, sincer am crezut, nu da cu pietre, ca esti doar un tip care vb din fata calculatorului, de aici si mica mea revolta. Se vede ca stii ce faci, iar eu apreciez oamenii care inca isi mai dau interesul pentru acesti "dinozauri".

» Post actualizat in 19 Jun 2014 08:21

RaduCod....zi-mi si mie ce anume e aia din poza nr 11, atasata de foaia spate? Aparat de masurat distanta dintre dintii foii? Ca nu am mai vazut asa ceva...

Laser frate.... cred ca e un emitator de fascicul luminos pentru alinierea rotilor/ pinioanelor. Ingenioasa ideea....eu ma chinui cu sfoara.

Eu vroiam sa intreb despre acele surubele bagate in bratul ce uneste plutitoarele: Isi face treba? Cum e cel mai bine de reglat (la putitoare ma refeream; ca asta urmeaza sa fac si eu sambata ca nu mai inchid bine cuiele si daca ai putea sa descri operatiune as ramane vesnic recunoscator)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma bucur ca aprieciati munca mea !

Am terminat Politehnica, automantizari si calculatoare, in place rigoarea germana ! Pasiunea ati vazut-o, cel putin una dintre ele.

Garajul (stau la bloc) este in stare de proiectare permanenta in ideea de a putea face "lucruri" in el, si asta tine de ani buni, in fiecare an cite un pas. Mai sunt multe de facut dar ma bucur de fiecare data cind mai pot face o operatie noua :) singur, asa cum vreau eu...

Recadrarea am facut-o partial la servici pentru ca e mai mult loc de desfasurare, iar capitolul sablare si vopsire ar fi fost relativ crunt de facut in garaj...

Legat de costuri: "e hobby deci nu facem calcule !!!"

Chestia din poza e o copie facuta de mine dintr-o lanterna de 10 lei cu led in mijloc, o piesa LEGO, o baterie, trei suruburi si trei bile magnetice care face ce face acel laser pentru alinierea rotii spate fata de pinionul de atac, asa cum a zis chucki. E buna pentru verificat daca lantul sta drept si pinioanele aliniate dar are dezavantajul ca verifica doar roata spate fata de motor. Cu firul e mai babeste, si eu reglez la fel, ca masura suplimentara. La LEGOul meu, ca sa nu minta , de fiecare data cind fac o verificare trebuie sa verific in prealabil daca laserul arata ce trebuie, pe o bara dreapta. Pt asta sunt suruburile de reglaj ....
La carburatoare e bine sa-ti pregatesti TOT ce ai nevoie, adica cele 5(inclusiv cel de pe corpul cuiului poantou ) oringuri x2, cuiul+corpul poantou, o sticla de decarburol, aer comprimat daca ai, o freza dremel ar fi super, vaselina, suruburi IMBUS (inox) ca sa le inlocuiesti pe cele vechi PH. Freza am folosit-o la inlaturarea tuturor asperitatilor de pe corpul carburatoarelor pa care culca oringurile. Acolo se depun "chestii" care fac sa nu etanseze oringurile si de acolo iar ai probleme... Daca n-ai freza atunci improvizezi ceva cu care sa cureti perfect, fara sa zgirii suprafetele de alumina.
Daca te uiti intr-o poza, este locasul unde intra corpul cuiului poantou. Acolo d eobicei se depune un oxid alb galbui care nu prea dispare decit slefuit. ALA E MOTIVUL PENTRU CARE chiar daca ai schimbat TOT, tot nu-ti poti regla nivelul CNC , care este primul lucru de facut.
Carburatorul TREBUIE sa primesca garnituri/oringuri noi la cel putin 5-7ani.....
Suruburile pe care le-am pus pe plutitor sunt ca sa reglez usor si sa ma sigur ca limbuta aia, pe care nu stiu cit de ferma mai este si nu stiu cit se dezdoaie de la mers pe coclauri, ramine in pozitia reglata de mine. Nu aduce greutate in plus pe plutitor fiid pe ax si nu am gasit un motiv intemeiat sa n-o pun ....
Oricum, reglatul carburatoarelor BST33 este, dupa mine, simplu si complicat, fiind functie de cit de UMBLAT e carburatorul in el, si de cine. Cuie poantou am vazut noi de nenumarate feluri din punct de vedere al tariei arcului din cui, si nu intotdeauna inchide cuiul doar din taria arcului din cui .. cel putin asta am vazut eu si alte chichite care poate doar eu m-am batut de ele ....
Toata manopera nu este complicata dar trebuie facuta corect. O sa incerc sa pun un post sau sa vad daca nu am deja unul in engleza cu poze.
Oricum pot face asta doar dupa masa .. deci revin.
Radu
Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cuie si scaune poantou luat? Luat!

Set oringuri si garnituri luat? Luat !

Dercaburol luat? Luat! Dar la spray!

Aer comprimat est? Nu est! Dar am plamani puternici (in cazul asta n-am ce face cu ei; doar ma laudam).

Timp est? Est! Sambata toata ziua si se pare ca va fi frumos.

Exact cum se face operatiune stiu? Aci e o problema. Singurul lucru care nu l-am facut niciodata este exact asta: sa reglez plutitoarele sa inchida la momentul optim. Cum se face asta si cum se testeaza (fara sa pun carburatoarele la loc) sa vad ca inchid bine?


» Post actualizat in 19 Jun 2014 17:34

"Legat de costuri: "e hobby deci nu facem calcule !!!" " Asta am inteles si teoretic ideea e valabila si la mine. Dar totusi imi fixez cel putin la fiecare lucrare un buget. Iar lucrarea se programeaza la cateva luni. De aici se poate face o medie pe luna fara a baga situatiile neprevazute(care slava Domnului nu au existat).

Acum de exemplu: Lucrare se numeste :

Revizie, refacerea sistemului electric si imbunatatirile aduse mobrei in vederea plecarii intr-un minunat concediu (Bulgaria, Grecia si posibil Turcia sau Macedonia -Serbia).

Data inceperii 15.04.2014 Data finalizarii:22.06.2014.

 

Achizitionat: Ulei, filtru ulei, bujii, set reparatie carburator, filtru aer auto sport MC (parca), adaptor inlocuitor cutie filtru aer, rulmenti roata spate, placute frana spate, roata fata, ax fata, toba, cot adaptor inox toba, proiectoare si ultimile cauciucuri noi (dot 2014).

 

Ce am facut.: am schimbat eu: placute frana, rulmenti roata spate axu fata si rotile. dupa am dus la vulcanizare unde s-au montat caucioacele cele noi cu tot cu echilibrat. Apoi refacut o parte a instalatiei electrice si adugat 2 minuni proiectoare cu adpatarile de rigoare (butoane, relee, etc).

Apoi fost pus toba la un mester sudor in orice care a si arnjat minunea de cot (Precizez ca nu ma optic sau auditiv toba originala dar era asa mancata de rugine incat numai statea in imbinarea cu restul evacuarii; de altfel si toba actuala este o toba stock de suzuki, cei drept de gsxr 1000). Acelasi meserias mi-a facut si inlocuitor de cutie filtru de aer (parca am pus ceva poza p-aci cu minunea).

Ce mai am de facut: sambata 21.06 : Servisat carburatoarele; prins filtru aer si minunea; schimbat filtru ulei si ulei; verificat distributia; scimbat bujii si spalare motoreta.

duminica 22.06: montat topcase si sidecase (niste chinezarii) dupa ce fac un soi de suport. Pentru operatiunile astea ma voi deplasa la 60 km de buc, la batran, drum in care verific/testez si reglajele carburatorilor.

 

Si dupa toate astea constat ca am cheltuit ca 2000 ron impartit pe 5 luni (ca pana in septembrie nu-i mai fac nimic) inseamna ca am avut un buget de 400 ron pe luna (daca vede doamna ma cheleste).

Partea mai proasta e ca dupa ce am vazut pozele de mai innainte o sa constat ca o sa -mi fie rusine sa atasez pozele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cel mai simplu imi reglam plutitoarele asa. Mi-am cumparat un furtun de 1m la dimensiunea celui de benzina din Practiker. Il montez si suflu prin el iar cu o mana tin carburatorul iar cu altul ridic plutitoarele. Normal ele ar trebui sa inchida cand sunt perfect paralele cu muchia carburatorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cel mai simplu imi reglam plutitoarele asa. Mi-am cumparat un furtun de 1m la dimensiunea celui de benzina din Practiker. Il montez si suflu prin el iar cu o mana tin carburatorul iar cu altul ridic plutitoarele. Normal ele ar trebui sa inchida cand sunt perfect paralele cu muchia carburatorului.

Aha, multam de raspuns....cam asa gandeam si eu.....dar numai ca eu voiam sa trag din furtun sa vad daca imi trage "limba pe tava"....Intelegeti voi

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Reusite pozele, motoarele arata f. bine.....sa inteleg ca au fost reconditionate in garaj.....ma ref. la pozele din dropbox....raducod...


» Post actualizat in 19 Jun 2014 18:45

https://www.dropbox.com/sh/wx1bx39sv62nu3u/AACM-aW5CeIbqlNl4YLgZyoOa

 

in Diverse rata ....


» Post actualizat in 18 Jun 2014 19:55

...pozele sunt puse aiurea. Dca aveti intrebari/comentarii constructive , le astept. Daca vreti bascalie, abtineti-va.

 

radu

inteleg ca motoarele din poze sunt reconditionate in garaj......arata f.bine...in special Freewindul lui Lori...

Editat de Pegasus73
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uite aici ai pasii pentru fratele mai mare, BST40, cam aceeasi Marie http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=347184

 

- cu sprayul nu prea faci nimica altceva decit ca inlaturi gudronul/guma din carburatoare, depunerile nu. Lasatul peste noapte , scufundat in decarburol e altceva.

- numara oringurile si vezi ca trebuie sa fie cel putin 4 !!!, sunt seturi si seturi

- cind dai jos carburatoarele, da cu benzina pe admisia de cauciuc ca sa alunece mai bine carburatoarele afara.

- vezi daca nu trage aer fals pe la imbinarea de la admisie si cutia filtrului de aer, ca de obicei da. vezi in poza IMAG3377 ca in cutia filtruilui am pus o piesa care sa tina forma ovala sa nu se stringa/turteasca

- la montare poti chiar sa inmoi un pic cauciucul cu o suflanta cu aer cald

- reglajul plutitoarelor e pe incercate, alinierea care o zice lumea, imbinarea plutitorului paralela cu garnituta CNCului, este relativa din cauza ca plutitoarele devin poroase in timp si devin mai grele, iaca nu mai sta in picioare reglajul la rece. Deci , faci un reglaz ochiometric prin punerea unui tub in loc/prelungire la cel de intrare benzina, sufli si intorci carburatoarele.Cum : cu un cui poantou blocat, inclini ca sa rastori carburatoarele si vezi cam cind nu mai trece aerul prin tub. Daca plutitorul este oarecum aliniat asa cum am zis mai devreme, treci la celalalt. Deja poti sa montezi capacele CNC si alimentezi cu benzina dintr-o sticla atirnata carburatoarele. Trebuie sa pui tub transparent la scurgerea din carb. si sa le ridici pe linga carb, ca in poza car en-am pus-o pe dropbox dar o vezi mai jos, deschizind surubul de golire. Cind nu mai ai bule de aer pe tuburi, verifici nivelul fata de garnitura. Nivelul poate fi +-2mm fata de garnitura. Daca nu esti acolo, golesti carb de benzina, desfaci CNC si cu ceva (surubelnita, clestisor etc) indoi in sus sau in jos lamela care tine cuiul poantou. E FFFF FIN ! Nici nu se vede ca ai indoit ceva si diferenta e mare. De aceea am pus eu surub... :D Tot asa pina ajungi la nivel. Cu asta ai terminat.

- ordinea la surubul de reglaj a oringului, saibei si arcului trebuie exact asa cum e in poza. Daca n-ai oringul ala nu e bine ! Reglajul initial e intre 1 si doua desurubari/rotatii a surubului dupa ce l-ai infiletat complet. Atentie, se stringe cu simt ca sa nu distrugi scaunul unde inchide virful surubului.

- siguranta zeger de pe cuiul de dozaj sa fie la mijloc/ca in poza, la fel si ordinea saibelor. E bine sa notezi ce scrie pe cuie, pentru referinte ulterioare. Pe DRuri sunt multe tipuri de dotari in carburatoare ! in functie de destinatia DRurilor.

- nu dai gauri, nu tai arcuri !

- ai grija ca umblii cu benzina, care se aprinde, si arde . I-ati un exctinctor linga tine si o patura ! crede-ma se intimpla si la case mari

- unge cu ulei sau vaselina oringurile inainte de montaj

- nu forta nimica. Cel mai "fortat" moment este scosul si bagatul jetului (in ce intra cuiul de dozaj). Atentie are tesitura si un cui lateral blocator . Daca a facut "KRANTZ" ceva, nu e bine . Trebuie sa vezi ce ai bushit si sa cauti sa schimbi. Altfel e compromisa functionarea, si cu siguranta toata excursia.

- intre carburatoare se face un reglaj de sincronizare. Ai un surub intre carb, pe tija. Verifici ochiometric prin metoda fantei de lumina, astfel ca la deschiderea celor 2 fluturasi sa vezi cam la fel fanta de lumina. Nu este f important sa fie perfect identice!

- ar trebui practic sa le montezi si sa poti porni. Reglajul fin e dupa ce ai facut 50km zic eu, cu tras bine de motor. Avind alta toba decit originalul va fi altfel decit normal dar nu neaparat. Practic ai de umblat la suruburile mici d reglaj, cu fript de degete, rotind doar cite un sfert de tura o data, si astepti 10 sec sa vezi modificarea. Regimul de turatie trebuie sa-l ridici in prealabil din surubul d eralanti, nu soc ! Cind ai ajuins ca sa observi ca motorul da sa se opreasca, numeri cite ture poti infileta suruburile de reglaj. Ei, cite ture ai iti zice daca esti in interval au ba. Daca e sub o tura atunci trebuie sa ridici pe urmatorul canal zegerul de pe cuiele de dozaj din carb si refaci reglajul fin. Daca ai trecut de 3 atunci trebuie sa le cobori. Stiu, e de munca si nu e deosebit de simplu. De aceea e bine sa faci asta DOAR cind ai tot ce-ti trebuie ca sa nu faci de 5 ori munca asta. Daca esti in interval, o sa ai tot timpul sa le bibileshti pe parcurs. Cosnsumul depinde IMENS de aceste reglaje.

 

 

E foarte important sa stii ca reglatul carburatoarelor se face DUPA verificat/reglat joc supape, modificari toba, schimb ulei, lant distributie, reglat lant balansieri, filtru de aer, cutie filtru de aer etc. ER foarte posibil ca reglajele sa fie departe de ce zice cartea in functie de cit de mult ai modificat tot ce tine de admisie si evacuare....

 

Cind ai terminat totul, cel mai bun martor este culoare bujiei, care. dupa o tura in forta sa aiba culoarea corecta si fara depuneri evidente. Cauti pe google cum trebuie sa arate. E valabil aproape pentru orice motor cu benzina.

Explozii in toba sunt oarecum normale pentru toba/aer neOEM, daca sunt pe acceleratie e bubu mare, arunci cu benzina in alal din spate si-ti arzi supapele, iar daca sunt pe decelerare e mai OK, e prea sarac sau la limita.

 

Oricum, noteaza-ti nr meu de tel 0744331730 si suna-ma cind te incurci sau ai intrebari. Mai bine intreaba decit sa strici ceva.

 

Si legat de excursia ta, sa-ti mai iei ceva bani cu tine ca pe drum se poate intimpla ORICE. :)

 

Un consum normal spre bun este la 5,4l/100, in regim de sosea 90-100km/h.

 

 

Ar mai fi de vb mult dar ma dor dejtele de scris :)

 

Bafta. Nu te lasa !

 

 

PS: nu mai recitesc pentru corecturi de ortografie, va rog sa le ignorati daca sunt


» Post actualizat in 19 Jun 2014 18:47

Reusite pozele, motoarele arata f. bine.....sa inteleg ca au fost reconditionate in garaj.....ma ref. la pozele din dropbox....raducod...


» Post actualizat in 19 Jun 2014 18:45

inteleg ca motoarele din poze sunt reconditionate in garaj......arata f.bine...in special Freewindul lui Lori...

nunu. E vorba doar de rata mea. O sa scot pozele cu freewindurile


» Post actualizat in 19 Jun 2014 18:52

poza cu nivelul okay e 20140407_185733 pe dropbox

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Foarte multumesc. Am citit tot dar cred ca mai bine am sa printez pagina si ori o invat noaptea inainte de culcare ori o iau cu mine.Pana acum am fost relativ multumit de cum am reglat carburatoarele; Tura trecuta de 1 mai la o tura de vreo 1500 km prin bulgaria cu bagaj insufletit si neinsufletit in regim de 90-100 a consumat (in mare) 5/100. Dar parca as vre sa fac ce va mai profi si d-aia am cerut sfaturi. Intr-adevar...aveam ceva rateuri pe decelerare...dar nu tari. Tacheti au fost reglati. Problema e ca acele de dozaj din carburatoare nu au 3 santuri de reglat. Eunul singur.

 

"E foarte important sa stii ca reglatul carburatoarelor se face DUPA verificat/reglat joc supape, modificari toba, schimb ulei, lant distributie, reglat lant balansieri, filtru de aer, cutie filtru de aer etc."

Mai am o intrebare: la ce lant de distributie te referi? adica lantul de la balansieri?

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, trebuie sa verifici daca ai joc la lantul distributie/ax cu came. Poate fi uzat si patina sa nu-l mai intinda. Cel de la balansieri era legat de astalalt , nu ? Sau ma insel ?

Consumul de 5,4 am zos eu in varianta 90/100 de transilvania unde nu prea e ca-n palma :) ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dai jos capac tacheti, verifici daca lantul care-l vezi daca are joc mare pe roata dintata sau balabane . Daca da atunci buba mare. Au. :) trebe altu sau ti-i rupt/uzat intinzatorul sau patina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Maine ma apuc de surubarit. Sper sa am si vreme buna ca deh, lucrez afara. Sper ca la anul pe vremea asta sa ma pot mandri si eu cu garajul meu. Dar pana atunci lucram in curte.

Sper ca rezultatul sa fie cel putin pe masura explicatiilor.

Sunt plin de speranta.


» Post actualizat in 20 Jun 2014 07:48

Si ultima intrebare: Lantul de distributie nu se poate intinde in caz ca are joc? Ca, de exemplu, la cbr se intinde....


» Post actualizat in 20 Jun 2014 07:50

Cel de distributie, nu cel de la balansieri....

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lantul de distributie, nu. Se intinde singur prin patina + intinzator cu arc.

Lantul poate si uzat/intins si patina nu mai are ce intine, sau patina e uzata si nu mai poate intinde sau arc rupt in intinzatorul patinei(vezi ceva posturi in urma, este o discutie despre asa ceva, eu n-am vazut un intinzator rupt dar se pare se intimpla), sau toate trei.

Ideea e ca lanturile astea, daca sunt cu joc, zornaie cind motorul merge. Motorul oricum are un fel de suierat/zornait normal dar diferenta intre ele se capata in timp :)

 

Daca desfaci capacul lateral ca sa umblii la lantul balansieri, poti verifica, mai greu, daca ai joc mare la distributie, este pinionul mic cu lant. Acela e capatul de jos al distributiei. Lantul tre sa stea intins lemn !!!

Atfel trebuie sa desfaci sus.

 

Suna-ma daca ai intrebari.

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu indragesc o scula care mi-am facut-o dintr-un stetoscop vechi la care am scos palpatorul din capat si am infipt o teava de inox de 4x3x200.

E o unealta care este de multa vreme pe lista sculelor din garajele auto/moto, nu e inventie.

DAR, cu stetoscopul ala auzi ce n-ai auzit niciodata ! apropie-l de motorul mergind si vei auzi o gramada de sunete. Dupa ce incepi sa le inveti o sa poti sa-ti dai sema din timp ce si unde "arde" :)

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si pentru ca am facut o pauza fortata de ploaie si pentru ca deja m-a lovit o nedumerire compun.

Ma asteptam oarecum sa dau si de ceva nasol ca pre repede am gasit si rectificat buba din carburator (oringurile de la scaunele cuiul poantou terminate....practic cuiele inchideau dar venzina cred ca venea pe langa scaune. Remediat imi trage liba pe teava.).

Buba cea mare este distributia (cum draq nu am vazut-o pana acum nu stiu). Si anume ea este intinsa dar nu lemn. In momentul in care apas pe dansa, cu degetul si cu toata forta se deplaseaza 1~2mm. Joc nu pare sa aiva pe pinion, adica in nici un caz nu pot sa o misc sus/ jos pe dintele pinionului decat foarte putin dreapta/stanga.

Acum vine intrebarea: ce draq fac? Distributia nu vrea sa o fac eu, ci la mecanic. Problema e ca la cata incredere am eu in mecanici nu as risca sa oschimb acum, mai degraba dupa ce m-as intoarce din concediu. Dar nu cumva e pra grava treaba si nu ar trebui sa plec cu motoreta asa?

Atasez si 2 poze, poate puteti sa va faceti o idee. Mentionez ca motorul are cam acelasi zgomot decand l-am luat, poate chiar un pic mai silentios decat era acum 3 ani dupa ce i-am mai intins lantul de la balansieri. Si mai mentionez ca nu este vorba neaparat de bani (desi incepe sa ma cam indoaie) ci numai de frica de mecanici in special de interesul pe care si-l dau acestia.

post-72436-0-07310400-1403360265_thumb.jpg

post-72436-0-63964700-1403360290_thumb.jpg

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai incercat sa il mai tensionezi din intinzator? La mine intinzatorul era automat, adica il deblocam cu o surubelnita si cand ii dadeam drumul strangea cat era nevoie. Intr-un final mi-am inlocuit lantul de distributie caci era prea uzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai incercat sa il mai tensionezi din intinzator? La mine intinzatorul era automat, adica il deblocam cu o surubelnita si cand ii dadeam drumul strangea cat era nevoie. Intr-un final mi-am inlocuit lantul de distributie caci era prea uzat.

N-am incercat....mi-era frica sa nu stric ceva (in manual scrie sa desfaci intinzatorul numai daca urmeaza sa desfaci motorul bucati)....cred ca o sa merg cu dansa asa inca 2 luni si daca constat ca se mareste volumul cantecului de motor trag la service. Merci de raspuns.

Restul operatiunilor terminate cu succes. poze:

» Post actualizat in 22 Jun 2014 10:00

ai incercat sa il mai tensionezi din intinzator? La mine intinzatorul era automat, adica il deblocam cu o surubelnita si cand ii dadeam drumul strangea cat era nevoie. Intr-un final mi-am inlocuit lantul de distributie caci era prea uzat.

N-am incercat....mi-era frica sa nu stric ceva (in manual scrie sa desfaci intinzatorul numai daca urmeaza sa desfaci motorul bucati)....cred ca o sa merg cu dansa asa inca 2 luni si daca constat ca se mareste volumul cantecului de motor trag la service. Merci de raspuns.

Restul operatiunilor terminate cu succes. poze (Scuze dar tel. meu e cam prost si mai bate si soarele):

post-72436-0-17581800-1403430952_thumb.jpg

post-72436-0-67035300-1403430979_thumb.jpg

post-72436-0-83602800-1403430994_thumb.jpg

post-72436-0-16769400-1403431010_thumb.jpg

post-72436-0-54359100-1403431058_thumb.jpg

post-72436-0-06026500-1403431070_thumb.jpg

post-72436-0-18841100-1403431092_thumb.jpg

post-72436-0-14703300-1403431111_thumb.jpg

post-72436-0-69608900-1403431127_thumb.jpg

post-72436-0-06242000-1403431153_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca daca nu are joc liber si poti sa-l intinzi asa cum ai descris tu insemna ca e la capat de drum dar inca mai poti merge cu el asa ! si cind are joc liber motorul functioneaza, rau dar functioneaza. E vorba de riscul pe care ti-l asumi sa nu se rupa intinzatorul sau patina si sa dai in problema supape indoite, chiuloasa sau alte nenorociri ...

Parerea mea este ca te poti incumeta sa mai faci excusia cu el, asa cum este lantul de distributie din descrierea ta. Dac avea joc liber era altceva.

 

Intinzatorul este automat si nu se poate regla presiunea patinei pe lant, si nici nu trebuie dupa opinia mea!

Un lant uzat este un lant uzat si trebuie schimbat. Teoria e identica cu orice lant, inclusiv cel de antrenare a rotii spate, daca nu schimbi lantul cind zice fabricantul mai ai de schimbat si pinioanele pina la urma ! iar la distributie devine un cost interesant... si de evitat. Sigur, daca vrei sa scoti "untul" din motor si sa-l arunci dupa aceea, da, poti sa gasesti o varianta tehnica de a intinde mai mult patina si te vei mai bucura un pic de motor si dupa aceea , PA !

 

La carburatoare ai schimbat doar oringul de la scaunul cuiului poantou !!??? Daca un oring este terminat e foarte probabail ca toate sunt aproape in aceeasi stare ! SCHIMBA-LE PE TOATE

 

Radu


» Post actualizat in 22 Jun 2014 10:18

N-am incercat....mi-era frica sa nu stric ceva (in manual scrie sa desfaci intinzatorul numai daca urmeaza sa desfaci motorul bucati)....cred ca o sa merg cu dansa asa inca 2 luni si daca constat ca se mareste volumul cantecului de motor trag la service. Merci de raspuns.

Restul operatiunilor terminate cu succes. poze:


» Post actualizat in 22 Jun 2014 10:00

N-am incercat....mi-era frica sa nu stric ceva (in manual scrie sa desfaci intinzatorul numai daca urmeaza sa desfaci motorul bucati)....cred ca o sa merg cu dansa asa inca 2 luni si daca constat ca se mareste volumul cantecului de motor trag la service. Merci de raspuns.

Restul operatiunilor terminate cu succes. poze (Scuze dar tel. meu e cam prost si mai bate si soarele):

No fain !

Filtru de aer conic arata bine. Felicitari! Celalat e fain si el :)

Pe telescoape nu te gindesti sa pui protectii ? e pacat sa le ciupesti cu pietre samd ...

Daca te duci la drum(asfalt) eu cred ca e pacat de Karoo/TKC de pe spate. Nu mai bine te gindesti la ceva mai de strada ? chiar daca e SH ?

 

Vad ca motorul tau e tipul mai vechi, dar n-are nimica :)

 

si nu in ultimul rind, de ca n-ai spus ca nu esti singur ? cu asa un ajutor (mitzele) era clar ca n-aveai nevoi de sfaturi :crack:

 

Drum bun sa ai , si fara peripetii.

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parerea mea este ca daca nu are joc liber si poti sa-l intinzi asa cum ai descris tu insemna ca e la capat de drum dar inca mai poti merge cu el asa ! si cind are joc liber motorul functioneaza, rau dar functioneaza. E vorba de riscul pe care ti-l asumi sa nu se rupa intinzatorul sau patina si sa dai in problema supape indoite, chiuloasa sau alte nenorociri ...

Parerea mea este ca te poti incumeta sa mai faci excusia cu el, asa cum este lantul de distributie din descrierea ta. Dac avea joc liber era altceva.

 

Intinzatorul este automat si nu se poate regla presiunea patinei pe lant, si nici nu trebuie dupa opinia mea!

Un lant uzat este un lant uzat si trebuie schimbat. Teoria e identica cu orice lant, inclusiv cel de antrenare a rotii spate, daca nu schimbi lantul cind zice fabricantul mai ai de schimbat si pinioanele pina la urma ! iar la distributie devine un cost interesant... si de evitat. Sigur, daca vrei sa scoti "untul" din motor si sa-l arunci dupa aceea, da, poti sa gasesti o varianta tehnica de a intinde mai mult patina si te vei mai bucura un pic de motor si dupa aceea , PA !

 

La carburatoare ai schimbat doar oringul de la scaunul cuiului poantou !!??? Daca un oring este terminat e foarte probabail ca toate sunt aproape in aceeasi stare ! SCHIMBA-LE PE TOATE

 

Radu

» Post actualizat in 22 Jun 2014 10:18

No fain !

Filtru de aer conic arata bine. Felicitari! Celalat e fain si el :)

Pe telescoape nu te gindesti sa pui protectii ? e pacat sa le ciupesti cu pietre samd ...

Daca te duci la drum(asfalt) eu cred ca e pacat de Karoo/TKC de pe spate. Nu mai bine te gindesti la ceva mai de strada ? chiar daca e SH ?

 

Vad ca motorul tau e tipul mai vechi, dar n-are nimica :)

 

si nu in ultimul rind, de ca n-ai spus ca nu esti singur ? cu asa un ajutor (mitzele) era clar ca n-aveai nevoi de sfaturi :crack:

 

Drum bun sa ai , si fara peripetii.

 

Radu

Asa am sa fac mai ales ca lantul mi se pare ca sta suficient de intins iar motorul nu e foarte zgomotos. Daca devine mai galagios, am sa ma duc sa-l schimb. Daca nu in toamana.

La anu sa bag ceva burdufe pe telescoape.

Cauciucurile nu au costat o avere (mitas), chiar destul de putin. Mai am unul de strada destul de ok, dar cu dot vechi. Cred ca totusi am sa plec cu astea mai ales ca vreau sa mai bag si ceva drumuri de munte.

La carburatoare am schimbat toate oringurile si garnituril. De mers acum mere frumos/ rotund, se tureza bine. Dupa-masa o sa le testez la drum.

Singur nu sunt....suntem toatl 6 (4mieuniti).

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...