Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

- imi pare rau sa te anunt, dar acest zgomot e de la culbutor de evacuare uzat. Da jos capacul de sus si uita-te pe talpa culbutorului, ai sa descoperi acolo mancat din ea. Si eu am stat cu a mea jumate de an, toata ziua reglam admisie si evacuare si nu mai scapam de tacaneala asta. Motorul tau a mers mult timp fara ulei deajuns sau ulei slab.

 

nu stiu cum e la dr750 dar admsia e 0.1 iar evacuarea intre 0.15-0.2 (dr650). Daca ai facut si evacuarea 0.1 e cam strans , iar cu motorul cald e posibil sa nu iti porneasca. Da jos rezervorul si capacul si uita-te acolo....Deja poti incepe sa cauti piese....

 

Daca dai jos capacul de sus, nu ar strica sa arunci un ochi si pe distributie

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de vechi este uleiul?

0.1 este cam strans(mai ales oe evacuare)

 

uleiul (10w40) e de anul trecut din primavara mers 1000-2000 de km desi nu este un ulei de cea mai buna calitate

 

- imi pare rau sa te anunt, dar acest zgomot e de la culbutor de evacuare uzat. Da jos capacul de sus si uita-te pe talpa culbutorului, ai sa descoperi acolo mancat din ea. Si eu am stat cu a mea jumate de an, toata ziua reglam admisie si evacuare si nu mai scapam de tacaneala asta. Motorul tau a mers mult timp fara ulei deajuns sau ulei slab.

 

nu stiu cum e la dr750 dar admsia e 0.1 iar evacuarea intre 0.15-0.2 (dr650). Daca ai facut si evacuarea 0.1 e cam strans , iar cu motorul cald e posibil sa nu iti porneasca. Da jos rezervorul si capacul si uita-te acolo....Deja poti incepe sa cauti piese....

 

Daca dai jos capacul de sus, nu ar strica sa arunci un ochi si pe distributie

 

stiu despre ce vorbesti chestia e ca zgomotul pare sa vina mai mult din partea de jos a motorului in partea de sus fiind putin mai liniste

nivelul uleiului il verific sa zic o data la 3 iesiri cu motocicleta deci exclus lipsa ulei... poate calitatea a lasat de dorit...

 

in manual si admisia si evacuarea la rece/cald e intre 0.05-0.1 si mie mi s-a parut extrem de mica distanta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa a fost si la mine ca se auzea parca jos...si cand colo zgomotul era sus. Stiu ca pare mult de desfacut, dar iti aloci o zi ca sa desfaci sau scoti o bujie si cu pistonul sus cu o surubelnita testezi daca nu cumva ai joc in boltul pistonului

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mult de desfacut :) anult trecut am schimbat intinzatoul si am planat chiuloasa, schimbat simeringurile, ghidurile si supapele nu ma sperie nimic. Joc in bolt nu era si banuiesc ca nu a aparut peste noapte. Am mers cu motocicleta am oprit si cand am pornit a inceput sa bata... am sa desfac dupa sarbatori sa vad daca ce e acolo. Am un set de tacheti uzati schimbati acum 3 ani am sa ii dau la refacut... ma gandesc ca pot fi incarcati cu material si cementati... o sa vb cu cel care mi-a facut chiuloasa sa vad ce zice

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut un electrod de pe vremea cand se faceau planetarele la dacie, nici nu se mai citea bine codul pe el. Am fost la incarcat la un aparat cu convertizor mi-a incarcat ala fara ca sa stresez piesa, a durat ceva pana s-a facut planeitatea, noroc ca au avut piatra cu diamant, ca altceva nu prindea nimic. Deocamdata e liniste si am deja 500km. Initial am incercat cu electrod de inox...dar in 20km s-a mancat....

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am avut un electrod de pe vremea cand se faceau planetarele la dacie, nici nu se mai citea bine codul pe el. Am fost la incarcat la un aparat cu convertizor mi-a incarcat ala fara ca sa stresez piesa, a durat ceva pana s-a facut planeitatea, noroc ca au avut piatra cu diamant, ca altceva nu prindea nimic. Deocamdata e liniste si am deja 500km. Initial am incercat cu electrod de inox...dar in 20km s-a mancat....

eu la 350 ii am placati cu otel rapid... au trecut deja 7ani si merge perfect

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Irinel2006 n-am stiut ca esti asa de curios , am zis ca o sa imi i-au alta sa nu ma mai chinui cu Dr-ul si sa treaca sezonul , dar am impresia ca ai o parere naspa despre mine . Intradevar a picat treaba cu R6 luni ca nu m-am simtit bine pe el. Se vira foarte foarte putin si era prea naspa de oras . Nu credeam ca e necesar sa dau raportul aici ca sa nu fiu luat de mincinos . Crezi ca daca am 20 de ani am scris ca imi i-au r6 sa ma laud sau sa ma dau mare ?

 

PS: Mi-am cumparat daca vrei sa stii marti nu luni , o Yamaha FZ6 - 2007 , injectie si sunt foarte multumit de ea . Si ca mentiune pe FZ6 bate inima unui R6 . Nu inseamna ca o sa ma inscriu gata in clubul respectiv . Dr-ul pt mine a insemnat un + de experienta in mecanica dar in rest nu prea m-am bucurat de el .

https://www.dropbox.com/sh/gb6eviechrp54in/AACN3rk1dNr96t36j2wwparqa?dl=0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Irinel2006 n-am stiut ca esti asa de curios , am zis ca o sa imi i-au alta sa nu ma mai chinui cu Dr-ul si sa treaca sezonul , dar am impresia ca ai o parere naspa despre mine . Intradevar a picat treaba cu R6 luni ca nu m-am simtit bine pe el. Se vira foarte foarte putin si era prea naspa de oras . Nu credeam ca e necesar sa dau raportul aici ca sa nu fiu luat de mincinos . Crezi ca daca am 20 de ani am scris ca imi i-au r6 sa ma laud sau sa ma dau mare ?

 

PS: Mi-am cumparat daca vrei sa stii marti nu luni , o Yamaha FZ6 - 2007 , injectie si sunt foarte multumit de ea . Si ca mentiune pe FZ6 bate inima unui R6 . Nu inseamna ca o sa ma inscriu gata in clubul respectiv . Dr-ul pt mine a insemnat un + de experienta in mecanica dar in rest nu prea m-am bucurat de el .

https://www.dropbox.com/sh/gb6eviechrp54in/AACN3rk1dNr96t36j2wwparqa?dl=0

 

Nu trebuie sa o dai tragic, vorbim si noi ca "fetile". Felicitari pentru noua achizitie. Ideea e ca am un personaj la serviciu, tot asa tinerel ca tine, care imi povesteste, despre ce motor super are in Franta, dar l-a lasat acolo ca nu sunt drumuri in Romania, iar cand i-am solicitat o poza cu ea sa vada ochiul meu, ca asa sunt eu, nu prea credul, imi dadea una de pe "goagal". I-am zis :'Bai cand nu iti place o gagica o lasi acolo de unde e ea, dar daca esti indragostit de ea, o aduci dupa tine chiar data trebuie sa o tragi de par". Intr-un final am aflat ca ala nu avea nici permis, nici motor, doar un nas mare de tot. Eu nu prea suport minciunosii prin preajma mea, ca ma irit pe gat.... E un defect profesional asta la mine, chiar daca doare ii spun omului adevarul.

 

florinelul eu la 350 ii am placati cu otel rapid... au trecut deja 7ani si merge perfect

 

-merci de info...dau acum goagal sa vad info de otel rapid...ca habar n-am cum se pune ala......e tot electrod sau e prin turnare ? - ma documentez...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok. S-a rezolvat si asta :peace: , eu nu ma supar , dar nici nu mi-ar placea sa fiu suspectat in tot ce zic . Oricum de obicei cand zic ceva pot sa o si dovedesc , dar uneori mai bine pici prost decat sa iesi in evidenta cu ceva. Numai bine .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Irinel2006 n-am stiut ca esti asa de curios , am zis ca o sa imi i-au alta sa nu ma mai chinui cu Dr-ul si sa treaca sezonul , dar am impresia ca ai o parere naspa despre mine . Intradevar a picat treaba cu R6 luni ca nu m-am simtit bine pe el. Se vira foarte foarte putin si era prea naspa de oras . Nu credeam ca e necesar sa dau raportul aici ca sa nu fiu luat de mincinos . Crezi ca daca am 20 de ani am scris ca imi i-au r6 sa ma laud sau sa ma dau mare ?

 

PS: Mi-am cumparat daca vrei sa stii marti nu luni , o Yamaha FZ6 - 2007 , injectie si sunt foarte multumit de ea . Si ca mentiune pe FZ6 bate inima unui R6 . Nu inseamna ca o sa ma inscriu gata in clubul respectiv . Dr-ul pt mine a insemnat un + de experienta in mecanica dar in rest nu prea m-am bucurat de el .

https://www.dropbox.com/sh/gb6eviechrp54in/AACN3rk1dNr96t36j2wwparqa?dl=0

 

Iti stric bucuria.... in caz foarte fericit, FZ-ul tau este 2005.... poate o fi inmatriculat prin 2007, dar din 2006 au introdus subframe-ul cu geometrie diferita.

Daca nu sti dupa ce sa te uiti la subframe, atunci iti dau un pont pentru identificare mai usoara - din 2006 au cadrul negru (de fabrica) si bordul nu mai este u led-uri....

 

Si ultima propozitie off-topic, daca ai doar 20 de ani, mai arunca o privire pe carnet si in legislatie sa nu ai de lucru cu politia cu FZ-ul (intre noi fie vorba si cu DR-ul era in ilegalitate).

» Post actualizat in 03 May 2016 05:43

-merci de info...dau acum goagal sa vad info de otel rapid...ca habar n-am cum se pune ala......e tot electrod sau e prin turnare ? - ma documentez...

 

Materialul trebuie taiat la cote aproximative 15x15x8 (mm) si se fixeaza prin sudare (in prealabil pe "talpa" veche se face o frezare/degajare pentru a face loc noii placi)

» Post actualizat in 03 May 2016 06:34

Trebuie sa ma abtin din cobit.... s-a mutat pe topic-ul de FZ6 unde in cateva zile a lamurit ca ultima achizitie este o posibila reconstructie a unei epave/moto accidentata -----> /index.php?/topic/53456-fz6-sn/?p=4170117

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....am citit si eu acum , chiar incepe sa imi para rau de baiatu asta. El nu prea a vazut motoare si tocmai persoanele de incredere l-au facut. Deobicei asa se intampla, sa ai surprize . Recunosc, cand am cumparat-o pe a mea, ala mi-a spus : motorul pe partea de piston cilindru si segmenti e schimbat, restul e o rabla, trebuie reconditionata. Apoi cu rabdare, a urmat reconditionarea ei.

 

Cred ca o sa urmeze acelasi traseu si Fz.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

....am citit si eu acum , chiar incepe sa imi para rau de baiatu asta. El nu prea a vazut motoare si tocmai persoanele de incredere l-au facut. Deobicei asa se intampla, sa ai surprize . Recunosc, cand am cumparat-o pe a mea, ala mi-a spus : motorul pe partea de piston cilindru si segmenti e schimbat, restul e o rabla, trebuie reconditionata. Apoi cu rabdare, a urmat reconditionarea ei.

 

Cred ca o sa urmeze acelasi traseu si Fz.

 

O sa puna anunt de vanzare: Vand FZ6 .... trebuie sa il caut printre alte >100tone fier vechi... stiu sigur ca este pe langa un DR fara scut.... scutul este tot in stiva....

Editat de florinelu07
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce va roade pe voi viata fiecarui membru . Nu prea inteleg de ce va bagati in alte topicuri , probabil sa dovediti voi ceva . Fz6 e productie octombrie 2006 ( adica pe scurt in iarna lui 2006 ) prima inmatriculare in sezonul 2007 . Am zis ca am cumparat-o de la un baiat de incredere si atat . motocicleta are o istorie a ei in tara in care a rulat (Anglia) pe care nu prea o poate stii nimeni iar in Romania a fost adusa in vara trecuta . Inmatriculata , omologata , cu itp si tot ce trebuie . Daca se bucura asa mult sufletu vostru ca poate am luat un motor trosnit , desi nu stiu sigur asta . Atata timp cat nu se simte nu ma deranjeaza .

 

De permis nu stiu ce tot intreaba lumea ? am permis de 4 ani si A si B , dar am mers mai mult cu B

 

Voi judecatii oamenii in continuare de la nivelul de sus . Eu mai pun cateva intrebari si mai prind si eu cate un sfat de la cine vrea sa il dea. Nu m-am bagat in alte topicuri ca nu ma intereseaza sa va urmaresc voua parcursul pe forum .

 

" Epava " ??? nu cred ca se poate compara dr-ul din 89 cu 2006

 

Intereseazate mai bine daca fz6 s-a fabricat doar pana in 2005 . Adevara in 2006 a aparut s2 cu cadrul , motorul negru si alt bord , dar modelul s s-a fabricat parca 2004 - 2007 , si gasesti destul pe net daca vrei sa verifici

 

PS: Dar din toate comentariile de aici n-am auzit de km nimica ? pe aia nu i-ati vazut ? :)) ,ca in rest am vazut ca sunteti buni de anchetatori

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce va roade pe voi viata fiecarui membru . Nu prea inteleg de ce va bagati in alte topicuri , probabil sa dovediti voi ceva . Fz6 e productie octombrie 2006 ( adica pe scurt in iarna lui 2006 ) prima inmatriculare in sezonul 2007 . Am zis ca am cumparat-o de la un baiat de incredere si atat . motocicleta are o istorie a ei in tara in care a rulat (Anglia) pe care nu prea o poate stii nimeni iar in Romania a fost adusa in vara trecuta . Inmatriculata , omologata , cu itp si tot ce trebuie . Daca se bucura asa mult sufletu vostru ca poate am luat un motor trosnit , desi nu stiu sigur asta . Atata timp cat nu se simte nu ma deranjeaza .

 

De permis nu stiu ce tot intreaba lumea ? am permis de 4 ani si A si B , dar am mers mai mult cu B

 

Voi judecatii oamenii in continuare de la nivelul de sus . Eu mai pun cateva intrebari si mai prind si eu cate un sfat de la cine vrea sa il dea. Nu m-am bagat in alte topicuri ca nu ma intereseaza sa va urmaresc voua parcursul pe forum .

 

" Epava " ??? nu cred ca se poate compara dr-ul din 89 cu 2006

 

Intereseazate mai bine daca fz6 s-a fabricat doar pana in 2005 . Adevara in 2006 a aparut s2 cu cadrul , motorul negru si alt bord , dar modelul s s-a fabricat parca 2004 - 2007 , si gasesti destul pe net daca vrei sa verifici

 

PS: Dar din toate comentariile de aici n-am auzit de km nimica ? pe aia nu i-ati vazut ? :)) ,ca in rest am vazut ca sunteti buni de anchetatori

 

Sanatate maxima si asfalt uscat....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noi nu am spus nimic rau de motorul tau, am citit si noi postarile posesorilor de acest model, iar unii dintre ei chiar stiu bine istoria acestui model. Cu carene , fara carene ce mai conteaza. Daca tu zici ca merge bine si are km putini de ce ne mai iei pe noi in seama ? Problema e zgomotul ala pentru care eu unul as proceda asa : Pune-o pe capra centrala da jos lantul de pe pinion si apoi in gol baga in viteza 1, 2, 3 ,4...etc si invers. Asa vei depista daca zgomotul e din lant - "cea mai buna varianta" sau e problema din cutie -" cea mai nasoala" pt ca trebuie sa desfaci motorul. Te sfatuiesc sa mergi la un service dedicat motocicletelor si aia or sa confirme sau infirme ceea ce unii membrii ai forumului au declarat..... De ce sa pleci tu urechea la unii cand poti sa auzi direct de la un meserias ca sa te linistesti. Daca tu zici ca nu are nimic cadrul.....si specialistul la fel atunci restul se poate repara....

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimați colegi, solicit părerea unui posesor de DR600 în legătură cu cricul lateral și anume, este normal ca acesta să revină imediat ce e atins în poziție orizontală (cum face la mine) sau trebuie să aibă o poziție în care să rămână vertical, ca la alte mobre ? Mai exact, dacă îndrept motorul de pe cric, în poziție verticală, cricul sare instant și revine la orizontală.

Presupun că cineva s-a jucat la punctul de fixare al arcului și l-a mutat mai înapoi, nu știu cu ce scop, dar am nevoie de o confirmare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine la dr 600 se da ceva mai greu cricul . La fz6 daca o pun vertical si ating din gresala cricul sare imediat orizontal. Nu vad de ce te-ar deranja daca sare mai repede .poate e arcul mai tare sau poate a umblat cineva la pozitie.

 

Uite de asta am continuat aici să mă aflu in treabă că mai prind si cate o idee foarte bună .. MS. irinel2006 Chiar nu m-am gandit să ii dau lantu si să invârt motorul pe liber . Oricum nu cred că e din cutie că intra prea bine in trept (inclusiv neutralul intra bine si de pe 1 si de pe 2 ) si trage de rupe motorul. ( treapta 2 - 100 km/h doar de test . banuiesc ca se mai ducea , dar ceva se schimba la motor peste 7000 ture )

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi, deranjează. De exemplu dacă vrei să verifici nivelul la ulei. Te duci pe dreapta, o ții vertical (cricul sare) te lași în genunchi, verifici nivelul și pe urmă trebuie să vii înapoi pe stânga, să n-o scapi și să pui cricul pe poziție. Ți-e clar că eu am scăpat-o, nu ? Prima dată am ținut-o de bușonul de benzină (care nu era strâns) și am rămas cu el în mână :)

La alte mobre, cricul rămâne ușor trecut peste poziția verticală și acolo stă, nu sare singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine ramane cricul lateral blocat vertical, pot verifica nivelul la ulei si apoi sa o las fara probleme pe el. Daca in schimb il ating cu piciorul si il mut putin , acesta se duce orizontal cu motocleta, insa nu sare singur la punctul orizontal decat daca e impins usor cu piciorul.

 

Ivanica......sa te asiguri ca lantul scos de pe pinion sa fie legat bine, de cadru ca nu cumva de la trepidatii sa ajunga pe pinion si sa ti-o ia inainte. Daca are siguranta si ai posibilitatea de a-l dat jos cu totul, este cel mai "safe mod". Vrei sa auzi daca motorul are ceva batai, roaga pe cineva sa stea pentru cateva secunde cu carpe pe iesirea de la tobe si tu asculti motorul. Daca nu se aud batai si ruleaza rotund atunci motorul e ok. Sa nu stea prea mult cu carpele pe tobe ca motorul o sa dea sa moara. Vorbim de reprize de 10 secunde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai cum sa ii faci o modificare acolo ? La mine se duce in față , spre ghidon nu stă vertical . Ce ai spus tu , inseamnă ca nici cand o lasi pe cric singură, nu inspiră prea multa incredere . Stiu ca la Dr-uri foarte multa lume le-a rupt cricul pentru ca le pornesc pe cric . E posibil sa il fi rupt cineva si sa il fi sudat la loc prost . Vezi daca fara arc se pozitioneaza bine , daca nu o sa trebuiasca sa umbli la suportul de prindere al cricului . Poate a fost scapata pe partea aia motoreta si s-a stranbat putin .

 

http://moto.zombdrive.com/images/suzuki-dr-600-s-1985-3.jpg

Editat de Ivanica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, deci se pare că punctul de fixare al arcului trebuie să fie poziționat dincolo de axa de rotație a piciorului, adică spre fața motoretei.

Așa se asigură și imobilizarea cricului în poziție aproape verticală dar stabilă. La mine, punctul de unde se agață arcul e în spatele axei de rotație ceea ce face ca piciorul de sprijin să sară imediat ce e ridicat de pe sol.

În concluzie, trebuie să găsesc un nou punct de unde să agăț arcul și cum nu există nici unul...problema rămâne. Sau, cum mă bate gândul de ceva vreme, să trec la cric central.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...