Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

sigur sunt mitas e07 ?!

eu am aceste cauciucuri pe un freewind si vreau sa-l schimb pe cel de pe spate ca aluneca in draci pe asfalt ud !

pe noroi pamant iarba etc...merge brici...dar al meu are alt profil , mai agresiv mai pentru enduro !

si tot 130/80 pe 17 este.

CRED CA ESTE MITAS E08 CE AI TU ACOLO.

Da ai dreptate sunt Mitas E08. Tu zici de E07 ca aluneca pe asfalt ud? A mai avut cineva E08?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu am mitas e 07 ca asa a venit motocicleta cu ele...dar spatele il schimb sigur, ca asta toamna faceam derapaje..controlate cei drept dar nu-mi placeau deloc pe asfalt ud !

lasa-mi si mie detalii cum se comporta mitas e08 ca si eu merg mai mult pe asfalt decat pe macadam si pietre si noroaie. Mitas e 07 s-au comportat bine cand am fost pe muntii baiului...a urcat pe pietre...a mers pe iarba proapsata si mare...a coborat pe pamant ud. am fost multumit pe partea de enduro , dar pe asfalt nu pre...la 130 serpuia nitel de fund motocicleta...acum nustiu sigur daca e de la cauciuc sau de la roata..vad asta dupa ce shimb cauciucul. Eu vreau sa-mi fac sistemul acela tubeless cu silicon pe capatul spitelor...si daca tot iau cauciuc nou ma batea gandul la heideneau k 60 ca am mai avut pe alta moto...dar arata bine si profilul la acest mitas!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am mitas e 07 ca asa a venit motocicleta cu ele...dar spatele il schimb sigur, ca asta toamna faceam derapaje..controlate cei drept dar nu-mi placeau deloc pe asfalt ud !

lasa-mi si mie detalii cum se comporta mitas e08 ca si eu merg mai mult pe asfalt decat pe macadam si pietre si noroaie. Mitas e 07 s-au comportat bine cand am fost pe muntii baiului...a urcat pe pietre...a mers pe iarba proapsata si mare...a coborat pe pamant ud. am fost multumit pe partea de enduro , dar pe asfalt nu pre...la 130 serpuia nitel de fund motocicleta...acum nustiu sigur daca e de la cauciuc sau de la roata..vad asta dupa ce shimb cauciucul. Eu vreau sa-mi fac sistemul acela tubeless cu silicon pe capatul spitelor...si daca tot iau cauciuc nou ma batea gandul la heideneau k 60 ca am mai avut pe alta moto...dar arata bine si profilul la acest mitas!

 

Profilul la Mitas E08 seamana mult cu cel de Metzler Tourance. N-am apucat sa ma dau cu ele. Le-am montat si ma uit la ele. Am o problemutza cu ambreiajul. L-am desfacut iarna asta pentru ca se auzea un tzacanit la turatii mici. Dupa ce la-m asamblat la loc nu mai ambreiaza, sau ambreiaza foarte putin, am intins cablul si bratul dar tot nu ambreiaza cum trebuie. Trebuie sa-l desfac din nou. Nu stiu ce am putut gresi, ordinea discurilor parca am pastrat-o in rest totul era straight forward. Are cineva vre-o sugestie sau un tutorial bun? V-asi fi recunoscator.

» Post actualizat in 17 Mar 2016 22:03

Mor de ciuda ca e timp chiar fain zilele astea si nu pot iesi cu motorul.

» Post actualizat in 17 Mar 2016 22:33

Asta este zgomotul care se aude din zona ambreiajului

 

La ambreiaj nu am gasit nimic defect si tzacanitul persista. se aude la turatii mici si se aude de jos din zona ambreiajului.

Va rog dati-va cu parerea ce ar putea fi? poate e un sunet normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa lasi putina lejeritate cablului, daca il intinzi foarte tare atunci el nu mai lucreaza cum trebuie. Culmea e ca partea cu tutorialul cu montare discuri ambreiaj mi s-au pierdut din topicul meu. Trebuie sa verifici ordinea discurilor, unul e putin mai lat, acum nu imi aduc aminte exact ordinea. E bine sa te uiti putin si la lantul de la balansieri e posibil ala sa bata putin si sa se transmita in tot motorul sau sa mai intinzi putin lantul de distributie , daca intinzatorul ala nu e la maxim.. Eu avem un zgomot ciudat din cauza culbutorului de evacuare si zgomotul asta mi se transmitea in tot motorul.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa lasi putina lejeritate cablului, daca il intinzi foarte tare atunci el nu mai lucreaza cum trebuie. Culmea e ca partea cu tutorialul cu montare discuri ambreiaj mi s-au pierdut din topicul meu. Trebuie sa verifici ordinea discurilor, unul e putin mai lat, acum nu imi aduc aminte exact ordinea. E bine sa te uiti putin si la lantul de la balansieri e posibil ala sa bata putin si sa se transmita in tot motorul sau sa mai intinzi putin lantul de distributie , daca intinzatorul ala nu e la maxim.. Eu avem un zgomot ciudat din cauza culbutorului de evacuare si zgomotul asta mi se transmitea in tot motorul.

 

Culbutorii sunt schimbati, si axul cu came. era foarte uzat asta de evacuare asa cum zici era foarte uzata si cama, lipseau si saibele arcuite care se pun pe axul culbutorilor, se auzea ca naiba. Acuma din partea culbutorilor se aude curat.

Ma gandeam ca poate bate de la lantul balansier, Irinel2006 am vazut ca ai postat pe pro-bike un tutorial cum ai intins tu lantul balansier. Cum ti-ai dat seama ca trebuie intins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie dat jos capacul de pe partea stanga pentru o inspectie vizuala. E cea mai buna varianta. Ala cand este intins , atentie sa nu il intinzi prea tare, iti da senzatia ca ai motor electric . Apoi dupa vreo 100 150 km revine la normal....:))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata! Vineri fiind vremea frumoasa, am iesit la plimbare cu DR-ul meu 650. La o plecare de pe loc mai in forta, in treapta a doua s-a auzit o bubuitura, s-a oprit motorul si s-a blocat roata. Rezultatul se vede in poze. Motorul este distrus, mai putin partea de sus a chiulasei cu ax cu came, supape si tacheti.

Are cineva de vanzare sau stie unde pot gasi un motor, chiar si fara partea superioara?

Va multumesc anticipat!

post-93049-0-96570700-1458541252_thumb.jpg

post-93049-0-72592200-1458541264_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata! Vineri fiind vremea frumoasa, am iesit la plimbare cu DR-ul meu 650. La o plecare de pe loc mai in forta, in treapta a doua s-a auzit o bubuitura, s-a oprit motorul si s-a blocat roata. Rezultatul se vede in poze. Motorul este distrus, mai putin partea de sus a chiulasei cu ax cu came, supape si tacheti.

Are cineva de vanzare sau stie unde pot gasi un motor, chiar si fara partea superioara?

Va multumesc anticipat!

ai avut noroc... daca pateai "bucuria" intr-o depasire sau ceva faza mai stransa, putea sa iasa nasol...

 

cred ca pe principiul efortului minim, mai bine vinzi tu ce a ramas si iei alta cu totul (ce a ramas din agregat dupa ce a crapat motorul, s-ar putea sa valoreze doar vreo 2-300 eur)... valoarea este este mai degraba sentimentala...

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am fost multumit ca nu s-a intamplat in alte circumstante.

 

Eu am dat 800 euro pe ea, daca o vand pe bucati, o piesa la o saptamana nu rezolv mare lucru si ar trebui sa pun o diferenta prea mare.

Momentan am gasit pe olx motocicleta completa, cu axa cu came defecta la 1500 ron. Daca nu gasesc motor la un pret corect, cred ca asta va fi solutia pentru mine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata! Vineri fiind vremea frumoasa, am iesit la plimbare cu DR-ul meu 650. La o plecare de pe loc mai in forta, in treapta a doua s-a auzit o bubuitura, s-a oprit motorul si s-a blocat roata. Rezultatul se vede in poze. Motorul este distrus, mai putin partea de sus a chiulasei cu ax cu came, supape si tacheti.

Are cineva de vanzare sau stie unde pot gasi un motor, chiar si fara partea superioara?

Va multumesc anticipat!

 

Demotivanta postare, Stie cineva de ce s-a intamplat treaba asta cu motorul lui Ionut_fly? nu se intelege bine din poza dar se pare ca i-a bubuit cutia sau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai adaug niste poze daca sunteti interesati de cauza problemei. Eu inca nu am reusit sa imi dau seama de ce s-a intamplat, dar nu cred ca este din cutia de viteze pentru ca am reusit sa o scot pe liber si sa o imping fara sa tin ambreiajul calcat. Cred ca problema a pornit de undeva de la ambielaj.


» Post actualizat in 22 Mar 2016 06:25

poze

post-93049-0-98075600-1458627836_thumb.jpg

post-93049-0-84634800-1458627850_thumb.jpg

post-93049-0-81308000-1458627859_thumb.jpg

post-93049-0-70628600-1458627866_thumb.jpg

post-93049-0-30821400-1458627874_thumb.jpg

post-93049-0-43621000-1458627881_thumb.jpg

post-93049-0-37185700-1458627899_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai adaug niste poze daca sunteti interesati de cauza problemei. Eu inca nu am reusit sa imi dau seama de ce s-a intamplat, dar nu cred ca este din cutia de viteze pentru ca am reusit sa o scot pe liber si sa o imping fara sa tin ambreiajul calcat. Cred ca problema a pornit de undeva de la ambielaj.

» Post actualizat in 22 Mar 2016 06:25

poze

:dropsmilie: ........... X-( .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca totul a pornit de la biela, aia a avut joc in cuzineti, s-a rupt de la fortare, ambielajul a prins-o , a crapat carcasa si de aici toate s-au tinut lant......

 

Cand are joc in cuzinet, nu ar trebui sa se auda un tzacanit asa specific?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cred ca totul a pornit de la biela, aia a avut joc in cuzineti, s-a rupt de la fortare, ambielajul a prins-o , a crapat carcasa si de aici toate s-au tinut lant......

Sigur nu de la biela... daca ceda rulementul de pe biela/arbore atuncti ar fi fost albastra zona din cauza supraincalzirii elementele de alama/cupru ar fi fost lustruite/topite si rolele rulmentului ar fi fost albastre si ele. In pozele de mai sus colivia rulmentului este strivita ceea ce da de inteles ca socul nu a fost repetat.

 

Cred ca problema a plecat de la piston, sunt urme de gripaj si este posibil ca din cauza uzurii sa se fi rasucit/dat peste cap in cilindru, iar socul a distrus cilindru si biela... restul este din inertie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur nu de la biela... daca ceda rulementul de pe biela/arbore atuncti ar fi fost albastra zona din cauza supraincalzirii elementele de alama/cupru ar fi fost lustruite/topite si rolele rulmentului ar fi fost albastre si ele. In pozele de mai sus colivia rulmentului este strivita ceea ce da de inteles ca socul nu a fost repetat.

 

Cred ca problema a plecat de la piston, sunt urme de gripaj si este posibil ca din cauza uzurii sa se fi rasucit/dat peste cap in cilindru, iar socul a distrus cilindru si biela... restul este din inertie.

 

Suna retional ce zici, pozele pistonului confirma ca a fost doar un shock nu o frecare repetata, numai ca, daca pistonul era atat de uzat ca sa se dea peste cap ar fi simtit la calutzi(putere). Adica puterea motorului inainte de eveniment ar fi cam la 50-60% din cea nominala si el vroia sa plece cu ea in forta de pe loc cu a doua.

Ionut_fly cum era motorul inainte de eveniment? avea vlaga?

Editat de roma1198
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere tragea foarte bine, dar e prima mea motocicleta de 650 si nu am cu ce sa o compar. In orice caz, in prima zi cand am luat-o mi s-a intamplat, fara sa vreau, sa se ridice roata fata de pe sol la plecarea de pe loc. In a 5-a, turatia am dus-o foarte sus si cred ca mai mergea (vitezometrul nu imi merge). Deci eu zic ca avea vlaga.

Ieri am fost si mi-am luat o motocicleta donatoare, cu axa cu came defecta. Sper sa nu apara suprize si pana saptamana viitoare sau cel tarziu pana peste 2 saptamani sa o repar.

Si sper sa nu am dificultati cand voi merge la RAR sa imi treaca noua serie de motor in carte.

 

P.S.: Cand a crapat, motorul era in sarcina in treapta a 2-a in ture inalte si ma pregateam sa schimb in a 3-a.

Editat de ionut_fly
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am schimbat motorul la supertenere si nu mi-a trebuit nici un act. Mi-au trecut noua serie in carte si atat. Nu mai stiu cat a costat . Oricum f putin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cartea si talonul de la motocicleta donatoare, plus un act de vanzare-cumparare intre mine si cel de la care am luat-o, dar care nu e proprietar in carte si in care se specifica faptul ca se vinde/cumpara pentru a fi dezmembrata.

Nu ar trebui sa fie probleme din ce am mai citit. In cea mai complicata situatie o sa mai am nevoie si de o declaratie pe propria raspundere facuta la notar.

Pe langa astea, mai am o dilema.

Eu am cumparat motocicleta de la un cunoscut de la mine din oras, care a cumparat-o tot de la cineva din oras, dar nu a inmatriculat-o la politie, doar a declarat-o la primarie. Deci in cartea motocicletei este primul proprietar de la mine din oras, iar eu urmeaza sa primesc fiscal de la al doilea proprietar, de la care am luat-o eu.

DAR, aceasta cunostinta a mea mai avea niste datorii la primarie, eu nu aveam bani planificati pentru urmatoarele 30 de zile de inmatriculare, asa ca am convenit sa facem un contract fara data, iar cand rezolva el cu datoriile si eu am bani de inmatriculare, sa trecem data si sa imi scoata fiscalul. Intre timp,am patit ce am patit.

In acest moment eu nu stiu cat de complicate sunt procedurile pe la RAR si daca ar fi mai usor sa il trimit pe al doilea proprietar sa rezolve cu noua serie de motor si apoi sa facem actele finale, sau sa ma duc eu cu toate actele direct cand vreau sa o inmatriculez.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor posesori de DR, vă voi distrage un pic atenția cu un fapt care ar putea fi util și altora, că eu n-am mai pățit până acum așa ceva în cei 31 de ani de motociclism. Pe scurt, am mutat în ianuarie locul DR-ului de unde stătea bine mersi, într-un alt loc unde cam ploua.Ca sa mă asigur că nu-l plouă, l-am învelit cu o prelată.

Până aici, toate bune și frumoase. Ieri când dădui să-l scot la plimbare, după vreo zece pedale m-am prins că nu e în regulă ceva.

Evident, n-a pornit în schimb se auzea o bolboroseală în...eșapament!

Desfac bujiile ...ude fleașcă...cu apă !

Pun compresorul, suflu, usuc, etc. apoi din nou pedale și nimic.

Până n-am demontat evacuarea (și a curs apă din ea vreo juma' de kil) motorul n-a vrut să pornească deși ziceau unii că se face ușor conversia de pe benzină pe apă :)

Ei bine, s-a dovedit acum științific, DR-ul nu funcționează cu apă !

Dau o jumate de țuică celui/celei care îmi va spune cum a intrat toată apa aia în eșapament și apoi în cilindru.

Pozele atașate arată, modul în care sărea apa, modul cum curgea apa din țeavă, și în fine, preventiv, că i-am schimbat uleiul.

 

post-86604-0-48316800-1459109622_thumb.jpg

post-86604-0-05426700-1459109623_thumb.jpg

post-86604-0-44805400-1459109623_thumb.jpg

post-86604-0-84840500-1459109623_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand te duci la RAR cu noul motor , daca nu ai tot ce trebuie din punct de vedere al actelor , posibil sa opresca cartea motocicletei pana la finalizarea actelor. Asta inseamna ca iti trebuie actul de provenienta al donatorului , radierea lui din circulatie si de la impozit cu mentiunea dezmembrare . Si cu speranta ca nu sunt atata de stresanti sa ceara si act de la serviceul autorizat care a executat schimbul . De preferat donatorul sa fie exact acelasi model , si mai bine daca ar fi acelasi an .


Daca nu a fost inmatriculata in circulatie e mai simplu . daca a fost inmatriculata si figureaza la RAR ca inmatriculata nu cred ca accepta sa omologheze noua serie in carte fara sa fie scoasa din circulatie . Teoretic trebuie radiata si de la primarie complet . Pe motivele respective ( dezmembrare , vanzare , furat , scos din tara )

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...