Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Domnilor posesori de DR, vă voi distrage un pic atenția cu un fapt care ar putea fi util și altora, că eu n-am mai pățit până acum așa ceva în cei 31 de ani de motociclism. Pe scurt, am mutat în ianuarie locul DR-ului de unde stătea bine mersi, într-un alt loc unde cam ploua.Ca sa mă asigur că nu-l plouă, l-am învelit cu o prelată.

Până aici, toate bune și frumoase. Ieri când dădui să-l scot la plimbare, după vreo zece pedale m-am prins că nu e în regulă ceva.

Evident, n-a pornit în schimb se auzea o bolboroseală în...eșapament!

Desfac bujiile ...ude fleașcă...cu apă !

Pun compresorul, suflu, usuc, etc. apoi din nou pedale și nimic.

Până n-am demontat evacuarea (și a curs apă din ea vreo juma' de kil) motorul n-a vrut să pornească deși ziceau unii că se face ușor conversia de pe benzină pe apă :)

Ei bine, s-a dovedit acum științific, DR-ul nu funcționează cu apă !

Dau o jumate de țuică celui/celei care îmi va spune cum a intrat toată apa aia în eșapament și apoi în cilindru.

Pozele atașate arată, modul în care sărea apa, modul cum curgea apa din țeavă, și în fine, preventiv, că i-am schimbat uleiul.

 

Da o bere unui vecin pensionar si poate afli cine a turnat apa pe esapament....

» Post actualizat in 28 Mar 2016 12:28

Suna retional ce zici, pozele pistonului confirma ca a fost doar un shock nu o frecare repetata, numai ca, daca pistonul era atat de uzat ca sa se dea peste cap ar fi simtit la calutzi(putere). Adica puterea motorului inainte de eveniment ar fi cam la 50-60% din cea nominala si el vroia sa plece cu ea in forta de pe loc cu a doua.

Ionut_fly cum era motorul inainte de eveniment? avea vlaga?

Motorul cu compresie pe "duca" (acolo pe ultimele ore de viata) are mai multa vlaga...

 

In conditii normale, prima data se uzeaza segmentii de ungere, iar uleiul scapat spre camera de ardere ajuta la marirea compresiei (imbunatateste etansarea).

 

Este primul semn ca risti sa te lase in drum... respectiv sti ca iti consuma mult ulei, pute de mori in spatele lui, fumega, dar trage mai ceva ca in prima zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere are logica ce spune Ivanica, dar sper sa fie cum spune ------. Cand ma duc la RAR nu o sa spun ca am si cartea, poate scap doar cu declaratia aia pe propria raspundere. O sa va tin la curent, dar va mai dura cel putin o luna pana ma duc la RAR.

 

In ceea ce priveste simptomele motorului inainte sa crape, nu cred ca manca ulei (eu nu am mers mai mult de 200 km) cu ea, dar am verificat nivelul uleiului inainte de ultima plimbare si era ok. Fum nu scotea si nici urat nu mirosea. Mecanicul la care am dus motorul nu a zis nimic de segmentii de ungere, cum ca ar fi uzati. Oricum, si el a spus ca nu a mai vazut asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca stai la bloc si nu la casa, cel mai corect e , sa respecti vecinii , ca sa fii respectat. Vorbesc din propria experienta si mi-am castigat respectul in cartier, chiar daca e o motocicleta care iti cam trepideaza ferestrele. E o chestie de bun simt de a nu tura motorul intre blocuri ca sa rasune pana in periferie. Mergi frumos cu el si nu deranjezi, nici ei nu te vor deranja. Am deja multi iubitori de motoare in randul pensionarilor si daca ma prind pe langa motor cand mai mesteresc una, alta, apoi se intind la vorba cu mine. Altii mai sar cu gura la copiii care vor sa o calareasca, deci e sub privirea lor. Deocamdata ....peace and love...in cartier....

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Irinel, sunt om serios nu mânz tânăr. Stau la curte (dupa cum se vede intr-o poza) și nici măcar n-o pornesc dimineata, o duc frumos la vale vreo 25 de metri pana in strada mare, pe partea cealalta e un lac, iar lateral e incadrata de doua terenuri virane. Acolo nu deranjează. Ipoteza era teoretica, mobra sta in curte ba chiar a fost acoperita cu o prelata. Singurul lucru pe care il pot banui, e ca s-a format o punga de apa pe prelata si pe acolo a picurat, chinezeste, pana s-a umplut esapamentul. Nu am pe cine banui altcineva, in curte mai e doar un Rotweiler dar nu-l cred in stare de asemenea fapte. Eu am povestit doar ca sa ia si altii aminte. Dar nu-s zgarcit nici la tuica, inca e dispo :) mai astept...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am formulat la modul general, nu am vrut sa semene cu atac la persoana, respect pentru ceea ce ai scris si ceea ce faci. Alta varianta decat sa se fi prelins apa de pe prelata in toba nu exista. Am tinut motocicleta afara in ploaie si nu mi s-a adunat niciodata atata apa in toba

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, intentionez sa cumpar aceasta motocicleta, dar aparent are o problema cu ceasurile. In primul rand cablul este rupt, deci trebuie inlocuit.

Dar, acum de la kilometraj atarna, in loc sa stea pe zero. Este normal, sau si ceasurile sunt stricate si ar trebui inlocuite? Multumesc!

 

93026368_6_1000x700_suzuki-dr-650-_rev00

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

turometru este electronic- impulsuri de la bobina, Kilometrajul este mecanic, iar pana nu desfaci nu poti vedea care e problema.

 

Atat ceasul de kilometraj cat si cablul nu afecteaza functionarea motorului, prin urmare daca totul e ok , acestea se pot schimba. Asta ar fi cea mai mica problema. Acul ala nu trebuie sa cada sub actiunea gravitatiei. De la trepidatii cred ca sarit peste limitatorul ala .

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hi,vinde cineva un Dr Big in mintile lui la sfarsitul lunii?

Stau putin in tara asa ca trebuie musai unu in care sa nu investesc timp,cu acte in regula.

Na m pretentia de consumabile noi,numai sa fie starea generala buna.

Daca se gandeste cineva ca i sansa lui sa marite o cazatura sa se abtina,daca ma prind se lasa cu scandal,chiar daca asta implica mai mult timp pierdut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

,daca ma prind se lasa cu scandal,chiar daca asta implica mai mult timp pierdut.

 

Cred ca vor apare ofertele mai ceva ca ciupercile dupa ploaie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa arate ca iesita din fabrica,sa tina la un drum de 5 000 de km,asta i tot.

Acum ceva vreme era oferta mai bogata la vanzare da acum parca au intrat in pamant,deaia am intrebat aici.

Poate suna cam belicos ce am zis in primul post da chiar nu am timp sa bat sute de km sa vad " 40 000 km,stare impecabila"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa arate ca iesita din fabrica,sa tina la un drum de 5 000 de km,asta i tot.

Acum ceva vreme era oferta mai bogata la vanzare da acum parca au intrat in pamant,deaia am intrebat aici.

Poate suna cam belicos ce am zis in primul post da chiar nu am timp sa bat sute de km sa vad " 40 000 km,stare impecabila"

Este a unui prieten .Vergil , localitate Manesti, Judetul Dimbovita. Nu stiu daca o mai are . Suna-l si afla . 0726885824.Ai si PM .

http://www.bikeshop....991-610288.html

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu trebuie sa arate ca iesita din fabrica,sa tina la un drum de 5 000 de km,asta i tot.

Acum ceva vreme era oferta mai bogata la vanzare da acum parca au intrat in pamant,deaia am intrebat aici.

Poate suna cam belicos ce am zis in primul post da chiar nu am timp sa bat sute de km sa vad " 40 000 km,stare impecabila"

B0$$, banii facuti prin straintatae nu te ajuta cand postezi ca "un smecher"....

 

De la rs125 acum sari la cap la de 5x cilindeea si cu asteptari cam mari.... un motor bun la bani, chiar si fara consumabile ok, ca sa faci >5000km..... tu ai citit ce ai scris? ne te-ai enervat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Una calda ,una rece, mai bine decat ma asteptam!

Dupa RS am mai mers o vreme cu bicicleta deci nu sar direct pe DR!

Daca gaseam 3 anunturi cu Big de unde sa aleg nu mai poluam topicu aici,da chiar nu pot sa am pretentia sa tina hieru 5000 de km dupa ce l cumpar? Atunci nu-l vinde !

Cel putin nu cu titlu de bun si foarte bun.

Ideea era ca na m timp sa i fac reparatie capitala dupa ce l iau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare mi se pare ca se cam lasa tare motocicleta cand ma asez pe ea. Ma gandesc sa-i mai tensionez arcul de pe spate. pot cumva sa-i tensionez arcul si s-o ridic in acelasi timp?

Asa arata cu mine pe ea. nu e prea asezata? Am mers cu ea noaptea si farul bate cam sus, pe faza lunga in genere dau lumina la ciori. ii pot regla si farul?

post-92221-0-46003800-1459978705_thumb.jpg

post-92221-0-27853800-1459978724_thumb.jpg

Editat de roma1198
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca amortizorul mai lucreaza normal : te apesi pe partea din spate a seii si apoi o eliberezi brusc . Daca se ridica lent , amortizorul inca e bun , daca revine brusc ca un arc amortizorul trebuie reconditionat sau inlocuit . Arata bine motocicleta ! :peace:

Editat de remu1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica daca amortizorul mai lucreaza normal : te apesi pe partea din spate a seii si apoi o eliberezi brusc . Daca se ridica lent , amortizorul inca e bun , daca revine brusc ca un arc amortizorul trebuie reconditionat sau inlocuit . Arata bine motocicleta ! :peace:

 

Pare ok amortizorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi pare si fata foarte lasata


» Post actualizat in 07 Apr 2016 15:27

Static, amortizaorele nu au nici un rol. E doar o chestiune de arcuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 110 kg. Nu stiu cat de lasata trebuie sa fie? Vreau un sfat.

Normal ea arata asa. Nu mi se pare ca sare. Mi se pare ca e un pic cam moale. Vreau un sfat ce sa-i fac. Apropos cauciucurile tin bine si pe offroad

» Post actualizat in 07 Apr 2016 18:33

1

post-92221-0-42978700-1460053967_thumb.jpg

Editat de roma1198
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se poate ca in trecut sa fi fost schimbate arcurile de pe fata.... asta in cazul in care nu sunt prea obosite...

 

cea mai simpla solutie (temporara) este sa adaugi in fiecare jamba (deasupra fiecarui arc) un distantier/bucsa (plastic/teflon/delrin) de cca. 20-30mm ca sa modifici preload-ul.

 

daca rezultatul este bun, atunci poti sa incepi sa cauti arcuri noi si pana una alta ai si cu ce sa te dai.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sfatul meu este asa : - ulei cu vascozitatea maxima in furca

- inlocuit ulei in amortizor spate + comprimare arc 90 %

 

Combini cu ce a scris @florinelu 07 si trebuie sa fie bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand mi-am servisat furca am folosit 10w de la Repsol. Pe spate nu ai sansa sa schimbi uleiul, pentru ca telescopul este sigilat. Singura metoda e sa il tai la strung si sa ii faci capac filetat. Eu asa am procedat la al meu, i-am schimbat si oringul si l-am montat la loc. De atunci si pana acum totul e in regula.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uf! Nu amortizoarele sunt devina ca e mobra lasata! Auzi: ulei mai gros!

E clar ca mobra a apartinut anterior unei persoane cu picioare scurte.

roma, fa cum a spus florinelu. Uita ce a zis remu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...