Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai stie cineva?

» Post actualizat in 09 May 2016 17:34

As fi mai bucuros sa gasesc prin tara

» Post actualizat in 22 May 2016 06:56

Din cate am inteles este acelasi si pe dr 650

» Post actualizat in 22 May 2016 06:56

Din cate am inteles este acelasi si pe dr 650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Fiind o piesa care cade mereu din cauza proastei ungeri, cred ca sunt slabe sanse sa gasesti in Romania piesa in conditii bune. Cred ca pana la urma ar trebui sa te orientezi spre o piesa noua, chiar daca e mai scumpa, sa iti remediezi pompa de ulei si sa verifici circuitul de ungere. Cand faci schimbul de ulei si filtru nu ar strica sa dai jos capacul ala de sub motor ca sa ajungi direct la sita de ulei. O sa ai mari surprize acolo. Am fost si eu invatat de un om de bine si acum la fiecare schimb desfac si cele 3 suruburi si curat sita aia.

 

 

Zilele trecute am gasit un bidon de ulei valvoline 10w/40 mineral de motociclete prin magazia mea, era ce cumparam eu in trecut, dar care mai apoi subit a disparut de pe piata. Eram curios sa vad daca gasesc pe eticheta din spate scris Api Jaso......si nu....era Api SL., adica ce folosesc eu acum si de care sunt multumit chiar daca e un ulei de masina.

 

Ce am obsevat folosind tipul de ulei :

 

-motorul nu miroase a incins;

-ambreiajul nu patineaza

- nu consuma.

 

 

Ca pret...acum am gasit oferta la 67ron bidon de 4l (Elf 15w40 Sporti xi)

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut de curand am achizitionat un suzuki dr 650rs toate bune si frumoase la test a mers perfect . asa ca mi-a placut si l-am luat.

Ajuns acasa nerabdator sa vad ce poate jucaria noua am dat o tura cu ea prin padure si am observat urmatoarea problema.

DUPA ce am incalzito a inceput sa scoata fum alb din ce in ce mai rau, am ajuns acasa i-am schimbat uleiu am pus nou in speranta ca cel vechi era prea subtire si il papa. dar treaba nu sa schimbat si cu uleiu nou la fel mergea in 15-20 km manca 300-400ml n functie de cum mergeai cand ai dadeai sandale erea jale de fum.

asa ca m-am apucat sa desfac motoru am dat chiuloasa jos am dat cilindru si am observat ca avea un segment cel de foc rupt in 2.

am comandat segmenti si semeringurile noi originale din japonia au venit intr-o saptamana am montat toate piesele la loc.

PROBLEMA E CA ACUM DACA INCERC SA O PORNESC APAS DECOMPRSORU DAU INCET PANA SARE SI DACA II DAU PEDALA IMI RUPE PICIORU

ce am descoperit dupa multe batai de cap ca decompresoru sare cand pistonu ajunge in (PMI) cea ce nu e normal si cand sar pe pedala sa pornesc ea da sa porneasca cand pistonu se duce in sus pe compresie. si o ia pistonu invers si imi arunca pedala inapoi ea nedecuplandu-se din rac.

NU II DAU DE CAP NU MAI STIU CUM SA REGLEZ DECOMPRESORU DIN CE STIU EU EL TREBUIE SA SARA CAND PISTONU E SUS SI SA PORNEASCA CU PISTONU IN JOS SI IARA IN PLS ( pe compresie) CAND ATUNCI ARE LOC PORNIREA LA MINE E INVERS SARE DECOMPRESORU CAND PISTONU E JOS SI CAND SAR PE PEDALA SE DUCE PE COMPRESIE SI IMI ARUNCA PEDALA INAPOI DEORECE NU POATE SA INVINGA COMPRESIA SI SA AJUNGA PISTONU IN PLs SI DAND SCANTEIA INAINTE CU 5 GRADE PISTONU O IA INVERS SI IMI DUPE PICIOARELE imi E FRICA sa ii mai dau si la pedala ca mi-a rupt talpa la adidasi a facut gaura in ei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut de curand am achizitionat un suzuki dr 650rs toate bune si frumoase la test a mers perfect . asa ca mi-a placut si l-am luat.

Ajuns acasa nerabdator sa vad ce poate jucaria noua am dat o tura cu ea prin padure si am observat urmatoarea problema.

DUPA ce am incalzito a inceput sa scoata fum alb din ce in ce mai rau, am ajuns acasa i-am schimbat uleiu am pus nou in speranta ca cel vechi era prea subtire si il papa. dar treaba nu sa schimbat si cu uleiu nou la fel mergea in 15-20 km manca 300-400ml n functie de cum mergeai cand ai dadeai sandale erea jale de fum.

asa ca m-am apucat sa desfac motoru am dat chiuloasa jos am dat cilindru si am observat ca avea un segment cel de foc rupt in 2.

am comandat segmenti si semeringurile noi originale din japonia au venit intr-o saptamana am montat toate piesele la loc.

PROBLEMA E CA ACUM DACA INCERC SA O PORNESC APAS DECOMPRSORU DAU INCET PANA SARE SI DACA II DAU PEDALA IMI RUPE PICIORU

ce am descoperit dupa multe batai de cap ca decompresoru sare cand pistonu ajunge in (PMI) cea ce nu e normal si cand sar pe pedala sa pornesc ea da sa porneasca cand pistonu se duce in sus pe compresie. si o ia pistonu invers si imi arunca pedala inapoi ea nedecuplandu-se din rac.

NU II DAU DE CAP NU MAI STIU CUM SA REGLEZ DECOMPRESORU DIN CE STIU EU EL TREBUIE SA SARA CAND PISTONU E SUS SI SA PORNEASCA CU PISTONU IN JOS SI IARA IN PLS ( pe compresie) CAND ATUNCI ARE LOC PORNIREA LA MINE E INVERS SARE DECOMPRESORU CAND PISTONU E JOS SI CAND SAR PE PEDALA SE DUCE PE COMPRESIE SI IMI ARUNCA PEDALA INAPOI DEORECE NU POATE SA INVINGA COMPRESIA SI SA AJUNGA PISTONU IN PLs SI DAND SCANTEIA INAINTE CU 5 GRADE PISTONU O IA INVERS SI IMI DUPE PICIOARELE imi E FRICA sa ii mai dau si la pedala ca mi-a rupt talpa la adidasi a facut gaura in ei

 

Vezi ca nu ai reglata admisia si compresia corecta. Normal reglajul lor se face pe compresie. Foloseste semnele de pe volanta |T , pistonul in Pms,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Marius

Stai liniștit, e corect ce se întâmplă. Sare atunci când pistonul e jos, înainte de compresie, așa lucrează din fabrică. Dar să știi, că se recomandă să folosesști la pornire bocanci, ghete, cizme. Dacă motorul e mai obosit merge și cu adidași.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai dupa ce ii vii de hac, nu o mai porni cu adidasii. Foloseste slapii :)

 

Marius94- astea sunt motoare care trebuiesc pornite cu incaltaminte adecvata. Ai un piston care comprima 649cm3. Fara o cizma moto care sa iti tina glezna fixa nu ai ce incerca. O sa stai in ghips pe langa ea .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Marius

S-a mai discutat pe aici, ai grijă ca pedala să prindă chiar de sus. Dacă nu e în punctul maxim și prinde cu unu-doi dinți mai jos, atunci nici nu poți face cursa completă și nici nu dai viteză suficientă magnetoului pentru scânteie. Așa faci buba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de sfaturi dar inainte nu imi facea asa pornea si daca ii dadeai cu papuci (vorba vine ) nu avea treaba nu sarea pedala inapoi pur si simplu sarea decompresoru dadeai drumu la pedala si sareai pe ea si o lua la sfert. acum e ceva in neregula pt ca daca las contactu loat si repet operatiunea cand sar pe pedala si cand aceasta ajunge jos mi-o arunca o palma inapoi cu tot cu picior. Am pornito numai cu bocanci. dar am zis sa iau ceva mai usor cand mesteresc la ea sa mi se odihneasca picioarele ca stau destul la munca numai in bocanci


» Post actualizat in 24 May 2016 06:33

poate daca m-ar ajuta cineva sa desfaca o bujie si sa imi spuna exact in ce punct sare decompresoru fata de piston :(

O am de o luna in curte si nu ii dau de cap. Am pornito inpinsa dar sta putin la relanti se accelereaza putin si moare. mi sa luat sa inping de ea neputand sa ii dau la pedala

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi, tocmai ți-am zis eu. Decompresorul sare când pistonul e jos, înainte de a începe să comprime. Verifică reglajele să fie ca în manual, jocurile în cabluri.

Din ce spui, înțeleg că pistonul nu ajunge la capătul cursei în PMS, nu apare scânteie, evident și compresia îți împinge pedala înapoi.Corect ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca nu ai reglata admisia si compresia corecta. Normal reglajul lor se face pe compresie. Foloseste semnele de pe volanta |T , pistonul in Pms,

 

AM pus volanta pe t pistonul era in pms si am pus ditributia (axa came ) cu camele in jos ambele egale pt ca a fost rectificat axu in plazma si nu mai are semn de calare

» Post actualizat in 24 May 2016 06:43

Păi, tocmai ți-am zis eu. Decompresorul sare când pistonul e jos, înainte de a începe să comprime. Verifică reglajele să fie ca în manual, jocurile în cabluri.

Din ce spui, înțeleg că pistonul nu ajunge la capătul cursei în PMS, nu apare scânteie, evident și compresia îți împinge pedala înapoi.Corect ?

da asa se intampla dar daca pun contactu si dau imi da motoru peste picior rau adica cat as sari pe ea pistonu nu poate trece de pms si o ia invers la scanteie si imi da in pedala explozia

banuiesc ca ininte nu facea asa deoarece nu avea compresia buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

AM pus volanta pe t pistonul era in pms si am pus ditributia (axa came ) cu camele in jos ambele egale pt ca a fost rectificat axu in plazma si nu mai are semn de calare.

 

Nu se mai vede linia orizontală? Aia trebuie aliniata la orizontala și gaura șurubului cam la ora 2.post-86604-0-80083800-1464074487_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma pricep la motoare da si cand prinzi unu din asta iti pune capac si o iei razna :(

AM verificat si avansu am scos firu de impus de pe bobina si am pus un led intre comanda si masa

sa vad cand deschide exact si da scanteia perfect cand e pistonu sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Să așteptăm și alte opinii. Dar mi se pare ciudat că reușești s-o pornești împinsă la așa compresie. La a mea, împingeam câte doi oameni și nu reușeam să dăm motorul peste cap, mergea roata târâș. În schimb, la pedală pornea imediat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si a mea se infrana dar apasam decopresoru si nu mai asteptam sa sara dadeam cu el apasat ca sa apuce motoru se se invarta mai mult asa am pornito ca daca ll lasam sa sara si o inpingeam dupa nu aveai nici o sansa.

compresie are calumea am 82kg si daca ma las pe pedala ma tine in sus si dupa 10 secunde se mai lasa o treapta pedala pana iese din compresie si merge mai usurel

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi miroase a distributie sarita de la punct.

Iti recomand sa dai din nou capacul jos si sa verifici distributia. Pune-o la punct. Eu cand am schimbat distributia la mine, am pus acel semn |T pe mijlocul gaurii, apoi axul cu came a fost pe baza celor 2 semne pus paralel cu marginea chiuloasei.. Pe marginea pinionului de la axul cu came sunt 2 semne, care trebuiesc puse paralele cu marginea chiuloasei. Apoi pe compresie am reglat evacuarea si admisia : 0.1 admisie, 0.15 evacuare.. Pistonul urca de 2 ori sus, deci trebuie sa nimeresti cand e compresia, ca altfel , daca ii reglezi intre, o sa ai surpriza ca nu iti sta decompresorul tras. Am uitat sa zic, pistonul sus in PMS sa il ai.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am achizitionat de curand un DR650RE (SP45B) din 95, care arata destul de ok pe exterior si care parea ca merge bine. De curand l-am dus la un mecanic sa o desfaca si sa schimbe tot ce e de schimbat si reparat la ea. Astazi am primit vestea proasta: chiuloasa este crapata, axul este tocit supapele de evacuare sunt arse. Are careva dintre voi una de vanzare in stare cat mai buna? cam cat ar costa una noua? Motorul as vrea sa il pastrez. Multumesc anticipat si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@mihaiyo

exemplu: 80 de dolari pe ebay

Multumesc, de raspuns, ai cumva si un link, eu nu am gasit nici cum pt modelul si anul meu, sau dupa ce ar trebui sa caut?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

revin cu detalii

Am dus motocicleta la meseriasu de la care am luato el fiind priul proprietar al ei si el stiind reglajele ei sa uitat la distributie a mai invarit de ea a pus capacu a dat la pedala si nu mai dadea peste picior ia mai dat niste pedale si nu mai sarea pedala inapoi (ciudat faptul ca si mie imi mersese asa dar dupa ce am oprito si am vrut sa o pornesc hop sa imi rupa picioru ) i-am explicat acest lucru si a zis ca de ce nu face si la el asa.

Nu am mai zis nimic . ia tras soclu ia dat cateva pedala si a pornit , si sa oprit ia mai dat cateva a lasato pornita dar daca incerca sa il lase soclu pe 0 nu mai mergea nu se accelera si dadea rateuri si cu soclu tras si cu el inpins cand o accelera dadea rateuri. a apito si se gandea bun de la ce sa fi. Jocu la supape il reglase totu erea ok. O mai porneste o data o lasa putin si o accelereaza si sa auzit un scartit si sa oprit motoru instant am zis cred ca a sarit distributia saU ceva a incercat sa o porneasca iara si nu mai vruia avea compresie se invartea totul normal dar nu mai pornea am desfacut a 2 zi capacu la chiuloasa totul era la fel destributia pusa perfect totu la locu lui. AM MONTAT TOT dar nu mai vroia sa porneasca AM traso cu masina o lua si murea si dupa nimic. EL a zis ca nu are ce sa ii faca a incercat tot si ca e din aprindere bun, dar de ce da scanteie

AM desfacut capacu la volanta sa vad daca cumva sa rupt pana de a facut scartaitu ala dat totu erea pus la locu lui. am verificat scanteia si o da cand trebuie.

EL a zis ca e din aprindere sau din cdi ca nu da scanteia bine porneste si dupa da scanteia aiurea sau nu mai citeste cdi senzoru holl. dar ed ce da scanteie daca scot fisa totul pare ok eu ma gandesc CA TOT BALAMUCU ASTA SA NU FiE DIN CARBURATOR dar nu imi explic dc sa auzis scartitu ala si a murit motoru instant ca si cand sar fi blocat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...