Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

@moto_dan

 

Chiar așa, nici eu nu pot sa cred. Parcă ideea mi-ar fi venit mie, nu că era vorba de o sugestie a instructorilor de trial, da' hai, treacă de la mine !

Tot ei spun ca în anumite cazuri (destul de rare, ce-i drept) acele protecții îți pot rupe mâinile...

Dacă dorești îți pot trimite referințe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

@moto_dan

 

Chiar așa, nici eu nu pot sa cred. Parcă ideea mi-ar fi venit mie, nu că era vorba de o sugestie a instructorilor de trial, da' hai, treacă de la mine !

Tot ei spun ca în anumite cazuri (destul de rare, ce-i drept) acele protecții îți pot rupe mâinile...

Dacă dorești îți pot trimite referințe.

nu zic ca n-o fi asa dar nu inlocuieste crashbaru-ul. ala protejaza motorul,rezervorul,carenele din zona aia. nu cazi tot timpul pe teren perfect drept,si motocicleta nu se sprijina pe capetele ghidonului si restul nu atinge pe jos. numa daca ai ghidon de 2 metri.

» Post actualizat in 11 Jan 2016 17:56

nu zic ca n-o fi asa dar nu inlocuieste crashbaru-ul. ala protejaza motorul,rezervorul,carenele din zona aia. nu cazi tot timpul pe teren perfect drept,si motocicleta nu se sprijina pe capetele ghidonului si restul nu atinge pe jos. numa daca ai ghidon de 2 metri.

si nu prea citesc teorie,cand cazi e practic nu e teoretic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Amestecul se poate face la surubul din fata carburatorului. Surubul nu este la vedere , dar daca te uiti sub carburator spre cilindri ai sa il gasesti, Cu o oglinda mica il vezi cel mai bine. Iar surubul de reglaj relantiu e ala de pe carburator la vedere. Iti recomand ca atunci cand faci amestecul, adica sa umblii la surubul ala din fata cu o surubelnita mica dreapta, sa ai motorul la temperatura de lucru, apoi sa cresti putin din relantiu. Reglezi din surubul de amestec pana in punctul unde motorul merge cel mai rotund si da sa se accelereze singur. Dupa reglajul amestecului, te joci cu cel de la relantiu si gata reglajul....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Cum zicea cineva, înainte îți dădeai seama că a venit primăvara după muște. Acum îți dai seama după motocicliști...

Cele circa 30 de zile de nemișcare ale legendarului DR, rezemat de un perete, i-au adus un scârțâit macabru la saboți, care mai dispare după câteva frânări.

Mă gândeam să ung saboții cu niște vaselină dar nu știu de care să folosesc. Ok, am glumit, :) mă întrebam doar din ce cauză o fi apărut fenomenul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi, e fain lichidul ăla, am mai dat o dată cu el pe motor, ca să-l curăț, am dat fără milă până s-a făcut baltă sub motor. După aia, mulțumit de rezultat, mi-am aprins o țigară și am aruncat chibritul jos. Nu știu dacă și-a mai văzut careva motorul luându-i foc. Noroc că s-a stins singur, destul de repede.

Cred că trebuie să mă las de fumat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate piesele din lista sunt in stare foarte buna, pret pe tot pachetul DR600 200lei. Valabil numai saptamana asta,predau garajul si altfel ajung la fier vechi.

DR 600-pret pachet piese 200lei

GALERIE

AIR BOX

JUGURI

MANETA DECOMPRESOR + SUPORT

CRIC LATERAL

PROTECTIE RADIATOR ULEI

RADIATOR ULEI

CONDUCTE RADIATOR ULEI

PEDALA FRANA

SCARITE FATA

FLANSA CARBURATOR

APARATOARE LANT

CADRU BATERIE

CONDUCTA FRANA FATA

SISTEM FRANA TAMBUR

SENZOR FRANA

BUTON STARTER

APARATOARE PINION ATAC

ANGRENAJ TELESCOP

ARIPA SPATE

ROATA SPATE

DR650RS/RSE- pret pachet piese 300lei

CUTIE FILTRU DE AER

CARENA STANGA/DREAPTA DE SUB SA

CARENA SPATE (CODITA)

STOP

ARIPA SPATE

CONDUCTA FRANA- FATA

- SPATE

JUGURI

INALTATOARE GHIDON

SCARITE- FATA

- SPATE

SENZOR CRIC

CADRU BATERIE

PROTECTIE PINION ATAC

REZERVOR

RADIATOR ULEI

CONDUCTE RADIATOR ULEI

CLAXON

CUTIE VITEZE FARA PINIOANE

MAGNETOU

VIBROCHEN

PATINE LANT DISTRIBUTIE

BASCULA SPATE X2

ANGRENAJ TELESCOP SPATE X2

CRIC LATERAL

AMBIELAJ

DR750BIG- pret pachet piese 400lei

PARBRIZ

MASCA FAR

CODITA SPATE

SCUT

PORTBAGAJ

ARIPA FATA PARTIALA

ARIPA SPATE

CADRU BORD

SUPORT NUMAR

AIR BOX

FLANSA FILTRU DE AER

SENZOR FRANA SPATE

CRIC LATERAL

SENZOR CRIC LATERAL

MANETA ACCELERATIE

MANETA DECOMPRESOR

BLOC LUMINI

INALTATOARE GHIDON

RADIATOR ULEI

CONDUCTE RADIATOR ULEI

APARATOARE LANT

MAGNETOU

CILINDRU

CAPAC MOTOR STANGA

CAPAC MOTOR DREAPTA

LANT DISTRIBUTIE

SCARITE SPATE

CADRU CODITA

POMPA FRANA SPATE

VAS LICHID FRANA SPATE

CONDUCTA FRANA SPATE

JANTA SPATE

BASCULA SPATE

SUPORT ETRIER SPATE

POMPA FRANA FATA

CUTIE VITEZE

VIBROCHENE

LANT BALANSIER CU TOT CU SISTEM REGLAJ SI PINIOANE

CARTER -STANGA

-DREAPTA

BOBINE INDUCTIE

SUPORT MANETA+ CABLU AMBREAJ

ROBINET BENZINA

INTINZATOR LANT DISTRIBUTIE

APARATOARE CONDUCTA FRANA DE PE BASCULA

Tel: 0761326424

Valabil pana la sfarsitul saptamanii, predau garajul in care se afla piesele.


» Post actualizat in 16 Feb 2016 10:05

 

Toate piesele din lista sunt in stare foarte buna, pret pe tot pachetul DR600 200lei. Valabil numai saptamana asta,predau garajul si altfel ajung la fier vechi.

DR 600-pret pachet piese 200lei

GALERIE

AIR BOX

JUGURI

MANETA DECOMPRESOR + SUPORT

CRIC LATERAL

PROTECTIE RADIATOR ULEI

RADIATOR ULEI

CONDUCTE RADIATOR ULEI

PEDALA FRANA

SCARITE FATA

FLANSA CARBURATOR

APARATOARE LANT

CADRU BATERIE

CONDUCTA FRANA FATA

SISTEM FRANA TAMBUR

SENZOR FRANA

BUTON STARTER

APARATOARE PINION ATAC

ANGRENAJ TELESCOP

ARIPA SPATE

ROATA SPATE

DR650RS/RSE- pret pachet piese 300lei

CUTIE FILTRU DE AER

CARENA STANGA/DREAPTA DE SUB SA

CARENA SPATE (CODITA)

STOP

ARIPA SPATE

CONDUCTA FRANA- FATA

- SPATE

JUGURI

INALTATOARE GHIDON

SCARITE- FATA

- SPATE

SENZOR CRIC

CADRU BATERIE

PROTECTIE PINION ATAC

REZERVOR

RADIATOR ULEI

CONDUCTE RADIATOR ULEI

CLAXON

CUTIE VITEZE FARA PINIOANE

MAGNETOU

VIBROCHEN

PATINE LANT DISTRIBUTIE

BASCULA SPATE X2

ANGRENAJ TELESCOP SPATE X2

CRIC LATERAL

AMBIELAJ

DR750BIG- pret pachet piese 400lei

PARBRIZ

MASCA FAR

CODITA SPATE

SCUT

PORTBAGAJ

ARIPA FATA PARTIALA

ARIPA SPATE

CADRU BORD

SUPORT NUMAR

AIR BOX

FLANSA FILTRU DE AER

SENZOR FRANA SPATE

CRIC LATERAL

SENZOR CRIC LATERAL

MANETA ACCELERATIE

MANETA DECOMPRESOR

BLOC LUMINI

INALTATOARE GHIDON

RADIATOR ULEI

CONDUCTE RADIATOR ULEI

APARATOARE LANT

MAGNETOU

CILINDRU

CAPAC MOTOR STANGA

CAPAC MOTOR DREAPTA

LANT DISTRIBUTIE

SCARITE SPATE

CADRU CODITA

POMPA FRANA SPATE

VAS LICHID FRANA SPATE

CONDUCTA FRANA SPATE

JANTA SPATE

BASCULA SPATE

SUPORT ETRIER SPATE

POMPA FRANA FATA

CUTIE VITEZE

VIBROCHENE

LANT BALANSIER CU TOT CU SISTEM REGLAJ SI PINIOANE

CARTER -STANGA

-DREAPTA

BOBINE INDUCTIE

SUPORT MANETA+ CABLU AMBREAJ

ROBINET BENZINA

INTINZATOR LANT DISTRIBUTIE

APARATOARE CONDUCTA FRANA DE PE BASCULA

Tel: 0761326424

Valabil pana la sfarsitul saptamanii, predau garajul in care se afla piesele.

pachetul pentru DR 600 VANDUT. RESTUL VALABILE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare baieti. Daca aveti nevoie de ceva piese de DR 600 si nu gasiti, eu tocmai ce mi-am comandat ceva de la un baiat din suceava care zicea ca are vreo 4 dr-uri la dezmembrat si ca are destul de multe piese. Daca sunteti interesat gasiti anuntul aici : http://olx.ro/oferta/dezmembrez-suzuki-dr-600-ID4UsJO.html#49b87a4cb9


» Post actualizat in 25 Feb 2016 20:02
Salut din nou. A schimbat cineva semeringurile de la decompresoare de la DR 600. Imi scuipa ulei pe la cel din stanga si ma gandesc sa le schimb.
Inca o chestie, am gasit surubelul de reglat amestecul. Cum imi dau seama cand este reglat corect dozajul?
Multumesc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor!

 

Sunt nou pe forum si proaspat posesor de DR 650 RS din 1991.

As vrea sa va cer ajutorul pentru una din problemele pe care le am si care ma deranjeaza cel mai tare. Motocicleta nu mai are cablul de soc, iar in carburator are bagat un alt surub in locul celui de plastic prin care trece cablul de soc. Ca sa o pornesc trebuie sa dau saua jos, sa tin mana pe admisia de aer si oricum ma chinui destul de mult ca inca nu am avut timp sa ma obisnuiesc cu ea. Am intrebat pe la toti cei care dezmembreaza DR pe olx, dar nimeni nu mai are cablul cu tot cu surubul din plastic din carburator. Am gasit in America tot sistemul la 30$, dar costa transportul 66$ si nu e rentabil. Pana la urma am comandat acest surub din Thailanda pe Ebay si e metalic. Sper sa ajunga dar oricum dureaza si pana atunci poate ma poate ajuta cineva sa gasesc o solutie mai rapida.

 

Va multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am folosit un cablu de schimbator viteza bicicleta, care are acea bila mica in capat, apoi in celalalt capat am folosi un schimbator de viteze bicicleta metalic cu care reglez cat de tare sa imi stea socul tras.

 

minunatia e aia din partea stanga a ghidonului. Are deja 7 ani.

post-45143-0-19375300-1457031764_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspuns! Improvizatia e foarte buna, dar problema in cazul meu este ca imi lipseste acel surub care se infileteaza in carburator si prin care trece cablul. Cablu de soc am mai vazut pe site-urile de moto, dar nu am gasit acel surub din plastic. Vreo idee unde as putea sa gasesc in tara, sau daca si pentru asta exista o improvizatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti trebuie, probabil, si pistonasul socului, ala de care trege cablul prin surubul din plastic. Si arcul aferent. Cablul si maneta de actionare sunt ultima ta grija. Doar la dezmembrari sa gaseti un carburator cu totul.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic mai intai sa dai jos rezervorul si sa vezi exact ceea ce gasesti acolo, Azi mi-a venit bateria, abia astept maine sa o pun pe mobra. Din pacate la dimensiunile astea doar baterie de 3ah de la Varta am gasit. Partea buna a lucrurilor e, ca nu am pornire la buton, prin urmare cred ca este arhisuficienta bateria asta. M-am saturat de bateriile astea no name care le schimbi o data cu sezonul.Sunt curios cat o sa ma tina Varta avand in vedere ca am o garantie de 2 ani.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor,

 

Am scos weekendul trecut motorul din garaj, l-am sters de praf si i-am dat cateva chei. L-am cumparat in noiembrie anul trecut si nu m-am dat decat cateva ori in noiembrie si decembrie ca a fost vreme faina. Vreau sa va multumesc celor care m-ati ajutat sa-l pun la punct cu franele (moto_dan), capacul de la axul cu came (moto_dan) saua noua (moto_dan) semnalizari (apriliacluj) si ceilalti care m-au ajutat cu un sfat. Acuma abia astept sa iasa soarele calumea sa pot sa ma bucur e ea pe deplin.

post-92221-0-54336600-1457654924_thumb.jpg

post-92221-0-40446100-1457654941_thumb.jpg

post-92221-0-31802200-1457654995_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sambata trecuta am incercat dupa vreo 4 luni de pauza sa o pornesc. I-am dat pedale , de am febra toata partea dreapta, nu a vrut sa porneasca. A trebuit sa cobor trusa cu scule sa desfac carburatorul, bujiile, am curatat totul frumos, am montat totul la loc, -am schimbat uleiul, dupa care fara prea multa putere, am dat doua pedale de "domnisoara" apoi la a treia , a pornit super de repede. Sambata asta era programata servisarea lantului si curatarea etrierelor de frana, insa vremea ma tine in casa. Am avut macar ocazia de a o porni , insa nu am facut nici un km din dorinta de a face mai intai revizia totala si abia apoi sa ies. Apropo voi ati reusit sa puneti filtru de benzina pe furtun ? Ma refer la posesorii de dr650.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am schimbat rotile. Am pus Mitas E07 de 130/80 pe spate. Am vopsit si jentile in ton cu mobra.

Producatorul zice ca sunt 70/30. 70% asfalt si 30% off-road. Sa dea caldura sa vad cum se comporta pe sosea.

Apropos, cate atmosfere bagati in roti? La vulcanizare mi-au bagat 2.5 Atm. Mi se pare cam mult. Ei zic ca pe asfalt e mai bine sa le tii mai tari ca sa fie mai rotunde. Ce parere aveti

 

 

post-92221-0-33288400-1458153988_thumb.jpg

post-92221-0-09867200-1458154002_thumb.jpg

post-92221-0-71661200-1458154014_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2,5 ar fi maxim cu pasager si bagaje, as zice eu.

Daca mergi singur, 2,2 ar trebui sa fie suficient.

2,3 ar fi cam pentru orice. Nu ai pe undeva (de regula pe bascula sau pe protectia de plastic de deasupra lantului) un actibild cu valorile recomandate?

Grija la verificarea periodoca a presiunii, rar camere care sa nu lase chiar deloc, saptamanal e bine pus manometrul pe ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus Mitas E07 de 130/80 pe spate.

 

Din asta am si eu si e super ok. Nu mergi cu 80 pe iarba cu el, dar face fata si la strada si la macadam.

 

Ma bate gandul sa imi montez asa ceva pe radiator. Ventilatoarele sunt foarte puternice, cu volum mare de aer. Pentru doritori , ma puteti contacta pe pm. Pretul e de bun simt.


» Post actualizat in 17 Mar 2016 12:38

jantele cu ce le-ai dat , cu pensonul sau pistol....? vezi ca exista un spray cu aluminiu care rezista la 800grade argintiu de la Kober special pentru motor....merita si ala putina culoare....in contrast.

post-45143-0-79539200-1458217616_thumb.jpg

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 17 Mar 2016 12:38

jantele cu ce le-ai dat , cu pensonul sau pistol....? vezi ca exista un spray cu aluminiu care rezista la 800grade argintiu de la Kober special pentru motor....merita si ala putina culoare....in contrast.

Le-am dat cu spray auto de la Dedeman. Dupa ce s-a uscat le-am dat cu lac protector incolor, si lacul mi-a corodat vopseaua. Nu stiu ce reactie au dat dar roate spate e afectata. Vopseaua a facut incretituri, fapt pt care nu am mai dat cu lac roata fata. Daca ma tine sezonul asta e OK la toamna le vopsesc din nou daca e nevoie

 

Chiar ma gandeam la un spray negru pt motor. Poti sa-mi dai un link sau indiciu? Merci

» Post actualizat in 17 Mar 2016 14:00

de unde

 

 

Ma bate gandul sa imi montez asa ceva pe radiator. Ventilatoarele sunt foarte puternice, cu volum mare de aer. Pentru doritori , ma puteti contacta pe pm. Pretul e de bun simt.

Interesanta jucarie, ce consum are? Si are si controller ? Adica porneste automat cand temp depaseste un prag sau cum se conecteaza?

Editat de roma1198
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ventilatoarele sunt normale Putere 2.8W bucata alimentate la 12v undeva cam la 0.23A , insa am si la 0.4A. Nu au senzor pentru temperatura, pur si simplu le poti monta printr-un intrerupator si sa le pornesti tu cand mergi prin traficul de oras. O sa revin dupa ce voi incerca montarea unui asemenea ansamblu.

 

Cat despre vopseaua asta de la kober, cel mai bine incerci la magazinele de vopsele si sa intrebi de vopsea pentru motor care sa reziste la 800 grade. E un spray care are desenat un motor pe el. Eu din negru l-am facut argintiu ca tot asa era belit la inceput.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am schimbat rotile. Am pus Mitas E07 de 130/80 pe spate. Am vopsit si jentile in ton cu mobra.

Producatorul zice ca sunt 70/30. 70% asfalt si 30% off-road. Sa dea caldura sa vad cum se comporta pe sosea.

Apropos, cate atmosfere bagati in roti? La vulcanizare mi-au bagat 2.5 Atm. Mi se pare cam mult. Ei zic ca pe asfalt e mai bine sa le tii mai tari ca sa fie mai rotunde. Ce parere aveti

sigur sunt mitas e07 ?!

eu am aceste cauciucuri pe un freewind si vreau sa-l schimb pe cel de pe spate ca aluneca in draci pe asfalt ud !

pe noroi pamant iarba etc...merge brici...dar al meu are alt profil , mai agresiv mai pentru enduro !

si tot 130/80 pe 17 este.

CRED CA ESTE MITAS E08 CE AI TU ACOLO.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...